Hij is vast z'n internetverbinding aan 't reparerenquote:
Beter spaar je het op voor swarma of mikkie tijdens dupjes feestquote:Op zondag 8 juni 2008 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hebteruggestuurd.. Maar had natuurlijkmoeten sturen..
Alleen als het een geile neuqseks date is
Joh, anders ik welquote:Op zondag 8 juni 2008 15:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou jah de sex met mijn ex was wel
Maar net alsof het serieus is
Aplaus vind ik zo'n leuk en vrolijk liedjequote:Op zondag 8 juni 2008 15:08 schreef LastRequest het volgende:
Hij is een hosselaar, je weet zelf.
Echt waar he ik word actief van die cd van de jeugd v tegenwoordig, ik vind em echt geniaal.. maar dan kan ik dus heel actief m'n presentatieplan schrijven
Als Aibmi hier nog komt; heb jij niet toevallig ooit een handleiding moeten schrijven voor een applicatie? Ik moet dat nu doen maar heb geen idee wat ze verwachten...
Anti climaxquote:Op zondag 8 juni 2008 15:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Datvindjeleukhea
ow en update ik krijg net terug:
leuk om weer contact met je te hebben...
Like whatevermaar het is niet meer zo'n soap als gehoopt
Mjah ik zo vertel maar es wie je echt bentquote:
Dan heeft ie toch echt pech.. Want als ik 1 ding van deze jongen heb geleerd is dat hij echt dus NIET het ideale vriendje voor mij isquote:Op zondag 8 juni 2008 15:16 schreef LastRequest het volgende:
Ik vind het niet echt op een grapje lijken Yasha, volgens mij is ie gewoon een beetje wanhopig en wil ie jou weer terug
Deze donkere jongen, Bertje vs Yayo en Wopwopwop vind ik het leukst
2 rondjes van coctail volgende keer (ja zonder k)quote:Op zondag 8 juni 2008 15:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Beetje jammer dat je niet op de meet was maar wel gaat stappen
Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt ipv een flauwe kutsmoes
Lijkt ook zo op elkaarquote:Op zondag 8 juni 2008 15:35 schreef LastRequest het volgende:
Jamaarjamaar je zei eerst Rhenen!
[Tennis] Het Grote Roland Garros 2008 Topic #17: De Finalequote:Op zondag 8 juni 2008 15:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gaat hem niet worden voor Federer maarja dat stond bij voorbaat al vast
Uhm bij Ouwehands geloof ik jaquote:Op zondag 8 juni 2008 15:44 schreef LastRequest het volgende:
Werkt ie dan wel in de dierentuin in Rhenen?
Ik wil ook tv kijken
Hahaquote:Op zondag 8 juni 2008 18:24 schreef J-heronimus het volgende:
Mijn anonimiteit wordt ook steeds minder hier![]()
Kan je eindelijk een keer ook komenquote:Op zondag 8 juni 2008 18:24 schreef J-heronimus het volgende:
Mijn anonimiteit wordt ook steeds minder hier![]()
Dat vraagt om een anekdotequote:Op zondag 8 juni 2008 18:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
MobloJe hebt gelijk over die ene mevrouw S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |