Maar hij begon!!quote:
Ik zet net mn ramen open en de koeling hier gaat uit en ik hoor het inderdaadquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:28 schreef Posdnous het volgende:
Er was een Nederlandstalig zingfestival op de Grote markt..
jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zou ik hier een ban voor kunnen krijgen?
ook dat kan gebeurenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
of zouden deze geniale posts verwijderd worden
Ja ik had em al gekeken en begreep het dus niet haha, maar geeft nietsquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:54 schreef Yashaaaaa het volgende:kijk jij ugly betty met Nederland of wat? want dan moet je die bovenste niet kijken nog
Sorryquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:20 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja ik had em al gekeken en begreep het dus niet haha, maar geeft niets
Ik wil wel meehelpen swarma te verbazen maar ik heb zo weinig nuttigs te melden
en nou niet allemaal gaan zeggen dat yasha ook niks nuttigs meldt
Waarom kom jij eigenlijk niet naar de meetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:31 schreef LastRequest het volgende:
Ja zo bedoelde ik het niet hoor, ben allang blij dat er af en toe wat nieuws staat
Maar ik dacht om de anderen even voor te zijn
Ach ik heb UB seizoen 1 op DVD, die wil ik eerst nog eens helemaal opnieuw kijken voor ik weer verder actief ga volgen.. Stiekem geldt hetzelfde nog voor the OC, Desp HW, etc
De enige dvdboxen die ik regelmatig kijk zijn Grey's
edit: typo
Mjah ik durfde de eerste keer ook niet zo goed, toen was er ook 1 net nadat ik nieuw was in het topic..Maar ik moet zeggen hiet viel 100 % mee.. dus volgende keer moet je echt meegaanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:45 schreef LastRequest het volgende:
Ik weet sowieso niet of ik al zou durvenMaar dit weekend heb ik mezelf ook heilig beloofd me op te sluiten in m'n kamer, ik moet volgende week alles van dit jaar inleveren dus ga het hele weekend aan de slag
Heeft jouw ex al een baby ja? Gek idee lijkt me.. en ik ken dat hoor haha, lig ik helemaal dubbel om een gesprek, móet ik het gewoon even kwijt, kopieer ik een stukje naar iemand, krijg je zo'n reactie van "haha oke"
haha ik moet zeggen dat ik nooit een film van em gezien heb, maar hij was in mijn klas vorig jaar een held.. dus heb al die verhalen idd gehoord haha. Ik bedoelde trouwens niet Flodder, ervoor was een of ander vreemd seksprogramma met vrouwen die hun verhalen vertelden, maar de verhalen waren nasty en de vrouwen aartslelijkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Flodder
Ik had blijkbaar een steven seagal film opstaan
Mijn moeder vind die films altijd zo leuk.. Ik plaag haar er altijd mee.. zo van:
"goh waar zal hetnu weer over gaan, ik gok dat hij bij de politie,leger,marine zit. In een benarde situatie terechtkomt, rechtvaardigheid wil, onderweg een chick tegen komt die hij gaat beschermen, en aant eind zoent ie met die chick, dus ik denk niet dat je hoeft te kijken"
Dat klinkt trouwens net of ik wil dat jullie m'n best friends wordenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef LastRequest het volgende:
En maybe ga ik volgende keer idd wel mee.. heb vaker gemeet en daar goeie vriendinnen aan overgehouden(Waar ik nu ook regelmatig mee ga stappen, niet alleen internetfriends
)
Haha ik heb ook altijd een overkill aan smileysquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:00 schreef LastRequest het volgende:
Godsamme ik erger me echt aan mijn eigen smileygebruik, way too much...
Kan je dat op de Wii doen ofzo? Lijkt me wel tofquote:Ik heb trouwens vandaag echt kansloos zitten Guitar Hero'en, om maar bij zoveel mogelijk liedjes 100% van de noten te raken, dan krijg je gouden sterretjes
op niveau easy dan wel he
Haha je hebt mij nog nooit gezien in portfolioweek, das wel duidelijkquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
LR kom gewoon morgen naar de meet, als je de hele zaterdag aan de studie gaat komt er 'savonds toch niks van
.
Neckermann serieusquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik belde vandaag naar Neckermann om te vragen waar m'n Wii bleef, zijn ze eerst m'n kredietwaardigheid aan 't checken omdat ik een nieuwe klant ben.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:11 schreef LastRequest het volgende:
Jawel, stick stop je in een echte wii-gitaar
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |