quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:12 schreef TheGeneral het volgende:
Een paar sets te laat, maar goed.
Beter laat dan nooit.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:12 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic speelt nu met een beetje passie. Een paar sets te laat, maar goed.
Het was de bedoeling dat deze halve finale 6 uur zou duren zodat Federer daarna makkelijk de titel kon pakkenquote:
kan nogquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat deze halve finale 6 uur zou duren zodat Federer daarna makkelijk de titel kon pakken
Het lijkt erop dat dat enigszins aan het mislukken is.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat deze halve finale 6 uur zou duren zodat Federer daarna makkelijk de titel kon pakken
Terwijl ik alles zo goed gepland hadquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat dat enigszins aan het mislukken is.
Je hebt dat berichtje aan Djokovic toch niet toevallig per postduif verstuurd?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:22 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Terwijl ik alles zo goed gepland had
Het was een grap.quote:
Zeker.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:12 schreef Girliegirl het volgende:
[..]
K.L.O.P.T.
Ach, een mens mag toch hoop hebben...
Erg matig voor mijn doen.quote:
Het is dan duidelijk dat je echt pas 10 minuutjes aan het kijken benquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:30 schreef tipsch het volgende:
Ik haak net 10 minuutjes gelden in, maar mooie partij hoor.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het is dan duidelijk dat je echt pas 10 minuutjes aan het kijken ben
Ik vind het leuker om Nadal makkelijk te zien winnen en Federer te zien zwoegenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:31 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
is toch juist leuk om eindelijk wedstrijd te zien
Moonballer fanquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:34 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik vind het leuker om Nadal makkelijk te zien winnen en Federer te zien zwoegen
owquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:34 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik vind het leuker om Nadal makkelijk te zien winnen en Federer te zien zwoegen
Wat heeft dat er nu weer mee te maken?quote:
Waarom schrijft je Tennisser met een hoofdletter?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:46 schreef WeebI het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nu weer mee te maken?
Ik ben liefhebber van de Tennisser Nadal. Is het dan niet logisch dat ik hem graag wil zien domineren?
Federer - RRH.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:46 schreef Federer-fan het volgende:
Respect voor Djokovic dat hij terugvecht. at heb ik nog niet zo vaak iemand op deze manier zien doen, want hij was al compleet murw geslagen.
Dat is een goeie vraag.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom schrijft je Tennisser met een hoofdletter?
Uit respect voor Martin Verkerk natuurlijk. Die het 'tennis' naar 'Tennis' brengt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom schrijft je Tennisser met een hoofdletter?
Da's het nare jongste broertje van Djokovic...Damien Djokovic (zo noem ik hem althans).quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:52 schreef Fukjoeman het volgende:
Wie is dat knulletje in het djoko-kamp. Daar erger ik me aan
quote:
Ik kom net thuis, zet de TV aan en zie dat irritante vente als eerste in beeld (op setpoint voor djoko)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's het nare jongste broertje van Djokovic...Damien Djokovic (zo noem ik hem althans).
Oké, bedankt voor de les.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:51 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Uit respect voor Martin Verkerk natuurlijk. Die het 'tennis' naar 'Tennis' brengt.
Vervelend voor je. Ik weet hoe het is. Wat een griezel is het zeg.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik kom net thuis, zet de TV aan en zie dat irritante vente als eerste in beeld (op setpoint voor djoko)
Wat is dat met die letters bij jou?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:56 schreef WeebI het volgende:
eindelijk
Đoković speelt erg goed, beter om het nu af te maken
Nee, en dat "al" is misschien wat voorbarig, want het is de vraag of hij hem gaat pakken. Tiebreak nu. *1-0 Nadal.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:57 schreef Leso_Varen het volgende:
Heeft Djokovic de derde set nou al gepakt of niet?
TB !quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:57 schreef Leso_Varen het volgende:
Heeft Djokovic de derde set nou al gepakt of niet?
Da's en geste van de familie Djokovic. Ze houden toch een beetje rekening met ons. Maar laat ze voortaan dat andere broertje thuis houden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:57 schreef TheGeneral het volgende:
Dat 2e broertje van Djoko is er niet bij geloof ik.
Daar ben ik blij om. Heb al te veel afzichtelijk tennis gezien op RG.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het is dan duidelijk dat je echt pas 10 minuutjes aan het kijken ben
Het gebeurt zo vaak dat je moeilijk nog kunt zeggen dat het geluk is bij hem.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:00 schreef TheGeneral het volgende:
Klote miss hits van Nadal die altijd binnevalle..
Wow!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:02 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] GSM [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zou 'ie opgeven?quote:
Tot nu toe al drie.quote:
Nadal-Federer lijkt me toch het leukste.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:05 schreef Bruce117 het volgende:
Of ik hier blij mee moet zijn weet ik niet, maar met Djokovic was ik denk ik nog minder blij.
mee eensquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nadal-Federer lijkt me toch het leukste.
Djoko geen nummer 2 , thx God !quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:05 schreef Bruce117 het volgende:
Of ik hier blij mee moet zijn weet ik niet, maar met Djokovic was ik denk ik nog minder blij.
Idd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's en geste van de familie Djokovic. Ze houden toch een beetje rekening met ons. Maar laat ze voortaan dat andere broertje thuis houden.
Inderdaad. Als Nadal dat kan vasthouden tot en met Stuttgart (half juli 2008), heeft hij een grote kans om tot maart ofzo volgend jaar nummer 2 te blijven, omdat hij na Stuttgart zo weinig punten te verdedigen heeft.quote:
Ja, zou leuk zijn.quote:Op naar een 5 setter !
Ja, hoop dat ook dat een vijfsetter wordt.quote:En zondag Fed- Nadal![]()
Wat ik wel heel goed vind, is dat ze erop wijst dat Agassi de grandslamtoernooien op al die verschillende ondergronden heeft gewonnen. In Lavers tijd waren drie van de vier op gras.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:27 schreef TheGeneral het volgende:
Nee Marcella. Een Grand Slam is wat anders dan een career slam..
16 stuksquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:41 schreef Federer-fan het volgende:
Weet iemand hoeveel UE's Nadal net heeft gemaakt?
16quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:41 schreef Federer-fan het volgende:
Weet iemand hoeveel UE's Nadal net heeft gemaakt?
Bedankt.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:12 schreef TheGeneral het volgende:
Federer heeft pas 24 titels volgens Marcella.. Dat zijn er toch echt een stuk meer hoor..
Kansloos.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:14 schreef Bruce117 het volgende:
Zo, dat was een flinke afzwaaier op BP tegen
Neehoor. Het word nu 4-6.quote:
Djokovicquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:33 schreef TheVulture het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Djoko... ik vind hem![]()
Op gravel wel jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:32 schreef jojomen4 het volgende:
Wat een heerser die Rafa.Onverslaanbaar!
Hij werkte zo goed meequote:
Vooral zijn familie.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:33 schreef TheVulture het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Djoko... i
Zeer zeker.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:45 schreef Bruce117 het volgende:
Het is in de 2e set zeker een leuke wedstrijd aan het worden
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:28 schreef RayMania het volgende:
FedererMonfis zal deze set wel pakken met 7-5.
quote:
Hoeft niet, 6-2 6-2 ofzo, qua tijd is Federer dan sneller.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:58 schreef Colplay het volgende:
Nadal sneller klaar met Djokovic dan Federer met Monfils. Dat had ik toch niet verwacht.
Zeg dat wel. Ik ook niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:58 schreef Colplay het volgende:
Nadal sneller klaar met Djokovic dan Federer met Monfils. Dat had ik toch niet verwacht.
Ja, inderdaad. Zou toch wel heel rg armoedig zijn dat het dan opeens nergens meer wordt uitgezonden.quote:
Andere wedstrijd, andere tegenstander, andere dag, andere instelling, andere benadering.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:59 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal speelt Federer zondag toch helemaal zoek?
Niet over de hele wedstrijd gezien, maar wel delen van wedstrijden. Dit jaar al twee op gravel iig.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Andere wedstrijd, andere tegenstander, andere dag, andere instelling, andere benadering.
Dat hij nu matig speelt hoeft niet te betekenen dat hij dat zondag ook doet. En ik heb Nadal Federer nog nooit zoek zien spelen.
Ja dat wel. Maar dan is hij de bovenliggende partij, maar hem echt helemaal zoek spelen...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet over de hele wedstrijd gezien, maar wel delen van wedstrijden. Dit jaar al twee op gravel iig.
Nog niet.quote:
Als je Federer een paar keer op rij kan breken speel je 'm zoek imo.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar dan is hij de bovenliggende partij, maar hem echt helemaal zoek spelen...
Dat vind ik niet. Als iemand alle ballen uitslaat wordt hij niet zoek gespeeld.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je Federer een paar keer op rij kan breken speel je 'm zoek imo.
Met zoek spelen bedoel ik de situatie dat Nadal zijn tegenstander steeds uitspeelt. Dat dus hij de controleert en dan uiteindelijk een winner slaat, als zijn tegenstander uiteindelijk een stap tekor baselinerallies tekortkomt of Nadal een opening vindt en een winner slaat.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Als iemand alle ballen uitslaat wordt hij niet zoek gespeeld.
Oh, ik dacht dat het aan mij lag.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:26 schreef TheGeneral het volgende:
Op Eurosport hoor je ineens Nadal tussendoor kreunen...
Nee dat ligt niet aan jou, dat ligt aan Federer.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:27 schreef Nalbandian het volgende:
Fedje is vandaag niet echt sterk met zijn volleys of ligt dat aan mij ?
Dank voor het antwoord op de retorische vraagquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee dat ligt niet aan jou, dat ligt aan Federer.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:33 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dank voor het antwoord op de retorische vraag
Volgens mij is hij in z'n hoofd al bezig met de finale, waardoor Monfils kansen heeft.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:27 schreef Nalbandian het volgende:
Fedje is vandaag niet echt sterk met zijn volleys of ligt dat aan mij ? concentratie
Wat zal Federer verwachten van een finale tegen Nadal?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij is hij in z'n hoofd al bezig met de finale, waardoor Monfils kansen heeft.
Dat hij na anderhalf uur onder de douche staatquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat zal Federer verwachten van een finale tegen Nadal?
Ja, dat denk ik eigenlijk ook. M'kay.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:43 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dat hij na anderhalf uur onder de douche staat
Nee, dan gaat hij er met een uur af.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:46 schreef Colplay het volgende:
Als Federer niet oppast wordt het een vijfsetter en dat kan hij denk ik helemaal niet gebruiken met het oog op de finale.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Federer voor de wedstrijd zegt "Ach volgend jaar heb ik heeft Djoko weer een kans om van Nadal te winnen."
quote:
Je bedoelt van Monfils neem ik aan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:59 schreef qonmann het volgende:
Hoe zwak Federer ook speelt, hij zal wel winnen
Als 'ie zo speelt wel ja. Zijn we voor 5-en klaar (finale begint om 15.15 ofzo).quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:05 schreef Eppie_NL het volgende:
Maar moet de finale zondag wel gespeeld worden? Nadal zal in 3 set winnen...
Ja, zondag, mits het regent natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:05 schreef Eppie_NL het volgende:
Maar moet de finale zondag wel gespeeld worden? Nadal zal in 3 set winnen...
Kan makkelijk een baantje in het circus krijgen met zijn spagaten en andere acrobatische toeren.quote:
Bassie en Gaël.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
Kan makkelijk een baantje in het circus krijgen met zijn spagaten en andere acrobatische toeren.
Een knipbeurt, kleurtje in heur haar en een beetje make-up zouden haar zeker niet misstaan, nee!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mirka maakt een kunst van haar out-of-bed-look.
Fed zal vast nu breken...en de 4e set met 6-4 pakken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:16 schreef TheGeneral het volgende:
Hij moet het geen 5e set laten worden hoor.
Ze kunnen haar beter Milka noemen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mirka maakt een kunst van haar out-of-bed-look.
Ja, wie heeft haar zo volgestopt?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze kunnen haar beter Milka noemen.
En jouw naam is Spuit 11?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:25 schreef latin_LiZzY het volgende:
Die vriendin van Federer krijgt ook een steeds dikker hoofd
Ja, vandaar mijn opmerkingen van de afgelopen dagen:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:25 schreef latin_LiZzY het volgende:
Die vriendin van Federer krijgt ook een steeds dikker hoofd
Ik vond Djokovic vandaag wel supergoed volleren. Maar dat vind ik eigenlijk altijd. Ik vind het vooral knap dat hij de moeilijkste volleys gewoon goed plaatst.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:31 schreef TheGeneral het volgende:
Federer volleert zeker belabberd zeg. Daar is hij normaal uitermate sterk in. Dan maakt hij onmogelijk volleys.. Maar vandaag is het vaak matig.
Inderdaad ja.quote:
Dan zou ik op 3-0 in sets inzetten, dan kun je weer een tijdje vooruit.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:39 schreef TubewayDigital het volgende:
voor zondag zet ik al mijn geld op fed, kan ik mijn verlies bij janko-ivano goed maken
Wed je dat hij verliest? Hou je dan wel rekening met de mogelijkheid dat Nadal na de eerste set een blessure krijgt (opgaves in de eerste set gaat de weddenschap bij Betfair niet door, bij Unibet wel).quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:39 schreef TubewayDigital het volgende:
voor zondag zet ik al mijn geld op fed, kan ik mijn verlies bij janko-ivano goed maken
De afgelopen twee jaren wijzen op een viersetter. Maar Federer stond erg matig te spelen vond ik. Ik hoop dat hij meer games wint dan Almagro en Verdasco.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zou ik op 3-0 in sets inzetten, dan kun je weer een tijdje vooruit.
Je verwacht dat de finale van Roland Garros een uur of 30,5 duurt?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:24 schreef Kadafi het volgende:
Zondag ben ik voor de buis te vinden, eerst de Roland Garros finale, min of meer gevolgd door het EK voetbal: NED - ITA. Ik hoop dat het Federer lukt dit maal wel te winnen van Nadal.
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
Je verwacht dat de finale van Roland Garros een uur of 30,5 duurt?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik in elk geval niet.quote:
Ik bedoelde 3-0 voor Federer, muts.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:04 schreef Federer-fan het volgende:
De afgelopen twee jaren wijzen op een viersetter. Maar Federer stond erg matig te spelen vond ik. Ik hoop dat hij meer games wint dan Almagro en Verdasco.
Nou zeg dat dan.quote:
quote:
La la la la laaaa!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:46 schreef APK het volgende:
Dan zou ik op 3-0 in sets inzetten, dan kun je weer een tijdje vooruit.
Volgens mij 51 winners? Iig maar 1 acequote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:40 schreef Federer-fan het volgende:
Federer had vandaag 87 winners en 30 UE's. Da's wel erg goed. Aan de andere kant, het zijn natuurlijk wel RG-statistieken.
Monfils staat natuurlijk wel erg ver achter de baseline, dan is het makkelijker om te retourneren. Maar wat je dan retourneert is wel van mindere kwaliteit.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij 51 winners? Iig maar 1 ace.
Dat zeg ik. Dank je wel.quote:
Ik geloof het graag. Vind 87 ook veel, maar ik baseer het hierop:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij 51 winners? Iig maar 1 ace.
Doe je em de groeten als je hem spreektquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:28 schreef Tim86 het volgende:
Kan de wedstrijden helaas niet bespreken hier dankzij dat schijt ziggo, al 2 dagen geen internet. Nu ff mobiel
Ik zat gisteren te denken, hebben ze hem niet gewoon op Forrest Gump gebaseerd? Of ben ik nu weer Mr. Obvious?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Doe je em de groeten als je hem spreekt![]()
[ afbeelding ]
Je bent er vroeg bij.quote:
Oh, ik zie idd dat NL pas maandag aan de bak moetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja FOK ging uitvallen, vandaarquote:
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:30 schreef TheGeneral het volgende:
Hehe.. Eindelijk doet Fok! het weer een beetje...
Heeft Ana nou al eens een GS gewonnen en, zo ja, welk en wanneer?quote:*4-1 Ana
Ik vind Safina eng. Ze ziet eruit als zo'n beest waarmee je het land bewerkt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:31 schreef qonmann het volgende:
Hup Ana, geef die Safina nu geen kans meer
![]()
Weet je dat nietquote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
[..]
Heeft Ana nou al eens een GS gewonnen en, zo ja, welk en wanneer?
Oké.quote:
quote:Hup Ana, geef die Safina nu geen kans meer
![]()
Nee. Wel 2 eerdere GS finales.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:31 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft Ana nou al eens een GS gewonnen en, zo ja, welk en wanneer?
Ik hoorde dat ze twee GS-finales had verloren maar ik wist niet of ze er al een keer een had gewonnen. Volg het damestennis nooit zo.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weet je dat niet![]()
Vorig jaar geveegd door Henin op RG, in januari was Maria te sterk in de finale.
Moet jij het nou weer voor iedereen verpesten?quote:
Ik ben altijd voor de underdog, dus morgen ben ik voor Rogiertjequote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Moet jij het nou weer voor iedereen verpesten?
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:50 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor de underdog, dus morgen ben ik voor Rogiertje
Ik vind het wel schattig klinken.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:53 schreef Nalbandian het volgende:
Ik word echt helemaal simpel van dat "Ajde" de hele tijd....
quote:Come on Kleinzusje van Marat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:53 schreef Nalbandian het volgende:
Ik word echt helemaal simpel van dat "Ajde" de hele tijd....
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:50 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor de underdog, dus morgen ben ik voor Rogiertje
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie spoileren![]()
![]()
* PietjePuk007 kijkt stream
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PietjePuk007 kan er niet mee omgaanquote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie spoileren![]()
![]()
* PietjePuk007 kijkt stream
Huppakee, nu direct breaken Dinaraquote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:57 schreef qonmann het volgende:
Wat kostte het moeite,het kwam uit haar tenen...
Hup Ana![]()
![]()
![]()
Tijd dat die nare Safina wat minder goed gaat spelen, spelbederfster
That 's the spriitquote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:59 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Huppakee, nu direct breaken Dinara
Anaquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:03 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Damn, is iedereen hier soms voor Ivanovic
Nee, jij niet toch.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:03 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Damn, is iedereen hier soms voor Ivanovic
Hoort er allemaal bij hoor.quote:
Staat er een lekker wijf te tennissen, zijn ze ineens allemaal voor haarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:06 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Staat er een lekker wijf te tennissen, zijn ze ineens allemaal voor haar
Ik was ook voor Cibulkova ja. Maar die werd helaas uitgeschakeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:06 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Staat er een lekker wijf te tennissen, zijn ze ineens allemaal voor haar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |