Ja, dat denk ik eigenlijk ook. M'kay.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:43 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dat hij na anderhalf uur onder de douche staat
Nee, dan gaat hij er met een uur af.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:46 schreef Colplay het volgende:
Als Federer niet oppast wordt het een vijfsetter en dat kan hij denk ik helemaal niet gebruiken met het oog op de finale.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Federer voor de wedstrijd zegt "Ach volgend jaar heb ik heeft Djoko weer een kans om van Nadal te winnen."
quote:
Je bedoelt van Monfils neem ik aan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:59 schreef qonmann het volgende:
Hoe zwak Federer ook speelt, hij zal wel winnen
Als 'ie zo speelt wel ja. Zijn we voor 5-en klaar (finale begint om 15.15 ofzo).quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:05 schreef Eppie_NL het volgende:
Maar moet de finale zondag wel gespeeld worden? Nadal zal in 3 set winnen...
Ja, zondag, mits het regent natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:05 schreef Eppie_NL het volgende:
Maar moet de finale zondag wel gespeeld worden? Nadal zal in 3 set winnen...
Kan makkelijk een baantje in het circus krijgen met zijn spagaten en andere acrobatische toeren.quote:
Bassie en Gaël.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
Kan makkelijk een baantje in het circus krijgen met zijn spagaten en andere acrobatische toeren.
Een knipbeurt, kleurtje in heur haar en een beetje make-up zouden haar zeker niet misstaan, nee!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mirka maakt een kunst van haar out-of-bed-look.
Fed zal vast nu breken...en de 4e set met 6-4 pakken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:16 schreef TheGeneral het volgende:
Hij moet het geen 5e set laten worden hoor.
Ze kunnen haar beter Milka noemen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mirka maakt een kunst van haar out-of-bed-look.
Ja, wie heeft haar zo volgestopt?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze kunnen haar beter Milka noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |