16 stuksquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:41 schreef Federer-fan het volgende:
Weet iemand hoeveel UE's Nadal net heeft gemaakt?
16quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:41 schreef Federer-fan het volgende:
Weet iemand hoeveel UE's Nadal net heeft gemaakt?
Bedankt.quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:12 schreef TheGeneral het volgende:
Federer heeft pas 24 titels volgens Marcella.. Dat zijn er toch echt een stuk meer hoor..
Kansloos.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:14 schreef Bruce117 het volgende:
Zo, dat was een flinke afzwaaier op BP tegen
Neehoor. Het word nu 4-6.quote:
Djokovicquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:33 schreef TheVulture het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Djoko... ik vind hem![]()
Op gravel wel jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:32 schreef jojomen4 het volgende:
Wat een heerser die Rafa.Onverslaanbaar!
Hij werkte zo goed meequote:
Vooral zijn familie.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:33 schreef TheVulture het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Djoko... i
Zeer zeker.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:45 schreef Bruce117 het volgende:
Het is in de 2e set zeker een leuke wedstrijd aan het worden
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:28 schreef RayMania het volgende:
FedererMonfis zal deze set wel pakken met 7-5.
quote:
Hoeft niet, 6-2 6-2 ofzo, qua tijd is Federer dan sneller.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:58 schreef Colplay het volgende:
Nadal sneller klaar met Djokovic dan Federer met Monfils. Dat had ik toch niet verwacht.
Zeg dat wel. Ik ook niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:58 schreef Colplay het volgende:
Nadal sneller klaar met Djokovic dan Federer met Monfils. Dat had ik toch niet verwacht.
Ja, inderdaad. Zou toch wel heel rg armoedig zijn dat het dan opeens nergens meer wordt uitgezonden.quote:
Andere wedstrijd, andere tegenstander, andere dag, andere instelling, andere benadering.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:59 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal speelt Federer zondag toch helemaal zoek?
Niet over de hele wedstrijd gezien, maar wel delen van wedstrijden. Dit jaar al twee op gravel iig.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:04 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Andere wedstrijd, andere tegenstander, andere dag, andere instelling, andere benadering.
Dat hij nu matig speelt hoeft niet te betekenen dat hij dat zondag ook doet. En ik heb Nadal Federer nog nooit zoek zien spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |