quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wanneer houdt zijn winning streak op RG ergens op, in 2010 of nog later, denk jij?
Zelfs zijn aanvalsballen, als hij dus naar het net gaat, zijn 2 meter binnen de lijnen..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:50 schreef TheArt het volgende:
Jawel Siemerink, dat kan je Djokovic wel kwalijk nemen. Als je sec naar zo'n rally kijkt, zie je dat Djokovic zowat alles met een marge van twee meter binnen de lijnen slaat. Dat kan gewoon niet tegen Nadal op gravel. Dat hou je niet vol. Neem in godsnaam dan dat risco en wissel wat meer af, want dit is één tempo en één manier van spelen.
Jep zeer jammer, want hij kan het wel. Raar dat er bij hem niet een knop omgaat van nou dan maar alles of niets.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zelfs zijn aanvalsballen, als hij dus naar het net gaat, zijn 2 meter binnen de lijnen..
Ja, je hebt gelijk. Maar bedoel je niet 2010? 2009 is volgend jaar al en ik mag aannemen dat hij dan toch nog wel dominant is.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ongeslagen status zelfs. SF of finale 2009 denk ik, maar dat is puur gokken natuurlijk.
Genieten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:58 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic zet zichzelf nu wel voor lul hoor... Met al die praatjes die hij heeft over hoe goed hij is en dat hij de nummer 1 van de wereld wordt...
Hij slaat geen bal meer in het veld nu.. Als een kind wordt hij opzij gezet.
Nou, dat lijkt me niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:41 schreef TheGeneral het volgende:
Ik zie het al. Die finale wordt een eitje voor Federer
quote:
als je ziet hoe djokovic speeltquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me niet.Als je ziet hoe Nadal speelt, denk ik dat Federer zelfs weinig kans maakt.
Federer natuurlijkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:02 schreef Federer-fan het volgende:![]()
[..]
Tegen wie dan? Federer of Monfils?
quote:
Leuk.quote:
No shit Sherlock.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me niet.Als je ziet hoe Nadal speelt, denk ik dat Federer zelfs weinig kans maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |