Zeker. 48% is veel te laag.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:07 schreef TheArt het volgende:
Dit begint er van Noles kant eindelijk op te lijken. Alleen moet die eerste service echt nog beter gaan lopen.
Vader is gisteren nog uit de box verwijderd bij Jankovicquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:07 schreef TheGeneral het volgende:
Gadverdamme elke keer die familie van Djoovic in beeld
Ik las het ja.. Ongelooflijk die man..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vader is gisteren nog uit de box verwijderd bij Jankovic
Operatief verwijderd?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vader is gisteren nog uit de box verwijderd bij Jankovic
quote:
Ik vind het wel goed wat Siemerink zei, dat de scheidsrechter even tijdens de wissel had kunnen aankondigen dat hij een waarschuwing moet geven als ze zo lang over hun service doen. En het moment was ook niet echt handig, op zo'n cruciaal moment.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:15 schreef TheGeneral het volgende:
Siemerink praat niet zo dom. Nadal doet elk servicepunt zowat te lang over zijn service. Dat hij dan een waarschuwing krijgt is niet meer dan terecht.
En dat Djoko daarna er ook een krijgt is ook logisch.
Ja, geniaal.quote:
Wanneer houdt zijn winning streak op RG ergens op, in 2010 of nog later, denk jij?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:38 schreef Ambrosius het volgende:
Drie sets op rij win je nooit van Nadal, GSM Rafa.
Nee, niet echt. Hopelijk wordt Federer-Monfils wel een wedstrijd als dit er geen wordt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:39 schreef Girliegirl het volgende:
Het lijkt er helaas niet op dat Djokovic het Nadal moeilijk kan maken.... :-(
Ongeslagen status zelfs. SF of finale 2009 denk ik, maar dat is puur gokken natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wanneer houdt zijn winning streak op RG ergens op, in 2010 of nog later, denk jij?
reken er maar niet opquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Hopelijk wordt Federer-Monfils wel een wedstrijd als dit er geen wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |