Wow!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:02 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] GSM [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zou 'ie opgeven?quote:
Tot nu toe al drie.quote:
Nadal-Federer lijkt me toch het leukste.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:05 schreef Bruce117 het volgende:
Of ik hier blij mee moet zijn weet ik niet, maar met Djokovic was ik denk ik nog minder blij.
mee eensquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nadal-Federer lijkt me toch het leukste.
Djoko geen nummer 2 , thx God !quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:05 schreef Bruce117 het volgende:
Of ik hier blij mee moet zijn weet ik niet, maar met Djokovic was ik denk ik nog minder blij.
Idd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's en geste van de familie Djokovic. Ze houden toch een beetje rekening met ons. Maar laat ze voortaan dat andere broertje thuis houden.
Inderdaad. Als Nadal dat kan vasthouden tot en met Stuttgart (half juli 2008), heeft hij een grote kans om tot maart ofzo volgend jaar nummer 2 te blijven, omdat hij na Stuttgart zo weinig punten te verdedigen heeft.quote:
Ja, zou leuk zijn.quote:Op naar een 5 setter !
Ja, hoop dat ook dat een vijfsetter wordt.quote:En zondag Fed- Nadal![]()
Wat ik wel heel goed vind, is dat ze erop wijst dat Agassi de grandslamtoernooien op al die verschillende ondergronden heeft gewonnen. In Lavers tijd waren drie van de vier op gras.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:27 schreef TheGeneral het volgende:
Nee Marcella. Een Grand Slam is wat anders dan een career slam..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |