Vervelend voor je. Ik weet hoe het is. Wat een griezel is het zeg.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:55 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik kom net thuis, zet de TV aan en zie dat irritante vente als eerste in beeld (op setpoint voor djoko)
Wat is dat met die letters bij jou?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:56 schreef WeebI het volgende:
eindelijk
Đoković speelt erg goed, beter om het nu af te maken
Nee, en dat "al" is misschien wat voorbarig, want het is de vraag of hij hem gaat pakken. Tiebreak nu. *1-0 Nadal.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:57 schreef Leso_Varen het volgende:
Heeft Djokovic de derde set nou al gepakt of niet?
TB !quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:57 schreef Leso_Varen het volgende:
Heeft Djokovic de derde set nou al gepakt of niet?
Da's en geste van de familie Djokovic. Ze houden toch een beetje rekening met ons. Maar laat ze voortaan dat andere broertje thuis houden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:57 schreef TheGeneral het volgende:
Dat 2e broertje van Djoko is er niet bij geloof ik.
Daar ben ik blij om. Heb al te veel afzichtelijk tennis gezien op RG.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Het is dan duidelijk dat je echt pas 10 minuutjes aan het kijken ben
Het gebeurt zo vaak dat je moeilijk nog kunt zeggen dat het geluk is bij hem.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:00 schreef TheGeneral het volgende:
Klote miss hits van Nadal die altijd binnevalle..
Wow!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:02 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] GSM [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zou 'ie opgeven?quote:
Tot nu toe al drie.quote:
Nadal-Federer lijkt me toch het leukste.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:05 schreef Bruce117 het volgende:
Of ik hier blij mee moet zijn weet ik niet, maar met Djokovic was ik denk ik nog minder blij.
mee eensquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nadal-Federer lijkt me toch het leukste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |