En jouw naam is Spuit 11?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:25 schreef latin_LiZzY het volgende:
Die vriendin van Federer krijgt ook een steeds dikker hoofd
Ja, vandaar mijn opmerkingen van de afgelopen dagen:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:25 schreef latin_LiZzY het volgende:
Die vriendin van Federer krijgt ook een steeds dikker hoofd
Ik vond Djokovic vandaag wel supergoed volleren. Maar dat vind ik eigenlijk altijd. Ik vind het vooral knap dat hij de moeilijkste volleys gewoon goed plaatst.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:31 schreef TheGeneral het volgende:
Federer volleert zeker belabberd zeg. Daar is hij normaal uitermate sterk in. Dan maakt hij onmogelijk volleys.. Maar vandaag is het vaak matig.
Inderdaad ja.quote:
Dan zou ik op 3-0 in sets inzetten, dan kun je weer een tijdje vooruit.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:39 schreef TubewayDigital het volgende:
voor zondag zet ik al mijn geld op fed, kan ik mijn verlies bij janko-ivano goed maken
Wed je dat hij verliest? Hou je dan wel rekening met de mogelijkheid dat Nadal na de eerste set een blessure krijgt (opgaves in de eerste set gaat de weddenschap bij Betfair niet door, bij Unibet wel).quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:39 schreef TubewayDigital het volgende:
voor zondag zet ik al mijn geld op fed, kan ik mijn verlies bij janko-ivano goed maken
De afgelopen twee jaren wijzen op een viersetter. Maar Federer stond erg matig te spelen vond ik. Ik hoop dat hij meer games wint dan Almagro en Verdasco.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zou ik op 3-0 in sets inzetten, dan kun je weer een tijdje vooruit.
Je verwacht dat de finale van Roland Garros een uur of 30,5 duurt?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:24 schreef Kadafi het volgende:
Zondag ben ik voor de buis te vinden, eerst de Roland Garros finale, min of meer gevolgd door het EK voetbal: NED - ITA. Ik hoop dat het Federer lukt dit maal wel te winnen van Nadal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |