Ja dat wel. Maar dan is hij de bovenliggende partij, maar hem echt helemaal zoek spelen...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet over de hele wedstrijd gezien, maar wel delen van wedstrijden. Dit jaar al twee op gravel iig.
Nog niet.quote:
Als je Federer een paar keer op rij kan breken speel je 'm zoek imo.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar dan is hij de bovenliggende partij, maar hem echt helemaal zoek spelen...
Dat vind ik niet. Als iemand alle ballen uitslaat wordt hij niet zoek gespeeld.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je Federer een paar keer op rij kan breken speel je 'm zoek imo.
Met zoek spelen bedoel ik de situatie dat Nadal zijn tegenstander steeds uitspeelt. Dat dus hij de controleert en dan uiteindelijk een winner slaat, als zijn tegenstander uiteindelijk een stap tekor baselinerallies tekortkomt of Nadal een opening vindt en een winner slaat.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Als iemand alle ballen uitslaat wordt hij niet zoek gespeeld.
Oh, ik dacht dat het aan mij lag.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:26 schreef TheGeneral het volgende:
Op Eurosport hoor je ineens Nadal tussendoor kreunen...
Nee dat ligt niet aan jou, dat ligt aan Federer.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:27 schreef Nalbandian het volgende:
Fedje is vandaag niet echt sterk met zijn volleys of ligt dat aan mij ?
Dank voor het antwoord op de retorische vraagquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee dat ligt niet aan jou, dat ligt aan Federer.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:33 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dank voor het antwoord op de retorische vraag
Volgens mij is hij in z'n hoofd al bezig met de finale, waardoor Monfils kansen heeft.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:27 schreef Nalbandian het volgende:
Fedje is vandaag niet echt sterk met zijn volleys of ligt dat aan mij ? concentratie
Wat zal Federer verwachten van een finale tegen Nadal?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij is hij in z'n hoofd al bezig met de finale, waardoor Monfils kansen heeft.
Dat hij na anderhalf uur onder de douche staatquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat zal Federer verwachten van een finale tegen Nadal?
Ja, dat denk ik eigenlijk ook. M'kay.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:43 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dat hij na anderhalf uur onder de douche staat
Nee, dan gaat hij er met een uur af.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:46 schreef Colplay het volgende:
Als Federer niet oppast wordt het een vijfsetter en dat kan hij denk ik helemaal niet gebruiken met het oog op de finale.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Federer voor de wedstrijd zegt "Ach volgend jaar heb ik heeft Djoko weer een kans om van Nadal te winnen."
quote:
Je bedoelt van Monfils neem ik aan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:59 schreef qonmann het volgende:
Hoe zwak Federer ook speelt, hij zal wel winnen
Als 'ie zo speelt wel ja. Zijn we voor 5-en klaar (finale begint om 15.15 ofzo).quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:05 schreef Eppie_NL het volgende:
Maar moet de finale zondag wel gespeeld worden? Nadal zal in 3 set winnen...
Ja, zondag, mits het regent natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:05 schreef Eppie_NL het volgende:
Maar moet de finale zondag wel gespeeld worden? Nadal zal in 3 set winnen...
Kan makkelijk een baantje in het circus krijgen met zijn spagaten en andere acrobatische toeren.quote:
Bassie en Gaël.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:10 schreef APK het volgende:
[..]
Kan makkelijk een baantje in het circus krijgen met zijn spagaten en andere acrobatische toeren.
Een knipbeurt, kleurtje in heur haar en een beetje make-up zouden haar zeker niet misstaan, nee!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mirka maakt een kunst van haar out-of-bed-look.
Fed zal vast nu breken...en de 4e set met 6-4 pakken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:16 schreef TheGeneral het volgende:
Hij moet het geen 5e set laten worden hoor.
Ze kunnen haar beter Milka noemen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mirka maakt een kunst van haar out-of-bed-look.
Ja, wie heeft haar zo volgestopt?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze kunnen haar beter Milka noemen.
En jouw naam is Spuit 11?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:25 schreef latin_LiZzY het volgende:
Die vriendin van Federer krijgt ook een steeds dikker hoofd
Ja, vandaar mijn opmerkingen van de afgelopen dagen:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:25 schreef latin_LiZzY het volgende:
Die vriendin van Federer krijgt ook een steeds dikker hoofd
Ik vond Djokovic vandaag wel supergoed volleren. Maar dat vind ik eigenlijk altijd. Ik vind het vooral knap dat hij de moeilijkste volleys gewoon goed plaatst.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:31 schreef TheGeneral het volgende:
Federer volleert zeker belabberd zeg. Daar is hij normaal uitermate sterk in. Dan maakt hij onmogelijk volleys.. Maar vandaag is het vaak matig.
Inderdaad ja.quote:
Dan zou ik op 3-0 in sets inzetten, dan kun je weer een tijdje vooruit.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:39 schreef TubewayDigital het volgende:
voor zondag zet ik al mijn geld op fed, kan ik mijn verlies bij janko-ivano goed maken
Wed je dat hij verliest? Hou je dan wel rekening met de mogelijkheid dat Nadal na de eerste set een blessure krijgt (opgaves in de eerste set gaat de weddenschap bij Betfair niet door, bij Unibet wel).quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:39 schreef TubewayDigital het volgende:
voor zondag zet ik al mijn geld op fed, kan ik mijn verlies bij janko-ivano goed maken
De afgelopen twee jaren wijzen op een viersetter. Maar Federer stond erg matig te spelen vond ik. Ik hoop dat hij meer games wint dan Almagro en Verdasco.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dan zou ik op 3-0 in sets inzetten, dan kun je weer een tijdje vooruit.
Je verwacht dat de finale van Roland Garros een uur of 30,5 duurt?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:24 schreef Kadafi het volgende:
Zondag ben ik voor de buis te vinden, eerst de Roland Garros finale, min of meer gevolgd door het EK voetbal: NED - ITA. Ik hoop dat het Federer lukt dit maal wel te winnen van Nadal.
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
Je verwacht dat de finale van Roland Garros een uur of 30,5 duurt?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je verwacht dat de finale van Roland Garros een uur of 30,5 duurt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |