Ja dat wel. Maar dan is hij de bovenliggende partij, maar hem echt helemaal zoek spelen...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet over de hele wedstrijd gezien, maar wel delen van wedstrijden. Dit jaar al twee op gravel iig.
Nog niet.quote:
Als je Federer een paar keer op rij kan breken speel je 'm zoek imo.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:07 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar dan is hij de bovenliggende partij, maar hem echt helemaal zoek spelen...
Dat vind ik niet. Als iemand alle ballen uitslaat wordt hij niet zoek gespeeld.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je Federer een paar keer op rij kan breken speel je 'm zoek imo.
Met zoek spelen bedoel ik de situatie dat Nadal zijn tegenstander steeds uitspeelt. Dat dus hij de controleert en dan uiteindelijk een winner slaat, als zijn tegenstander uiteindelijk een stap tekor baselinerallies tekortkomt of Nadal een opening vindt en een winner slaat.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:13 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Als iemand alle ballen uitslaat wordt hij niet zoek gespeeld.
Oh, ik dacht dat het aan mij lag.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:26 schreef TheGeneral het volgende:
Op Eurosport hoor je ineens Nadal tussendoor kreunen...
Nee dat ligt niet aan jou, dat ligt aan Federer.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:27 schreef Nalbandian het volgende:
Fedje is vandaag niet echt sterk met zijn volleys of ligt dat aan mij ?
Dank voor het antwoord op de retorische vraagquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee dat ligt niet aan jou, dat ligt aan Federer.
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:33 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dank voor het antwoord op de retorische vraag
Volgens mij is hij in z'n hoofd al bezig met de finale, waardoor Monfils kansen heeft.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:27 schreef Nalbandian het volgende:
Fedje is vandaag niet echt sterk met zijn volleys of ligt dat aan mij ? concentratie
Wat zal Federer verwachten van een finale tegen Nadal?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij is hij in z'n hoofd al bezig met de finale, waardoor Monfils kansen heeft.
Dat hij na anderhalf uur onder de douche staatquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat zal Federer verwachten van een finale tegen Nadal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |