Jij niet dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
Je verwacht dat de finale van Roland Garros een uur of 30,5 duurt?
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik in elk geval niet.quote:
Ik bedoelde 3-0 voor Federer, muts.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:04 schreef Federer-fan het volgende:
De afgelopen twee jaren wijzen op een viersetter. Maar Federer stond erg matig te spelen vond ik. Ik hoop dat hij meer games wint dan Almagro en Verdasco.
Nou zeg dat dan.quote:
quote:
La la la la laaaa!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:46 schreef APK het volgende:
Dan zou ik op 3-0 in sets inzetten, dan kun je weer een tijdje vooruit.
Volgens mij 51 winners? Iig maar 1 acequote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:40 schreef Federer-fan het volgende:
Federer had vandaag 87 winners en 30 UE's. Da's wel erg goed. Aan de andere kant, het zijn natuurlijk wel RG-statistieken.
Monfils staat natuurlijk wel erg ver achter de baseline, dan is het makkelijker om te retourneren. Maar wat je dan retourneert is wel van mindere kwaliteit.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij 51 winners? Iig maar 1 ace.
Dat zeg ik. Dank je wel.quote:
Ik geloof het graag. Vind 87 ook veel, maar ik baseer het hierop:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij 51 winners? Iig maar 1 ace.
Doe je em de groeten als je hem spreektquote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:28 schreef Tim86 het volgende:
Kan de wedstrijden helaas niet bespreken hier dankzij dat schijt ziggo, al 2 dagen geen internet. Nu ff mobiel
Ik zat gisteren te denken, hebben ze hem niet gewoon op Forrest Gump gebaseerd? Of ben ik nu weer Mr. Obvious?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 00:38 schreef wimderon het volgende:
[..]
Doe je em de groeten als je hem spreekt![]()
[ afbeelding ]
Je bent er vroeg bij.quote:
Oh, ik zie idd dat NL pas maandag aan de bak moetquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja FOK ging uitvallen, vandaarquote:
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:30 schreef TheGeneral het volgende:
Hehe.. Eindelijk doet Fok! het weer een beetje...
Heeft Ana nou al eens een GS gewonnen en, zo ja, welk en wanneer?quote:*4-1 Ana
Ik vind Safina eng. Ze ziet eruit als zo'n beest waarmee je het land bewerkt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:31 schreef qonmann het volgende:
Hup Ana, geef die Safina nu geen kans meer
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |