Weet je dat nietquote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
[..]
Heeft Ana nou al eens een GS gewonnen en, zo ja, welk en wanneer?
Oké.quote:
quote:Hup Ana, geef die Safina nu geen kans meer
![]()
Nee. Wel 2 eerdere GS finales.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:31 schreef Federer-fan het volgende:
Heeft Ana nou al eens een GS gewonnen en, zo ja, welk en wanneer?
Ik hoorde dat ze twee GS-finales had verloren maar ik wist niet of ze er al een keer een had gewonnen. Volg het damestennis nooit zo.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Weet je dat niet![]()
Vorig jaar geveegd door Henin op RG, in januari was Maria te sterk in de finale.
Moet jij het nou weer voor iedereen verpesten?quote:
Ik ben altijd voor de underdog, dus morgen ben ik voor Rogiertjequote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Moet jij het nou weer voor iedereen verpesten?
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:50 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik ben altijd voor de underdog, dus morgen ben ik voor Rogiertje
Ik vind het wel schattig klinken.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:53 schreef Nalbandian het volgende:
Ik word echt helemaal simpel van dat "Ajde" de hele tijd....
quote:Come on Kleinzusje van Marat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:53 schreef Nalbandian het volgende:
Ik word echt helemaal simpel van dat "Ajde" de hele tijd....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |