quote:Op maandag 2 juni 2008 20:07 schreef Rewimo het volgende:
Wij zitten zonder water
Edit: er is iets 'kaput' en er wordt aan 'gearbeitet' en het kan 'noch ein Bischen dauern'
quote:Op maandag 2 juni 2008 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Das ook redelijk matig
Ik heb mijn 4 minuten "hardlopen" er weer op zitten voor vandaag
quote:Op maandag 2 juni 2008 20:12 schreef Rewimo het volgende:
En zometeen zitten we ook nog zonder Fok! Afzien
Daarom ben jij ook zo slimquote:Op maandag 2 juni 2008 20:12 schreef conleche het volgende:
Waarom moet verstandskiezen er eigenlijk uit? Ik heb ze nog steeds.
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:19 schreef octopussy het volgende:
Bij mij drukte hij tegen een andere kies aan die daardoor kapot zou gaan.
Overigens Moblo, ik ben doorverwezen naar een kaakchirurg. Aangezien dat een ziekenhuisbehandeling zou het onder basisverzekering moeten vallen.
Alleen heb ik gisteren wel de rekening op de deurmat gehad
Hét onweer van gisteren.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:14 schreef freecell het volgende:
Welk onweer?![]()
9 uur 's ochtends, meer dan 24 graden hier en de grond is nog kurkdroog
Wordt een warme dag gok ik zo!
Ik had het gelezen, maar hier is dus niets aan het handje. Het is hier alleen heetquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hét onweer van gisteren.![]()
Hevig noodweer in Zuid-Nederland
Vanmorgen regende het hier ook best flink en het is maar een graad of 17. De tuin staat er wel goed bij.![]()
He bah, sterkte.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:38 schreef Rewimo het volgende:
Sta ik hier net beschuitjes te smeren voor een collega die papa is geworden van een blakende dochter, komt het bericht binnen dat een andere collega van 44 gisteren plotseling is overleden...
Ik wil gewoon iets knabbelen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:56 schreef ColdFeet het volgende:
Hier gisteren ook heftig weer.
Levi, vergis je niet: de bruine kleur van evergreens komt niet van de vezels, maar van de melasse (of een andere donkere stroopsoort). Die dingen zijn nauwelijks volkoren, je kunt beter digestive-koekjes eten als je zo graag vezels wilt.
Er zijn altijd ergere dingen te bedenkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik wil gewoon iets knabbelen.En er zijn ergere dingen om te knabbelen dan evergreens.
Ik weet wat ik doe.
Wat een zinloze discussie.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Er zijn altijd ergere dingen te bedenkenMaar je houdt jezelf wel een beetje voor de gek zo. Kun je niet iets anders dan koekjes eten?
Vond je reactie niet zo aardig.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:06 schreef ColdFeet het volgende:
Levi, relax! Het is jouw keuze, jij bent verantwoordelijk. Dat ik het anders zou doen, zegt niet dat jij dat ook moet doen. Voel je niet zo aangevallen!
Het was geheel niet onaardig bedoeld... Maar ik zal mn mond houden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vond je reactie niet zo aardig.En voelde me dus inderdaad nogal aangevallen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:31 schreef Zeeltje het volgende:er kwam net een vrouw en een meneer aan de deur om te vertellen over de ark van noah!
Enkel een lapje?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:41 schreef freecell het volgende:
Wow
Het onweert hier nu behoorlijk ineens. Ik moet gewoon een lapje aanhebben om het hier wat lichter te krijgen!
ja en dieren aan het uitzoekenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:47 schreef Rewimo het volgende:
Een lapje?
Hier ziet het er best goed uit, temperatuur was ook best lekker vanmorgen. 't Is droog maar wel bewolkt.
Zeeltje, ben je nu een boot aan het bouwen?
Dus jij wil zeggen , dat jij met je korte lontje, aardig doet tegen Jehova's als ze je wakker bellen???quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik doe altijd wel aardig als ik de deur opendoe... vriendelijk bedanken en succea wensen enzo... René ook , maar écht blij word ik er niet van zo op een zondag na het stappen
Je bewaart je goede humeur voor de Jehova's en dan reageer je je af op Miss_S!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
hunmijn telefoon maakt heel irritant woorden af soms...
en ja, ze belden me uit bed, en ja, ik bleef vriendelijkzo ben ik
mensen die eenmalig irritant zijn kan ik wel velenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Je bewaart je goede humeur voor de Jehova's en dan reageer je je af op Miss_S!![]()
Ik zit je maar een beetje te jennen hè![]()
Ik ook niet, ik denk ook niet dat dat hier goed zou vallen...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:32 schreef octopussy het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit iemand aan de deur gehad om een niet-geloof te verkondigen.
dat is ook wat me juist tegen staat aan jehova's, het te persoonlijk maken. als bijvoorbeeld een van jullie diezelfde discussie aan zou gaan komt dit al heel anders over dan bij een totale vreemde, die vaak express kleine kinderen mee nemen zodat mensen langer blijven luisterenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik denk ook niet dat dat hier goed zou vallen...
Ik vind het trouwens best persoonlijk, als iemand zodra je de deur opendoet gelijk zegt: 'Hoi, ik ben Annemarie en ik kom praten over het geloof, vertel eens, hoe beleef jij dat?' Ik heb helemaal geen zin om dat soort dingen te bespreken met totaal onbekenden.
Ik heb nog nooit een rokende Jehova's getuige gezien en volgens mij zijn die er ook niet, aangezien dat daar niet magquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:32 schreef octopussy het volgende:
alsof het een het ander uitsluit.
Mag ik het allebei irritant vinden?![]()
Ik heb trouwens nog nooit iemand aan de deur gehad om een niet-geloof te verkondigen.
De niet-geloof-verkondigers zitten massaal op Fok!.quote:Op woensdag 4 juni 2008 06:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een rokende Jehova's getuige gezien en volgens mij zijn die er ook niet, aangezien dat daar niet mag
Zou wel grappig zijn trouwens, een niet-geloof verkondigen. Komt er iemand aan je deur: "hallo, ik ben jan en ik kom u vertellen waarom geloof onzin is"
Die zou ik ook heel hard uitlachen geloof ik
toen was ik dus de lul. Ik woon in rotterdam zuid, een niet al te kindvriendelijke buurt om et maar ff netjes te zeggen en ik doe dus niet zomaar voor jan en alleman de deur open. Toen ik zag dat het een klein meisje en een oud dametje waren dacht ik dat het geen kwaad zou kunnen.... hup een uur over de armageddon moeten lullen...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:42 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
die vaak express kleine kinderen mee nemen zodat mensen langer blijven luisteren
leukquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:23 schreef ymme het volgende:
Nog 2 nachtjes slapen, en dan gaan wij 4 dagen naar Parijs
Waarvan grootste deel naar Disney.
Romantisch met z'n 2-tjes.
Ik heb d'r zin aan.
en? en? en?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:14 schreef Zeeltje het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag gaan we kijken hoe de keuken, badkamer en wc uitkomt te zien!
Verder niks te melden net ene lekker yoghurt met aarbeien geeten...
Fijne dag iedereen!
Jullie zijn goed bezig!quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:23 schreef ymme het volgende:
Nog 2 nachtjes slapen, en dan gaan wij 4 dagen naar Parijs
Waarvan grootste deel naar Disney.
Romantisch met z'n 2-tjes.
Ik heb d'r zin aan.
haal je ondertussen wel af en toe nog even adem?quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:43 schreef kwakveense het volgende:
ik ben echt heel hard aan t werken voor de verandering. als t goed is is er straks zoveel orde in mijn werk chaos dat ik straks daadwerkelijk weet waar ik mee bezig ben en waar alles is.
(ik ben een onderzoeker die niet netjes is met aantekeningen etc. overal slingeren artikels, half briljante ideene etc.)
i know, kom zelf van ijsselmonde af, en ben nu verhuist naar prins alexander. nu was het gedeelte waar wij woonden nog niet zo slecht, maar al een behoorlijk verschil met nu, qua veiligheid danquote:Op woensdag 4 juni 2008 12:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
toen was ik dus de lul. Ik woon in rotterdam zuid, een niet al te kindvriendelijke buurt om et maar ff netjes te zeggen en ik doe dus niet zomaar voor jan en alleman de deur open. Toen ik zag dat het een klein meisje en een oud dametje waren dacht ik dat het geen kwaad zou kunnen.... hup een uur over de armageddon moeten lullen...
Verder hebben we hier helemaal nog geen problemen gehad ( ja,een keer een baksteen door de ruit, mja stomme pech en nu staat er een hekquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:57 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
i know, kom zelf van ijsselmonde af, en ben nu verhuist naar prins alexander. nu was het gedeelte waar wij woonden nog niet zo slecht, maar al een behoorlijk verschil met nu, qua veiligheid dan
Bij light frisdrank voel ik me schuldig.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:39 schreef kwakveense het volgende:
anders neem je toch een glaasje light frisdrank? of een glaasje aanmaak limonade (lessini ofzo)?
Nou wij laten de badkamer zoals die is. De 2de wc hoeven we niet... is alleen maar onhanding in de ruimte.. en de badkamer zag er al heeel goed uit.quote:
Ik weet niet wat je met heel veel bedoelt, maar je moet er natuurlijk ook niet al te veel van drinkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:22 schreef jhvhprotocol het volgende:
[..]
Bij light frisdrank voel ik me schuldig.Omdat het alsnog wel best slecht is.. En limonade drink ik heel veel inderdaad sinds ik geen frisdrank meer drink.
Nou, niet veel als in 'veel'. Maar meer 'veel' als in contrast met vroeger, omdat ik het toen bijna nooit dronk. Nu drink ik misschien één glas daarvan per avond, en verder water.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met heel veel bedoelt, maar je moet er natuurlijk ook niet al te veel van drinken
Heb net in je fobo gespiekt en je hebt een hartstikke mooi koppie en hele mooie ogenquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Verder hebben we hier helemaal nog geen problemen gehad ( ja,een keer een baksteen door de ruit, mja stomme pech en nu staat er een hek). Tja het is een internationale buurt zoals ze dat zo mooi zeggen
denk dat je er wel van uit kunt gaan dat er hier 25% autochtonen wonen. Maar op zich hartstikke leuk, 24/7 kebabtenten open, avondwinkeltjes, tropische supermarktjes, turkse supermarkten.
alleen de hele dag dat "phhhssssttt meisje" en " mooie frouwwwww" komt een beetje je neus uitben niet eens een mooi meisje :P man kijk uit je doppen. Dussehm egoboost nodig? kom een weekendje logeren in zuid
Wat vind je lekker?quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:59 schreef jhvhprotocol het volgende:
Kunnen jullie mij helpen met een 'lekker-gezond' boodschappenlijstje?
Mijn moeder heeft niet gekookt en is op het moment weg, dus ik moet sowieso boodschappen doen. En ik wil eigenlijk beetje zeker weten wat ik ga kopen, om impuls verleiding te verminderen.
avondeten dus?quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:59 schreef jhvhprotocol het volgende:
Kunnen jullie mij helpen met een 'lekker-gezond' boodschappenlijstje?
Mijn moeder heeft niet gekookt en is op het moment weg, dus ik moet sowieso boodschappen doen. En ik wil eigenlijk beetje zeker weten wat ik ga kopen, om impuls verleiding te verminderen.
awwwquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb net in je fobo gespiekt en je hebt een hartstikke mooi koppie en hele mooie ogen
meestal vooraan, ergens in het koelvak waar ook de zakken sla en de geschilde aardappeltjes liggen enzoquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:14 schreef jhvhprotocol het volgende:
Jup, een Albert Heijn XL. Dus ze zullen het er wel hebben, weet iemand ongeveer waar dat staat, salades enzo? (Om heel eerlijk te zijn haat ik het om in een supermarkt te zijn en tref daarom altijd best veel voorbereiding).
wel als je bijvoorbeeld een zak chips of een fles cola op de band aan het leggen bent en de graatmagere vrouw voor je, twee flesjes water en een zakje voorgesneden appeltjesquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:27 schreef jhvhprotocol het volgende:
Haha zal ik doen.Zo dan maar even naar Appie. *heeft er zin in.... Not!* XD Hebben jullie ook dat je als zwaarlijvig iemand je minder prettig voelt in plekken als bijvoorbeeld een supermarkt? Ik heb dat wel heel erg, als ik in me eentje ben in ieder geval. Heb altijd het gevoel alsof mensen me aankijken ofzo.
Daarom is denk ik dit afvalproces goed voor mij, meer zelfvertrouwen ofzo.
maar, je ouders betalen dat nog voor je neem ik aanquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:15 schreef jhvhprotocol het volgende:
Al met al is gezond eten nog best prijzig, vooral voor een simpele scholier als ik.
Ik heb dit uit eigen zak betaald.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar, je ouders betalen dat nog voor je neem ik aanje bent scholier zeg je (je was 15 of 16 begreep ik uit je voorstel post vorig deel?
)
da's heel goed, een beetje zelfstandigheid en om leren gaan met geld is niets mis meequote:Op woensdag 4 juni 2008 20:30 schreef jhvhprotocol het volgende:
[..]
Ik heb dit uit eigen zak betaald.En ja, ik ben 15.
Het is voor mij niet vreemd ofzo dat ik soms nog even zelf boodschappen moet doen.
Hoelang ben je van plan te doen met die pakken Coolbest?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:30 schreef jhvhprotocol het volgende:
[..]
Ik heb dit uit eigen zak betaald.En ja, ik ben 15.
Het is voor mij niet vreemd ofzo dat ik soms nog even zelf boodschappen moet doen.
Ow, oeps.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoelang ben je van plan te doen met die pakken Coolbest?
Als ik het goed heb zitten er zo'n 80kcal in een glas Coolbest
Ach zo'n ramp is het toch ook niet, als je het maar in de gaten hebtquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:14 schreef jhvhprotocol het volgende:
Dubbelpost: Fuck, ik net kijken. Ik heb in alle haast inderdaad naar het verkeerde gekeken. >_< Kijk dat gebeurt er nou als je supermarkten haat en er zo snel mogelijk weg wilt.
Denk dat het normaal is dat je je beter voeltquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:27 schreef jhvhprotocol het volgende:
Dankje.Misschien is hetvolgende een heel overdreven claim, maar ik voel me ook echt beter sinds ik mijn hele etensgewoontes heb omgegooit. Ik vind dit trouwens ook echt een leuk topic, ervaringen van anderen en ook anderen steun betuigen enzo.
Ik ken wel meer forums met soortgelijke topics, maar ik vind dit veruit de leukste.
ja maar swa je weet toch, dat wij mooi lichaam hebbe, der zit tenminste vet aan en de achterkant is groter dan een pakkie boter, da begrijp je toch swa (of zoietsquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Verder hebben we hier helemaal nog geen problemen gehad ( ja,een keer een baksteen door de ruit, mja stomme pech en nu staat er een hek). Tja het is een internationale buurt zoals ze dat zo mooi zeggen
denk dat je er wel van uit kunt gaan dat er hier 25% autochtonen wonen. Maar op zich hartstikke leuk, 24/7 kebabtenten open, avondwinkeltjes, tropische supermarktjes, turkse supermarkten.
alleen de hele dag dat "phhhssssttt meisje" en " mooie frouwwwww" komt een beetje je neus uitben niet eens een mooi meisje
man kijk uit je doppen. Dussehm egoboost nodig? kom een weekendje logeren in zuid
Dan al?quote:
Nog anderhalve maand en dan zul je zien dat ik gelijk hebquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:51 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
jemig, wat ik heb dan tot nu toe allemaal gedaan eigenlijk
Als ik zin heb in fris, dan maak ik karvan aan met Spa (liefst die met minder bubbels)... Of ik mix appelsap of sinaasappelsap met spa.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:22 schreef jhvhprotocol het volgende:
[..]
Bij light frisdrank voel ik me schuldig.Omdat het alsnog wel best slecht is.. En limonade drink ik heel veel inderdaad sinds ik geen frisdrank meer drink.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:47 schreef Liejannuh het volgende:
Gefeliciteerd Troel!![]()
Freecell, in welk hostel hebben jullie gezeten in Londen?
* Liejannuh mompelt iets over een eventuele ingelaste Londen meeting over een paar weken voor de liefhebbers.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:47 schreef Liejannuh het volgende:
Gefeliciteerd Troel!![]()
Freecell, in welk hostel hebben jullie gezeten in Londen?
* Liejannuh mompelt iets over een eventuele ingelaste Londen meeting over een paar weken voor de liefhebbers.
Nou, bij M is het een beetje vol dat weekend.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:17 schreef octopussy het volgende:
mmm dat is vervoerstechnisch misschien al weer wat moeilijker te regelenJullie gaan toch gewoon bij M. slapen?
Dat moet vast een goed gevoel zijn als je er zo over denktquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:06 schreef jhvhprotocol het volgende:
Druiven met een lekker kopje thee.Dit begint mij echt steeds meer te bevallen. Eigenlijk lever je bij afvallen maar 1 slechte gewoon te in, het slechte eten, en krijg je er zoveel goeds voor terug.
Ja, is inderdaad een goed gevoel.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat moet vast een goed gevoel zijn als je er zo over denkt
Waarom heb je nu precies er voor gekozen om te beginnen? en wat zeggen je ouders erover?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:04 schreef teigan het volgende:
Veel plezier ymme..
Voor de liefhebbers, ik heb wat nieuwe kittenfoto's neergezet... Het gaat zo goed met ze!!!
En hoe gaat het met jou?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:37 schreef kwakveense het volgende:
troel, gefeli!
jhvhprotocol: klintk alsof je heel goed en bewust bezig bent voor een 15-jarige. goed ook dat je moeder wel helpt en meedenkt!
Goed weer? Dan zit jij ergens anders in Nederland gok ikquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:08 schreef jhvhprotocol het volgende:
@Troel: Van harte gefeliciteerd, en nog een fijne dag verder.(Alhoewel dat vast wel lukt met dit goede weer:P)
[..]
Maar er is geen duidelijke oorzaak van waarom precies NU je daarvoor kiest?quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:08 schreef jhvhprotocol het volgende:
@Troel: Van harte gefeliciteerd, en nog een fijne dag verder.(Alhoewel dat vast wel lukt met dit goede weer:P)
[..]
Ja, is inderdaad een goed gevoel.
Waarom: Tja, mengsel van redenen. Ten eerste is het voornamelijk omdat ik niet blij ben met hoe ik er nu uitzie, afvallen gaat voor mij een groot verschil daarin maken. Ten tweede is het ook erg goed voor mijn zelfvertrouwen als ik me beter voel met mezelf. En het moet me ook helpen met een leuke jongen in me leven zien te krijgen.![]()
Mijn ouders zijn er enthousiast over en helpen mij ook, door bijvoorbeeld niet allemaal lekkere dingen in huis te nemen die ongezond zijn enzo.
Hier bijvoorbeeldquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Goed weer? Dan zit jij ergens anders in Nederland gok ik
Ik weet er alles van...quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:22 schreef teigan het volgende:
het is nu wel lekker qua temperatuur, maar ik vind het de laatste weken eigenlijk meer benauwd en vervelend dan lekker weer... Ook omdat mijn werk zo'n verschrikkelijke broeikas is, wat lesgeven haast onmogelijk maakt..
Wij hadden ook geen mooi weer hoor! Vanochtend zelfs regen!quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:18 schreef freecell het volgende:
Troel zit dus blijkbaar op de verkeerde plek als het overal mooi weer is behalve daar
Groningen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Goed weer? Dan zit jij ergens anders in Nederland gok ik
had ik wat moeten lezen, of is dit de enige berichtgeving?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:41 schreef freecell het volgende:
Mijn werk voor morgen trouwens afgebeld. Ik kreeg het dringende advies van de verloskundige om in ieder geval het weekend over even héél rustig aan te doen en op mijn werk is dat niet bepaald mogelijk.
Gelukkig was mijn volgende werkdag pas volgende week woensdag
de andere 2 % is voor volgende week.. we hebben dan een tentoonstelling, en dat moet ook volgend de regels, en als je moet aanwezig zijn.. Dan ben je geslaagd! heel duf maar ja!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:00 schreef Rewimo het volgende:
freecell, rustig aan doen hoor
Zeeltje, waarom 98%Ik duim mee
Komt vast helemaal goed!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:10 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
de andere 2 % is voor volgende week.. we hebben dan een tentoonstelling, en dat moet ook volgend de regels, en als je moet aanwezig zijn.. Dan ben je geslaagd! heel duf maar ja!
en dankje faithy.. ik knijp em wel!!
Verder niet echt berichtgevingquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:00 schreef Faithy het volgende:
[..]
had ik wat moeten lezen, of is dit de enige berichtgeving?![]()
in ieder geval: doe rustig aan ja!![]()
Hee, dat klinkt super!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:27 schreef Zeeltje het volgende:
huisje gaat top.. woonkamer en kledingkamer is geschilderd... vanavond de andere kamers verven. Mijn vriend en een vriend gaan de laminaat leggen! Morgen naar ikea!!! ik ga vanmiddag allemaal fotos maken en op internet zetten!
Oh en nog een goed nieuws.. Ik moet stoppen bij mijn huidige werk ivm de verhuizing, de afstand is te groot voor iemand die geen auto heeft.. Maar de leidinggeving die weggaat, heeft mij een baan aangeboden bij een nieuw restaurant in eindhoven! helemaal top!
Jups, in de eerste week van September.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:41 schreef Zeeltje het volgende:
wanneer ben je uitgerekend, ergens in september of niet?
Ja, maar dat zit ook gewoon in je instinct ingebakkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:30 schreef freecell het volgende:
Oeh Zeeltje, klinkt goed!
[..]
Verder niet echt berichtgevingIk had wat veel harde buiken en vorige nacht ook wat pijnlijke en dat is een teken dat ik even rustig aan moet doen. Verder niets om me zorgen over te maken (maar eigenwijs als ik ben doe ik dat natuurlijk wel een beetje
)
Maar afgelopen nacht ging goed. Geen harde buiken en heerlijk geslapen
Oeh, waar en wanneer???quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:11 schreef Troel het volgende:
Ja, leuk, met zijn allen tegen Sonja Bakker aanmeppen met een knuppel
Mooi, ik ga zo ff kijken.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kan het niet meer bijhouden nu ik niet meer Fok op kantoor
Anyway, als hier nog Brabo's zijn: ik ben vanavond te zien in een item van Omroep Brabant nieuws. Iets met vredespijpen
Op video lijk ik minder vadsig dan op de fotoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mooi, ik ga zo ff kijken.![]()
Voor mensen met digitale tv: kans is groot dat je dan ook omroep brabant hebt.
Ik heb nog wel meer video van jou.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op video lijk ik minder vadsig dan op de foto
Iedereen weet dat tv dikker maakt, dus dit had je nou net niet moeten roepenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:07 schreef Stormqueen het volgende:
Op video lijk ik minder vadsig dan op de foto
Foto's zijn anders ook knap genadeloos.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iedereen weet dat tv dikker maakt, dus dit had je nou net niet moeten roepen
Bij mij altijd wel jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:38 schreef Levitation het volgende:
Foto's zijn anders ook knap genadeloos.
Hejje nou gekeken?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Foto's zijn anders ook knap genadeloos.
Ik was te laat, heb een half omroep-brabant-nieuws gezien, de verkeerde helft.quote:
Als het al in je darmen zit doe je daar niets aan. Trouwens, van volle darmen krijg ik geen vol gevoelquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:07 schreef jhvhprotocol het volgende:
Mijn stiefvader stond er vanavond op dat we uit eten gingen.Maar ik heb het goed gedaan vond ik zelf, 1 glas tonic en verder water. Vooraf een salade en als hoofdgerecht zalm nogiets. (Leek mij het meest 'schade beperkend').
Overigens heb ik nog een vraag, ik moet altijd heel snel na bijvoorbeeld het avondeten naar de wc. Heeft dit een reden of is er iets wat ik eraan kan doen? Want dan behoud ik het 'vol' gevoel ook langer.
gefeliciteerd je darmen werkenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:07 schreef jhvhprotocol het volgende:
Mijn stiefvader stond er vanavond op dat we uit eten gingen.Maar ik heb het goed gedaan vond ik zelf, 1 glas tonic en verder water. Vooraf een salade en als hoofdgerecht zalm nogiets. (Leek mij het meest 'schade beperkend').
Overigens heb ik nog een vraag, ik moet altijd heel snel na bijvoorbeeld het avondeten naar de wc. Heeft dit een reden of is er iets wat ik eraan kan doen? Want dan behoud ik het 'vol' gevoel ook langer.
ach het concert was ook gezellig hoor (ok moest er bijna verplicht heen, was een gratis concert op kosten van de baas der bazen, oftewel voor de klant waarvoor ik bel (om maar even geen namen te noemen en zo, jullie weten wel welk bedrijf ik bedoel) maar met 3 rijen collega's wast wel grappig)quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
Bleiblei en ik doen pauper: we hebben het Andre Hazes concert opstaan met het volume van de tv helemaal open, we drinken bier en zeveren mee met de tekst!!!
Jammer dat ik niet weet hoe je d'r uit ziet, anders ging ik je zoeken in het publiekquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:45 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ach het concert was ook gezellig hoor (ok moest er bijna verplicht heen, was een gratis concert op kosten van de baas der bazen, oftewel voor de klant waarvoor ik bel (om maar even geen namen te noemen en zo, jullie weten wel welk bedrijf ik bedoel) maar met 3 rijen collega's wast wel grappig)
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:10 schreef Brighteyes het volgende:
Rewimo, de omelet werd een heel erg ranzig uitziend roerbakprutje, maar het is wel lekker. Ben het nu aan het opeten.
Ja, je mist heel wat daar in dat verre landquote:
Maak je zoveel mogelijk nuttig. Ga helpen afwassen, hakken, snijden, dingen omdraaien op de bbq etc. Hoe nuttiger je bent, hoe minder het opvalt dat je helemaal niet zoveel eet. Eet ook langzaam, klets veel, probeer veel van de groente te pakken. In noodgevallen: zeg dat je je niet zo lekker voelt en dat het eten allemaal heerlijk is, maar dat het nu even niet zo prettig valtquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:23 schreef jhvhprotocol het volgende:
Dubbelpost: Ik zit ook met iets lastigs, morgen is verjaardag viering van me zus en vader met veel familie en hapjes. Je kent het wel. En volgende week BBQ van me oom en tante. >.< Iemand tips ofzo? Klinkt misschien raar dat ik om tips vraag, maar naast me ouders en zus weet niemand dat ik aan het afvallen ben. En aangezien ik niet van publiekelijke situaties hou ga ik echt af bij de vraag 'doe je aan dieet?' als ik iets weiger ofzo..
Professor Isa has spokenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maak je zoveel mogelijk nuttig. Ga helpen afwassen, hakken, snijden, dingen omdraaien op de bbq etc. Hoe nuttiger je bent, hoe minder het opvalt dat je helemaal niet zoveel eet. Eet ook langzaam, klets veel, probeer veel van de groente te pakken. In noodgevallen: zeg dat je je niet zo lekker voelt en dat het eten allemaal heerlijk is, maar dat het nu even niet zo prettig valt
Jaaaquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:13 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En hoe gaat het met jou?
Mag je je bijna vriendje nu al een je echte vriendje noemen?
Niks meer te klussenquote:
oh genoeg, maar ik heb geen auto, en de bussen rijden niet.. en met de fiets is een pokke eind met alles erop eraan... ik wou dat ik kon klussenquote:Op maandag 9 juni 2008 11:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Niks meer te klussen
Je kunt wel bij ons aan de slag om de dakramenmeneer te helpenzie KAA-topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |