abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 3 juni 2008 @ 23:18:13 #76
43556 miss_dynastie
pi_59104550
Ik heb hier regelmatig mensen aan de deur die over het geloof komen praten c.q. het komen verkondigen. Laatst op maandagochtend zelfs, vond ik wel een heel apart tijdstip. Ik zeg altijd dat ik het veel te druk heb, dat werkt wel
  dinsdag 3 juni 2008 @ 23:24:41 #77
35189 Troel
scherp en bot
pi_59104714
Ik heb nooit veel problemen gehad met Jehova's getuigen. Ze zijn hier een keer aan de deur geweest en toen heb ik aangegeven dat ik liever had dat ze met iemand gingen praten die nog helemaal geen geloof had en het vrouwtje beaamde dat dat misschien een veel beter plan was.
Ik heb ook wel eens een discussie gehad en als je dan gewoon zorgt dat je zelf goed weet wat er in de Bijbel staat, dan kun je de standaard dingen onderuitschoffelen
Overigens, ik ben blij dat er mensen zijn die hun geloof verkondigen. Ik vind dat namelijk een stuk minder irritant dan mensen die staan te roken als ik er last van heb. Vaak zijn het de rokers die namelijk niet willen stoppen en Jehova's getuigen doen dat dan weer wel (uitzonderingen in beide kampen daar gelaten uiteraard )
Ach en zolang er ook mensen zijn die hun niet-geloof verkondigen, laat men ook lekker wel-geloof verkondigen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59104921
alsof het een het ander uitsluit.

Mag ik het allebei irritant vinden?

Ik heb trouwens nog nooit iemand aan de deur gehad om een niet-geloof te verkondigen.
  † In Memoriam † dinsdag 3 juni 2008 @ 23:37:05 #79
43556 miss_dynastie
pi_59105034
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 23:32 schreef octopussy het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit iemand aan de deur gehad om een niet-geloof te verkondigen.
Ik ook niet, ik denk ook niet dat dat hier goed zou vallen...
Ik vind het trouwens best persoonlijk, als iemand zodra je de deur opendoet gelijk zegt: 'Hoi, ik ben Annemarie en ik kom praten over het geloof, vertel eens, hoe beleef jij dat?' Ik heb helemaal geen zin om dat soort dingen te bespreken met totaal onbekenden.
pi_59105162
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 23:37 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik ook niet, ik denk ook niet dat dat hier goed zou vallen...
Ik vind het trouwens best persoonlijk, als iemand zodra je de deur opendoet gelijk zegt: 'Hoi, ik ben Annemarie en ik kom praten over het geloof, vertel eens, hoe beleef jij dat?' Ik heb helemaal geen zin om dat soort dingen te bespreken met totaal onbekenden.
dat is ook wat me juist tegen staat aan jehova's, het te persoonlijk maken. als bijvoorbeeld een van jullie diezelfde discussie aan zou gaan komt dit al heel anders over dan bij een totale vreemde, die vaak express kleine kinderen mee nemen zodat mensen langer blijven luisteren
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_59105283
lama zitten

ik ga lekker slapen truste!

[ Bericht 72% gewijzigd door motorbloempje op 04-06-2008 00:08:38 ]
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 juni 2008 @ 06:25:59 #82
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_59107334
Zometeen richting Alkmaar. Tot vanavond of zo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 4 juni 2008 @ 06:54:02 #83
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59107404
kga ook weer aan het werk allemaal een fijne dag *zwaai*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_59107412
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 23:32 schreef octopussy het volgende:
alsof het een het ander uitsluit.

Mag ik het allebei irritant vinden?

Ik heb nog nooit een rokende Jehova's getuige gezien en volgens mij zijn die er ook niet, aangezien dat daar niet mag

Zou wel grappig zijn trouwens, een niet-geloof verkondigen. Komt er iemand aan je deur: "hallo, ik ben jan en ik kom u vertellen waarom geloof onzin is"
Die zou ik ook heel hard uitlachen geloof ik
pi_59107964
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 06:56 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een rokende Jehova's getuige gezien en volgens mij zijn die er ook niet, aangezien dat daar niet mag

Zou wel grappig zijn trouwens, een niet-geloof verkondigen. Komt er iemand aan je deur: "hallo, ik ben jan en ik kom u vertellen waarom geloof onzin is"
Die zou ik ook heel hard uitlachen geloof ik
De niet-geloof-verkondigers zitten massaal op Fok!. Vooral op de frontpage.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 4 juni 2008 @ 09:11:16 #86
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_59108411
Hello...
Ik slaap nauwelijks meer thuis maar bij een vriendin, wel zo relaxed vind ik zelf. Al hebben we geen ruzie.
Om 11 uur komt de makelaar, ik ben benieuwd wat hij te zeggen heeft. Het huis zal toch verkocht moeten worden. Dat vind ik wel erg jammer.
qua gewicht.... *rent naar boven, oeps, 72.6 kg, gaat echt de verkeerde kant op. Al heb ik al wel 2 boterhammen op en 2 bakjes koffie.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 4 juni 2008 @ 10:14:32 #87
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_59109527
Goedemorgen!
Vandaag gaan we kijken hoe de keuken, badkamer en wc uitkomt te zien!
Verder niks te melden net ene lekker yoghurt met aarbeien geeten...

Fijne dag iedereen!
The girl that lost her mind
pi_59112769
Nog 2 nachtjes slapen, en dan gaan wij 4 dagen naar Parijs
Waarvan grootste deel naar Disney.
Romantisch met z'n 2-tjes.

Ik heb d'r zin aan.
  woensdag 4 juni 2008 @ 12:33:22 #89
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59113051
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 23:42 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

die vaak express kleine kinderen mee nemen zodat mensen langer blijven luisteren
toen was ik dus de lul. Ik woon in rotterdam zuid, een niet al te kindvriendelijke buurt om et maar ff netjes te zeggen en ik doe dus niet zomaar voor jan en alleman de deur open. Toen ik zag dat het een klein meisje en een oud dametje waren dacht ik dat het geen kwaad zou kunnen.... hup een uur over de armageddon moeten lullen...
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 4 juni 2008 @ 12:33:37 #90
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59113059
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:23 schreef ymme het volgende:

Ik heb d'r zin aan.
leuk veel plezier
pi_59118019
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 10:14 schreef Zeeltje het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag gaan we kijken hoe de keuken, badkamer en wc uitkomt te zien!
Verder niks te melden net ene lekker yoghurt met aarbeien geeten...

Fijne dag iedereen!
en? en? en?
pi_59119370
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:23 schreef ymme het volgende:

Ik heb d'r zin aan.
Jullie zijn goed bezig! Eerst York, nu Parijs! Gaaf!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:43:41 #93
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59120750
ik ben echt heel hard aan t werken voor de verandering. als t goed is is er straks zoveel orde in mijn werk chaos dat ik straks daadwerkelijk weet waar ik mee bezig ben en waar alles is.

(ik ben een onderzoeker die niet netjes is met aantekeningen etc. overal slingeren artikels, half briljante ideene etc.)
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:46:52 #94
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59120845
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:43 schreef kwakveense het volgende:
ik ben echt heel hard aan t werken voor de verandering. als t goed is is er straks zoveel orde in mijn werk chaos dat ik straks daadwerkelijk weet waar ik mee bezig ben en waar alles is.

(ik ben een onderzoeker die niet netjes is met aantekeningen etc. overal slingeren artikels, half briljante ideene etc.)
haal je ondertussen wel af en toe nog even adem?

wel op jezelf blijven letten he in alle drukt
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:57:13 #95
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59121082
aha nou erm.. ik heb maandag en dinsdag thuis gezeten :$ illegaal... omdat ik zo tegen die chaos op zag. dus wat dat betreft overwerk ik mezelf niet...

verder is deze week idd echt té druk... ik zing maar 1 avond niet in 10 dagen...en das best heftig, want twee van de tien dagen heb ik nl ook nog eens twee reps of concerten ipv 1.... tsja... juni-spits qua muziek zullen we maar zeggen... dus vandaar dat ik ook extra chaotisch ben hihi
pi_59121095
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:33 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

toen was ik dus de lul. Ik woon in rotterdam zuid, een niet al te kindvriendelijke buurt om et maar ff netjes te zeggen en ik doe dus niet zomaar voor jan en alleman de deur open. Toen ik zag dat het een klein meisje en een oud dametje waren dacht ik dat het geen kwaad zou kunnen.... hup een uur over de armageddon moeten lullen...
i know, kom zelf van ijsselmonde af, en ben nu verhuist naar prins alexander. nu was het gedeelte waar wij woonden nog niet zo slecht, maar al een behoorlijk verschil met nu, qua veiligheid dan
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:21:35 #97
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59121617
Na een week geen frisdrank heb ik er nu wel héél héél erg zin in. Maar ik blijf sterk.
Oh noes!
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:39:01 #98
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59122052
anders neem je toch een glaasje light frisdrank? of een glaasje aanmaak limonade (lessini ofzo)?
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:44:34 #99
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59122189
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:57 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

i know, kom zelf van ijsselmonde af, en ben nu verhuist naar prins alexander. nu was het gedeelte waar wij woonden nog niet zo slecht, maar al een behoorlijk verschil met nu, qua veiligheid dan
Verder hebben we hier helemaal nog geen problemen gehad ( ja,een keer een baksteen door de ruit, mja stomme pech en nu staat er een hek ). Tja het is een internationale buurt zoals ze dat zo mooi zeggen denk dat je er wel van uit kunt gaan dat er hier 25% autochtonen wonen. Maar op zich hartstikke leuk, 24/7 kebabtenten open, avondwinkeltjes, tropische supermarktjes, turkse supermarkten.

alleen de hele dag dat "phhhssssttt meisje" en " mooie frouwwwww" komt een beetje je neus uit ben niet eens een mooi meisje man kijk uit je doppen. Dussehm egoboost nodig? kom een weekendje logeren in zuid
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 juni 2008 @ 18:04:12 #100
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_59122617
Ben weer terug uit het buitenland

Heerlijke high tea gehad Kon alleen lang niet alles op...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')