abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59086310
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Enkel een lapje?

Dan word je wel lichter inderdaad
pi_59086434
Ik heb écht een schijthekel aan jehova's... geloof enzo is al niet mijn ding

iedereen moet geloven wat hij/zij wil, maar val mij er niet mee lastig... denk ik dan..
Ja doei.
pi_59086472
maar succes met je boot en beestjes!!
Ja doei.
pi_59086495
Ik was laatst heel onaardig tegen zo'n christemevrouw. Ze stond bij mij om 9 uur op de stoep. Nou, dan slaap ik nog hoor, ik heb veel deugden, maar vroeg opstaan zit daar niet bij. Dus ik doe m'n badjas aan, trek die deur open, klaar om wie dan ook met huid en haar op te vreten: staat daar zo'n zij-ig vrouwtje me vroom aan te kijken.
Zij: "Maak ik je wakker?" En ik, op m'n allerhardst: " WAT DENK JE ZELLUF!!!???" En ik gooide zo de deur dicht.

Ik heb weleens gelezen dat je aan hoe je bedienend personeel behandeld, je kan zien hoe iemand echt is, dan hoop ik maar dat dit geen dienster van God was, want dan ziet het er niet goed voor me uit....
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:00:31 #55
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_59086543
Haha thanks..
Ik moet er ook niet aan denken hoor.. Op rockwechter, is er een man die folders uitdeelt met daarin de feiten ivm 11-9 en dat het allemaal met cijfers te achterhalen is dat het gepland is door bush enz.. en over god.. best leuk om te lezen als je wat op hebt.. maar die mensen moeten een hobby zoeken
The girl that lost her mind
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 juni 2008 @ 12:02:40 #56
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_59086610
Er is niks mis met gelovig zijn. Wel met het opdringen ervan aan anderen. Zeker als je ze ervoor wakker belt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_59086668
Hier (Gelderland) heeft het vanacht als een gek tekeer gegaan. Ik word niet snel ergens wakker van, maar vanacht wel hoor

En het is nu zo benauwd.. bah
pi_59086674
ik doe altijd wel aardig als ik de deur opendoe... vriendelijk bedanken en succea wensen enzo... René ook , maar écht blij word ik er niet van zo op een zondag na het stappen
Ja doei.
pi_59086733
Ik loop dan altijd naar de deur, met de hond naast me
Nee grapje, maar ik houd dus ook totaal niet van dat opdringerige gedoe.
Zij: "wij komen het licht brengen" Ik: 'zet maar in de achtertuin". Nee zelfs dat ook niet.
Maar ik zou 't zo graag eens willen doen ;P
pi_59086753
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik doe altijd wel aardig als ik de deur opendoe... vriendelijk bedanken en succea wensen enzo... René ook , maar écht blij word ik er niet van zo op een zondag na het stappen
Dus jij wil zeggen , dat jij met je korte lontje, aardig doet tegen Jehova's als ze je wakker bellen???

De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!

Als ze bij mij gewoon overdag komen zeg ik gewoon beleefd: Nee dank u. Terwijl ik de deur al aan het dichtdoen ben. Anders hebben ze hun volgende zin al klaar.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:12:19 #61
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_59086819
gelovig zijn is niet erg nee.. maar aanbellen terwijl ik nog mijn pjama aan heb zonder beha ( oftewel hangende tieten ) en vragen waarom ik er niet in geloof.. s'ochtend heb ik niet zo veel zin in discussies
pi_59086843
Mwa, ze komen hier bijna nooit. Ik vind ze ook niet echt vervelend trouwens. En zodra ik zeg dat ik actief lid ben van een kerk zijn ze meestal ook meteen weer weg.
pi_59086864
ik heb écht nog nooit onaardig tegen jehova's en zulks gedaan... heb zoiets van 'ze kunnen ook niets aan de indoctrinatie van hundred ouders doen..'
Ja doei.
pi_59086907
Hundred? Ik dacht eerst: typo, maar ik zie niet in hoe??

Maar hebben ze je echt uit bed gebeld? [/Drammodus]
pi_59086942
Oh ja ook fijn hier.
Gisteravond zaten wij buien, en mijn vriend keek elke keer naar boven.
Blijkt dat hij wespen in de gaten aan het houden was, dezen lieftallige beestjes vlogen 1 voor 1 onder de boogboorden aan de achterkant van ons huis.

Zo maar eens bellen, dat er z'n man in een wit pak, eventjes zijn werk gaat doen.
pi_59086987
hun mijn telefoon maakt heel irritant woorden af soms...

en ja, ze belden me uit bed, en ja, ik bleef vriendelijk zo ben ik
Ja doei.
pi_59087113
Pff onweer... ik woon in het midden van de stad, in het midden van een heuvel en heb er zelf dus geen last van. Maar op mijn werk grrrrr normaal doen we 99,9% reisbijstand en zo een miniemstukje bijstand voor brandverzekeringen. Wel, gisteravond hebben we niet ander gedaan dan electriciens en dakenwerkers zoeken om huizen terug waterdicht te maken. Hopelijk deze avond iets rustiger op dat vlak!

In het Brusselse schijnt de zon alweer dus ga ik dadelijk eerst lopen en dan met de fiets naar het werk. Het begint te lukken zonder een belachelijk rode kop te krijgen
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
pi_59087179
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
hun mijn telefoon maakt heel irritant woorden af soms...

en ja, ze belden me uit bed, en ja, ik bleef vriendelijk zo ben ik
Je bewaart je goede humeur voor de Jehova's en dan reageer je je af op Miss_S!

Ik zit je maar een beetje te jennen hè
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:38:30 #69
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59088681
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:29 schreef conleche het volgende:

[..]

Je bewaart je goede humeur voor de Jehova's en dan reageer je je af op Miss_S!

Ik zit je maar een beetje te jennen hè

mensen die eenmalig irritant zijn kan ik wel velen structureel echter
Doei.
pi_59089459
op moment is het heerlijk gister was het echt bah vies zweetweer
pi_59090293
hier regent het nu nog steeds, en ik had natuurlijk geen jas meegenomen... Dus in de stad ben ik redelijk drooggebleven, maar na de bloeddonatie ben ik zeiknat geregend op weg naar huis...
En nu doe ik maar even rustig aan... Ik voelde me vlak na de donatie kiplekker, maar snel naar huis fietsen is denk ik toch niet echt verstandig geweest.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:42:46 #72
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59090400
hmmm jehova's ....
ik heb de neiging om te vriendelijk en sociaal te doen... dus ik heb een keer zo'n boekje aangenomen en gezegd dat ik het wel een keertje zou doornemen (en toen ik binnen was direct de prullenbak ingedaan)..
maar vervolgens kwamen ze elke keer weer terug... kunt dus maar beter gewoon duidelijk zijn..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 3 juni 2008 @ 17:08:45 #73
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59094478
he jakkes jehova's... ik heb er een maand of twee geleden eentje uit laten praten, en zelfs een foldertje aangenomen zodat ze weg zou gaan.. nu staat ze al twee maanden lang iedere maandagmorgen voor de deur als ik maar lang genoeg niet open doe geeft ze het vast wel een keer op

Bij mijn vriend thuis hadden ze vroeger een herdershond, Joep heette ze. Hartstikke lief beestje uit het assiel. Nooit geen gekke dingen mee gehad, tot een keer de deurbel ging en schoonvaders "he bah jehova's"zei . Joep sprong uit haar mand, tanden bloot, grommen, blaffen, tegen de deur op springen. Kennelijk hielden haar vorige eigenaars ook niet zo van jehova's
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 17:23:27 #74
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59094851
late teeveepee

*rent weer weg naar de volgende afspraak*
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_59104299
hmm jehova's, gelukkig woon ik in een flat had vandeweek een blaadje in de bus met een briefje erbij, dat ze in een afgesloten portiek niet mochten komen maar dat ik op deze manier toch het woord van God kon lezen, en als ik wou bij een van hun diensten kon zijn. best handig dat ze het dan zo lief doen, dan kan je het tenminste direct in de prullenbak flikkeren
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  † In Memoriam † dinsdag 3 juni 2008 @ 23:18:13 #76
43556 miss_dynastie
pi_59104550
Ik heb hier regelmatig mensen aan de deur die over het geloof komen praten c.q. het komen verkondigen. Laatst op maandagochtend zelfs, vond ik wel een heel apart tijdstip. Ik zeg altijd dat ik het veel te druk heb, dat werkt wel
  dinsdag 3 juni 2008 @ 23:24:41 #77
35189 Troel
scherp en bot
pi_59104714
Ik heb nooit veel problemen gehad met Jehova's getuigen. Ze zijn hier een keer aan de deur geweest en toen heb ik aangegeven dat ik liever had dat ze met iemand gingen praten die nog helemaal geen geloof had en het vrouwtje beaamde dat dat misschien een veel beter plan was.
Ik heb ook wel eens een discussie gehad en als je dan gewoon zorgt dat je zelf goed weet wat er in de Bijbel staat, dan kun je de standaard dingen onderuitschoffelen
Overigens, ik ben blij dat er mensen zijn die hun geloof verkondigen. Ik vind dat namelijk een stuk minder irritant dan mensen die staan te roken als ik er last van heb. Vaak zijn het de rokers die namelijk niet willen stoppen en Jehova's getuigen doen dat dan weer wel (uitzonderingen in beide kampen daar gelaten uiteraard )
Ach en zolang er ook mensen zijn die hun niet-geloof verkondigen, laat men ook lekker wel-geloof verkondigen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59104921
alsof het een het ander uitsluit.

Mag ik het allebei irritant vinden?

Ik heb trouwens nog nooit iemand aan de deur gehad om een niet-geloof te verkondigen.
  † In Memoriam † dinsdag 3 juni 2008 @ 23:37:05 #79
43556 miss_dynastie
pi_59105034
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 23:32 schreef octopussy het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit iemand aan de deur gehad om een niet-geloof te verkondigen.
Ik ook niet, ik denk ook niet dat dat hier goed zou vallen...
Ik vind het trouwens best persoonlijk, als iemand zodra je de deur opendoet gelijk zegt: 'Hoi, ik ben Annemarie en ik kom praten over het geloof, vertel eens, hoe beleef jij dat?' Ik heb helemaal geen zin om dat soort dingen te bespreken met totaal onbekenden.
pi_59105162
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 23:37 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik ook niet, ik denk ook niet dat dat hier goed zou vallen...
Ik vind het trouwens best persoonlijk, als iemand zodra je de deur opendoet gelijk zegt: 'Hoi, ik ben Annemarie en ik kom praten over het geloof, vertel eens, hoe beleef jij dat?' Ik heb helemaal geen zin om dat soort dingen te bespreken met totaal onbekenden.
dat is ook wat me juist tegen staat aan jehova's, het te persoonlijk maken. als bijvoorbeeld een van jullie diezelfde discussie aan zou gaan komt dit al heel anders over dan bij een totale vreemde, die vaak express kleine kinderen mee nemen zodat mensen langer blijven luisteren
pi_59105283
lama zitten

ik ga lekker slapen truste!

[ Bericht 72% gewijzigd door motorbloempje op 04-06-2008 00:08:38 ]
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 juni 2008 @ 06:25:59 #82
13151 crew  Rewimo
pi_59107334
Zometeen richting Alkmaar. Tot vanavond of zo
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 4 juni 2008 @ 06:54:02 #83
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59107404
kga ook weer aan het werk allemaal een fijne dag *zwaai*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_59107412
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 23:32 schreef octopussy het volgende:
alsof het een het ander uitsluit.

Mag ik het allebei irritant vinden?

Ik heb nog nooit een rokende Jehova's getuige gezien en volgens mij zijn die er ook niet, aangezien dat daar niet mag

Zou wel grappig zijn trouwens, een niet-geloof verkondigen. Komt er iemand aan je deur: "hallo, ik ben jan en ik kom u vertellen waarom geloof onzin is"
Die zou ik ook heel hard uitlachen geloof ik
pi_59107964
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 06:56 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een rokende Jehova's getuige gezien en volgens mij zijn die er ook niet, aangezien dat daar niet mag

Zou wel grappig zijn trouwens, een niet-geloof verkondigen. Komt er iemand aan je deur: "hallo, ik ben jan en ik kom u vertellen waarom geloof onzin is"
Die zou ik ook heel hard uitlachen geloof ik
De niet-geloof-verkondigers zitten massaal op Fok!. Vooral op de frontpage.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 4 juni 2008 @ 09:11:16 #86
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_59108411
Hello...
Ik slaap nauwelijks meer thuis maar bij een vriendin, wel zo relaxed vind ik zelf. Al hebben we geen ruzie.
Om 11 uur komt de makelaar, ik ben benieuwd wat hij te zeggen heeft. Het huis zal toch verkocht moeten worden. Dat vind ik wel erg jammer.
qua gewicht.... *rent naar boven, oeps, 72.6 kg, gaat echt de verkeerde kant op. Al heb ik al wel 2 boterhammen op en 2 bakjes koffie.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 4 juni 2008 @ 10:14:32 #87
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_59109527
Goedemorgen!
Vandaag gaan we kijken hoe de keuken, badkamer en wc uitkomt te zien!
Verder niks te melden net ene lekker yoghurt met aarbeien geeten...

Fijne dag iedereen!
pi_59112769
Nog 2 nachtjes slapen, en dan gaan wij 4 dagen naar Parijs
Waarvan grootste deel naar Disney.
Romantisch met z'n 2-tjes.

Ik heb d'r zin aan.
  woensdag 4 juni 2008 @ 12:33:22 #89
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59113051
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 23:42 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

die vaak express kleine kinderen mee nemen zodat mensen langer blijven luisteren
toen was ik dus de lul. Ik woon in rotterdam zuid, een niet al te kindvriendelijke buurt om et maar ff netjes te zeggen en ik doe dus niet zomaar voor jan en alleman de deur open. Toen ik zag dat het een klein meisje en een oud dametje waren dacht ik dat het geen kwaad zou kunnen.... hup een uur over de armageddon moeten lullen...
  woensdag 4 juni 2008 @ 12:33:37 #90
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59113059
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:23 schreef ymme het volgende:

Ik heb d'r zin aan.
leuk veel plezier
pi_59118019
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 10:14 schreef Zeeltje het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag gaan we kijken hoe de keuken, badkamer en wc uitkomt te zien!
Verder niks te melden net ene lekker yoghurt met aarbeien geeten...

Fijne dag iedereen!
en? en? en?
pi_59119370
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:23 schreef ymme het volgende:

Ik heb d'r zin aan.
Jullie zijn goed bezig! Eerst York, nu Parijs! Gaaf!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:43:41 #93
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59120750
ik ben echt heel hard aan t werken voor de verandering. als t goed is is er straks zoveel orde in mijn werk chaos dat ik straks daadwerkelijk weet waar ik mee bezig ben en waar alles is.

(ik ben een onderzoeker die niet netjes is met aantekeningen etc. overal slingeren artikels, half briljante ideene etc.)
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:46:52 #94
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59120845
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:43 schreef kwakveense het volgende:
ik ben echt heel hard aan t werken voor de verandering. als t goed is is er straks zoveel orde in mijn werk chaos dat ik straks daadwerkelijk weet waar ik mee bezig ben en waar alles is.

(ik ben een onderzoeker die niet netjes is met aantekeningen etc. overal slingeren artikels, half briljante ideene etc.)
haal je ondertussen wel af en toe nog even adem?

wel op jezelf blijven letten he in alle drukt
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:57:13 #95
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59121082
aha nou erm.. ik heb maandag en dinsdag thuis gezeten :$ illegaal... omdat ik zo tegen die chaos op zag. dus wat dat betreft overwerk ik mezelf niet...

verder is deze week idd echt té druk... ik zing maar 1 avond niet in 10 dagen...en das best heftig, want twee van de tien dagen heb ik nl ook nog eens twee reps of concerten ipv 1.... tsja... juni-spits qua muziek zullen we maar zeggen... dus vandaar dat ik ook extra chaotisch ben hihi
pi_59121095
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:33 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

toen was ik dus de lul. Ik woon in rotterdam zuid, een niet al te kindvriendelijke buurt om et maar ff netjes te zeggen en ik doe dus niet zomaar voor jan en alleman de deur open. Toen ik zag dat het een klein meisje en een oud dametje waren dacht ik dat het geen kwaad zou kunnen.... hup een uur over de armageddon moeten lullen...
i know, kom zelf van ijsselmonde af, en ben nu verhuist naar prins alexander. nu was het gedeelte waar wij woonden nog niet zo slecht, maar al een behoorlijk verschil met nu, qua veiligheid dan
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:21:35 #97
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59121617
Na een week geen frisdrank heb ik er nu wel héél héél erg zin in. Maar ik blijf sterk.
Oh noes!
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:39:01 #98
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59122052
anders neem je toch een glaasje light frisdrank? of een glaasje aanmaak limonade (lessini ofzo)?
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:44:34 #99
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59122189
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:57 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

i know, kom zelf van ijsselmonde af, en ben nu verhuist naar prins alexander. nu was het gedeelte waar wij woonden nog niet zo slecht, maar al een behoorlijk verschil met nu, qua veiligheid dan
Verder hebben we hier helemaal nog geen problemen gehad ( ja,een keer een baksteen door de ruit, mja stomme pech en nu staat er een hek ). Tja het is een internationale buurt zoals ze dat zo mooi zeggen denk dat je er wel van uit kunt gaan dat er hier 25% autochtonen wonen. Maar op zich hartstikke leuk, 24/7 kebabtenten open, avondwinkeltjes, tropische supermarktjes, turkse supermarkten.

alleen de hele dag dat "phhhssssttt meisje" en " mooie frouwwwww" komt een beetje je neus uit ben niet eens een mooi meisje man kijk uit je doppen. Dussehm egoboost nodig? kom een weekendje logeren in zuid
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 juni 2008 @ 18:04:12 #100
13151 crew  Rewimo
pi_59122617
Ben weer terug uit het buitenland

Heerlijke high tea gehad Kon alleen lang niet alles op...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')