Bij light frisdrank voel ik me schuldig.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:39 schreef kwakveense het volgende:
anders neem je toch een glaasje light frisdrank? of een glaasje aanmaak limonade (lessini ofzo)?
Nou wij laten de badkamer zoals die is. De 2de wc hoeven we niet... is alleen maar onhanding in de ruimte.. en de badkamer zag er al heeel goed uit.quote:
Ik weet niet wat je met heel veel bedoelt, maar je moet er natuurlijk ook niet al te veel van drinkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:22 schreef jhvhprotocol het volgende:
[..]
Bij light frisdrank voel ik me schuldig.Omdat het alsnog wel best slecht is.. En limonade drink ik heel veel inderdaad sinds ik geen frisdrank meer drink.
Nou, niet veel als in 'veel'. Maar meer 'veel' als in contrast met vroeger, omdat ik het toen bijna nooit dronk. Nu drink ik misschien één glas daarvan per avond, en verder water.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je met heel veel bedoelt, maar je moet er natuurlijk ook niet al te veel van drinken
Heb net in je fobo gespiekt en je hebt een hartstikke mooi koppie en hele mooie ogenquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Verder hebben we hier helemaal nog geen problemen gehad ( ja,een keer een baksteen door de ruit, mja stomme pech en nu staat er een hek). Tja het is een internationale buurt zoals ze dat zo mooi zeggen
denk dat je er wel van uit kunt gaan dat er hier 25% autochtonen wonen. Maar op zich hartstikke leuk, 24/7 kebabtenten open, avondwinkeltjes, tropische supermarktjes, turkse supermarkten.
alleen de hele dag dat "phhhssssttt meisje" en " mooie frouwwwww" komt een beetje je neus uitben niet eens een mooi meisje :P man kijk uit je doppen. Dussehm egoboost nodig? kom een weekendje logeren in zuid
Wat vind je lekker?quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:59 schreef jhvhprotocol het volgende:
Kunnen jullie mij helpen met een 'lekker-gezond' boodschappenlijstje?
Mijn moeder heeft niet gekookt en is op het moment weg, dus ik moet sowieso boodschappen doen. En ik wil eigenlijk beetje zeker weten wat ik ga kopen, om impuls verleiding te verminderen.
avondeten dus?quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:59 schreef jhvhprotocol het volgende:
Kunnen jullie mij helpen met een 'lekker-gezond' boodschappenlijstje?
Mijn moeder heeft niet gekookt en is op het moment weg, dus ik moet sowieso boodschappen doen. En ik wil eigenlijk beetje zeker weten wat ik ga kopen, om impuls verleiding te verminderen.
awwwquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb net in je fobo gespiekt en je hebt een hartstikke mooi koppie en hele mooie ogen
meestal vooraan, ergens in het koelvak waar ook de zakken sla en de geschilde aardappeltjes liggen enzoquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:14 schreef jhvhprotocol het volgende:
Jup, een Albert Heijn XL. Dus ze zullen het er wel hebben, weet iemand ongeveer waar dat staat, salades enzo? (Om heel eerlijk te zijn haat ik het om in een supermarkt te zijn en tref daarom altijd best veel voorbereiding).
wel als je bijvoorbeeld een zak chips of een fles cola op de band aan het leggen bent en de graatmagere vrouw voor je, twee flesjes water en een zakje voorgesneden appeltjesquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:27 schreef jhvhprotocol het volgende:
Haha zal ik doen.Zo dan maar even naar Appie. *heeft er zin in.... Not!* XD Hebben jullie ook dat je als zwaarlijvig iemand je minder prettig voelt in plekken als bijvoorbeeld een supermarkt? Ik heb dat wel heel erg, als ik in me eentje ben in ieder geval. Heb altijd het gevoel alsof mensen me aankijken ofzo.
Daarom is denk ik dit afvalproces goed voor mij, meer zelfvertrouwen ofzo.
maar, je ouders betalen dat nog voor je neem ik aanquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:15 schreef jhvhprotocol het volgende:
Al met al is gezond eten nog best prijzig, vooral voor een simpele scholier als ik.
Ik heb dit uit eigen zak betaald.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
maar, je ouders betalen dat nog voor je neem ik aanje bent scholier zeg je (je was 15 of 16 begreep ik uit je voorstel post vorig deel?
)
da's heel goed, een beetje zelfstandigheid en om leren gaan met geld is niets mis meequote:Op woensdag 4 juni 2008 20:30 schreef jhvhprotocol het volgende:
[..]
Ik heb dit uit eigen zak betaald.En ja, ik ben 15.
Het is voor mij niet vreemd ofzo dat ik soms nog even zelf boodschappen moet doen.
Hoelang ben je van plan te doen met die pakken Coolbest?quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:30 schreef jhvhprotocol het volgende:
[..]
Ik heb dit uit eigen zak betaald.En ja, ik ben 15.
Het is voor mij niet vreemd ofzo dat ik soms nog even zelf boodschappen moet doen.
Ow, oeps.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hoelang ben je van plan te doen met die pakken Coolbest?
Als ik het goed heb zitten er zo'n 80kcal in een glas Coolbest
Ach zo'n ramp is het toch ook niet, als je het maar in de gaten hebtquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:14 schreef jhvhprotocol het volgende:
Dubbelpost: Fuck, ik net kijken. Ik heb in alle haast inderdaad naar het verkeerde gekeken. >_< Kijk dat gebeurt er nou als je supermarkten haat en er zo snel mogelijk weg wilt.
Denk dat het normaal is dat je je beter voeltquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:27 schreef jhvhprotocol het volgende:
Dankje.Misschien is hetvolgende een heel overdreven claim, maar ik voel me ook echt beter sinds ik mijn hele etensgewoontes heb omgegooit. Ik vind dit trouwens ook echt een leuk topic, ervaringen van anderen en ook anderen steun betuigen enzo.
Ik ken wel meer forums met soortgelijke topics, maar ik vind dit veruit de leukste.
ja maar swa je weet toch, dat wij mooi lichaam hebbe, der zit tenminste vet aan en de achterkant is groter dan een pakkie boter, da begrijp je toch swa (of zoietsquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Verder hebben we hier helemaal nog geen problemen gehad ( ja,een keer een baksteen door de ruit, mja stomme pech en nu staat er een hek). Tja het is een internationale buurt zoals ze dat zo mooi zeggen
denk dat je er wel van uit kunt gaan dat er hier 25% autochtonen wonen. Maar op zich hartstikke leuk, 24/7 kebabtenten open, avondwinkeltjes, tropische supermarktjes, turkse supermarkten.
alleen de hele dag dat "phhhssssttt meisje" en " mooie frouwwwww" komt een beetje je neus uitben niet eens een mooi meisje
man kijk uit je doppen. Dussehm egoboost nodig? kom een weekendje logeren in zuid
Dan al?quote:
Nog anderhalve maand en dan zul je zien dat ik gelijk hebquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:51 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
jemig, wat ik heb dan tot nu toe allemaal gedaan eigenlijk
Als ik zin heb in fris, dan maak ik karvan aan met Spa (liefst die met minder bubbels)... Of ik mix appelsap of sinaasappelsap met spa.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:22 schreef jhvhprotocol het volgende:
[..]
Bij light frisdrank voel ik me schuldig.Omdat het alsnog wel best slecht is.. En limonade drink ik heel veel inderdaad sinds ik geen frisdrank meer drink.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:47 schreef Liejannuh het volgende:
Gefeliciteerd Troel!![]()
Freecell, in welk hostel hebben jullie gezeten in Londen?
* Liejannuh mompelt iets over een eventuele ingelaste Londen meeting over een paar weken voor de liefhebbers.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:47 schreef Liejannuh het volgende:
Gefeliciteerd Troel!![]()
Freecell, in welk hostel hebben jullie gezeten in Londen?
* Liejannuh mompelt iets over een eventuele ingelaste Londen meeting over een paar weken voor de liefhebbers.
Nou, bij M is het een beetje vol dat weekend.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:17 schreef octopussy het volgende:
mmm dat is vervoerstechnisch misschien al weer wat moeilijker te regelenJullie gaan toch gewoon bij M. slapen?
Dat moet vast een goed gevoel zijn als je er zo over denktquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:06 schreef jhvhprotocol het volgende:
Druiven met een lekker kopje thee.Dit begint mij echt steeds meer te bevallen. Eigenlijk lever je bij afvallen maar 1 slechte gewoon te in, het slechte eten, en krijg je er zoveel goeds voor terug.
Ja, is inderdaad een goed gevoel.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat moet vast een goed gevoel zijn als je er zo over denkt
Waarom heb je nu precies er voor gekozen om te beginnen? en wat zeggen je ouders erover?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:04 schreef teigan het volgende:
Veel plezier ymme..
Voor de liefhebbers, ik heb wat nieuwe kittenfoto's neergezet... Het gaat zo goed met ze!!!
En hoe gaat het met jou?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:37 schreef kwakveense het volgende:
troel, gefeli!
jhvhprotocol: klintk alsof je heel goed en bewust bezig bent voor een 15-jarige. goed ook dat je moeder wel helpt en meedenkt!
Goed weer? Dan zit jij ergens anders in Nederland gok ikquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:08 schreef jhvhprotocol het volgende:
@Troel: Van harte gefeliciteerd, en nog een fijne dag verder.(Alhoewel dat vast wel lukt met dit goede weer:P)
[..]
Maar er is geen duidelijke oorzaak van waarom precies NU je daarvoor kiest?quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:08 schreef jhvhprotocol het volgende:
@Troel: Van harte gefeliciteerd, en nog een fijne dag verder.(Alhoewel dat vast wel lukt met dit goede weer:P)
[..]
Ja, is inderdaad een goed gevoel.
Waarom: Tja, mengsel van redenen. Ten eerste is het voornamelijk omdat ik niet blij ben met hoe ik er nu uitzie, afvallen gaat voor mij een groot verschil daarin maken. Ten tweede is het ook erg goed voor mijn zelfvertrouwen als ik me beter voel met mezelf. En het moet me ook helpen met een leuke jongen in me leven zien te krijgen.![]()
Mijn ouders zijn er enthousiast over en helpen mij ook, door bijvoorbeeld niet allemaal lekkere dingen in huis te nemen die ongezond zijn enzo.
Hier bijvoorbeeldquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Goed weer? Dan zit jij ergens anders in Nederland gok ik
Ik weet er alles van...quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:22 schreef teigan het volgende:
het is nu wel lekker qua temperatuur, maar ik vind het de laatste weken eigenlijk meer benauwd en vervelend dan lekker weer... Ook omdat mijn werk zo'n verschrikkelijke broeikas is, wat lesgeven haast onmogelijk maakt..
Wij hadden ook geen mooi weer hoor! Vanochtend zelfs regen!quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:18 schreef freecell het volgende:
Troel zit dus blijkbaar op de verkeerde plek als het overal mooi weer is behalve daar
Groningen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Goed weer? Dan zit jij ergens anders in Nederland gok ik
had ik wat moeten lezen, of is dit de enige berichtgeving?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:41 schreef freecell het volgende:
Mijn werk voor morgen trouwens afgebeld. Ik kreeg het dringende advies van de verloskundige om in ieder geval het weekend over even héél rustig aan te doen en op mijn werk is dat niet bepaald mogelijk.
Gelukkig was mijn volgende werkdag pas volgende week woensdag
de andere 2 % is voor volgende week.. we hebben dan een tentoonstelling, en dat moet ook volgend de regels, en als je moet aanwezig zijn.. Dan ben je geslaagd! heel duf maar ja!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:00 schreef Rewimo het volgende:
freecell, rustig aan doen hoor
Zeeltje, waarom 98%Ik duim mee
Komt vast helemaal goed!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:10 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
de andere 2 % is voor volgende week.. we hebben dan een tentoonstelling, en dat moet ook volgend de regels, en als je moet aanwezig zijn.. Dan ben je geslaagd! heel duf maar ja!
en dankje faithy.. ik knijp em wel!!
Verder niet echt berichtgevingquote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:00 schreef Faithy het volgende:
[..]
had ik wat moeten lezen, of is dit de enige berichtgeving?![]()
in ieder geval: doe rustig aan ja!![]()
Hee, dat klinkt super!quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:27 schreef Zeeltje het volgende:
huisje gaat top.. woonkamer en kledingkamer is geschilderd... vanavond de andere kamers verven. Mijn vriend en een vriend gaan de laminaat leggen! Morgen naar ikea!!! ik ga vanmiddag allemaal fotos maken en op internet zetten!
Oh en nog een goed nieuws.. Ik moet stoppen bij mijn huidige werk ivm de verhuizing, de afstand is te groot voor iemand die geen auto heeft.. Maar de leidinggeving die weggaat, heeft mij een baan aangeboden bij een nieuw restaurant in eindhoven! helemaal top!
Jups, in de eerste week van September.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:41 schreef Zeeltje het volgende:
wanneer ben je uitgerekend, ergens in september of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |