abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:22:26 #101
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59123050
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:39 schreef kwakveense het volgende:
anders neem je toch een glaasje light frisdrank? of een glaasje aanmaak limonade (lessini ofzo)?
Bij light frisdrank voel ik me schuldig. Omdat het alsnog wel best slecht is.. En limonade drink ik heel veel inderdaad sinds ik geen frisdrank meer drink.
Oh noes!
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:44:12 #102
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_59123530
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:18 schreef omearos het volgende:

[..]

en? en? en?
Nou wij laten de badkamer zoals die is. De 2de wc hoeven we niet... is alleen maar onhanding in de ruimte.. en de badkamer zag er al heeel goed uit.
De keuken word echt 10000x beter dan nu. Alleen tja het is woningbouw dus zoveel keuzen heb je niet om te kiezen qua kleur. Maar kiezen voor lichte keuken met donkere aanrechtblad.. Ik wil alleen geen lichte kastjes... En wc is ook goed zoals die word..

Vandaag veel geverft.. We gaan de trap zwart maken en we hebben een sofa, een bank en een kast al! vandaag leuke lampen gekocht voor boven de eetkamer.. die we nog niet hebben..

In ieder geval veel gezweet en gelopen dus is wel goed voor gewicht!!!
The girl that lost her mind
pi_59123600
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:22 schreef jhvhprotocol het volgende:

[..]

Bij light frisdrank voel ik me schuldig. Omdat het alsnog wel best slecht is.. En limonade drink ik heel veel inderdaad sinds ik geen frisdrank meer drink.
Ik weet niet wat je met heel veel bedoelt, maar je moet er natuurlijk ook niet al te veel van drinken
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:53:02 #104
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59123721
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je met heel veel bedoelt, maar je moet er natuurlijk ook niet al te veel van drinken
Nou, niet veel als in 'veel'. Maar meer 'veel' als in contrast met vroeger, omdat ik het toen bijna nooit dronk. Nu drink ik misschien één glas daarvan per avond, en verder water.
Oh noes!
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:59:20 #105
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59123881
Kunnen jullie mij helpen met een 'lekker-gezond' boodschappenlijstje?
Mijn moeder heeft niet gekookt en is op het moment weg, dus ik moet sowieso boodschappen doen. En ik wil eigenlijk beetje zeker weten wat ik ga kopen, om impuls verleiding te verminderen.
Oh noes!
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:03:03 #106
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_59123973
hmmm ik blijf gewoon cola-light drinken hoor. Vind het gewoon lekker en er zijn nog veel ongezondere dingen te bedenken en amper calorieen... maar ik drink er wel ook heeeeel veel water en thee bij hoor..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_59124104
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:44 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Verder hebben we hier helemaal nog geen problemen gehad ( ja,een keer een baksteen door de ruit, mja stomme pech en nu staat er een hek ). Tja het is een internationale buurt zoals ze dat zo mooi zeggen denk dat je er wel van uit kunt gaan dat er hier 25% autochtonen wonen. Maar op zich hartstikke leuk, 24/7 kebabtenten open, avondwinkeltjes, tropische supermarktjes, turkse supermarkten.

alleen de hele dag dat "phhhssssttt meisje" en " mooie frouwwwww" komt een beetje je neus uit ben niet eens een mooi meisje :P man kijk uit je doppen. Dussehm egoboost nodig? kom een weekendje logeren in zuid
Heb net in je fobo gespiekt en je hebt een hartstikke mooi koppie en hele mooie ogen
pi_59124131
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:59 schreef jhvhprotocol het volgende:
Mijn moeder heeft niet gekookt en is op het moment weg, dus ik moet sowieso boodschappen doen. En ik wil eigenlijk beetje zeker weten wat ik ga kopen, om impuls verleiding te verminderen.
Wat vind je lekker?
Lekker veel verse groente en bijvoorbeeld kip is altijd goed
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:08:35 #109
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59124134
^Je kunt cola light ook vervangen met coca cola zero als je zou willen, 0 kaloriën . (Ja, echt.)

Ik heb voor mijn project 'gezond boodschappenlijstje' (XD) al wat bedacht:

-Aardbeien.
-Uh.. XD Ja dat was het tot nu toe. XD
Oh noes!
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:08:46 #110
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59124145
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:59 schreef jhvhprotocol het volgende:
avondeten dus?

Misschien een lekkere maaltijdsalade? weet niet of er een appie bij jullie in de buurt zit? die heeft hele lekkere salades waardoor je gegarandeerd de komende paar uur propvol zit en ze zijn nog best verantwoord ook.

als je daarna nog een toetje wil kun je gaan voor een lekkere bak kwark met honing bijv, magere vruchtenyoghurt, of lekker een bak fruit.

Voor 's avonds nog lekker iets van een cracker ( desnoods belegd als je die niet lekker vind zo kaal) en lekkere kop thee ofzo

zoiets?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:09:52 #111
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59124170
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Heb net in je fobo gespiekt en je hebt een hartstikke mooi koppie en hele mooie ogen
awww thnx
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:14:03 #112
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59124269
Jup, een Albert Heijn XL. Dus ze zullen het er wel hebben, weet iemand ongeveer waar dat staat, salades enzo? (Om heel eerlijk te zijn haat ik het om in een supermarkt te zijn en tref daarom altijd best veel voorbereiding ).
Oh noes!
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:17:19 #113
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59124365
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:14 schreef jhvhprotocol het volgende:
Jup, een Albert Heijn XL. Dus ze zullen het er wel hebben, weet iemand ongeveer waar dat staat, salades enzo? (Om heel eerlijk te zijn haat ik het om in een supermarkt te zijn en tref daarom altijd best veel voorbereiding ).
meestal vooraan, ergens in het koelvak waar ook de zakken sla en de geschilde aardappeltjes liggen enzo

succes ( en denk aan mij als je hem eet want ik heb er nu mega veel zin in, maar ik heb al asperges gekocht voor vandaag )
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:27:18 #114
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59124699
Haha zal ik doen. Zo dan maar even naar Appie. *heeft er zin in.... Not!* XD Hebben jullie ook dat je als zwaarlijvig iemand je minder prettig voelt in plekken als bijvoorbeeld een supermarkt? Ik heb dat wel heel erg, als ik in me eentje ben in ieder geval. Heb altijd het gevoel alsof mensen me aankijken ofzo. Daarom is denk ik dit afvalproces goed voor mij, meer zelfvertrouwen ofzo.

Overigens hier zijn wat gewichtsstaistiekjes:

-Bij huisarts, paar week geleden: 113 kilo met kleren.
-Dag voor de eerste keer sporten: 116 met kleren.
-Net zonder kleren: 110 kilo.
Omg, ik heb dan nog wel een lege maag enzo. Maar wel grappig.
Oh noes!
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:44:19 #115
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59125292
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:27 schreef jhvhprotocol het volgende:
Haha zal ik doen. Zo dan maar even naar Appie. *heeft er zin in.... Not!* XD Hebben jullie ook dat je als zwaarlijvig iemand je minder prettig voelt in plekken als bijvoorbeeld een supermarkt? Ik heb dat wel heel erg, als ik in me eentje ben in ieder geval. Heb altijd het gevoel alsof mensen me aankijken ofzo. Daarom is denk ik dit afvalproces goed voor mij, meer zelfvertrouwen ofzo.

wel als je bijvoorbeeld een zak chips of een fles cola op de band aan het leggen bent en de graatmagere vrouw voor je, twee flesjes water en een zakje voorgesneden appeltjes

maar gelukkig zijn die zakken chips en de flessen gewone cola al een tijdje geleden hier.
( en das al heel wat, een van de weinige dingen die ik veel at waren chips en kaas)
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:15:12 #116
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59126196
Ben er weer!
Gekocht:
-Rode druiven.
-Aardbeien.
-AH Salade - Barbeque kalkoen.
-Kauwgom voor als ik opeens heel erg behoefte heb om toch ergens op te kauwen.
-Coolbest nogwat sap 2X. En dan niet van dat sap met kilo's toegevoegd suiker maar wel gewoon goede. (Mijn moeder heeft me heel goed uitgelegd hoe je dat moet bekijken achterop producten enzo. Mijn moeder was vroeger erg dik, nu sport ze elke dag meerdere keren op een sportschool. En dan niet fitness maar lessen als spinning en bodypump enzo. Nu is ze lichamelijk echt extreem fit. )

Al met al is gezond eten nog best prijzig, vooral voor een simpele scholier als ik.
Oh noes!
pi_59126395
In gewone Coolbest zit erg veel kcal
Het is heerlijk maar ik heb het niet voor drinken over
pi_59126413
spinning

mijn grote verslaving

en ga binnenkort even hier kijken. Principessa heeft me nieuwschierig gemaakt naar kick/muay thai boxing
Ja doei.
pi_59126461
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:15 schreef jhvhprotocol het volgende:

Al met al is gezond eten nog best prijzig, vooral voor een simpele scholier als ik.
maar, je ouders betalen dat nog voor je neem ik aan je bent scholier zeg je (je was 15 of 16 begreep ik uit je voorstel post vorig deel? )
Ja doei.
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:30:22 #120
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59126690
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

maar, je ouders betalen dat nog voor je neem ik aan je bent scholier zeg je (je was 15 of 16 begreep ik uit je voorstel post vorig deel? )
Ik heb dit uit eigen zak betaald. En ja, ik ben 15. Het is voor mij niet vreemd ofzo dat ik soms nog even zelf boodschappen moet doen.
Oh noes!
pi_59126739
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:30 schreef jhvhprotocol het volgende:

[..]

Ik heb dit uit eigen zak betaald. En ja, ik ben 15. Het is voor mij niet vreemd ofzo dat ik soms nog even zelf boodschappen moet doen.
da's heel goed, een beetje zelfstandigheid en om leren gaan met geld is niets mis mee
maar neem aan dat je niet ALLES zelf hoeft te betalen dat was 't meer
Ja doei.
pi_59127193
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:30 schreef jhvhprotocol het volgende:

[..]

Hoelang ben je van plan te doen met die pakken Coolbest?
Als ik het goed heb zitten er zo'n 80kcal in een glas Coolbest
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:51:05 #123
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59127419
Ik hou van supermarkten
En ik heb meestal heel veel gezonde dingen op de band liggen en het valt me op dat veel mensen een hoop troep kopen.

jhvhprotocol : lekkere salade kun je ook zelf maken, is ook goedkoper dan zo'n kant en klare. Ben zelf bijvoorbeeld gek op sla met kip en mango. (En dan nog wat paprika/komkommer/radijsjes/oid er door). Eventueel nog een klein beetje slasaus en smikkelen maar.
Is alleen wel veel meer werk dan een kant en klare, maar je kunt echt leuk varieren met ingredienten.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:09:20 #124
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59127938
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:44 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hoelang ben je van plan te doen met die pakken Coolbest?
Als ik het goed heb zitten er zo'n 80kcal in een glas Coolbest
Ow, oeps. Volgende keer iets beter kijken dan maar, ik heb geloof ik dan naar het verkeerd gekeken. XD Maar ik ga er wel lang mee doen, heb er tot dusver nog geen druppel van gedronken. Laat ik stellen dat tot volgende week die pakken nog niet op zijn.

@Levitation: Dat ga ik inderdaad volgende keer eens doen, alleen ik had op korte termijn even snel een gezond avondeten nodig. Kan ik ook lekker toevoegen wat ik zelf lekker vind enzo.
Oh noes!
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:14:04 #125
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59128082
Dubbelpost: Fuck, ik net kijken. Ik heb in alle haast inderdaad naar het verkeerde gekeken. >_< Kijk dat gebeurt er nou als je supermarkten haat en er zo snel mogelijk weg wilt.
Oh noes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')