Ach zo'n ramp is het toch ook niet, als je het maar in de gaten hebtquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:14 schreef jhvhprotocol het volgende:
Dubbelpost: Fuck, ik net kijken. Ik heb in alle haast inderdaad naar het verkeerde gekeken. >_< Kijk dat gebeurt er nou als je supermarkten haat en er zo snel mogelijk weg wilt.
Denk dat het normaal is dat je je beter voeltquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:27 schreef jhvhprotocol het volgende:
Dankje.Misschien is hetvolgende een heel overdreven claim, maar ik voel me ook echt beter sinds ik mijn hele etensgewoontes heb omgegooit. Ik vind dit trouwens ook echt een leuk topic, ervaringen van anderen en ook anderen steun betuigen enzo.
Ik ken wel meer forums met soortgelijke topics, maar ik vind dit veruit de leukste.
ja maar swa je weet toch, dat wij mooi lichaam hebbe, der zit tenminste vet aan en de achterkant is groter dan een pakkie boter, da begrijp je toch swa (of zoietsquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Verder hebben we hier helemaal nog geen problemen gehad ( ja,een keer een baksteen door de ruit, mja stomme pech en nu staat er een hek). Tja het is een internationale buurt zoals ze dat zo mooi zeggen
denk dat je er wel van uit kunt gaan dat er hier 25% autochtonen wonen. Maar op zich hartstikke leuk, 24/7 kebabtenten open, avondwinkeltjes, tropische supermarktjes, turkse supermarkten.
alleen de hele dag dat "phhhssssttt meisje" en " mooie frouwwwww" komt een beetje je neus uitben niet eens een mooi meisje
man kijk uit je doppen. Dussehm egoboost nodig? kom een weekendje logeren in zuid
Dan al?quote:
Nog anderhalve maand en dan zul je zien dat ik gelijk hebquote:Op donderdag 5 juni 2008 01:51 schreef octopussy het volgende:
[..]
![]()
jemig, wat ik heb dan tot nu toe allemaal gedaan eigenlijk
Als ik zin heb in fris, dan maak ik karvan aan met Spa (liefst die met minder bubbels)... Of ik mix appelsap of sinaasappelsap met spa.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:22 schreef jhvhprotocol het volgende:
[..]
Bij light frisdrank voel ik me schuldig.Omdat het alsnog wel best slecht is.. En limonade drink ik heel veel inderdaad sinds ik geen frisdrank meer drink.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:47 schreef Liejannuh het volgende:
Gefeliciteerd Troel!![]()
Freecell, in welk hostel hebben jullie gezeten in Londen?
* Liejannuh mompelt iets over een eventuele ingelaste Londen meeting over een paar weken voor de liefhebbers.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:47 schreef Liejannuh het volgende:
Gefeliciteerd Troel!![]()
Freecell, in welk hostel hebben jullie gezeten in Londen?
* Liejannuh mompelt iets over een eventuele ingelaste Londen meeting over een paar weken voor de liefhebbers.
Nou, bij M is het een beetje vol dat weekend.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:17 schreef octopussy het volgende:
mmm dat is vervoerstechnisch misschien al weer wat moeilijker te regelenJullie gaan toch gewoon bij M. slapen?
Dat moet vast een goed gevoel zijn als je er zo over denktquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:06 schreef jhvhprotocol het volgende:
Druiven met een lekker kopje thee.Dit begint mij echt steeds meer te bevallen. Eigenlijk lever je bij afvallen maar 1 slechte gewoon te in, het slechte eten, en krijg je er zoveel goeds voor terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |