abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juni 2008 @ 11:38:47 #151
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_59139971
Gefeliciteerd Troel!!!
  donderdag 5 juni 2008 @ 12:37:12 #152
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59141457
troel, gefeli!

jhvhprotocol: klintk alsof je heel goed en bewust bezig bent voor een 15-jarige. goed ook dat je moeder wel helpt en meedenkt!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_59141725
Troel: gefeliciteerd
Ja doei.
pi_59142153
Lianne: Wij zaten in de generator, helemaal bovenin. Best een prima plek!

Alleen bij ons was de lift kapot en je moest héél vaak op en neer (als je even wat drinken wilde hebben oid). Ik was in ieder geval niet aangekomen toen ik weer thuis was

Ik denk trouwens niet dat ik die kant op ga, om zowel lichamelijke als financiele redenen. (Net vandaag de verloskundige die tegen mij zei dat ik toch écht heel rustig aan moet gaan doen)
pi_59142174
@Londen: mijn motor heeft nieuwe bandjes nodig... 300 euro dus nee, Londen zit er even niet in
Ja doei.
pi_59142557
Troel, van harte gefeliciteerd!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_59143127
Troel: gefeliciteerd!

Mbt Londen: Ik denk niet dat mijn vriendje het zo leuk vindt als ik twee weekenden achter elkaar weg ben .
Het lijkt mij wel leuk om mee te gaan maar ik ga wel een andere kan wanneer het beter uitkomt.
En dan kan ik ook lekker sparen want Londen is wel erg cool!
pi_59143189
Gefeliciteerd Troel Maak er een fijne dag van!
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
pi_59147152
Londen had mij leuk geleken, maar omdat ik begrepen had dat het allemaal toch niet meer doorging is ons geld naar een nieuwe fotocamera gegaan....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 5 juni 2008 @ 16:08:46 #160
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59147809
@Troel: Van harte gefeliciteerd, en nog een fijne dag verder. (Alhoewel dat vast wel lukt met dit goede weer:P)
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 11:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat moet vast een goed gevoel zijn als je er zo over denkt
Waarom heb je nu precies er voor gekozen om te beginnen? en wat zeggen je ouders erover?
Ja, is inderdaad een goed gevoel.
Waarom: Tja, mengsel van redenen. Ten eerste is het voornamelijk omdat ik niet blij ben met hoe ik er nu uitzie, afvallen gaat voor mij een groot verschil daarin maken. Ten tweede is het ook erg goed voor mijn zelfvertrouwen als ik me beter voel met mezelf. En het moet me ook helpen met een leuke jongen in me leven zien te krijgen.
Mijn ouders zijn er enthousiast over en helpen mij ook, door bijvoorbeeld niet allemaal lekkere dingen in huis te nemen die ongezond zijn enzo.
Oh noes!
  donderdag 5 juni 2008 @ 16:11:14 #161
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59147874
Voedseltechnisch gaat het hier weer wat beter. Eet minder en voornamelijk minder suiker. Was even een paar dagen lastig, maar begin nu wel goed te wennen. Maandag was mijn gewicht absurt hoog en dat was wel even een goeie "wake-up-call". Het was gelukkig wel een tijdelijk piekje, want ik zit er nu al weer 2 kg onder. Nog maar 3kg dus tot mijn laagste gewicht dat ik hier heb gehad.
Vermoed dat het wel snel zal gaan, nu ik niet meer zo naar suiker verlang.

Alleen gaat het sporten niet zo geweldig. Ben gewoon te moe. Maar ik fiets natuurlijk wel gewoon iedere dag naar mijn werk en wandel in mijn pauze. Da's iig iets.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_59147984
alle beetje helpen Levitation... Je blijft in ieder geval in beweging..

Ik ben ook erg moe de laatste weken, en alles wil ook moeizamer... Ik zie ook echt uit naar de laatste lessen, ik moet er nog 4 geloof ik... En voor de rest surveilleren en proefwerken nakijken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_59148743
Hier de hele dag druk geweest, auto van binnen en buiten, picobello schoon gemaakt.
Alle kleren gewassen, gedroogt, gestreken. Alles klaargelegt, kan 't morgen heeeel vroeg zo de tas in

Morgenvroeg om 05.00 uur rijden we weg, richting Parijs.
Vanavond nog even langs mijn ouders, deze komen morgen middag hier, vanwege de dieren.
En dan vroeg naar bed
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 juni 2008 @ 16:53:25 #164
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_59149028
Veel plezier alvast, ymme!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_59149356
Veel plezier ymme..

Voor de liefhebbers, ik heb wat nieuwe kittenfoto's neergezet... Het gaat zo goed met ze!!!
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:10:49 #166
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59149491
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:04 schreef teigan het volgende:
Veel plezier ymme..

Voor de liefhebbers, ik heb wat nieuwe kittenfoto's neergezet... Het gaat zo goed met ze!!!

Wat zijn ze leuk.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_59149564
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:37 schreef kwakveense het volgende:
troel, gefeli!

jhvhprotocol: klintk alsof je heel goed en bewust bezig bent voor een 15-jarige. goed ook dat je moeder wel helpt en meedenkt!
En hoe gaat het met jou?
Mag je je bijna vriendje nu al een je echte vriendje noemen?
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:26:06 #168
35189 Troel
scherp en bot
pi_59149848
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:08 schreef jhvhprotocol het volgende:
@Troel: Van harte gefeliciteerd, en nog een fijne dag verder. (Alhoewel dat vast wel lukt met dit goede weer:P)
[..]

Goed weer? Dan zit jij ergens anders in Nederland gok ik
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59149898
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:08 schreef jhvhprotocol het volgende:
[..]

Ja, is inderdaad een goed gevoel.
Waarom: Tja, mengsel van redenen. Ten eerste is het voornamelijk omdat ik niet blij ben met hoe ik er nu uitzie, afvallen gaat voor mij een groot verschil daarin maken. Ten tweede is het ook erg goed voor mijn zelfvertrouwen als ik me beter voel met mezelf. En het moet me ook helpen met een leuke jongen in me leven zien te krijgen.
Mijn ouders zijn er enthousiast over en helpen mij ook, door bijvoorbeeld niet allemaal lekkere dingen in huis te nemen die ongezond zijn enzo.
Maar er is geen duidelijke oorzaak van waarom precies NU je daarvoor kiest?
Maar at je dan zo anders dan je ouders?
pi_59150618
Ik ga de laptop uitschakelen en zal niet meer online zijn voor maandag of dinsdag.

Troel, nog een fijne verjaardag, en voor de rest, succes aankomende dagen met de lijn

Doeiiii *zwaai zwaai*
pi_59150635
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:26 schreef Troel het volgende:

[..]

Goed weer? Dan zit jij ergens anders in Nederland gok ik
Hier bijvoorbeeld
Heerlijk weer hier hoor, niet echt zonnig, maar wel een graadje of 24 nu nog en ik loop in een inimini jurkje rond (normaal is het gewoon een srandjurkje, maar mijn buik maakt hem aardig wat korter )
pi_59150717
Het is hier bloedheet
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_59150731
Freecell.

Oh hier trouwens sinds vanmiddag ook heerlijk weer

Jaja, ik weet 't, moet eigenlijk gaan.
  donderdag 5 juni 2008 @ 18:16:17 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_59150859
Congratz Troel
disclaimer
pi_59150910
Troel zit dus blijkbaar op de verkeerde plek als het overal mooi weer is behalve daar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')