Ja, is inderdaad een goed gevoel.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:08 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat moet vast een goed gevoel zijn als je er zo over denkt
Waarom heb je nu precies er voor gekozen om te beginnen? en wat zeggen je ouders erover?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:04 schreef teigan het volgende:
Veel plezier ymme..
Voor de liefhebbers, ik heb wat nieuwe kittenfoto's neergezet... Het gaat zo goed met ze!!!
En hoe gaat het met jou?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:37 schreef kwakveense het volgende:
troel, gefeli!
jhvhprotocol: klintk alsof je heel goed en bewust bezig bent voor een 15-jarige. goed ook dat je moeder wel helpt en meedenkt!
Goed weer? Dan zit jij ergens anders in Nederland gok ikquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:08 schreef jhvhprotocol het volgende:
@Troel: Van harte gefeliciteerd, en nog een fijne dag verder.(Alhoewel dat vast wel lukt met dit goede weer:P)
[..]
Maar er is geen duidelijke oorzaak van waarom precies NU je daarvoor kiest?quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:08 schreef jhvhprotocol het volgende:
@Troel: Van harte gefeliciteerd, en nog een fijne dag verder.(Alhoewel dat vast wel lukt met dit goede weer:P)
[..]
Ja, is inderdaad een goed gevoel.
Waarom: Tja, mengsel van redenen. Ten eerste is het voornamelijk omdat ik niet blij ben met hoe ik er nu uitzie, afvallen gaat voor mij een groot verschil daarin maken. Ten tweede is het ook erg goed voor mijn zelfvertrouwen als ik me beter voel met mezelf. En het moet me ook helpen met een leuke jongen in me leven zien te krijgen.![]()
Mijn ouders zijn er enthousiast over en helpen mij ook, door bijvoorbeeld niet allemaal lekkere dingen in huis te nemen die ongezond zijn enzo.
Hier bijvoorbeeldquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Goed weer? Dan zit jij ergens anders in Nederland gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |