abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59063579
Ik bedoel echt suiker in het algemeen. Dus ik ben gestopt met snoepen, frisdranken skip ik ook, en ook bij broodbeleg let ik op. Ik heb het vorig jaar ook al eens gedaan op advies van de haptotherapeut en ik ging me er stukken beter door voelen... Alleen sluipt het er dan weer langzaam in, en ik merkte het ook weer... Dus dan maar weer stoppen.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 2 juni 2008 @ 10:41:19 #252
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_59063999
allo iedereen!

Hier druk bezig met klussen!! Het gaat helemaal goed komen.. gister gaf de weegschaal 75,8 maar daar let ik net veel op momenteel eerlijk gezegt..

maar ik ga weer klussen!! doei! en succes iedereen!
The girl that lost her mind
pi_59066419
Teigan, hartstikke goed zoals je bezig bent

Voor iedereen die op z'n vochtinname moet letten: de spa watercoach

ik heb hem net besteld
  maandag 2 juni 2008 @ 13:04:59 #254
35189 Troel
scherp en bot
pi_59067159
quote:
Op maandag 2 juni 2008 09:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dankjewel voor de tip
Zorg dat je rietjes in huis hebt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59067531
ik vond het toen zo vervelend, moest je van die bruisibuprofen drinken, en als dat in dat gat van je kies kwam ging ik door de grond, zoveel pijn deed dat..

ik hoop dat het voor jou meevalt qua pijn miss_s
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 2 juni 2008 @ 13:26:35 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_59067658
Daarom het rietje teigan

Bij mijn eerste kies viel het allemaal wel mee, de tweede was veel erger Toen heb ik nog extra pijnstillers gehad. Mijn twee bovenkiezen moeten er ook nog een keer uit, maar ik heb er nog geen behoefte aan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 2 juni 2008 @ 13:30:29 #257
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59067769
Supercalifratiusdinges teigan!

Levi, wat balen zeg. Maar hoe je dat stopt? Ik weet het niet, maar hoop wel voor je dat het lukt. Weet je wat het punt was waarop het fout ging?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 2 juni 2008 @ 13:32:19 #258
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59067818
ik kreeg grote paacetamol met codeine tabletten dat neemt lekker in als je je mond niet open kan deon vanwege een gezwollen kaak hahaha
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 2 juni 2008 @ 13:43:24 #259
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59068159
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:30 schreef YPPY het volgende:
Supercalifratiusdinges teigan!

Levi, wat balen zeg. Maar hoe je dat stopt? Ik weet het niet, maar hoop wel voor je dat het lukt. Weet je wat het punt was waarop het fout ging?
3 mei
Maar daarvoor ging het ook al niet zo fantastisch met mijn afvalmotivatie.
Heb nu ook allerlei ongemakken en pijntjes en stress en dat maakt 't allemaal niet echt makkelijker om de knop weer om te gooien. Moet gewoon snel ander werk vinden.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 2 juni 2008 @ 14:19:35 #260
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59069072
ik heb dat ook hoor levitation, als ik lekker aan het werk ben en tussendoor niet kan/mag eten dan gaat het stukken beter en is de motivatie ook stukken hoger. Als ik vrij ben zoals vandaag, pak ik sneller het eerste wat ik tegenkom ( net was dat een pakje halfvolle chocomel en een pakje time out koekjes met chocolade als ontbijt )

maar hierna ga ik weer goed verder denk ik

eerst maar eens aan de afwas beginnen zometeen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_59069203
Levitation, eigenlijkj zou je juist omdat het op je werk niet lekker loopt lief voor je lichaam moeten zijn... Het even extra verwennen met goede dingen, en goed eten..

Maar dat is wel lastig weet ik uit ervaring...
  maandag 2 juni 2008 @ 14:37:36 #262
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59069565
quote:
Op maandag 2 juni 2008 14:24 schreef teigan het volgende:
Levitation, eigenlijkj zou je juist omdat het op je werk niet lekker loopt lief voor je lichaam moeten zijn... Het even extra verwennen met goede dingen, en goed eten..

Maar dat is wel lastig weet ik uit ervaring...
Eigenlijk wel, maar mijn lichaam roept heel sterk om koolhydraten als ik me zo voel. Ik wil dan eigenlijk alleen maar dingen als snoep, koek, ontbijtkoek enz hebben. En die roep kan echt heel sterk zijn, een stuk sterker dan mijn gezonde verstand. Maar het gaat vandaag nog goed. Heb 2 roggeboterhammetjes met kaas op en 2 sinaasappels. En ik heb nog een sinaasappel voor straks.
***Levi was here***
pi_59070135
quote:
Op maandag 2 juni 2008 13:21 schreef teigan het volgende:
ik vond het toen zo vervelend, moest je van die bruisibuprofen drinken, en als dat in dat gat van je kies kwam ging ik door de grond, zoveel pijn deed dat..

ik hoop dat het voor jou meevalt qua pijn miss_s
Ja aan dat probleem zat ik dus ook te denken
Maar verder kijk ik er niet tegen op, het moet gebeuren en ze zijn door en staan mooi dus ga van het beste uit
En nu weer de tuin in
  maandag 2 juni 2008 @ 15:07:10 #264
35189 Troel
scherp en bot
pi_59070199
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja aan dat probleem zat ik dus ook te denken
Maar verder kijk ik er niet tegen op, het moet gebeuren en ze zijn door en staan mooi dus ga van het beste uit
En nu weer de tuin in
Zodra je thuis komt en de verdoving nog werkt meteen een pijnstiller nemen door een rietje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59070302
quote:
Op maandag 2 juni 2008 14:37 schreef Levitation het volgende:

[..]

Eigenlijk wel, maar mijn lichaam roept heel sterk om koolhydraten als ik me zo voel. Ik wil dan eigenlijk alleen maar dingen als snoep, koek, ontbijtkoek enz hebben. En die roep kan echt heel sterk zijn, een stuk sterker dan mijn gezonde verstand. Maar het gaat vandaag nog goed. Heb 2 roggeboterhammetjes met kaas op en 2 sinaasappels. En ik heb nog een sinaasappel voor straks.
zorg anders dat je voor die momenten nog een extra roggeboterham bij je hebt, zo krijgt je lichaam toch wat extra koolhydraten, maar overlaad je het niet met slechte dingen..
pi_59070365
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:07 schreef Troel het volgende:

[..]

Zodra je thuis komt en de verdoving nog werkt meteen een pijnstiller nemen door een rietje
Dat klinkt echt ultiem smerig Maar ik heb mijn verstandskiezen dan ook nog

Levi, volgens mij klopt die tip van Teigan wel. Misschien voorkomt een roggeboterham dat je gaat snoepen. Qua calorieen maakt het misschien niet eens veel uit, maar het is wel gezonder en geeft misschien ook weer een 'gevoel' van discipline.

Jojo, leuke foto En ik vind jou echt slank ogen (viel me toen in Scheveningen ook op trouwens).
pi_59070432
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:07 schreef Troel het volgende:

[..]

Hmm, ik had een wat vervelend gevoel (zeker toen tegelijkertijd de bovenste en onderste verstandskies van dezelfde kant eruit ging) en die bloederige gaasjes zijn vies, maar ik heb diezelfde avond nog boterhammetjes kunnen eten. Traag, dat wel, maar ik had absoluut geen rietje nodig.
Zal wel geluk zijn.
En dan nog door een tandarts die het aankondigde met 'ik ga het proberen'
Het mooi kotsende meisje.
  maandag 2 juni 2008 @ 15:16:33 #268
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59070434
Zie dat ik een typfoutje gemaakt heb in het aantal boterhammetjes... het zijn er 3. Meer wil ik er eigenlijk ook niet eten, ze zijn zonder beleg al 100kcal per stuk. Moet eigenlijk iets van een liga meenemen, maar die zijn per 2 verpakt en dan eet ik dat ook op.
***Levi was here***
  maandag 2 juni 2008 @ 15:17:55 #269
35189 Troel
scherp en bot
pi_59070461
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Hmm, ik had een wat vervelend gevoel (zeker toen tegelijkertijd de bovenste en onderste verstandskies van dezelfde kant eruit ging) en die bloederige gaasjes zijn vies, maar ik heb diezelfde avond nog boterhammetjes kunnen eten. Traag, dat wel, maar ik had absoluut geen rietje nodig.
Zal wel geluk zijn.
En dan nog door een tandarts die het aankondigde met 'ik ga het proberen'
Vast voedsel vond ik prettiger dan vloeibaar
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59070468
Ik heb 2 weken terug mijn kies laten trekken en ik vond het eigenlijk reuze meevallen. Had weinig pijn,geen pijnstiller nodig en ik kon na het uitwerken van de verdoving (2 a 3 uur) gewoon eten en drinken.

Alleen was de ik dag erna niet zo lekker. Beetje koortsig.

Overigens heb ik na een week zelf de hechting eruit gehaald vond dat draadje in mijn mond zo vervelend.
  maandag 2 juni 2008 @ 15:19:03 #271
35189 Troel
scherp en bot
pi_59070495
Had je geen oplosbare hechtingen dan?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 2 juni 2008 @ 15:19:39 #272
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59070513
Ik had na het verstandskiezen trekken geen "gapend gat", was keurig dicht genaaid. Alleen zetten ze het dan aan je wang vast en doet lachen pijn. Bij mij zijn ze onder getrokken, boven heb ik nog. Durf ook eerlijk gezegd niet meer. Onder heb ik 2 keer 2 dagen in de ziektewet gezeten met een hele dikke blauwe wang en best wel veel pijn.

Hopelijk is de kaakchirurg die het bij miss_s gaat doen wat minder een slager dan die ik had.
***Levi was here***
  maandag 2 juni 2008 @ 15:20:20 #273
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59070529
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:16 schreef Levitation het volgende:
Zie dat ik een typfoutje gemaakt heb in het aantal boterhammetjes... het zijn er 3. Meer wil ik er eigenlijk ook niet eten, ze zijn zonder beleg al 100kcal per stuk. Moet eigenlijk iets van een liga meenemen, maar die zijn per 2 verpakt en dan eet ik dat ook op.
neem van die granen ontbijtbiscuit dingen zijn lekker en zelfs per twee nog best gezond
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_59070604
maar leveren liga's niet ook best veel kcal? Dan zou ik toch eerder een boterham pakken denk ik..
pi_59070822
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:19 schreef Troel het volgende:
Had je geen oplosbare hechtingen dan?
jawel, maar het zou iets van een maand duren voordat die opgelost waren. En hij had nogal lange uiteinden gelaten waardoor ik steeds het gevoel had een haar in mijn mond te hebben.

Oja, Liga heeft zo ongeveer dezelfde voedingswaarde als een gewone koek. Niets gezond aan eigenlijk. Idd beter een boterham of een bakje yoghurt nemen oid.
  maandag 2 juni 2008 @ 15:32:32 #276
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59070833
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:24 schreef teigan het volgende:
maar leveren liga's niet ook best veel kcal? Dan zou ik toch eerder een boterham pakken denk ik..
Die evergreens valt wel mee, althans, als je er 1 pakt (dat is geloof ik 75kcal). Een gewone droge boterham heeft ook al 85kcal en dan doe je er ook nog eens beleg op. Dan zit je al snel op meer kcal dan van een liga.
***Levi was here***
  maandag 2 juni 2008 @ 16:16:22 #277
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59071831
Ben ik weer! Straks (17.30) weer sporten, heb er zin in. Met dit warme weer is het vast ook wel rustiger, hou ik wel van. Vorige keer zei Erik (begeleider) me dat we vandaag gaan wegen en krachttraining. Ik hou jullie op de hoogte.
Oh noes!
  maandag 2 juni 2008 @ 16:23:42 #278
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59071997
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:32 schreef octopussy het volgende:

[..]

jawel, maar het zou iets van een maand duren voordat die opgelost waren. En hij had nogal lange uiteinden gelaten waardoor ik steeds het gevoel had een haar in mijn mond te hebben.

Oja, Liga heeft zo ongeveer dezelfde voedingswaarde als een gewone koek. Niets gezond aan eigenlijk. Idd beter een boterham of een bakje yoghurt nemen oid.
Maar kcal is toch niet het enige dat telt? Liga (of eigenlijk evergreen) heeft veel meer vezels dan een gewoon koekje en vult dus beter en het heeft ook nog eens duidelijk minder kcal dan bijvoorbeeld een gevulde koek. En een evergreen heeft minder kcal dan een droge boterham en is ook smakelijker.
***Levi was here***
pi_59072097
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:19 schreef Levitation het volgende:
Ik had na het verstandskiezen trekken geen "gapend gat", was keurig dicht genaaid. Alleen zetten ze het dan aan je wang vast en doet lachen pijn. Bij mij zijn ze onder getrokken, boven heb ik nog. Durf ook eerlijk gezegd niet meer. Onder heb ik 2 keer 2 dagen in de ziektewet gezeten met een hele dikke blauwe wang en best wel veel pijn.

Hopelijk is de kaakchirurg die het bij miss_s gaat doen wat minder een slager dan die ik had.
Het is mijn eigen tandarts dus heb de volste vertrouwen in hem
Maar ik zal over 24 uur wel laten weten hoe ik er dan over denk
  maandag 2 juni 2008 @ 16:28:34 #280
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59072124
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:27 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Het is mijn eigen tandarts dus heb de volste vertrouwen in hem
Maar ik zal over 24 uur wel laten weten hoe ik er dan over denk
Succes!
Ik heb overigens betere ervaringen met kiezen laten trekken door tandartsen, dus dat komt vast helemaal goed.
***Levi was here***
pi_59072203
Ik bedoel met voedingswaarde ook juist niet zo zeer de calorieen maar meer de gezonde voedingsstoffen die erin zitten

Er zit ook best veel suiker in die dingen (misschien in de evegreen minder). Suikerrijke tussendoortjes zijn weer niet zo goed voor je bloedsuikerspiegel enzo.
  maandag 2 juni 2008 @ 16:54:43 #282
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_59072636
Waar / hoe sporten jullie zoal?
Oh noes!
pi_59072777
Tandartsen
Aleen maar slechte ervaringen mee, wat tot angst lijdt.
Nu heb ik een fijne tandarts, maar de angst ervoor, is nog lang niet weg/over.
pi_59072861
jhvhprotocol, ik skate regelmatig, en daarnaast zwem ik soms....

Het skaten is gewoon 's avonds, en een keer in de week op vrijdagavond met een georganiseerde tocht mee, dat is altijd erg gezellig...
pi_59073236
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:54 schreef jhvhprotocol het volgende:
Waar / hoe sporten jullie zoal?
Ik heb thuis allerlei fitness apparaten dus daar sport ik
En elke woensdag hiphop dansen
pi_59073267
jhvdprotocol:
in een week doe ik: 1 keer squash, 1 keer fitness, 1 of 2 keer spinnen, 2 of 3 keer hardlopen

heerlijk! en goedkoop
Ja doei.
  maandag 2 juni 2008 @ 17:25:50 #287
35189 Troel
scherp en bot
pi_59073319
Ach joh, ik ken mensen die vlak na een operatie weer aan de liga zijn omdat ze niets binnen houden, dus het zal ongetwijfeld erg gezond zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 2 juni 2008 @ 17:28:38 #288
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_59073386
als ze al door zijn zal t vast meevallen miss s, die van mij moesten uitgebeiteld worden (lagen op zn kant) en dan word je idd gehecht enzo. de rest valt wel mee!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_59073504
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:28 schreef kwakveense het volgende:
als ze al door zijn zal t vast meevallen miss s, die van mij moesten uitgebeiteld worden (lagen op zn kant) en dan word je idd gehecht enzo. de rest valt wel mee!
Dat klinkt inderdaad niet zo prettig, maar ik vind het moeilijk voor te stellen dat ze er zomaar een kies uit kunnen trekken
  maandag 2 juni 2008 @ 17:34:35 #290
35189 Troel
scherp en bot
pi_59073529
Als je eenmaal weet hoe makkelijk dat soms gaat, dan ga je je pas bezorgd maken over je tanden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59074835
Ik vond dat echt bizar he? Komt die kaakchirurg (verdoving ingewerkt) en de assistente. Duwt 'ie even op die kies en krak, klaar.... 10 seconden werk!
  maandag 2 juni 2008 @ 18:53:39 #292
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_59075405
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:25 schreef Troel het volgende:
Ach joh, ik ken mensen die vlak na een operatie weer aan de liga zijn omdat ze niets binnen houden, dus het zal ongetwijfeld erg gezond zijn
Dat kan ik mezelf niet voorstellen he als je niks binnenhoud moet je vooral een plakkerige liga gaan eten
pi_59075754
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:31 schreef octopussy het volgende:
Ik vond dat echt bizar he? Komt die kaakchirurg (verdoving ingewerkt) en de assistente. Duwt 'ie even op die kies en krak, klaar.... 10 seconden werk!
hm, dan had jij geluk... De eerste keer hebben ze bij mij lopen trekken, toen brak er wat af, en daar hebben ze naar gezocht totdat de kans te groot was dat ze mijn zenuw zouden raken... Ik denk dat ze toch zeker een half uur zoet waren met mij....
  maandag 2 juni 2008 @ 19:12:35 #294
149959 SQ
snelle trees
pi_59075827
Euj!

Ik wilde even zeggen dat het erg mee kan vallen hoor, mijn verstandskiezen zijn er ook uit getrokken en het enige wat ik had was een beurs gevoel in mijn bek. Logisch, want het is ook beurs
disclaimer
pi_59075958
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
Euj!

Ik wilde even zeggen dat het erg mee kan vallen hoor, mijn verstandskiezen zijn er ook uit getrokken en het enige wat ik had was een beurs gevoel in mijn bek. Logisch, want het is ook beurs
Zo kijk ik er nu ook tegen aan, en hopelijk duurt het inderdaad maar 10 sec
pi_59076690
argh, gets.. alleen de gedachte al maakt me ziek

die van mij zullen er ook uit moeten, heeft de tantards vorig jaar al gezegd. Had een afspraak gemaakt, maar had die afgezegd vooral ook omdat mn verzekering boven het tandartslimiet zat zeg maar. Dit jaar misschien nog even laten doen, of anders begin volgend jaar, als we in Nijmegen gesetteld zijn en ik daar een tandarts en huisarts heb gevonden
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 juni 2008 @ 20:07:14 #297
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_59077076
Wij zitten zonder water

Edit: er is iets 'kaput' en er wordt aan 'gearbeitet' en het kan 'noch ein Bischen dauern'
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 2 juni 2008 @ 20:09:58 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_59077150
quote:
Op maandag 2 juni 2008 20:07 schreef Rewimo het volgende:
Wij zitten zonder water
Das ook redelijk matig

Ik heb mijn 4 minuten "hardlopen" er weer op zitten voor vandaag
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 juni 2008 @ 20:12:27 #299
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_59077203
En zometeen zitten we ook nog zonder Fok! Afzien
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_59077208
Waarom moet verstandskiezen er eigenlijk uit? Ik heb ze nog steeds.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')