3 meiquote:Op maandag 2 juni 2008 13:30 schreef YPPY het volgende:
Supercalifratiusdinges teigan!
Levi, wat balen zeg. Maar hoe je dat stopt? Ik weet het niet, maar hoop wel voor je dat het lukt. Weet je wat het punt was waarop het fout ging?
Eigenlijk wel, maar mijn lichaam roept heel sterk om koolhydraten als ik me zo voel. Ik wil dan eigenlijk alleen maar dingen als snoep, koek, ontbijtkoek enz hebben.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:24 schreef teigan het volgende:
Levitation, eigenlijkj zou je juist omdat het op je werk niet lekker loopt lief voor je lichaam moeten zijn... Het even extra verwennen met goede dingen, en goed eten..
Maar dat is wel lastig weet ik uit ervaring...
Ja aan dat probleem zat ik dus ook te denkenquote:Op maandag 2 juni 2008 13:21 schreef teigan het volgende:
ik vond het toen zo vervelend, moest je van die bruisibuprofen drinken, en als dat in dat gat van je kies kwam ging ik door de grond, zoveel pijn deed dat..
ik hoop dat het voor jou meevalt qua pijn miss_s
Zodra je thuis komt en de verdoving nog werkt meteen een pijnstiller nemen door een rietjequote:Op maandag 2 juni 2008 15:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja aan dat probleem zat ik dus ook te denken
Maar verder kijk ik er niet tegen op, het moet gebeuren en ze zijn door en staan mooi dus ga van het beste uit
En nu weer de tuin in
zorg anders dat je voor die momenten nog een extra roggeboterham bij je hebt, zo krijgt je lichaam toch wat extra koolhydraten, maar overlaad je het niet met slechte dingen..quote:Op maandag 2 juni 2008 14:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar mijn lichaam roept heel sterk om koolhydraten als ik me zo voel. Ik wil dan eigenlijk alleen maar dingen als snoep, koek, ontbijtkoek enz hebben.En die roep kan echt heel sterk zijn, een stuk sterker dan mijn gezonde verstand. Maar het gaat vandaag nog goed. Heb 2 roggeboterhammetjes met kaas op en 2 sinaasappels. En ik heb nog een sinaasappel voor straks.
Dat klinkt echt ultiem smerigquote:Op maandag 2 juni 2008 15:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Zodra je thuis komt en de verdoving nog werkt meteen een pijnstiller nemen door een rietje
Hmm, ik had een wat vervelend gevoel (zeker toen tegelijkertijd de bovenste en onderste verstandskies van dezelfde kant eruit ging) en die bloederige gaasjes zijn vies, maar ik heb diezelfde avond nog boterhammetjes kunnen eten. Traag, dat wel, maar ik had absoluut geen rietje nodig.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Zodra je thuis komt en de verdoving nog werkt meteen een pijnstiller nemen door een rietje
Vast voedsel vond ik prettiger dan vloeibaarquote:Op maandag 2 juni 2008 15:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Hmm, ik had een wat vervelend gevoel (zeker toen tegelijkertijd de bovenste en onderste verstandskies van dezelfde kant eruit ging) en die bloederige gaasjes zijn vies, maar ik heb diezelfde avond nog boterhammetjes kunnen eten. Traag, dat wel, maar ik had absoluut geen rietje nodig.
Zal wel geluk zijn.
En dan nog door een tandarts die het aankondigde met 'ik ga het proberen'
neem van die granen ontbijtbiscuit dingenquote:Op maandag 2 juni 2008 15:16 schreef Levitation het volgende:
Zie dat ik een typfoutje gemaakt heb in het aantal boterhammetjes... het zijn er 3.Meer wil ik er eigenlijk ook niet eten, ze zijn zonder beleg al 100kcal per stuk.
Moet eigenlijk iets van een liga meenemen, maar die zijn per 2 verpakt en dan eet ik dat ook op.
jawel, maar het zou iets van een maand duren voordat die opgelost waren. En hij had nogal lange uiteinden gelaten waardoor ik steeds het gevoel had een haar in mijn mond te hebben.quote:
Die evergreens valt wel mee, althans, als je er 1 pakt (dat is geloof ik 75kcal). Een gewone droge boterham heeft ook al 85kcal en dan doe je er ook nog eens beleg op. Dan zit je al snel op meer kcal dan van een liga.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:24 schreef teigan het volgende:
maar leveren liga's niet ook best veel kcal?Dan zou ik toch eerder een boterham pakken denk ik..
Maar kcal is toch niet het enige dat telt? Liga (of eigenlijk evergreen) heeft veel meer vezels dan een gewoon koekje en vult dus beter en het heeft ook nog eens duidelijk minder kcal dan bijvoorbeeld een gevulde koek. En een evergreen heeft minder kcal dan een droge boterham en is ook smakelijker.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:32 schreef octopussy het volgende:
[..]
jawel, maar het zou iets van een maand duren voordat die opgelost waren. En hij had nogal lange uiteinden gelaten waardoor ik steeds het gevoel had een haar in mijn mond te hebben.
Oja, Liga heeft zo ongeveer dezelfde voedingswaarde als een gewone koek. Niets gezond aan eigenlijk. Idd beter een boterham of een bakje yoghurt nemen oid.
Het is mijn eigen tandarts dus heb de volste vertrouwen in hemquote:Op maandag 2 juni 2008 15:19 schreef Levitation het volgende:
Ik had na het verstandskiezen trekken geen "gapend gat", was keurig dicht genaaid. Alleen zetten ze het dan aan je wang vast en doet lachen pijn.Bij mij zijn ze onder getrokken, boven heb ik nog. Durf ook eerlijk gezegd niet meer.
Onder heb ik 2 keer 2 dagen in de ziektewet gezeten met een hele dikke blauwe wang en best wel veel pijn.
![]()
Hopelijk is de kaakchirurg die het bij miss_s gaat doen wat minder een slager dan die ik had.
Succes!quote:Op maandag 2 juni 2008 16:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het is mijn eigen tandarts dus heb de volste vertrouwen in hem
Maar ik zal over 24 uur wel laten weten hoe ik er dan over denk
Dat klinkt inderdaad niet zo prettig, maar ik vind het moeilijk voor te stellen dat ze er zomaar een kies uit kunnen trekkenquote:Op maandag 2 juni 2008 17:28 schreef kwakveense het volgende:
als ze al door zijn zal t vast meevallen miss s, die van mij moesten uitgebeiteld worden (lagen op zn kant) en dan word je idd gehecht enzo. de rest valt wel mee!
Dat kan ik mezelf niet voorstellen he als je niks binnenhoud moet je vooral een plakkerige liga gaan etenquote:Op maandag 2 juni 2008 17:25 schreef Troel het volgende:
Ach joh, ik ken mensen die vlak na een operatie weer aan de liga zijn omdat ze niets binnen houden, dus het zal ongetwijfeld erg gezond zijn
hm, dan had jij geluk... De eerste keer hebben ze bij mij lopen trekken, toen brak er wat af, en daar hebben ze naar gezocht totdat de kans te groot was dat ze mijn zenuw zouden raken... Ik denk dat ze toch zeker een half uur zoet waren met mij....quote:Op maandag 2 juni 2008 18:31 schreef octopussy het volgende:
Ik vond dat echt bizar he? Komt die kaakchirurg (verdoving ingewerkt) en de assistente. Duwt 'ie even op die kies en krak, klaar.... 10 seconden werk!
Zo kijk ik er nu ook tegen aan, en hopelijk duurt het inderdaad maar 10 secquote:Op maandag 2 juni 2008 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
Euj!
Ik wilde even zeggen dat het erg mee kan vallen hoor, mijn verstandskiezen zijn er ook uit getrokken en het enige wat ik had was een beurs gevoel in mijn bek. Logisch, want het is ook beurs
Das ook redelijk matigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |