Ja, hij had wat vlekjes van de warmte, maar dat heeft hij wel vaker en hij gedroeg zich voorbeeldig. Ik hoop dat hij Anna niet aangestoken heeftquote:Op zondag 8 juni 2008 20:29 schreef YPPY het volgende:
Wat goed Yade.
Beterschap voor Ruben.Zaterdag zag hij er nog zo vrolijk uit.
Ze zijn niet heel dicht bij elkaar in de buurt geweest en Anna is niet zo snel ziek. Heeft het een naam wat hij heeft?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, hij had wat vlekjes van de warmte, maar dat heeft hij wel vaker en hij gedroeg zich voorbeeldig. Ik hoop dat hij Anna niet aangestoken heeft
Nou nee niet echt. Veel rondwandelen, nog eens aanleggen, van houding veranderen met neerleggen, inbakeren, etc etc.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:50 schreef Silmarwen het volgende:
Swets, zijn er nou dingen die je daar tegen kunt doen? Lijkt me toch behoorlijk zwaar en ook erg naar. Je kindje die huilt en niets dat helpt om het te laten stoppen. Lijkt me zo'n vreselijk machteloos gevoel.
Aan de andere kant; als het je eerste is, heb je wel veel meer tijd en aandacht. Nu is het goed je best doen om alle drie voldoende aandacht te kunnen geven. (het is zo makkelijk om de 'makkelijkste' van de drie onder te laten sneeuwen)quote:Op zondag 8 juni 2008 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben wel blij dat het de derde is en niet de eerste. Dat relativeert toch wat makkelijker.
Mijn eerste was een huilbaby, en het had voor hem beter geweest als hij de derde was. Gewoon omdat je dan meer de rust en het vetrouwen hebt 'dat het een fase is en wel weer overgaat'quote:Op zondag 8 juni 2008 21:45 schreef E.T. het volgende:
[..]
Aan de andere kant; als het je eerste is, heb je wel veel meer tijd en aandacht. Nu is het goed je best doen om alle drie voldoende aandacht te kunnen geven. (het is zo makkelijk om de 'makkelijkste' van de drie onder te laten sneeuwen)
quote:
quote:Op maandag 9 juni 2008 08:58 schreef Stiemie het volgende:
Tinny je zal merken dat je het als het een tijdje wat beter gaat weer wat meer naast je neer kunt leggen. Je bouwt zeg maar vertrouwen op en dan heb je tijdens een moeilijke periode ook weer het vertrouwen dat het allemaal wel weer goed komt als het even niet zo lekker gaat
eh... ja, shit happens. Zoals gezegd huilt Nienke niet de hele dag door en slaapt ze primaquote:Op maandag 9 juni 2008 08:50 schreef Ticootje het volgende:
ET en Swets, ik wil jullie natuurlijk niet meteen de moed in de schoenen laten zinken, maar ik weet dat Priscilla ook een huilbaby was. Die begon zo rond bedtijd te huilen en stopte 's morgens pas, en dat een jaar lang.... Ze heeft haar ouders echt tot wanhoop gedreven.
Gelukkig maar!quote:Op maandag 9 juni 2008 09:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
eh... ja, shit happens. Zoals gezegd huilt Nienke niet de hele dag door en slaapt ze prima
Ja, dat is de enige voeding voor zover ik weet van Nutrilon die tegen dat verstoppingsgebeuren is.quote:Op maandag 9 juni 2008 10:53 schreef tinny het volgende:
waarom Omneo K_I_M? tegen verstopping van onderen?
Ah da's een handige tip debuurvrouw! Ik heb toevallig net nieuwe neusspray gekocht!quote:Op maandag 9 juni 2008 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:
De KNO vertelde me dat het weinig te maken heeft met weerstand en alles met de verhoudingen in het hoofdje van een klein kind. De buizen van Eustachius zijn dan zo kort dat ze te vlak liggen waardoor vocht makkelijk blijft staan en dus sneller gaat ontsteken. Neusspray is hier eigenlijk de beste methode om het te voorkomen. Als ze maar half snotteren loop ik er met de spray achteraanWellicht helpt het jou dochter ook. Ze hebben alledrie ook buisjes gehad uiteindelijk. Dat hielp nog het beste.
Ruben heeft compleet geen last gehad van overstappen van welke voeding dan ook. Niet van de Friso van het ziekenhuis naar de Nutrilon thuis en ook niet van HA naar Forte en uiteindelijk weer terugquote:Op maandag 9 juni 2008 11:15 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, dat is de enige voeding voor zover ik weet van Nutrilon die tegen dat verstoppingsgebeuren is.
Ticoo; we zouden kunnen gaan mixen met gewone voeding, maar dat vind ik een beetje een toestand. Dus liever helemaal over naar die andere voeding, ondanks dat ik een beetje angstig blijf voor het overstappen.
Een teken van oorontsteking is dat ze niet plat willen liggen. Dus je legt je kind neer *BRUL*, je zet hem/haar rechtop *STIL*. En volgens mij ook koorts.quote:Op maandag 9 juni 2008 11:08 schreef Ticootje het volgende:
Stiemmie niet echt dus.. Oorontsteking is vervelend. Hoe kom je daarachter?
dat zijn de betere luiersquote:Op maandag 9 juni 2008 11:51 schreef k_i_m het volgende:
Stiemie, ik wist niet dat dat mocht, zoveel extra water! Wij doen de aanbevolen 10cc extra, en sindsdien ging het eigenlijk best goed met poepen. Een paar dagen geleden heeft ze zelfs zoveel gepoept dat het aan de zijkanten uit de luier kwam, dus ik had goede hoop.
Het is echt heel smerig. Behangplak, maar dan dikker. Zo'n dikke slijmerige klont. En daar moet je dan voor en na de bv enkele theelepeltjes van toedienen. Zouden ze het zelf weleens geproefd hebben?quote:Op maandag 9 juni 2008 12:35 schreef Brighteyes het volgende:
Webkim, ik las je verhaal over de johannesbroodpitmeel in het bv-topic, hier gooide F. vorige week ipv 8 schepjes rijstebloem om pap te maken, 8 grote (een ander lepeltje dus) JBPM in een fles. En hij het maar raar vinden dat Sasha zo moeilijk deed.Dat was dus gewoon echt beton!
(Hier werkt een heel klein beetje door de fles wel tegen het spugen, maar om het zo apart van melk (of bv) te drinken lijkt het mij ook heel goor idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |