Ja, hij had wat vlekjes van de warmte, maar dat heeft hij wel vaker en hij gedroeg zich voorbeeldig. Ik hoop dat hij Anna niet aangestoken heeftquote:Op zondag 8 juni 2008 20:29 schreef YPPY het volgende:
Wat goed Yade.
Beterschap voor Ruben.Zaterdag zag hij er nog zo vrolijk uit.
Ze zijn niet heel dicht bij elkaar in de buurt geweest en Anna is niet zo snel ziek. Heeft het een naam wat hij heeft?quote:Op zondag 8 juni 2008 20:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, hij had wat vlekjes van de warmte, maar dat heeft hij wel vaker en hij gedroeg zich voorbeeldig. Ik hoop dat hij Anna niet aangestoken heeft
Nou nee niet echt. Veel rondwandelen, nog eens aanleggen, van houding veranderen met neerleggen, inbakeren, etc etc.quote:Op zondag 8 juni 2008 20:50 schreef Silmarwen het volgende:
Swets, zijn er nou dingen die je daar tegen kunt doen? Lijkt me toch behoorlijk zwaar en ook erg naar. Je kindje die huilt en niets dat helpt om het te laten stoppen. Lijkt me zo'n vreselijk machteloos gevoel.
Aan de andere kant; als het je eerste is, heb je wel veel meer tijd en aandacht. Nu is het goed je best doen om alle drie voldoende aandacht te kunnen geven. (het is zo makkelijk om de 'makkelijkste' van de drie onder te laten sneeuwen)quote:Op zondag 8 juni 2008 21:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben wel blij dat het de derde is en niet de eerste. Dat relativeert toch wat makkelijker.
Mijn eerste was een huilbaby, en het had voor hem beter geweest als hij de derde was. Gewoon omdat je dan meer de rust en het vetrouwen hebt 'dat het een fase is en wel weer overgaat'quote:Op zondag 8 juni 2008 21:45 schreef E.T. het volgende:
[..]
Aan de andere kant; als het je eerste is, heb je wel veel meer tijd en aandacht. Nu is het goed je best doen om alle drie voldoende aandacht te kunnen geven. (het is zo makkelijk om de 'makkelijkste' van de drie onder te laten sneeuwen)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |