Ik had het gelezen, maar hier is dus niets aan het handje. Het is hier alleen heetquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hét onweer van gisteren.![]()
Hevig noodweer in Zuid-Nederland
Vanmorgen regende het hier ook best flink en het is maar een graad of 17. De tuin staat er wel goed bij.![]()
He bah, sterkte.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:38 schreef Rewimo het volgende:
Sta ik hier net beschuitjes te smeren voor een collega die papa is geworden van een blakende dochter, komt het bericht binnen dat een andere collega van 44 gisteren plotseling is overleden...
Ik wil gewoon iets knabbelen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:56 schreef ColdFeet het volgende:
Hier gisteren ook heftig weer.
Levi, vergis je niet: de bruine kleur van evergreens komt niet van de vezels, maar van de melasse (of een andere donkere stroopsoort). Die dingen zijn nauwelijks volkoren, je kunt beter digestive-koekjes eten als je zo graag vezels wilt.
Er zijn altijd ergere dingen te bedenkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik wil gewoon iets knabbelen.En er zijn ergere dingen om te knabbelen dan evergreens.
Ik weet wat ik doe.
Wat een zinloze discussie.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Er zijn altijd ergere dingen te bedenkenMaar je houdt jezelf wel een beetje voor de gek zo. Kun je niet iets anders dan koekjes eten?
Vond je reactie niet zo aardig.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:06 schreef ColdFeet het volgende:
Levi, relax! Het is jouw keuze, jij bent verantwoordelijk. Dat ik het anders zou doen, zegt niet dat jij dat ook moet doen. Voel je niet zo aangevallen!
Het was geheel niet onaardig bedoeld... Maar ik zal mn mond houden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vond je reactie niet zo aardig.En voelde me dus inderdaad nogal aangevallen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:31 schreef Zeeltje het volgende:er kwam net een vrouw en een meneer aan de deur om te vertellen over de ark van noah!
Enkel een lapje?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:41 schreef freecell het volgende:
Wow
Het onweert hier nu behoorlijk ineens. Ik moet gewoon een lapje aanhebben om het hier wat lichter te krijgen!
ja en dieren aan het uitzoekenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:47 schreef Rewimo het volgende:
Een lapje?
Hier ziet het er best goed uit, temperatuur was ook best lekker vanmorgen. 't Is droog maar wel bewolkt.
Zeeltje, ben je nu een boot aan het bouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |