quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:30 schreef kwakveense het volgende:
[quote Levi]
het is echt de hel. probeer hier om tien uur s ochtends (universiteit he, voor 10 uur gebuert hier geen drol) word op te starten en - wee je gebeente- tegelijkertijd outlook en internet explorer....
Als je net gedoucht hebt welquote:
Het regent hier, kampvuur gaat -denk ik- niet lukken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:41 schreef freecell het volgende:
Ik heb wel een westerngitaar. Wie regelt een kampvuur?
Marsmellows iemand?
Je moet wel eten hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:50 schreef Zeeltje het volgende:
wow stress hier.. overmorgen moet ik afstuderen.. en ik heb zo'n honger.. maar leef even op redbull... zoooo slecht
Ik weet niet hoe t met Zeeltje is, maar de dag voor mijn afstuderen was ik zo enorm gestresst dat ik geen hap door mn keel kreegquote:
Hier schijnt de zon, dus het kan hier welquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het regent hier, kampvuur gaat -denk ik- niet lukken.
De chiropractor begint nu wat te helpen. De eerste paar keer hield ik er alleen spierpijn aan over, maar nu doet het ook echt watquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell: helpt het wel, de chiropractor?
En: recept van de taart, alstublieft!Of stuur een stukje op
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:51 schreef ColdFeet het volgende:
Met kokosmeel bedoel je gemalen kokos?
Ik heb al helemaal inspiratie: vervang de melk door rumen eet warme taart bij gebakken ananas met een bol slagroomijs
Geen wonder dat ik ooit dik ben geworden
Jouw appeltaartquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb met valentijnsdag een mini-appeltaartje gebakken voor mijn lief en dat warm met een bol kaneelijs geserveerd. Dat was zo lekker.
![]()
![]()
Ja, gemalen kokosquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:51 schreef ColdFeet het volgende:
Met kokosmeel bedoel je gemalen kokos?
Ik heb al helemaal inspiratie: vervang de melk door rumen eet warme taart bij gebakken ananas met een bol slagroomijs
Echt wel! Kokos met rum is goldenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, gemalen kokos
Warm eten kan wel, heet niet, dan is de taart nog te zacht![]()
Ik weet niet zo goed of het met rum wel lekker is eigenlijk, lijkt mij helemaal geen combinatie. De taart smaakt een beetje (in de verte) naar kokosmakronen. Daar stop je ook geen rum in
Je bent soms zo heerlijk voorspelbaar.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je bent soms zo heerlijk voorspelbaar.Heb nog even getwijfeld of ik het voor je zou posten.
quote:
quote:itness gedaan, volgende dingen:
10 minuten crosstrainer
10 minuten hoog tempo spinnen
2 series van 'powerliften' (3 keer elke 'handgreep', respectiefelijk binnenkant bovenarmen, buitenkant bovenarmen en beide geloof ik)
2 series bovenbeen spieren
2 series buikspieren
5 minuten 'schaatsapparaatding'
30 situps
pilates:
een uur pilates, eerste keer, mèn, wat zwaar is dat! Ben benieuwd of het ooit makkelijker zal gaan
Wel tof trouwens
mijn schoonmoeder maakt altijd chcolade/kokos/mailbu taartquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, gemalen kokos
Warm eten kan wel, heet niet, dan is de taart nog te zacht![]()
Ik weet niet zo goed of het met rum wel lekker is eigenlijk, lijkt mij helemaal geen combinatie. De taart smaakt een beetje (in de verte) naar kokosmakronen. Daar stop je ook geen rum in
Ik heb vanavond een nieuwe gekocht van tefal en die is bij mij niet erg secuurquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zal ik zon leuke ouderwetse nemen of een secure digitale?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:06 schreef Zeeltje het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Net contract getekend, dus kunnen vanaf vrijdag( officieel vandaag maar ik studeer morgen af ) aan de slag!
weeg nu 76,6 kg dus 1 ons aangekomen.. maar is niet ergdadelijk met klussen zweet ik me toch kapot, en ben ik flink bezig!
Ik zat bij Luigiquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:57 schreef Ymke het volgende:
@troel , als je een half uur geleden bij de action dacht wie is dat rare mens in dat blauwe autootje die zo naar me zit te glimlachen , dat was ik
Wilde de auto parkeren en je even gedag zeggen maar je was ineens verdwenen .
Ps je ziet er goed uit zeg![]()
@ de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |