quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:30 schreef kwakveense het volgende:
[quote Levi]
het is echt de hel. probeer hier om tien uur s ochtends (universiteit he, voor 10 uur gebuert hier geen drol) word op te starten en - wee je gebeente- tegelijkertijd outlook en internet explorer....
Als je net gedoucht hebt welquote:
Het regent hier, kampvuur gaat -denk ik- niet lukken.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:41 schreef freecell het volgende:
Ik heb wel een westerngitaar. Wie regelt een kampvuur?
Marsmellows iemand?
Je moet wel eten hoorquote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:50 schreef Zeeltje het volgende:
wow stress hier.. overmorgen moet ik afstuderen.. en ik heb zo'n honger.. maar leef even op redbull... zoooo slecht
Ik weet niet hoe t met Zeeltje is, maar de dag voor mijn afstuderen was ik zo enorm gestresst dat ik geen hap door mn keel kreegquote:
Hier schijnt de zon, dus het kan hier welquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
Het regent hier, kampvuur gaat -denk ik- niet lukken.
De chiropractor begint nu wat te helpen. De eerste paar keer hield ik er alleen spierpijn aan over, maar nu doet het ook echt watquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell: helpt het wel, de chiropractor?
En: recept van de taart, alstublieft!Of stuur een stukje op
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:51 schreef ColdFeet het volgende:
Met kokosmeel bedoel je gemalen kokos?
Ik heb al helemaal inspiratie: vervang de melk door rumen eet warme taart bij gebakken ananas met een bol slagroomijs
Geen wonder dat ik ooit dik ben geworden
Jouw appeltaartquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb met valentijnsdag een mini-appeltaartje gebakken voor mijn lief en dat warm met een bol kaneelijs geserveerd. Dat was zo lekker.
![]()
![]()
Ja, gemalen kokosquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:51 schreef ColdFeet het volgende:
Met kokosmeel bedoel je gemalen kokos?
Ik heb al helemaal inspiratie: vervang de melk door rumen eet warme taart bij gebakken ananas met een bol slagroomijs
Echt wel! Kokos met rum is goldenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, gemalen kokos
Warm eten kan wel, heet niet, dan is de taart nog te zacht![]()
Ik weet niet zo goed of het met rum wel lekker is eigenlijk, lijkt mij helemaal geen combinatie. De taart smaakt een beetje (in de verte) naar kokosmakronen. Daar stop je ook geen rum in
Je bent soms zo heerlijk voorspelbaar.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Je bent soms zo heerlijk voorspelbaar.Heb nog even getwijfeld of ik het voor je zou posten.
quote:
quote:itness gedaan, volgende dingen:
10 minuten crosstrainer
10 minuten hoog tempo spinnen
2 series van 'powerliften' (3 keer elke 'handgreep', respectiefelijk binnenkant bovenarmen, buitenkant bovenarmen en beide geloof ik)
2 series bovenbeen spieren
2 series buikspieren
5 minuten 'schaatsapparaatding'
30 situps
pilates:
een uur pilates, eerste keer, mèn, wat zwaar is dat! Ben benieuwd of het ooit makkelijker zal gaan
Wel tof trouwens
mijn schoonmoeder maakt altijd chcolade/kokos/mailbu taartquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, gemalen kokos
Warm eten kan wel, heet niet, dan is de taart nog te zacht![]()
Ik weet niet zo goed of het met rum wel lekker is eigenlijk, lijkt mij helemaal geen combinatie. De taart smaakt een beetje (in de verte) naar kokosmakronen. Daar stop je ook geen rum in
Ik heb vanavond een nieuwe gekocht van tefal en die is bij mij niet erg secuurquote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zal ik zon leuke ouderwetse nemen of een secure digitale?
quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:06 schreef Zeeltje het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Net contract getekend, dus kunnen vanaf vrijdag( officieel vandaag maar ik studeer morgen af ) aan de slag!
weeg nu 76,6 kg dus 1 ons aangekomen.. maar is niet ergdadelijk met klussen zweet ik me toch kapot, en ben ik flink bezig!
Ik zat bij Luigiquote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:57 schreef Ymke het volgende:
@troel , als je een half uur geleden bij de action dacht wie is dat rare mens in dat blauwe autootje die zo naar me zit te glimlachen , dat was ik
Wilde de auto parkeren en je even gedag zeggen maar je was ineens verdwenen .
Ps je ziet er goed uit zeg![]()
@ de rest
wat gaaf! fotograferen isquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:01 schreef Yoni het volgende:
Meer vrije tijd dus...en vooraaaal meer tijd om te fotograferen. Per januari ga ik m'n eigen bedrijfje beginnen
quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:01 schreef Yoni het volgende:
Ik heb vanmiddag ook een sollicitatiegesprek en volgende week twee!
Ik was helemaal niet van plan om weg te gaan bij mijn werkgever, maar mijn contractverlaging naar 36 uur werd niet geaccepteerd. Dus ben ik gaan rondneuzen naar wat anders en dan hopelijk voor 32 uur!
Meer vrije tijd dus...en vooraaaal meer tijd om te fotograferen. Per januari ga ik m'n eigen bedrijfje beginnen
Ja, tis echt suf van ze! Ik heb keurig een verzoek ingediend en me netjes aan alle voorwaarden gehouden, binnen een halve dag wezen ze mijn verzoek af. Wettelijk gezien sta ik waarschijnlijk gewoon in mijn recht, maar ik heb geen zin in juridisch getouwtrek en heb dus gezegd dat ze niet verbaasd moesten zijn mijn cv tegen te komen op Monsterboard.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Spannend!
Niet zo handig van je werkgever om je niet minder uren te laten werken... nu raken ze je helemaal kwijt. Werkgevers hebben soms maar een rare logica.![]()
Wel heel gaaf dat je straks meer tijd hebt voor je passie!En met dat bedrijfje komt het vast helemaal goed!
Heb ik wel vertrouwen in.
Vanavond zwemmen!quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
Yoni, ik hoop dat het wat wordt!
En Zeel, je zegt dat je morgen gaat afstuderen... wil dat zeggen dat je dan je afstudeerzitting hebt ofzo?
Ik stink. Kapotte geisers
kun je ook lekker douchen in het zwembadquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vanavond zwemmen!Ben je meteen weer schoon!
Stink je hooguit nog naar chloor.
Ja daar ben ik idd wel blij omquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vanavond zwemmen!Ben je meteen weer schoon!
Stink je hooguit nog naar chloor.
En dan hopen dat niemand kijkt als je sommige lichaamsdelen wilt wassen.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kun je ook lekker douchen in het zwembadga je gewoon uitgebreid met je douchegel, shampoo en scrubgel daar staan
Hebben ze geen moslimvriendelijke douchehokjes?quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
En dan hopen dat niemand kijkt als je sommige lichaamsdelen wilt wassen.![]()
(maar wat jij zegt bedoelde ik dus eigenlijk met mijn post... )
Misschien wel in het golfslagbad.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hebben ze geen moslimvriendelijke douchehokjes?
en die lui zich maar afvragen waar al het schuim vandaan komtquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Misschien wel in het golfslagbad.Moet je daar ff heen lopen.
Ja, zo kan je het ook lezenquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en die lui zich maar afvragen waar al het schuim vandaan komt
*meldt!quote:
Wat zijn we erggggquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
*meldt!![]()
Ik heb net een uur liggen pitten op de bank. Heb met moeite een pizza in de oven geschoven.
quote:
Oh, ik ben dus niet de enige die slaapt op de wcquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar ik heb echt al nachten achter elkaar te weinig geslapen. Ben de hele dag moe, tot ik in mijn bed lig, dan word ik hyper.
Gevolg: ik lig tot 2 uur wakker en kan om 6.45 er niet uit komen. Ben vanmorgen op 't toilet weer in slaap gevallen.
![]()
Ik moest ook aan jou denken toen ik wakker werd op de plee.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, ik ben dus niet de enige die slaapt op de wc
maar volgende week gaan we ècht!
misschien eens bij de drogist vragen naar melatonine? slaap je heerlijk op maar is geen vreselijk heavy slaapmiddelquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar ik heb echt al nachten achter elkaar te weinig geslapen. Ben de hele dag moe, tot ik in mijn bed lig, dan word ik hyper.
Gevolg: ik lig tot 2 uur wakker en kan om 6.45 er niet uit komen. Ben vanmorgen op 't toilet weer in slaap gevallen.
![]()
Ik heb het in huis. Ik denk er alleen steeds pas aan als ik al een paar uur wakker lig.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
misschien eens bij de drogist vragen naar melatonine? slaap je heerlijk op maar is geen vreselijk heavy slaapmiddelgebruik het zelf ook ( ik ben net een klein kind, als ik de dag erna jarig ben, een sollicitatie heb, of iets anders belangrijks kan ik meestal niet slapen
) om lekker in te slapen.
tja suffie , dan ist je eigen schuldquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb het in huis. Ik denk er alleen steeds pas aan als ik al een paar uur wakker lig.
Welkomquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:46 schreef jhvhprotocol het volgende:
Zal ik me dan maar even voorstellen.
Ik ben Bas, wonende te Groningen. Ik ben 1 meter 83 lang en ik weeg 113 kilo. Ik ben vanaf ongeveer mijn 8e (?) zwaarlijvig. (Of zal ik gewoon dik zeggen?).
Nu heb ik vorige week besloten dat ik het niet langer zo wil, ik ben niet blij met hoe ik er nu uitzie. En het is niet goed voor mijn gezondheid. Ik ben met mijn moeder eerst naar de huisarts gegaan, die heeft eerst voor preventief onderzoek een bloedtest laten afnemen. Die was in orde. Mijn moeder heeft een fysiotherapeut gecontacteerd, die zijn praktijk heeft in een Achmea Healthcenter hier in de buurt. Daar zijn we dinsdag jl. heengeweest en die heeft me verteld wat er gaat gebeuren, en hoe-en-wat enzo. Ik moest afgelopen 2 dagen bijhouden wat ik op een dag allemaal at, en dan begint morgen mijn afval-avontuur.Voorheen deed ik vrijwel niet aan sport, heb nooit aan voetbal ofzo gedaan dus om nog zomaar bij een sportvereniging te gaan is niet zinnig. Dan val je toch buiten de boot. Daarom ga ik dus sporten in een sportschool, beginnend met 3 keer per week. En ook onder begeleiding van de fysio, tot op het punt dat ik zijn begeleiding bij het sporten niet meer nodig heb. Dan kan ik op eigen houtje mijn gang gaan in de sportschool. Ik was er laatst, en ik moet toch zeggen dat ik me daar als 15 jarige wel zwaar in de minderheid voel. En al helemaal als een dik iemand.
Ik hou jullie op de hoogte, en jullie mogen me alles vragen.
-Bas.
Een zakje of een doos?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:44 schreef Yoni het volgende:
Welkom alle nieuwe mensjes!
Ik heb net een pakje Oreo's op. Wáááár is mijn motivatie..grrrrr!
Ik denk ergens waar de mijne ook is.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:44 schreef Yoni het volgende:
Welkom alle nieuwe mensjes!
Ik heb net een pakje Oreo's op. Wáááár is mijn motivatie..grrrrr!
Sorryquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik krijg nu trek in koek
Gelukkig is het te slecht weer om naar het winkelcentrum te gaan - geen jas bij me...
Eén zakje. Kregen we gratis bij de Albert.nl bestelling hier op werkquote:
Ik heb mijn weegschaal ook onder de kast gemoffeld inmiddels thuisquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk ergens waar de mijne ook is.![]()
Ik heb al 3 volkoren biscuits met pure chocolade op.
Ik ga er wel op staan en zucht dan een keer en houdt mijn lijstje voor het eerst in maanden niet bij. (noteer normaal iedere dag mijn gewicht in een excel docje.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:15 schreef Yoni het volgende:
[..]
Eén zakje. Kregen we gratis bij de Albert.nl bestelling hier op werk![]()
[..]
Ik heb mijn weegschaal ook onder de kast gemoffeld inmiddels thuis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |