abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:35:10 #1
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58940017
Vervolg van Fok! Dieetclub # 252 - Stad of platteland?

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in het aparte Dieetclubmeetingtopic.

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je ��n keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal ��n update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Laten we het gezellig houden! Pesten doe je op de kleuterschool, niet hier. Deze topics zijn bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:35:55 #2
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58940035
en dit was mn laatste post:
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:30 schreef kwakveense het volgende:

[quote Levi]

het is echt de hel. probeer hier om tien uur s ochtends (universiteit he, voor 10 uur gebuert hier geen drol) word op te starten en - wee je gebeente- tegelijkertijd outlook en internet explorer....
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 mei 2008 @ 13:37:10 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_58940077
Geitewollensokkenmeeknuffelpost
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:39:30 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58940133
Mag het ook met blote voeten?
pi_58940178
Ik heb wel een westerngitaar. Wie regelt een kampvuur?
Marsmellows iemand?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 mei 2008 @ 13:42:41 #6
13151 crew  Rewimo
pi_58940218
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:39 schreef Brighteyes het volgende:
Mag het ook met blote voeten?
Als je net gedoucht hebt wel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_58940235
tvp, woog vanmorgen weer 85,9kg, nog steeds stabiel
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:45:17 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_58940271
Ik heb honger
disclaimer
  dinsdag 27 mei 2008 @ 13:50:02 #9
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58940389
wow stress hier.. overmorgen moet ik afstuderen.. en ik heb zo'n honger.. maar leef even op redbull... zoooo slecht
The girl that lost her mind
pi_58940749
tvp
pi_58940780
tvp.

Ik ben druk met mijn acryl weer mooi te kriijgen op mijn nagels en nailart te plaatsen
Ofening baart kunst.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:14:51 #12
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58940970
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:41 schreef freecell het volgende:
Ik heb wel een westerngitaar. Wie regelt een kampvuur?
Marsmellows iemand?
Het regent hier, kampvuur gaat -denk ik- niet lukken.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 mei 2008 @ 14:14:56 #13
13151 crew  Rewimo
pi_58940973
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:50 schreef Zeeltje het volgende:
wow stress hier.. overmorgen moet ik afstuderen.. en ik heb zo'n honger.. maar leef even op redbull... zoooo slecht
Je moet wel eten hoor
pi_58941122
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:14 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Je moet wel eten hoor
Ik weet niet hoe t met Zeeltje is, maar de dag voor mijn afstuderen was ik zo enorm gestresst dat ik geen hap door mn keel kreeg En ineens een bloeddruk van 150/90 had

Succes iig, Zeeltje.

En ik kreeg vroeger ieder jaar met sinterklaas een paar door mijn oma gebreide geitenwollen sokken Nu breit ze enkel nog op verzoek. Maar die dingen zitten, voor gewoon in huis, toch wel zo gruwelijk lekker
pi_58941535
Hier liggen voor de wintermaanden ook geinwollen sokken in de la hoor
Heerlijk op de bank met een plaite en wollen sokken
pi_58941572
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:14 schreef Levitation het volgende:

[..]

Het regent hier, kampvuur gaat -denk ik- niet lukken.
Hier schijnt de zon, dus het kan hier wel Op het balkon ofzo.
Al ben ik vanochtend op weg naar de chiropractor dusdanig nat geregend dat zelfs mijn onderbroek en beha helemaal nat waren. En dan moet je je uit kleden bij de chiropractor, prima, maar nadien moet je die zeiknatte kleren ook weer aan trekken

Ik heb net een kokostaart, "à la freecell's mama" de oven ingeschoven.
Hij zag er goed uit en het deeg had zowaar de goede consistentie.
Benieuwd wat daar over een uurtje uit komt rollen!
pi_58941648
Freecell: helpt het wel, de chiropractor?

En: recept van de taart, alstublieft! Of stuur een stukje op
pi_58941889
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:37 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell: helpt het wel, de chiropractor?

En: recept van de taart, alstublieft! Of stuur een stukje op
De chiropractor begint nu wat te helpen. De eerste paar keer hield ik er alleen spierpijn aan over, maar nu doet het ook echt wat

De taart is übersimpel, alleen de consistentie moet even goed zijn en die kan ik niet echt uitleggen, maar ik zal het proberen.
Aangezien opsturen moeilijk is, komt hier het recept:

Kokostaart à la Freecell's mama (die altijd geniale recepten verzint):

- 250 Gram kokosmeel
- 250 Gram witte basterdsuiker
- 100 Gram Bakmeel
- 125 Gram margarine op kamertemperatuur
- 1 ei
- 3 Eetlepels melk

Samen in een kom, kneden (eerst je handen even goed koud maken met koud water en dan goed afdrogen, dan gaat het beter). Dan wordt het als het goed is een bal, maar nog wel een klein beetje korrelig, dus geen gladde bal. Wil het nog geen bal worden, dan nog een héél klein beetje melk toevoegen.

De hele bende in een springvorm wurmen, stevig aanduwen en gladstrijken met de bolle kant van een lepel.

1 uur de oven in op 150 graden.

Breng je ff verslag uit als je hem ooit maakt? Ik vind hem geniaal

Hij is trouwens ook erg goed in te vriezen, eenmaal ontdooit is de smaak weer prima in orde.
pi_58942002
Met kokosmeel bedoel je gemalen kokos?

Ik heb al helemaal inspiratie: vervang de melk door rum en eet warme taart bij gebakken ananas met een bol slagroomijs
Geen wonder dat ik ooit dik ben geworden
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:56:31 #20
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58942129
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:51 schreef ColdFeet het volgende:

Ik heb al helemaal inspiratie: vervang de melk door rum en eet warme taart bij gebakken ananas met een bol slagroomijs
Ik heb met valentijnsdag een mini-appeltaartje gebakken voor mijn lief en dat warm met een bol kaneelijs geserveerd. Dat was zo lekker.
***Levi was here***
pi_58942199
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:56 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb met valentijnsdag een mini-appeltaartje gebakken voor mijn lief en dat warm met een bol kaneelijs geserveerd. Dat was zo lekker.

Jouw appeltaart

Ik heb een aantal jaren het motto gevoerd 'als jij zo lekker kon koken als ik, had je ook een dikke kont'
Vanavond maar weer eens risotto maken
pi_58942283
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:51 schreef ColdFeet het volgende:

Ja, gemalen kokos
Warm eten kan wel, heet niet, dan is de taart nog te zacht
Ik weet niet zo goed of het met rum wel lekker is eigenlijk, lijkt mij helemaal geen combinatie. De taart smaakt een beetje (in de verte) naar kokosmakronen. Daar stop je ook geen rum in
pi_58942351
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 15:02 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, gemalen kokos
Ik weet niet zo goed of het met rum wel lekker is eigenlijk, lijkt mij helemaal geen combinatie. De taart smaakt een beetje (in de verte) naar kokosmakronen. Daar stop je ook geen rum in
Echt wel! Kokos met rum is golden

ik ben best benieuwd... Want je houdt dus in feite de hele boel bijeen met behulp van een enkel ei? Daardoor best een misluk-gevoelig recept, dunkt me. Maar ik ga het eens proberen.
Kun je de volgende keer geen foto-reportage maken?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 15:07:28 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_58942380
kokos
disclaimer
pi_58942412
Je houdt de boel bijeen met margarine, ei en melk. Die melk is heel belangrijk voor de consistentie, dus om daar mee te gaan variëren is wel link
Als hij mislukt ligt het dan ook vrijwel altijd aan de hoeveelheid melk.
Net even gekeken en hij is al mooi aan het groeien en bijkleuren

Foto reportage kan wel, maar dat moet TARA dan doen, want je kan niet kneden en foto's maken tegelijk
Ik maak het trouwens niet zo vaak, dus wrs duurt het nog even.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 15:10:35 #26
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58942440
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
kokos
Je bent soms zo heerlijk voorspelbaar. Heb nog even getwijfeld of ik het voor je zou posten.
***Levi was here***
  dinsdag 27 mei 2008 @ 15:59:12 #27
149959 SQ
snelle trees
pi_58943460
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 15:10 schreef Levitation het volgende:

[..]

Je bent soms zo heerlijk voorspelbaar. Heb nog even getwijfeld of ik het voor je zou posten.
disclaimer
pi_58943749
Zo, ik ben weer thuis, nieuwe school lijkt heel leuk, en ik krijg grotendeels parallelklassen, scheelt weer in voorbereiding!!

Rewimo, de kittens zijn een week of 4, ze beginnen net zelfstandig te eten en op de bak te gaan... Mamma is nog wat chagrijnig naar ons toe, en soms ook naar de kittens, maar die heeft denk ik even tijd nodig... Onze eigen poes vindt het allemaal niks... Maar die went er ook vast wel weer aan...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 27 mei 2008 @ 17:25:18 #29
13151 crew  Rewimo
pi_58945228
4 weken Doe eens ergens fotootjes?

Ik was net met Jamie naar de dierenarts, hij heeft blaasontsteking Gelukkig geen blaasgruis, wel moeten we in de gaten houden of hij blijft plassen. Zo nee, dan moeten we terugkomen. Nu heeft hij een injectie gehad en moet hij de komende dagen pilletjes slikken
pi_58945372
Ik hoop vanavond wat fotootjes te kunnen plaatsen..
Het is een vaalrood katertje, een rood-wit katertje, een cypers lapje, en een blauw(met wat streepjes en andere vage kleurtjes) poesje..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 27 mei 2008 @ 17:47:32 #31
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58945657
Ik heb gewoon een heel topic gemist
  dinsdag 27 mei 2008 @ 17:57:20 #32
79550 Ymke
your ghost
pi_58945801
@troel , als je een half uur geleden bij de action dacht wie is dat rare mens in dat blauwe autootje die zo naar me zit te glimlachen , dat was ik

Wilde de auto parkeren en je even gedag zeggen maar je was ineens verdwenen .

Ps je ziet er goed uit zeg

@ de rest
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
  dinsdag 27 mei 2008 @ 18:01:29 #33
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58945888
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 17:47 schreef Yoni het volgende:
Ik heb gewoon een heel topic gemist
Dat wordt teruglezen.
Druk gehad?
***Levi was here***
pi_58946397
hoi!

ik ga maar eens douchen, ik stink

wel heel erg actief geweest vandaag

even een c/p uit het Slank de Zomer in topic:
quote:
itness gedaan, volgende dingen:

10 minuten crosstrainer
10 minuten hoog tempo spinnen
2 series van 'powerliften' (3 keer elke 'handgreep', respectiefelijk binnenkant bovenarmen, buitenkant bovenarmen en beide geloof ik )
2 series bovenbeen spieren
2 series buikspieren
5 minuten 'schaatsapparaatding'
30 situps

pilates:

een uur pilates, eerste keer, mèn, wat zwaar is dat! Ben benieuwd of het ooit makkelijker zal gaan
Wel tof trouwens
Ja doei.
  dinsdag 27 mei 2008 @ 21:46:00 #35
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_58950750
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 15:02 schreef freecell het volgende:

[..]

Ja, gemalen kokos
mijn schoonmoeder maakt altijd chcolade/kokos/mailbu taart

dus ook met kokos en rum ( malibu)

ow eeneehm mochten jullie je afvragen waarom er bij mijn mooie afvalresultaten nog steeds een nulletje staat, onze weegschaal wil niet meer aan ( vriendje denkt dat ik hem bewust heb gesabboteerd ) En hij zal er wel even naar kijken nou er is dus niks aan te zien, gaat gewoon niet meer aan. Heb al 3 sets nieuwe batterijen gebruikt maar hij blijft "low"zeggen en dan gaatie uit . Nou ik ga dus mooi op zoek naar n nieuwe... zal ik zon leuke ouderwetse nemen of een secure digitale?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:09:42 #36
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58951337
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

zal ik zon leuke ouderwetse nemen of een secure digitale?
Ik heb vanavond een nieuwe gekocht van tefal en die is bij mij niet erg secuur . Morgenochtend nog eens proberen.

Bij mijn man was het wel 2x gelijk.

Het was die van tefal die zeeltje ook heeft met die kleurtjes
  woensdag 28 mei 2008 @ 08:41:47 #37
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_58956406
Goedemorgen allemaal! Hoe is het hier? Heb het wat drukkig gehad (weer... ) en heb dus wederom een topic gemist. Zal wel even kijken of ik bij lees
Hier ging het eet-technisch weer wat minder, ben me al wel weer langzaam aan het herpakken. Hopelijk ging het hier beter?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_58957093
Goede morgen.

Gisteren een succesdagje gehad qoa lijnen.
Oh en a.s. donderdag een sollicitatiegesprek voor een leuke baan met minder uren.
Vriend en ik hebben besloten dat ik beter 32 uur kan gaan werken ipv 40.
pi_58957500
goedemorgen

zit weer op 72,2, dus nog even en ik kan naar beneden updaten als het meezit

vandaag wat college, en daarna spinnen

gaan alleen wrsch wel 'uit eten', ergens eten in de stad, maar ook dán zal ik me inhouden, ik MOET onder de 72 komen deze week, vind ik

Nu even ontbijten, en dan maar weer eens op de broem stappen
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 mei 2008 @ 09:54:59 #40
13151 crew  Rewimo
pi_58957531
Mogge Niks bijzonders te melden hier, alleen even mijn neus laten zien
pi_58957606
neus

Ja doei.
  woensdag 28 mei 2008 @ 10:06:35 #42
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58957788
Goedemorgen iedereen!
Net contract getekend, dus kunnen vanaf vrijdag( officieel vandaag maar ik studeer morgen af ) aan de slag!
weeg nu 76,6 kg dus 1 ons aangekomen.. maar is niet erg dadelijk met klussen zweet ik me toch kapot, en ben ik flink bezig!
pi_58957999
En ik sta weer in het lijstje

Het is nu weer officieel goed aan het komen met mij
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 mei 2008 @ 10:26:19 #44
13151 crew  Rewimo
pi_58958225
Zeeltje Fijne vooruitzichten voor jou

ymme, lekker bezig hoor
pi_58958303
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 10:06 schreef Zeeltje het volgende:
Goedemorgen iedereen!
Net contract getekend, dus kunnen vanaf vrijdag( officieel vandaag maar ik studeer morgen af ) aan de slag!
weeg nu 76,6 kg dus 1 ons aangekomen.. maar is niet erg dadelijk met klussen zweet ik me toch kapot, en ben ik flink bezig!
Wat een goed nieuws allemaal! Heel veel succes morgen!
***Levi was here***
  woensdag 28 mei 2008 @ 10:51:42 #46
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58958733
Nieuwe weegschaal nieuw gewicht heb nog veel lager gezien maar het moet wel realistisch blijven

Verder mag ik nu eigenlijk niet afvallen kan mijn lijf nu niet aan. Nu ben ik waarschijnlijk wel wat afgevallen maar dat komt omdat ik de laatste dagen geen drinkvoeding op heb omdat ik bang was dat ik daar diarree van kreeg. Dat was niet zo dus ik kan er weer mee beginnen.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 28 mei 2008 @ 11:01:29 #47
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58958962
Ik heb vanmiddag ook een sollicitatiegesprek en volgende week twee!

Ik was helemaal niet van plan om weg te gaan bij mijn werkgever, maar mijn contractverlaging naar 36 uur werd niet geaccepteerd. Dus ben ik gaan rondneuzen naar wat anders en dan hopelijk voor 32 uur!

Meer vrije tijd dus...en vooraaaal meer tijd om te fotograferen. Per januari ga ik m'n eigen bedrijfje beginnen
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:14:32 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_58959257
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 17:57 schreef Ymke het volgende:
@troel , als je een half uur geleden bij de action dacht wie is dat rare mens in dat blauwe autootje die zo naar me zit te glimlachen , dat was ik

Wilde de auto parkeren en je even gedag zeggen maar je was ineens verdwenen .

Ps je ziet er goed uit zeg

@ de rest
Ik zat bij Luigi

IJsje te eten En dat was ik inderdaad
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58959628
Stond hier zojuist een heerlijke man voor de deur.
Een politie van een jaar of 25-30 *kwijl*. HIj was echt zo knap

Maar goed, blijkt er tegenover ons ingebroken te zijn.
En 2 jaar terug al naast ons. Wanneer zijn wij aan de beurd:D

Oh en vorig jaar 5 huizen verderop. Niet leuk wonen in een straat waar veel bedrijveneigenaren zitten. Dus mensen met geld
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:32:46 #50
35189 Troel
scherp en bot
pi_58959753
Nouja, niet iedereen met een bedrijf heeft geld hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58959816
Nee dat is niet altijd zo. Maar ik voel mij nog wel eens arm in deze straat
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:43:45 #52
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58960067
En niet over waar ze inbreken hebben ze geld
pi_58960095
Dat snap ik. Maar toevallig is dat hier in ons dorp wel het geval.
Hier zoeken ze de juiste huizen uit, laat ik maar zeggen.
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:45:44 #54
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58960127
Hier niet ja ze zochten wél geld
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:51:02 #55
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_58960280
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 11:01 schreef Yoni het volgende:
Meer vrije tijd dus...en vooraaaal meer tijd om te fotograferen. Per januari ga ik m'n eigen bedrijfje beginnen
wat gaaf! fotograferen is
succes met je solicitaties!
pi_58960404
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 11:01 schreef Yoni het volgende:
Ik heb vanmiddag ook een sollicitatiegesprek en volgende week twee!

Ik was helemaal niet van plan om weg te gaan bij mijn werkgever, maar mijn contractverlaging naar 36 uur werd niet geaccepteerd. Dus ben ik gaan rondneuzen naar wat anders en dan hopelijk voor 32 uur!

Spannend!
Niet zo handig van je werkgever om je niet minder uren te laten werken... nu raken ze je helemaal kwijt. Werkgevers hebben soms maar een rare logica.

Wel heel gaaf dat je straks meer tijd hebt voor je passie! En met dat bedrijfje komt het vast helemaal goed! Heb ik wel vertrouwen in.
***Levi was here***
pi_58960407
Het gaat hier elke week sneller...
Ik moet een hele dag wachten tot ze een zetel (eindelijk) komen leveren en ben gisteren vergeten naar de winkel te gaan Resultaat: ik moet honger lijden of echt ongezond spul gaan eten. Ik hoop dat ze hier snel zijn, want het ging net zo lekker!

Zeeltje: wat een geweldig huisje!! Ik begin nu pas geistaleerd te geraken maar ben nog met meubels aan het schuiven. Veel plezier in je eerste stekje, dat is toch altijd iets speciaals!

Yoni: enorm veel succes met je sollicitaties! Altijd goed als je meer tijd overhoudt voor wat je echt graag doet (zei de kneus die bij haar huidige werkgever weggaat omdat ze 32u per week te weinig vindt )
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt.
  woensdag 28 mei 2008 @ 11:56:15 #58
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_58960435
@ zeel: succes/plezier met afstuderen! en dan straks lekker aan de slag in je eigen huisje!!!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 28 mei 2008 @ 12:10:05 #59
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58960715
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 11:55 schreef Levitation het volgende:

[..]

Spannend!
Niet zo handig van je werkgever om je niet minder uren te laten werken... nu raken ze je helemaal kwijt. Werkgevers hebben soms maar een rare logica.

Wel heel gaaf dat je straks meer tijd hebt voor je passie! En met dat bedrijfje komt het vast helemaal goed! Heb ik wel vertrouwen in.
Ja, tis echt suf van ze! Ik heb keurig een verzoek ingediend en me netjes aan alle voorwaarden gehouden, binnen een halve dag wezen ze mijn verzoek af. Wettelijk gezien sta ik waarschijnlijk gewoon in mijn recht, maar ik heb geen zin in juridisch getouwtrek en heb dus gezegd dat ze niet verbaasd moesten zijn mijn cv tegen te komen op Monsterboard.

En zo gezegd, zo gedaan dus
Inmiddels ligt er vanuit mijn huidige werkgever wel een project voor 36 uur (ja het kon íneens toch wel), maar ik heb eigenlijk voor mezelf nu wel de beslissing gemaakt om gewoon weg te gaan en te mikken op 32 uur (mits financieel haalbaar, maar ik gok dat ik wel weer een paar honderd euro omhoog ga bij een nieuwe werkgever).

Wel spannend allemaal ja, maar heb er zoveel zin in. Ik wil gewoon niet meer altijd op kantoor zitten. Liefst zelfs helemaal niet meer. Dat is nog lang niet haalbaar, maar wel iets waar ik naar toe wil werken.

En ik ben wat dat betreft gemotiveerder dan voor het afvallen geloof ik
  woensdag 28 mei 2008 @ 12:20:45 #60
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_58960948
@ yoni, ik zou ook gewoon lekker voor n nieuwe baan gaan leuke nieuwe uitdaging en een salarisverhoging zit er altijd wel in, dus waarom niet!

hmm ik zag net op de weegschalensite dat ik miss nog garantie heb op de mijne eens even moeder bellen ( daar heb ik em van gekregen) of ze de bon nog heeft
  woensdag 28 mei 2008 @ 12:40:17 #61
149959 SQ
snelle trees
pi_58961390
Yoni, ik hoop dat het wat wordt!

En Zeel, je zegt dat je morgen gaat afstuderen... wil dat zeggen dat je dan je afstudeerzitting hebt ofzo?

Ik stink. Kapotte geisers
disclaimer
pi_58961452
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
Yoni, ik hoop dat het wat wordt!

En Zeel, je zegt dat je morgen gaat afstuderen... wil dat zeggen dat je dan je afstudeerzitting hebt ofzo?

Ik stink. Kapotte geisers
Vanavond zwemmen! Ben je meteen weer schoon! Stink je hooguit nog naar chloor.
***Levi was here***
  woensdag 28 mei 2008 @ 12:44:12 #63
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_58961507
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:42 schreef Levitation het volgende:

[..]

kun je ook lekker douchen in het zwembad ga je gewoon uitgebreid met je douchegel, shampoo en scrubgel daar staan
  woensdag 28 mei 2008 @ 12:45:20 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_58961534
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:42 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ja daar ben ik idd wel blij om
disclaimer
pi_58961572
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:44 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

kun je ook lekker douchen in het zwembad ga je gewoon uitgebreid met je douchegel, shampoo en scrubgel daar staan
En dan hopen dat niemand kijkt als je sommige lichaamsdelen wilt wassen.
(maar wat jij zegt bedoelde ik dus eigenlijk met mijn post... )
***Levi was here***
  woensdag 28 mei 2008 @ 12:50:43 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_58961678
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:46 schreef Levitation het volgende:

[..]

En dan hopen dat niemand kijkt als je sommige lichaamsdelen wilt wassen.
(maar wat jij zegt bedoelde ik dus eigenlijk met mijn post... )
Hebben ze geen moslimvriendelijke douchehokjes?
disclaimer
pi_58961742
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hebben ze geen moslimvriendelijke douchehokjes?
Misschien wel in het golfslagbad. Moet je daar ff heen lopen.
***Levi was here***
  woensdag 28 mei 2008 @ 13:03:44 #68
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_58961981
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 12:52 schreef Levitation het volgende:

[..]

Misschien wel in het golfslagbad. Moet je daar ff heen lopen.
en die lui zich maar afvragen waar al het schuim vandaan komt
pi_58962934
Succes Yoni!
Ja doei.
  woensdag 28 mei 2008 @ 13:41:13 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_58963009
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 13:03 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

en die lui zich maar afvragen waar al het schuim vandaan komt
Ja, zo kan je het ook lezen
disclaimer
pi_58963650

net even gelunched, en nu zo nog even aan de slag en kittens knuffelen... Ik vind het echt maf weer zo, zo warm en vochtig is de atmosfeer!
pi_58964983
Het is echt vies weer inderdaad. Moet eigenlijk nodig weer hardlopen, maar dat gaat dus echt niet gebeuren als het niet afkoelt.
pi_58965091
Ik vond het buiten eigenlijk helemaal niet zo warm... dacht dat het veel warmer zou zijn.
Ik wil ook hardlopen, alleen heb ik pijn in mijn linker heup en ik heb niet zulke goeie ervarigen met pijn in mijn heup.
***Levi was here***
  woensdag 28 mei 2008 @ 15:44:32 #74
35189 Troel
scherp en bot
pi_58965823
Ik geloof dat ze in Marveld een aantal douchehokjes hadden, maar dat was volgens mij alleen met koud water

Zeker voor de heren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 28 mei 2008 @ 18:41:02 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_58969679
Zweet, hoofdpijn en ongesteld
disclaimer
  woensdag 28 mei 2008 @ 18:41:52 #76
149959 SQ
snelle trees
pi_58969697
En zooooo geen zin om te zwemmen
disclaimer
pi_58969745
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:41 schreef Stormqueen het volgende:
En zooooo geen zin om te zwemmen
*meldt!
Ik heb net een uur liggen pitten op de bank. Heb met moeite een pizza in de oven geschoven.
***Levi was here***
  woensdag 28 mei 2008 @ 18:45:44 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_58969772
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:44 schreef Levitation het volgende:

[..]

*meldt!
Ik heb net een uur liggen pitten op de bank. Heb met moeite een pizza in de oven geschoven.
Wat zijn we ergggg
disclaimer
pi_58969809
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:45 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Wat zijn we ergggg
Maar ik heb echt al nachten achter elkaar te weinig geslapen. Ben de hele dag moe, tot ik in mijn bed lig, dan word ik hyper. Gevolg: ik lig tot 2 uur wakker en kan om 6.45 er niet uit komen. Ben vanmorgen op 't toilet weer in slaap gevallen.
***Levi was here***
  woensdag 28 mei 2008 @ 18:50:19 #80
149959 SQ
snelle trees
pi_58969854
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:48 schreef Levitation het volgende:

[..]

Maar ik heb echt al nachten achter elkaar te weinig geslapen. Ben de hele dag moe, tot ik in mijn bed lig, dan word ik hyper. Gevolg: ik lig tot 2 uur wakker en kan om 6.45 er niet uit komen. Ben vanmorgen op 't toilet weer in slaap gevallen.
Oh, ik ben dus niet de enige die slaapt op de wc

maar volgende week gaan we ècht!
disclaimer
pi_58969880
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Oh, ik ben dus niet de enige die slaapt op de wc

maar volgende week gaan we ècht!
Ik moest ook aan jou denken toen ik wakker werd op de plee.
volgende week gaan we echt echt!
***Levi was here***
  woensdag 28 mei 2008 @ 19:14:00 #82
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_58970337
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 18:48 schreef Levitation het volgende:

[..]

misschien eens bij de drogist vragen naar melatonine? slaap je heerlijk op maar is geen vreselijk heavy slaapmiddel gebruik het zelf ook ( ik ben net een klein kind, als ik de dag erna jarig ben, een sollicitatie heb, of iets anders belangrijks kan ik meestal niet slapen ) om lekker in te slapen.
pi_58970412
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:14 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

misschien eens bij de drogist vragen naar melatonine? slaap je heerlijk op maar is geen vreselijk heavy slaapmiddel gebruik het zelf ook ( ik ben net een klein kind, als ik de dag erna jarig ben, een sollicitatie heb, of iets anders belangrijks kan ik meestal niet slapen ) om lekker in te slapen.
Ik heb het in huis. Ik denk er alleen steeds pas aan als ik al een paar uur wakker lig.
***Levi was here***
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:40:57 #84
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_58975134
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 19:17 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik heb het in huis. Ik denk er alleen steeds pas aan als ik al een paar uur wakker lig.
tja suffie , dan ist je eigen schuld
zometeen twee in het mikje, en over n uurtje lekker slapen
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:46:30 #85
187444 jhvhprotocol
Mijn username is vaag.
pi_58975294
Zal ik me dan maar even voorstellen.
Ik ben Bas, wonende te Groningen. Ik ben 1 meter 83 lang en ik weeg 113 kilo. Ik ben vanaf ongeveer mijn 8e (?) zwaarlijvig. (Of zal ik gewoon dik zeggen?).
Nu heb ik vorige week besloten dat ik het niet langer zo wil, ik ben niet blij met hoe ik er nu uitzie. En het is niet goed voor mijn gezondheid. Ik ben met mijn moeder eerst naar de huisarts gegaan, die heeft eerst voor preventief onderzoek een bloedtest laten afnemen. Die was in orde. Mijn moeder heeft een fysiotherapeut gecontacteerd, die zijn praktijk heeft in een Achmea Healthcenter hier in de buurt. Daar zijn we dinsdag jl. heengeweest en die heeft me verteld wat er gaat gebeuren, en hoe-en-wat enzo. Ik moest afgelopen 2 dagen bijhouden wat ik op een dag allemaal at, en dan begint morgen mijn afval-avontuur. Voorheen deed ik vrijwel niet aan sport, heb nooit aan voetbal ofzo gedaan dus om nog zomaar bij een sportvereniging te gaan is niet zinnig. Dan val je toch buiten de boot. Daarom ga ik dus sporten in een sportschool, beginnend met 3 keer per week. En ook onder begeleiding van de fysio, tot op het punt dat ik zijn begeleiding bij het sporten niet meer nodig heb. Dan kan ik op eigen houtje mijn gang gaan in de sportschool. Ik was er laatst, en ik moet toch zeggen dat ik me daar als 15 jarige wel zwaar in de minderheid voel. En al helemaal als een dik iemand. Ik hou jullie op de hoogte, en jullie mogen me alles vragen.

-Bas.
Oh noes!
pi_58975500
Hoi Bas,
Welkom! Succes met het afvallen, zo te horen pak je het meteen verstandig en grondig aan!
***Levi was here***
pi_58980073
hoi bas

wat een goed begin, zo te zien ga je er flink tegenaan! heel erg veel succes
  donderdag 29 mei 2008 @ 07:24:41 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_58980095
Bas, wat goed! Zeker omdat je nog zo jong bent! Succes
disclaimer
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 mei 2008 @ 09:02:11 #89
13151 crew  Rewimo
pi_58980890
Hoi Bas, welkom! Volgens mij ben je goed begonnen, heel verstandig. Veel succes!
pi_58981359
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:46 schreef jhvhprotocol het volgende:
Zal ik me dan maar even voorstellen.
Ik ben Bas, wonende te Groningen. Ik ben 1 meter 83 lang en ik weeg 113 kilo. Ik ben vanaf ongeveer mijn 8e (?) zwaarlijvig. (Of zal ik gewoon dik zeggen?).
Nu heb ik vorige week besloten dat ik het niet langer zo wil, ik ben niet blij met hoe ik er nu uitzie. En het is niet goed voor mijn gezondheid. Ik ben met mijn moeder eerst naar de huisarts gegaan, die heeft eerst voor preventief onderzoek een bloedtest laten afnemen. Die was in orde. Mijn moeder heeft een fysiotherapeut gecontacteerd, die zijn praktijk heeft in een Achmea Healthcenter hier in de buurt. Daar zijn we dinsdag jl. heengeweest en die heeft me verteld wat er gaat gebeuren, en hoe-en-wat enzo. Ik moest afgelopen 2 dagen bijhouden wat ik op een dag allemaal at, en dan begint morgen mijn afval-avontuur. Voorheen deed ik vrijwel niet aan sport, heb nooit aan voetbal ofzo gedaan dus om nog zomaar bij een sportvereniging te gaan is niet zinnig. Dan val je toch buiten de boot. Daarom ga ik dus sporten in een sportschool, beginnend met 3 keer per week. En ook onder begeleiding van de fysio, tot op het punt dat ik zijn begeleiding bij het sporten niet meer nodig heb. Dan kan ik op eigen houtje mijn gang gaan in de sportschool. Ik was er laatst, en ik moet toch zeggen dat ik me daar als 15 jarige wel zwaar in de minderheid voel. En al helemaal als een dik iemand. Ik hou jullie op de hoogte, en jullie mogen me alles vragen.

-Bas.
Welkom en goed dat je op deze leeftijd al begint
Ik was ongeveer ook zo oud toen ik begon met afvallen, was ook altijd veel te zwaar
En nu eindelijk als 20 jarige al een jaar een gezond gewicht
pi_58982603
welkom alle nieuwelingen
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 29 mei 2008 @ 11:44:25 #92
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58984398
Welkom alle nieuwe mensjes!

Ik heb net een pakje Oreo's op. Wáááár is mijn motivatie..grrrrr!
  donderdag 29 mei 2008 @ 11:53:48 #93
149959 SQ
snelle trees
pi_58984652
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 11:44 schreef Yoni het volgende:

Een zakje of een doos?
disclaimer
pi_58984738
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 11:44 schreef Yoni het volgende:

Ik denk ergens waar de mijne ook is.
Ik heb al 3 volkoren biscuits met pure chocolade op.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 mei 2008 @ 11:58:01 #95
13151 crew  Rewimo
pi_58984767
Ik krijg nu trek in koek

Gelukkig is het te slecht weer om naar het winkelcentrum te gaan - geen jas bij me...
pi_58984870
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 11:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik krijg nu trek in koek

Gelukkig is het te slecht weer om naar het winkelcentrum te gaan - geen jas bij me...
Sorry
***Levi was here***
pi_58985087
* motorbloempje strooit wat motivatie rond

vandaag al 2 keer een mini moorkop geweigerd in de Kantine
Ja doei.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 29 mei 2008 @ 12:12:13 #98
13151 crew  Rewimo
pi_58985143
Ik ga maar een broodje halen denk ik

Al dat gepraat over eten hier
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 29 mei 2008 @ 12:15:32 #99
95752 crew  Chell
Kluns
pi_58985212
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 11:53 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Een zakje of een doos?
Eén zakje. Kregen we gratis bij de Albert.nl bestelling hier op werk
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 11:56 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik denk ergens waar de mijne ook is.
Ik heb al 3 volkoren biscuits met pure chocolade op.
Ik heb mijn weegschaal ook onder de kast gemoffeld inmiddels thuis
  donderdag 29 mei 2008 @ 12:20:32 #100
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_58985350
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 12:15 schreef Yoni het volgende:

[..]

Eén zakje. Kregen we gratis bij de Albert.nl bestelling hier op werk
[..]

Ik heb mijn weegschaal ook onder de kast gemoffeld inmiddels thuis
Ik ga er wel op staan en zucht dan een keer en houdt mijn lijstje voor het eerst in maanden niet bij. (noteer normaal iedere dag mijn gewicht in een excel docje. )
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')