quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]Wij hebben een supermarkt en een Schlecker, tandpasta verzekerd
Bovendien een paar bakkers die ook op zondag open zijn met verse broodjes
En op 3 km afstand een stad(je) met 2 Lidls, 2 Aldi's, 2 Pennymarkten, 3 Plussen, een Rewe en een gigantische KauflandEn zelfs Zeeman en C&A
Dat heb ik zo'n beetje in mijn straatquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:57 schreef ymme het volgende:
Hier ook een lekker klein dorpje in het gelderland.
Maar we hebben hier wel een supermarkt. En kadoshop, en tankstation, 2 autobedrijven, cafe's, cafetaria met vissalon, schoonheidssalon, woonwinkel (voor verf, behang, gordijnen etc), kledingwinkel. drogist, slager.
Zobest veel eigenlijk, voor echt een klein dorpje
Nee die stank van koeienstrontquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:59 schreef ymme het volgende:
Drukke steden, nee dank je.
Nooit geen rust, die stank van auto's en dergelijke
THYRAX 0,025 MG en daar heb ik er nu 2 van op de nuchtere maagquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:10 schreef Sjeen het volgende:
Stad...
Ik heb zowel in steden als in dorpen (van verschillend formaat) gewoond, maar ik kies toch absoluut voor de stad. Wel een buitenwijk, maar op loop-/fietsafstand van het centrum.
Riann, wat voor tabletjes gebruik je?
Ow, dat had ik inderdaad niet meegekregen. Dat kan even duren he, dat instellen op de medicijnen. Ik heb een tijdje rondgezworven op het schildklierforum, toen ze bij mij aan het uitzoeken waren of er misschien iets mee was.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:12 schreef Riann het volgende:
[..]
THYRAX 0,025 MG en daar heb ik er nu 2 van op de nuchtere maag
is voor de schildklier voor het geval dat je niet meegekregen had dat die niet goed was bij mij.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat heb ik zo'n beetje in mijn straat
Ik weetsquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
Moet je s bij mij in de straat kijken, zefde verhaal. Sterker nog: mijn appartement zit boven een winkel.
Nou ja, ik wil in ieder geval nooit meer in zo'n knus dorp 'waar iedereen elkaar kent' wonenVreselijk.
Jamaar wij zijn jonger en kinderloos, wij hebben nog een sociaal levenquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet toegeven dat een supermarkt op 200 meter van de voordeur best makkelijk wasMaar missen, nee.
En toch he... het provoceren van mensen is in zo'n dorp zo veel gemakkelijkerquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
Moet je s bij mij in de straat kijken, zefde verhaal. Sterker nog: mijn appartement zit boven een winkel.
Nou ja, ik wil in ieder geval nooit meer in zo'n knus dorp 'waar iedereen elkaar kent' wonenVreselijk.
Zeg!quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar wij zijn jonger en kinderloos, wij hebben nog een sociaal leven
Juist daaromquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En toch he... het provoceren van mensen is in zo'n dorp zo veel gemakkelijker
Ja, dat is echt the way to go, als je in een degelijk gereformeerd dorp woontquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En toch he... het provoceren van mensen is in zo'n dorp zo veel gemakkelijker
Een zwaar katholiek dorp in mijn geval... Mijn beste vriendinnetje ging ook van huis uit trouwens, net als haar oudere zus. Overigens waren ze beide na twee jaar gescheiden, de jongere zus heeft geweigerd te trouwen van huis uitquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat is echt the way to go, als je in een degelijk gereformeerd dorp woontNiets is leuker dan mensen die achter je rug om over je praten
![]()
SQ, ik wil m wel zien! Je zag er supermooi uit! Het geeft niet als je raar kijkt
Het gaat er niet om dat ik raar kijkquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat is echt the way to go, als je in een degelijk gereformeerd dorp woontNiets is leuker dan mensen die achter je rug om over je praten
![]()
SQ, ik wil m wel zien! Je zag er supermooi uit! Het geeft niet als je raar kijkt
Wat, zit je jurk in je onderbroek?quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ik raar kijk
Ja, dat hebben wij niet meer nodigquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:24 schreef Stormqueen het volgende:
Jamaar wij zijn jonger en kinderloos, wij hebben nog een sociaal leven
Ik vond dat je er heel mooi uitzagquote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ik raar kijk
Fotoshop er even een neger bovenop en het klopt wel ongeveerquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als het de zelfde jurk is die je bij mijn bruiloft aan had kan ik je verzekeren dat je er erg goed uit zag!
![]()
Ik heb ook foto's van jou in jurk....
quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fotoshop er even een neger bovenop en het klopt wel ongeveer
Ja die walvis heb je alquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Heb een leuke van BB en jou samen... moet ik BB dan ook vervangen door een negert?
Met of zonder walvis?
quote:
JOH!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik dat niet....
Het was een knipoog naar dit:
[ afbeelding ]
waarom heb ik dat gemistquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:54 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik dat niet....
Het was een knipoog naar dit:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
JOH!~!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de mijne ook
Schiet nou eens op met die negertquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fotoshop er even een neger bovenop en het klopt wel ongeveer
Ik ben vetquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Schiet nou eens op met die negertIk ben vet benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |