*meldt!quote:
Wat zijn we erggggquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:44 schreef Levitation het volgende:
[..]
*meldt!![]()
Ik heb net een uur liggen pitten op de bank. Heb met moeite een pizza in de oven geschoven.
quote:
Oh, ik ben dus niet de enige die slaapt op de wcquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar ik heb echt al nachten achter elkaar te weinig geslapen. Ben de hele dag moe, tot ik in mijn bed lig, dan word ik hyper.
Gevolg: ik lig tot 2 uur wakker en kan om 6.45 er niet uit komen. Ben vanmorgen op 't toilet weer in slaap gevallen.
![]()
Ik moest ook aan jou denken toen ik wakker werd op de plee.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, ik ben dus niet de enige die slaapt op de wc
maar volgende week gaan we ècht!
misschien eens bij de drogist vragen naar melatonine? slaap je heerlijk op maar is geen vreselijk heavy slaapmiddelquote:Op woensdag 28 mei 2008 18:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Maar ik heb echt al nachten achter elkaar te weinig geslapen. Ben de hele dag moe, tot ik in mijn bed lig, dan word ik hyper.
Gevolg: ik lig tot 2 uur wakker en kan om 6.45 er niet uit komen. Ben vanmorgen op 't toilet weer in slaap gevallen.
![]()
Ik heb het in huis. Ik denk er alleen steeds pas aan als ik al een paar uur wakker lig.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
misschien eens bij de drogist vragen naar melatonine? slaap je heerlijk op maar is geen vreselijk heavy slaapmiddelgebruik het zelf ook ( ik ben net een klein kind, als ik de dag erna jarig ben, een sollicitatie heb, of iets anders belangrijks kan ik meestal niet slapen
) om lekker in te slapen.
tja suffie , dan ist je eigen schuldquote:Op woensdag 28 mei 2008 19:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb het in huis. Ik denk er alleen steeds pas aan als ik al een paar uur wakker lig.
Welkomquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:46 schreef jhvhprotocol het volgende:
Zal ik me dan maar even voorstellen.
Ik ben Bas, wonende te Groningen. Ik ben 1 meter 83 lang en ik weeg 113 kilo. Ik ben vanaf ongeveer mijn 8e (?) zwaarlijvig. (Of zal ik gewoon dik zeggen?).
Nu heb ik vorige week besloten dat ik het niet langer zo wil, ik ben niet blij met hoe ik er nu uitzie. En het is niet goed voor mijn gezondheid. Ik ben met mijn moeder eerst naar de huisarts gegaan, die heeft eerst voor preventief onderzoek een bloedtest laten afnemen. Die was in orde. Mijn moeder heeft een fysiotherapeut gecontacteerd, die zijn praktijk heeft in een Achmea Healthcenter hier in de buurt. Daar zijn we dinsdag jl. heengeweest en die heeft me verteld wat er gaat gebeuren, en hoe-en-wat enzo. Ik moest afgelopen 2 dagen bijhouden wat ik op een dag allemaal at, en dan begint morgen mijn afval-avontuur.Voorheen deed ik vrijwel niet aan sport, heb nooit aan voetbal ofzo gedaan dus om nog zomaar bij een sportvereniging te gaan is niet zinnig. Dan val je toch buiten de boot. Daarom ga ik dus sporten in een sportschool, beginnend met 3 keer per week. En ook onder begeleiding van de fysio, tot op het punt dat ik zijn begeleiding bij het sporten niet meer nodig heb. Dan kan ik op eigen houtje mijn gang gaan in de sportschool. Ik was er laatst, en ik moet toch zeggen dat ik me daar als 15 jarige wel zwaar in de minderheid voel. En al helemaal als een dik iemand.
Ik hou jullie op de hoogte, en jullie mogen me alles vragen.
-Bas.
Een zakje of een doos?quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:44 schreef Yoni het volgende:
Welkom alle nieuwe mensjes!
Ik heb net een pakje Oreo's op. Wáááár is mijn motivatie..grrrrr!
Ik denk ergens waar de mijne ook is.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:44 schreef Yoni het volgende:
Welkom alle nieuwe mensjes!
Ik heb net een pakje Oreo's op. Wáááár is mijn motivatie..grrrrr!
Sorryquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik krijg nu trek in koek
Gelukkig is het te slecht weer om naar het winkelcentrum te gaan - geen jas bij me...
Eén zakje. Kregen we gratis bij de Albert.nl bestelling hier op werkquote:
Ik heb mijn weegschaal ook onder de kast gemoffeld inmiddels thuisquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk ergens waar de mijne ook is.![]()
Ik heb al 3 volkoren biscuits met pure chocolade op.
Ik ga er wel op staan en zucht dan een keer en houdt mijn lijstje voor het eerst in maanden niet bij. (noteer normaal iedere dag mijn gewicht in een excel docje.quote:Op donderdag 29 mei 2008 12:15 schreef Yoni het volgende:
[..]
Eén zakje. Kregen we gratis bij de Albert.nl bestelling hier op werk![]()
[..]
Ik heb mijn weegschaal ook onder de kast gemoffeld inmiddels thuis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |