Die zat natuurlijk te wachten op Hurley die hem nog 82.000 dollar schuldig is.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:14 schreef MissBliss het volgende:
Walt die zat te zeuren dat er niemand op bezoek was geweest![]()
quote:
Lijkt me wel. Er moet iig nog iets gebeuren met Walt. In de eerste seizoenen was Walt nog heel Fing speciaal. Hij was degene waar the Others achter zaten. Hij verschijnt aan Shannon terwijl die gevangen is. Hij verschijnt ook nog een keer aan Locke, nadat Ben hem heeft neergeschoten. Locke gaat hem kennelijk ook nog opzoeken als Jeremy Bentham. Lijkt me toch dat we nog niet alles weten van Walt (of ik heb iets gemistquote:Op maandag 2 juni 2008 19:25 schreef Symer het volgende:
Zou Walt eigenlijk ook terug moeten met Jack&Co?
Dat was kneuzig jaquote:Op maandag 2 juni 2008 19:14 schreef MissBliss het volgende:
Walt die zat te zeuren dat er niemand op bezoek was geweest![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
Walt zat al helemaal klaar
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze daarmee op de flashforwards doelden. Maar Walt moet sowieso terugkomen in de serie ja, toch weet ik nog niet of hij met de 06 mee zal gaan. Waarom zou hij? En 'very bad things happened' sloeg niet op de periode direct na zijn vertrek lijkt me.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
De schrijvers hebben ook gezegd, dat ze plannen hebben met Walt, waarbij ze rekening hebben gehouden met zijn sneller opgroeien dan de serie duurt.
Lijkt me ook inderdaad, of hij daarvoor nou terug naar het eiland moet (wat wel logisch lijkt) of niet, ze hebben in ieder geval nog wel wat uit te leggen over Walt.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:40 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Er moet iig nog iets gebeuren met Walt.
Idd, waarschijnlijk houdt z'n oma hem zelfs ondergedoken tegen media-aandacht.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:55 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Maar hoe moesten zij trouwens weten waar hij woonde?
Dat was mijn grapje!quote:
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 01:12 schreef Zhenar het volgende:
Wel leuk dat Walt terug kwam. Ik moest wel lachen toen hij tegen Hurley begon te whinen dat hij dacht dat iedereen wel langs zou komen om hem te zien, maar dat niemand kwamIk zag hem al helemaal enthousiast in een kamer zitten met allemaal slingers en ballonnetjes en een bord "WELKOM TERUG JONGENS!" en dat hij maar verwachtingsvol naar de deur staart, waar maar niet aangebeld wordt
![]()
Wolf heeft em beter uitgevoerd. Simpel, beknopt en een grappig maar toepasselijk plaatje erbij is altijd leuk.quote:
Oh ja, ik was vergeten dat hier allemaal nihilisten rondhangen die niet van een klein literair kunstwerkje kunnen genieten zonder plaatjes om het "leuk" te houdenquote:Op maandag 2 juni 2008 20:06 schreef Symer het volgende:
[..]
Wolf heeft em beter uitgevoerd. Simpel, beknopt en een grappig maar toepasselijk plaatje erbij is altijd leuk.
7,5 voor originaliteit, maar rolf krijgt een 8.
Ze zijn in het geheim samen teruggekomen. Ze hebben niet een verhuiskaart naar het eiland gestuurd ofzo. Iedereen van de O 6 liegt een verhaal aan elkaar wat Walt op tv moet hebben gezien. Walt is gewoon een sukkel!quote:Op maandag 2 juni 2008 19:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Idd, waarschijnlijk houdt z'n oma hem zelfs ondergedoken tegen media-aandacht.
Boekenquote:Op maandag 2 juni 2008 20:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh ja, ik was vergeten dat hier allemaal nihilisten rondhangen die niet van een klein literair kunstwerkje kunnen genieten zonder plaatjes om het "leuk" te houdenVan die lui die eerst de film kijken en dan pas het boek lezen
![]()
![]()
!
Ik had het niet over de Lost boeken!quote:Op maandag 2 juni 2008 20:20 schreef Symer het volgende:
[..]
Boeken![]()
Lost de serie is vele malen beter dan de bijbehorende epistels, geef toe.
Ik wel! Niet alles draait om Zhenar FYIquote:
Ik heb ooit in een topic gepost waar ook iemand postte die een neger beweerde te zijn!quote:Op maandag 2 juni 2008 22:00 schreef Evil_Jur het volgende:
Je zou bijna denken dat de fok!kers nog nooit een neger hebben gezien...
Nog genoeg mysteries om het even vol te houden. Zo hebben we het nog helemaal niet over de hiëroglyfen in de ijsgrot gehad.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:03 schreef Xurk het volgende:
Wow, alwéér een nieuw topic? Hoe lang zou dit volgehouden worden totdat het bijna doodbloedt? Of gaan we lekker op dit tempo door tot januari?
quote:Op maandag 2 juni 2008 20:06 schreef Symer het volgende:
Wolf heeft em beter uitgevoerd. Simpel, beknopt en een grappig maar toepasselijk plaatje erbij is altijd leuk.
7,5 voor originaliteit, maar rolf krijgt een 8.
Hoe Jack wakker werd in de jungle doet idd denken aan Ben na de tijdreis. Maar dan had Jack toch moeten weten dat de grot in zou storten? En dat de bloedtransfusie met Boone zinloos was? Enz, enz.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:58 schreef G-Mart het volgende:
Van het weekend voor de zoveelste keer maar het begin van seizoen 1 opnieuw bekeken, stuk of zes afleveringen. De reden was dat een vriend van me hier logeerde en hij kent Lost niet echt, los van 'dat het bekend is'.
Anyhow, hij heeft dus wel een frisse blik op Lost, en tijdens de zesde aflevering zegt hij "ja, die Jack en die Locke gedragen zich vreemd, net alsof ze telkens exact weten wat ze moeten doen, alsof ze dit al eerder hebben meegemaakt".
Vond ik wel opvallend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij had Harold Perrineau gelijk toen hij zei dat de makers racisten warenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:55 schreef Symer het volgende:
Omdat een discussie over Walts fysieke karakteristieken zonder plaatje natuurlijk geen waardige discussie is over de fysieke karakteristieken van Walt is hier een plaatje van Walt, met zijn fysieke karakteristieken:
[ afbeelding ]
Lippen idd
Straks ga je nog zeggen dat Hitler een nare meneer wasquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:00 schreef -Mo- het volgende:
ManDELLLLLLAAAAA.
Nelson Mandela wordt alom gerespecteerd voor zijn karakter en zijn bijdragen worden altijd zeer op prijs gesteld. Naast dat hij de nobelprijs voor de vrede in ontvangst heeft genomen wordt hij gezien als de spirituele opvolger van Gandhi.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kudos van Symer kan je vergelijken met kudos van Nelson Mandela, dus wees er maar niet zo trots op [ afbeelding ].
Waar ik het meest nieuwsgierig naar ben is wat volgend seizoen het heden zal zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:00 schreef BobbyJames het volgende:
De opzet naar het volgende seizoen is zeker goed gelukt en er is ook nog echt wat van te maken.
Heb er zin in!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:42 schreef Symer het volgende:
[..]
Een jaar lang geen
Juliet
trek ik niet hoor.
Misschien omdat ze dood isquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:25 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Las op tweakers dat ook Claire niet terugkomt in seizoen 5. Dat zal zwaar klote zijn
Dat is zwaar voor alle mannen met smaak. Penny zal ook nauwelijks meer in beeld komen denk ik, ook dat zal een gemis zijn (ondanks haar rare halve-maan ogen).quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:12 schreef chansadres het volgende:
[..]
![]()
Een jaar lang niet trekken op Juliet is inderdaad zwaar voor je, he...
Julliet is zó niet lekker, en zo'n hatelijk persoon in de seriequote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:33 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat is zwaar voor alle mannen met smaak.
Hoe ze "Don't bleed to death, Jack" zei met overslaande stem en tranen in haar ogen was typisch Juliet. Zorgzaam, lief, intelligent, eigengereid en toch kan ze zich neerleggen bij het besluit van een man. En hoe ze het hele emotionele spectrum met subtiele gelaatstrekken moeiteloos kan uitbeelden is fenomenaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:41 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
Julliet is zó niet lekker, en zo'n hatelijk persoon in de serie
Amenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:57 schreef Symer het volgende:
[..]
Hoe ze "Don't bleed to death, Jack" zei met overslaande stem en tranen in haar ogen was typisch Juliet. Zorgzaam, lief, intelligent, eigengereid en toch kan ze zich neerleggen bij het besluit van een man. En hoe ze het hele emotionele spectrum met subtiele gelaatstrekken moeiteloos kan uitbeelden is fenomenaal.
Juliet is de vrouw waar alle andere vrouwen zich aan zouden moeten spiegelen.
Voor zover ik weet is ze nog wel van de partij, alleen niet als series regular.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:25 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Las op tweakers dat ook Claire niet terugkomt in seizoen 5. Dat zal zwaar klote zijn
Juliet is 1 van de saaiste personages, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:57 schreef Symer het volgende:
[..]
Hoe ze "Don't bleed to death, Jack" zei met overslaande stem en tranen in haar ogen was typisch Juliet. Zorgzaam, lief, intelligent, eigengereid en toch kan ze zich neerleggen bij het besluit van een man. En hoe ze het hele emotionele spectrum met subtiele gelaatstrekken moeiteloos kan uitbeelden is fenomenaal.
Juliet is de vrouw waar alle andere vrouwen zich aan zouden moeten spiegelen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:18 schreef Xurk het volgende:
Doe dan eerder het moment wat zo iconic was [] dat ze er een action figure van hebben gemaakt:
Kate is wel de mooiste ja, maar op een andere manier dan Shannon...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik hou niet zo van blond en dozig.Ik vind Kate leuker.
Juliet vind ik ook wel een erg mooie vrouw ondanks blond.
Misschien dat op Jack (en Locke, maar dat denk ik eigenlijk niet) na verder nog geen van de survivors op het eiland is geweest?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:09 schreef Symer het volgende:
[..]
Hoe Jack wakker werd in de jungle doet idd denken aan Ben na de tijdreis. Maar dan had Jack toch moeten weten dat de grot in zou storten? En dat de bloedtransfusie met Boone zinloos was? Enz, enz.
Is een theorie, geen feitquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:45 schreef RubenSosa het volgende:
Ben het even kwijt. Ik hoor hier mensen over dat jack voor de 2de keer op het eiland zou zijn... Hoe is dat aan het licht gekomen?
Jin heeft niets te kiezen, Jin is hartstikke doodquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:37 schreef Junkie het volgende:
Ik heb net de final bekeken en vondt hem ietsje tegenvallen. Maar er zijn wat zaken iets duidelijker geworden.
Vondt het wel gaaf dat Jin nu de kant van Charles Widmore kiest.
Oja, en dit zinnetje vondt ik ook wel grappig:
Lock: Is this the magic box?
Jin, lol!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:37 schreef Junkie het volgende:
Ik heb net de final bekeken en vondt hem ietsje tegenvallen. Maar er zijn wat zaken iets duidelijker geworden.
Vondt het wel gaaf dat Jin nu de kant van Charles Widmore kiest.
Oja, en dit zinnetje vondt ik ook wel grappig:
Lock: Is this the magic box?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:57 schreef Shrien het volgende:
Trouwens eh. Die doodskist van Locke is hetzelfde als die van Christian ! Shocking !
toch ?
Locke
[ afbeelding ]
Christian
[ afbeelding ]
Niet als tijd cyclisch is, zoals sommige wetenschappers al vermoeden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:16 schreef Rahl het volgende:
ja maar storten ze niet neer voor jack locke kent? :p
Om eerlijk te zijn is de enige keer dat we "Waaaaaaaaalt" gehoord hebben in seizoen 4, tijdens het "Previously, on LOST" stuk van ep "Meet Kevin Johnson". Dus om dat na zijn s4 optreden nog tegen hem te gebruiken is niet helemaal eerlijkquote:Op woensdag 4 juni 2008 04:12 schreef tass het volgende:
Goh wat hoop ik dat Micheal echt dood is! Hoef ik dat gebrul om Waaaaaaaaaalt tenminste niet meer te horen!
Wat was het ook alweer?? ooit 52x in 1 aflevering of zoiets toch?![]()
Dat was weer een van de vele referenties naar Alice in Wonderlandquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:48 schreef Saphia het volgende:
Iemand dit al opgevallen?
White Rabbit op de deur van Aaron[ afbeelding ]
Dat doen ze toch al heel lang? Maar ja, het kan wel een referentie zijn aan het feit dat ze eigenlijk al een hele oude beschaving zijn ja.quote:De Others dragen middeleeuwse kleding?[ afbeelding ]
Ik denk dat hij daar geen controle over had? Qua tijd misschien in beperkte mate, afhankelijk hoe ver je het rad draait? Sowieso lijkt de plaats waar hij terecht komt altijd dezelfde, net zoals die ijsbeer in de woestijn.quote:Nog wat vragen
- Ben is getijdreisd van 2004 naar oktober 2005(The shape of things to come), waarom niet gewoon naar de bewoonde wereld in 2004?
Ja, Widmore lijkt sowieso meer te maken te hebben met de geschiedenis van het eiland en de aanwezigheid van Dharma.quote:-Stamt Widmore uit 1845, is hij een zoon van Magnus Hanso? [ afbeelding ]
Beetje eng en raar om over na te denkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:41 schreef Symer het volgende:
[..]
![]()
Zou wel verklaren waarom die leeg was, Locke loopt namelijk weer rond op het eiland.
Betekent dat dan christian nooit is overleden en dat dat gewoon een smoes was van jack om die kist in het vliegtuig te krijgen?
Potverdomme, dat is wel een mooie theorie!quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:41 schreef Symer het volgende:
[..]
![]()
Zou wel verklaren waarom die leeg was, Locke loopt namelijk weer rond op het eiland.
Betekent dat dan christian nooit is overleden en dat dat gewoon een smoes was van jack om die kist in het vliegtuig te krijgen?
Niet als Jack na het tijdreizen zijn geheugen is kwijtgeraakt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:31 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Wel een goede theorie inderdaad, alleen als Locke in die kist lag..dan moesten ze elkaar al kennen en dan moest Jack wel verbaast zijn dat Locke opeens weer levend was op het eiland. Ze kenden elkaar niet eens, dus ik denk dat de theorie een beetje vergezocht is maar je weet het nooit met Lost.
season1quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:45 schreef RubenSosa het volgende:
Ben het even kwijt. Ik hoor hier mensen over dat jack voor de 2de keer op het eiland zou zijn... Hoe is dat aan het licht gekomen?
wat hoor ik in het rode kader te zien?quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:51 schreef _GdR_ het volgende:
season1
episode1
http://bp2.blogger.com/_R(...)/s1600-h/Pilot_a.jpg
Ik vind juist dat bovenstaande foto (Jack die in de jungle ligt met 't stokkie van Ben naast zich) juist bewijst dat ze wel degelijk vantevoren hebben bedacht hoe het in elkaar steekt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:52 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Dat er 2 Locke's zijn is nogal moeilijk in te beelden. Denk dat de makers van Lost zelf niet eens meer weten wat ze nou moeten gaan doen, ze gaan bij sommige dingen wel erg ver, en als ze nu ook al 2 Locke's gaan maken icm tijdreizen...dan gaat Lost in mijn ogen meteen in ranking naar beneden. Vond het idee, gestrand op het eiland, eiland heeft al bewoners, we moeten overleven en van het eiland af idee erg leuk om te volgen maar het word steeds onrealistischer. Benieuwd hoe ze alles gaan uitleggen in seizoen 5 en 6 maar ik wed dat alles maar een beetje open blijft. But who knows
timetravel apparaatje van Ben.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:57 schreef Herald het volgende:
[..]
wat hoor ik in het rode kader te zien?
wtf ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:20 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
timetravel apparaatje van Ben.
als je uit een vliegtuig donderd heb je geen zaklamp bij je. kan niet missen.
Als dat zo is.....quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:51 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
season1
episode1
http://bp2.blogger.com/_R(...)/s1600-h/Pilot_a.jpg
als Ben in de woestijn ligt heeft ie m bij m.quote:
je hebt het stuk gemist dat Locke de baton weer terug geeft? En je hebt niet door dat Ben de baton in de woestijn bij zich heeft, dus eh dat niemand anders hem dan kan hebben?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:41 schreef _GdR_ het volgende:
als Ben in de woestijn ligt heeft ie m bij m.
en voordat Ben die wietkwekerij ingaat geeft ie m aan Locke.
http://bp3.blogger.com/_H(...)05-15+11-27-1111.jpg
dit moet een link zijn.
Ehm, Ben is de toekomst ingegaan en heeft toen de baton aan Jack gegeven die er dus vervolgens mee in de jungle terechtkomt?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:09 schreef Herald het volgende:
[..]
je hebt het stuk gemist dat Locke de baton weer terug geeft? En je hebt niet door dat Ben de baton in de woestijn bij zich heeft, dus eh dat niemand anders hem dan kan hebben?
ik geloof niet dat ze in 2004 hebben bedacht om een wapenstok naast Jack neer te leggen om die vervolgens 4 jaar later pas te gaan gebruiken. Daarbij is het erg raar dat niemand dat ding toen heeft opgeraapt als het een (bruikbaar) wapen zou zijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:12 schreef Jivis het volgende:
Ik vind juist dat bovenstaande foto (Jack die in de jungle ligt met 't stokkie van Ben naast zich) juist bewijst dat ze wel degelijk vantevoren hebben bedacht hoe het in elkaar steekt.
maar wat heeft dat te maken met dat Ben zijn baton aan Locke geeft?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:23 schreef Jivis het volgende:
Ehm, Ben is de toekomst ingegaan en heeft toen de baton aan Jack gegeven die er dus vervolgens mee in de jungle terechtkomt?
Daar is toch zo'n geweldige cartoon van gemaakt, hoe de Lost schrijvers dingen verzinnen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:31 schreef Herald het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ze in 2004 hebben bedacht om een wapenstok naast Jack neer te leggen om die vervolgens 4 jaar later pas te gaan gebruiken. Daarbij is het erg raar dat niemand dat ding toen heeft opgeraapt als het een (bruikbaar) wapen zou zijn.
In 2004 dachten ze dat een 10 jarig jongetje ook een goed idee was, maar in 2010 zou Walt het uiterlijk hebben van een 16jarige.
Een brainstorm sessie van de Lost schrijvers over het verhaal gaat volgens mij zo:
"zeg weet je nog dat in seizoen 1 de doodskist van Jack's vader leeg was?"
"nee?"
"nou die vond Jack leeg in de grotten"
"welke grotten?"
"de grotten van Adam en Eva en de zwart en witte steentjes"
"waar heb je het in godsnaam over?"
"zucht..."
"oh wacht nu begint het me te dagen, ja is ook al zolang geleden eh... ehm misschien moeten we Christian Sheppard maar weer in het verhaal schrijven"
"ja maar als wat"
"ik maak er wel wat van, ik heb toch pas over twee jaar een echte verklaring nodig"
"dat zei je in 2005 ook over dat beeld met 4 tenen"
"serieus?"
"ja"
"nee ik bedoel heb ik serieus een beeld met 4 tenen in het verhaal geschreven? Man wat moet ik nog veel uitleggen, hoeveel seizoenen heb ik nog?"
het zal me iig niets verbazen. het verhaal steekt iets te goed inelkaar.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:31 schreef Herald het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ze in 2004 hebben bedacht om een wapenstok naast Jack neer te leggen om die vervolgens 4 jaar later pas te gaan gebruiken. Daarbij is het erg raar dat niemand dat ding toen heeft opgeraapt als het een (bruikbaar) wapen zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Jorientje, ik mag toch hopen dat je niet de boot bedoelt waar de helikopter regelmatig op geland is?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:58 schreef jorienvdherik het volgende:
nou net gekeken
wat waren die heli scenes nep zegdacht dat nl films/series nep waren
![]()
verder, jammer dat die klote flashforwards er waren![]()
en waarom gingen ze op laatst van die boot af ? omdat ze bang waren vermoord te worden ofzo ? maar in die flash forwards zitten ze wel gewoon in usa
nee van de boot searchingquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Jorientje, ik mag toch hopen dat je niet de boot bedoelt waar de helikopter regelmatig op geland is?
Elk seizoen nieuwe mysteries verzinnen terwijl vragen van 4 jaar terug nog steeds niet beantwoord zijn vind ik niet een goed in elkaar gestoken verhaal.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:48 schreef _GdR_ het volgende:
het zal me iig niets verbazen. het verhaal steekt iets te goed inelkaar.
Ben gaf zich over aan Keamy, omdat hij een plan had. Als hij de baton in zijn zak had, had Keamy hem gefouilleerd en dat baton in beslag genomen ofzo.quote:Ben gaf dat ding aan Locke omdat Ben mogelijk vermoord zou kunnen worden.
Als Ben naar de toekomst gaat (2005), hoe kan hij dan Jack ontmoeten die in 2004 in Australië is. Dan geeft ie ook nog een wapenstok aan Jack, "smokkel deze eens mee in het vliegtuig, dan kruip ik in een doodskist". Jack denkt zovan "wtf?" en dan legt Ben uit "ik ben in 2004 op een eiland en zie je vliegtuig crashen, ik heb 33 verschillende identiteiten, ben steenrijk en weet alles van iedereen, maar ik kan geen kaartje meer kopen om in dat gecrashte vliegtuig te zitten. Dus graag wil ik in een doodskist mee, zodat ik uit de lucht kan vallen." Jack helemaal verbaasd, "Ja maar als je al op dat eiland bent, waarom moet ik je dan meesmokkelen?".quote:Ben kreeg m terug. Ben is ws de toekomst in en Locke is de nieuwe 'leider'. Ben is er klaar mee en ontmoet Jack die opzoek is naar zn vader. Ben geeft t stickie aan m en komt terug voor de vliegtuig crash en is te laat om een kaartje te kopen dus gebruikt ie de 'dode-vader-in-een-doodskist-truuk' oid.
Ik snap het niet meer.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:10 schreef Herald het volgende:
Als Ben naar de toekomst gaat (2005), hoe kan hij dan Jack ontmoeten die in 2004 in Australië is. Dan geeft ie ook nog een wapenstok aan Jack, "smokkel deze eens mee in het vliegtuig, dan kruip ik in een doodskist". Jack denkt zovan "wtf?" en dan legt Ben uit "ik ben in 2004 op een eiland en zie je vliegtuig crashen, ik heb 33 verschillende identiteiten, ben steenrijk en weet alles van iedereen, maar ik kan geen kaartje meer kopen om in dat gecrashte vliegtuig te zitten. Dus graag wil ik in een doodskist mee, zodat ik uit de lucht kan vallen." Jack helemaal verbaasd, [i]"Ja maar als je al op dat eiland bent, waarom moet ik je dan meesmokkelen?".
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:10 schreef Herald het volgende:
[..]
Elk seizoen nieuwe mysteries verzinnen terwijl vragen van 4 jaar terug nog steeds niet beantwoord zijn vind ik niet een goed in elkaar gestoken verhaal.
[..]
Ben gaf zich over aan Keamy, omdat hij een plan had. Als hij de baton in zijn zak had, had Keamy hem gefouilleerd en dat baton in beslag genomen ofzo.
[..]
Als Ben naar de toekomst gaat (2005), hoe kan hij dan Jack ontmoeten die in 2004 in Australië is. Dan geeft ie ook nog een wapenstok aan Jack, "smokkel deze eens mee in het vliegtuig, dan kruip ik in een doodskist". Jack denkt zovan "wtf?" en dan legt Ben uit "ik ben in 2004 op een eiland en zie je vliegtuig crashen, ik heb 33 verschillende identiteiten, ben steenrijk en weet alles van iedereen, maar ik kan geen kaartje meer kopen om in dat gecrashte vliegtuig te zitten. Dus graag wil ik in een doodskist mee, zodat ik uit de lucht kan vallen." Jack helemaal verbaasd, [i]"Ja maar als je al op dat eiland bent, waarom moet ik je dan meesmokkelen?".
Ga het seizoen nog eens vanaf het begin kijken, misschien dat je het dan beter begrijpt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:58 schreef jorienvdherik het volgende:
nou net gekeken
wat waren die heli scenes nep zegdacht dat nl films/series nep waren
![]()
verder, jammer dat die klote flashforwards er waren![]()
en waarom gingen ze op laatst van die boot af ? omdat ze bang waren vermoord te worden ofzo ? maar in die flash forwards zitten ze wel gewoon in usa
Geloof me, wat er eerst stond was nog ergerquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:22 schreef Jivis het volgende:
Mensen die zonder hoofdletters typen en "Kees en Co briljant" in hun onderschrift hebben weiger ik serieus te nemen.
Vrij domme uitspraak die al 28383238 keer is gedaan. Ik geloof echt niet dat het zo gaat. Volgensmij is het eerder zo dat de leidinggevenden van de schrijvers (dus Carlton Cuse en Damon Lindeloff) vantevoren alles in grote lijnen hebben uitgezet. Daarna vertellen ze de overige schrijvers gewoon wat er precies in de afleveringen moet zitten en geven ze die verder de artistieke vrijheid om de interacties tussen de personages te ontwikkelen enzovoort. Als ze gewoon out of the blue allemaal dingen hebben zitten verzinnen zouden ze vrij dom zijn en ontketenen ze een ware oorlog met de fans.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:31 schreef Herald het volgende:
[..]
In 2004 dachten ze dat een 10 jarig jongetje ook een goed idee was, maar in 2010 zou Walt het uiterlijk hebben van een 16jarige.
Een brainstorm sessie van de Lost schrijvers over het verhaal gaat volgens mij zo:
"zeg weet je nog dat in seizoen 1 de doodskist van Jack's vader leeg was?"
"nee?"
"nou die vond Jack leeg in de grotten"
"welke grotten?"
"de grotten van Adam en Eva en de zwart en witte steentjes"
"waar heb je het in godsnaam over?"
"zucht..."
"oh wacht nu begint het me te dagen, ja is ook al zolang geleden eh... ehm misschien moeten we Christian Sheppard maar weer in het verhaal schrijven"
"ja maar als wat"
"ik maak er wel wat van, ik heb toch pas over twee jaar een echte verklaring nodig"
"dat zei je in 2005 ook over dat beeld met 4 tenen"
"serieus?"
"ja"
"nee ik bedoel heb ik serieus een beeld met 4 tenen in het verhaal geschreven? Man wat moet ik nog veel uitleggen, hoeveel seizoenen heb ik nog?"
Ik begon bijna sympathie voor je te ontwikkelen, tot je zei dat je seizoen 2 goed vond. Dat was toch het grootste fillerseizoen ever johquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:24 schreef Breach het volgende:
[..]
Geloof me, wat er eerst stond was nog erger
OT: Ik vond seizoen 4 na seizoen 2 toch het leukst. Ondanks dat het een beetje de sci-fi kant op gaat heb ik genoten van de 3 laatste afleveringen.
Jongens met lang haar ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:22 schreef Jivis het volgende:
Mensen die zonder hoofdletters typen en "Kees en Co briljant" in hun onderschrift hebben weiger ik serieus te nemen.
Amenquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vrij domme uitspraak die al 28383238 keer is gedaan. Ik geloof echt niet dat het zo gaat. Volgensmij is het eerder zo dat de leidinggevenden van de schrijvers (dus Carlton Cuse en Damon Lindeloff) vantevoren alles in grote lijnen hebben uitgezet. Daarna vertellen ze de overige schrijvers gewoon wat er precies in de afleveringen moet zitten en geven ze die verder de artistieke vrijheid om de interacties tussen de personages te ontwikkelen enzovoort. Als ze gewoon out of the blue allemaal dingen hebben zitten verzinnen zouden ze vrij dom zijn en ontketenen ze een ware oorlog met de fans.
Verder zijn er al zoveel dingen teruggekomen die in eerdere seizoenen onbelangrijk leken. Lost zit echt vol met details. Ik heb er wel vertrouwen in. Maar als jij gelijk blijkt te hebben gaan we samen de schrijvers neerknuppelen, okee?
[..]
Ik begon bijna sympathie voor je te ontwikkelen, tot je zei dat je seizoen 2 goed vond. Dat was toch het grootste fillerseizoen ever joh.
Ik denk dat ze de nu wel dingen bewust erin stoppen om er later mee terug te komen maar van seizoen 1 zullen ze het eerder andersom doen: seizoen 1 goed bekijken en kijken welke dingetjes je nog iets mee kunt doen. Series maken is nu eenmaal niet zo een zeker vak in amerika dat je ervanuitgaat dat je 6 seizoenen kunt maken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vrij domme uitspraak die al 28383238 keer is gedaan. Ik geloof echt niet dat het zo gaat. Volgensmij is het eerder zo dat de leidinggevenden van de schrijvers (dus Carlton Cuse en Damon Lindeloff) vantevoren alles in grote lijnen hebben uitgezet. Daarna vertellen ze de overige schrijvers gewoon wat er precies in de afleveringen moet zitten en geven ze die verder de artistieke vrijheid om de interacties tussen de personages te ontwikkelen enzovoort. Als ze gewoon out of the blue allemaal dingen hebben zitten verzinnen zouden ze vrij dom zijn en ontketenen ze een ware oorlog met de fans.
Nee, tuurlijk hebben ze niet alles al vantevoren bedacht, maar ik had het ook over de grote lijnen. Lost is een serie die gebouwd is op het mysterie en vandaar ook dat de fans van Lost alles tot in het detail analyseren en freeze-framen. De schrijvers kunnen het dus bijna niet meer maken om er dingen in te stoppen die nooit meer terug zullen komen. Omdat ze daar dan steeds weer aan herinnerd zullen worden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de nu wel dingen bewust erin stoppen om er later mee terug te komen maar van seizoen 1 zullen ze het eerder andersom doen: seizoen 1 goed bekijken en kijken welke dingetjes je nog iets mee kunt doen. Series maken is nu eenmaal niet zo een zeker vak in amerika dat je ervanuitgaat dat je 6 seizoenen kunt maken.
Ok de grote verhaallijnen hadden ze toen misschien wel al bedacht maar ik geloof niet dat ze al die sci-fi toen al bedacht hadden, anders hadden ze er in de eerdere seizoenen wel al iets mee gedaan. Ze passen het allemaal gewoon erg goed in zodat het niet teveel opvalt...
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Waarom heb je je avatar gewijzigd?
Dat was geen cartoon, maar met echte acteurs. Het was wel hilarisch idd, met "The magic Turtle" enzo. En dat ze besluiten de tijd te laten terugdraaien, zodat ze het volgende seizoen gewoon alle episodes achteruit kunnen afspelen en niemand die het doorheeft.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daar is toch zo'n geweldige cartoon van gemaakt, hoe de Lost schrijvers dingen verzinnen.
Ik zou die wel weer eens willen zien.
Je hebt gelijk inderdaad, classic filmpje.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was geen cartoon, maar met echte acteurs. Het was wel hilarisch idd, met "The magic Turtle" enzo. En dat ze besluiten de tijd te laten terugdraaien, zodat ze het volgende seizoen gewoon alle episodes achteruit kunnen afspelen en niemand die het doorheeft.![]()
Maar ik geloof dat er in werkelijkheid een Groots Plan is
Zijn ze nog vrij in de buurt gekomen ook, alleen is in plaats van the sea the island missingquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je hebt gelijk inderdaad, classic filmpje.
"Jin wakes up in the morning and realizes that.....THE SEA IS MISSING!"
Link naar het filmpje?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je hebt gelijk inderdaad, classic filmpje.
"Jin wakes up in the morning and realizes that.....THE SEA IS MISSING!"
quote:
quote:
Zat ik ook al aan te denken jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:04 schreef FlashingLights het volgende:
Wie durft het met me aan ... Adam en Eve zijn Sawyer en Juliette.
Als dat zo is dan heb ik echt 4-5 jaar naar een kut serie gekekenquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:04 schreef FlashingLights het volgende:
Want...?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Als dat zo is dan heb ik echt 4-5 jaar naar een kut serie gekeken
Daar valt nog weinig zinnigs over te zeggen. Niet dat dat ons tegen moet houden natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:04 schreef FlashingLights het volgende:
Wat is dat nou voor onzin. Dat betekend dus dat ze eigenlijk al dood zijn maar ze weten het nog niet omdat ze door de 'tijd' hebben gereisd.quote:
Het eiland kan in twee richtingen zijn verplaatst. Of achteruit of vooruit. Het eiland verdween voor Jack zijn ogen. Als het achteruit was verplaatst, had het gewoon daar gelegen. 10 jaar ouder maar wel op dezelfde plek. Als er geen heden is op het eiland, verdwijnt het. Het is gewoon wachten tot over zoveel jaar dat het eiland weer verschijnt. Als het verschijnt zijn alleen de mensen die van het eiland zijn gekomen, ouder geworden. De mensen op het eiland hebben gewoon zoveel jaar niet meegemaakt. Voorbeeld: Eiland is 10 jaar verplaatst naar voren. Over 10 jaar wilt Jack terug. Ze wachten tot het eiland weer verschijnt en dan gaan ze terug. Dan zou Jack 10 jaar ouder zijn maar Juliet is even oud als toen het eiland verdween (10 jaar geleden dus). Hopenlijk is het te begrijpenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:23 schreef Symer het volgende:
[..]
Daar valt nog weinig zinnigs over te zeggen. Niet dat dat ons tegen moet houden natuurlijk.
Als alleen Sawyer en Juliet daar liggen, betekent dat dan dat de 06 + Locke's lijk falen om terug te komen? Of hebben ze de vorige keer gefaald? Dat het ze nu wél gaat lukken en als bewijs daarvan verdwijnen de zwart/witte steentjes plotseling (net als de foto's in Back to the Future)?
Net als de bekende tweeling waarvan er 1 op ruimtereis gaat en de ander hier blijft. Bij terugkomst is de 1 dan ook ouder dan de ander.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:25 schreef chansadres het volgende:
[..]
Het eiland kan in twee richtingen zijn verplaatst. Of achteruit of vooruit. Het eiland verdween voor Jack zijn ogen. Als het achteruit was verplaatst, had het gewoon daar gelegen. 10 jaar ouder maar wel op dezelfde plek. Als er geen heden is op het eiland, verdwijnt het. Het is gewoon wachten tot over zoveel jaar dat het eiland weer verschijnt. Als het verschijnt zijn alleen de mensen die van het eiland zijn gekomen, ouder geworden. De mensen op het eiland hebben gewoon zoveel jaar niet meegemaakt. Voorbeeld: Eiland is 10 jaar verplaatst naar voren. Over 10 jaar wilt Jack terug. Ze wachten tot het eiland weer verschijnt en dan gaan ze terug. Dan zou Jack 10 jaar ouder zijn maar Juliet is even oud als toen het eiland verdween (10 jaar geleden dus). Hopenlijk is het te begrijpen
Alsof we niets beters te doen hebben met ons leven.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:00 schreef Symer het volgende:
Het ziet ernaar uit dat we toch moeten blijven kijken als we antwoorden willen
Het staat je vrij om met betere te komen. We wachten met spanning.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:38 schreef Herald het volgende:
ik vind jullie echt allemaal kut theorieën hebben
quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Symer is de held van dit topic
Ik zag je nog lopen gisterenquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:38 schreef Herald het volgende:
ik vind jullie echt allemaal kut theorieën hebben
Pas als -Mo- dood en begraven isquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Symer is de held van dit topic
NOOIT.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:04 schreef Symer het volgende:
[..]
Is HIMYM zo onderhand eindelijk eens gecanceld of hoe zit dat?
Wolfrolf & Symertquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:48 schreef wolfrolf het volgende:
ik weet het goed gemaakt: Symer EN -Mo- zijn de helden van dit topic [ afbeelding ]
En HIMYM is bagger met een lachband
Ben je nou de tweede dit niet het verschil tussen Sun en Jin weet (quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:10 schreef One_conundrum het volgende:
net gekeken, vorige topic bijgelezen. Durft iemand met zekerheid te stellen dat Sun enzo dood zijn? Waarom zou die niet over boord en zijn gesprongen en weg zijn gezwommen. En zou Daniel optijd terug op het eiland zijn gekomen?
NEE WANT HET IS JIN DIE NOG OP DE BOOT ZAT.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:10 schreef One_conundrum het volgende:
Durft iemand met zekerheid te stellen dat Sun enzo dood zijn?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ben je nou de tweede dit niet het verschil tussen Sun en Jin weet (), of ben je dezelfde?
Ik wist in aflevering vier ook nog niet wie Sun en Jin nou waren.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:34 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
net gekeken, vorige topic bijgelezen. Durft iemand met zekerheid te stellen dat Sun enzo dood zijn? Waarom zou die niet over boord en zijn gesprongen en weg zijn gezwommen. En zou Daniel optijd terug op het eiland zijn gekomen?
Ik had altijd het ezelsbruggetje dat Jin op Jan leek en Jan een mannennaam is.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:37 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik wist in aflevering vier ook nog niet wie Sun en Jin nou waren.
Misschien even tegen One_conundrum zeggenquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:41 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik had altijd het ezelsbruggetje dat Jin op Jan leek en Jan een mannennaam is.
Sun lijkt op 'sin' en vrouwen zijn de grootste zonden die bestaan.
Ik had altijd het ezelsbruggetje dat Jin op Jan leek en Jan een mannennaam is.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:10 schreef One_conundrum het volgende:
Jin heeft de i van pik en Sun de u van kut. Easy like sunday morningquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:41 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ik had altijd het ezelsbruggetje dat Jin op Jan leek en Jan een mannennaam is.
Sun lijkt op 'sin' en vrouwen zijn de grootste zonden die bestaan.
Nu nog een tip om Walt, Michael en Eko uit elkaar te halen? Ben nooit zo goed met negers.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jin heeft de i van pik en Sun de u van kut. Easy like sunday morning
Ze zijn allemaal zwart?quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:50 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nu nog een tip om Walt, Michael en Eko uit elkaar te halen? Ben nooit zo goed met negers.
Ehm... Michael is een ichael... Walt is niet bald en Mr. Eko is een wacko. Té makkelijk gewoonquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:50 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Nu nog een tip om Walt, Michael en Eko uit elkaar te halen? Ben nooit zo goed met negers.
Ik dacht eerst altijd dat dat mr Eko zn lul in zn hand had, later realiseerde ik me dat het een stok wasquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:50 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Eko is zwart.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:50 schreef -Mo- het volgende:
[..]
en je weet alle michael's zijn blankquote:
Ik heb nog een cruciale vraag die nog niet beantwoord is hier:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:33 schreef Saphia het volgende:
Dit begint een nutteloos topic te worden![]()
Jammer na zo'n spetterende seizoensfinale -
Daar heb je een prima punt idd. Die haai is hoogstwaarschijnlijk een stukje mee gezwommen, daarmee zijn kansen op een lift vergrotend. Zal de haai dan kunnen aarden in de nieuwe omgeving? Een haai met heimwee is immers een kwaaie haai, wat werkelijk waar een domper is voor Daniel en de bende in het bootje.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:35 schreef DaFrenk het volgende:
Ja, dat is inderdaad een goede vraag! Sawyer valt toch een flink eind buiten de kust in het water...De haai zal hem vast nog wel herinneren
![]()
Volgens mij was het niet de bedoeling dat het lichte logo zo bombastisch in beeld was. Het was dus slechts te veel belicht door de productie people, maar verder is het een heuse drommelse Dharma haai.quote:Maar dat Dharma logo was toch een inside joke van de special effects departement? Of hebben ze het naderhand toch als canon overgenomen? Kan me wel een podcast onderdeel hierover herinneren, maar weet niet meer precies wat Lindelof en Cuse erover zeiden.
Jin enzo dan. die met dat slechte zaad.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:10 schreef One_conundrum het volgende:
Ik denk niet dat hij mocht, maar dat hij moest. Daarom pleegt hij ook zelfmoord. In die kuil wilde hij ook al zelfmoord plegen omdat zijn lot hem tegenviel. Toen hij van het eiland af gekicked werd kwam hij bij iedereen langs om te vertellen hoe slecht het was geweest en of iemand hem alsjeblieft terug kan brengen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Jin enzo dan. die met dat slechte zaad.
Enn wat ik nog dacht, Mocht Locke nu wel dood van het eiland? Want ze hebben em al een paar keer gereboot. Iig uit die kuil met oude Dharma lui.
Begin te twijfelen aan de geestelijke gesteldheid van de bemanning, ze stonden het dek ook nog te zwabberen toen Jin naar die helikopter stond te gillen...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:58 schreef Xurk het volgende:
Cool, dat van Jin was me niet opgevallen! Maar dat brengt me wel bij het volgende: waarom is het dek leeg? Naast Jin liep er zeker nog een handvol mensen daar rond en die waren ook bezig om er vanaf te komen toch? Het lijkt me dus niet dat ze gezellig naar binnen richting de bom gelopen zijn, maar ik zie ook verder niemand zwemmen of met bootjes wegvaren...
Zoiets dacht ik al, al had ik dit niet gezien. Sun wil dus met Flipje opzoek naar het eiland op Jin te vinden. 'Common interest'quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:12 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij mocht, maar dat hij moest. Daarom pleegt hij ook zelfmoord. In die kuil wilde hij ook al zelfmoord plegen omdat zijn lot hem tegenviel. Toen hij van het eiland af gekicked werd kwam hij bij iedereen langs om te vertellen hoe slecht het was geweest en of iemand hem alsjeblieft terug kan brengen.
We weten dat het eiland grillig is (Rookie sleurt Locke de grond in, even later krijgt hij een deflectie schild om die kogel van Shannon af te weren).
Blijkbaar doet Locke iets dat het eiland pissig maakt. Maar wat zou dat geweest hebben kunnen zijn?
Met betrekking tot Jin: op dit plaatje is duidelijk te zien dat het dek leeg is en dat Jin rechts van het schip wegzwemt:
[ afbeelding ]
Wat hij zegt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:38 schreef Xrenity het volgende:
Lijkt mij gewoon een CG-foutje hoor dat de boot leeg is.
Grote kans jaquote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al, al had ik dit niet gezien. Sun wil dus met Flipje opzoek naar het eiland op Jin te vinden. 'Common interest'
Hoe wil ze dan wraak nemen en op wie? Jin moet nog wel leven anders heeft ze geen enkele rede om perse terug naar 't eiland te willen. Ze gaat haar kindje echt niet achter laten puur en alleen om wraak te nemen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:28 schreef Symer het volgende:
Maar als ze Jin dolgraag wil zien en geen seconde meer wil doorbrengen zonder hem, waarom benadert ze Widmore dan zo afstandelijk en zegt ze dat Widmore er rustig over na moet denken en haar maar moet bellen als hij ooit eens besluit de samenwerking aan te gaan.
Ze kwam op mij over als een zakelijke, koele vrouw die zich verslagen voelt door het leven en vol negativiteit en wraakgevoelens zit. Maar dat maak ik er misschien zelf van.
Ze wil wraak nemen op Ben, die heeft Jin namelijk indirect vermoord. En volgens mij heeft ze verder tegen Widmore niks gezegd over terug willen naar het eiland. Als ze gewoon samen op jacht wil gaan naar Ben hoeft ze de baby ook niet achter te laten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:54 schreef planethugo het volgende:
[..]
Hoe wil ze dan wraak nemen en op wie? Jin moet nog wel leven anders heeft ze geen enkele rede om perse terug naar 't eiland te willen. Ze gaat haar kindje echt niet achter laten puur en alleen om wraak te nemen.
We zullen volgend seizoen vast wel in een flashback zien dat locke aan haar verteld dat jin nog leeft![]()
Owja dat klopt ook, je hebt me klemgeluldquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:01 schreef Symer het volgende:
[..]
Ze wil wraak nemen op Ben, die heeft Jin namelijk indirect vermoord. En volgens mij heeft ze verder tegen Widmore niks gezegd over terug willen naar het eiland. Als ze gewoon samen op jacht wil gaan naar Ben hoeft ze de baby ook niet achter te laten.
Bovendien kan Locke nauwelijks weten dat Jin nog leeft aangezien Jin niet met het eiland mee is geteleporteerd.
Dan ga je er wel vanuit dat ze Locke gesproken heeft, anders kan ze dat nooit wetenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:01 schreef Symer het volgende:
[..]
Ze wil wraak nemen op Ben, die heeft Jin namelijk indirect vermoord.
Dat klopt, dat lijkt me goed mogelijk aangezien Bentham meerdere mensen bezocht heeft en Sun op de een of andere manier weet dat er meerdere mensen van het eiland af zijn gekomen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:39 schreef Pek het volgende:
[..]
Dan ga je er wel vanuit dat ze Locke gesproken heeft, anders kan ze dat nooit weten
Ik denk dat er een soort koepel om het eiland zit met maar 1 in- en uitgang (die op koers 305 zit). Het schip was al onderweg op die koers naar het eiland toe toen het ontplofte. Dat moet dan op dat moment binnen die koepel zijn geweest.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 21:33 schreef planethugo het volgende:
waar ik wel aan het denken was.... dat eiland is o zo moeilijk te vinden maar het is vanaf de boot en helicopter wel gewoon prima te zien, daar zouden toch wel wat meer boten in de buurt moeten komen zou je zeggen. Ook is vanaf het eiland een brandende boot te zien terwijl ze verder nooit een vliegtuig, boot etc langs hebben zien komen
Zou het niet kunnen dat ze gewoon bedoelt dat buiten de O6 ook Desmond en Lapidus van het eiland zijn gekomen - en later dus Locke?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:33 schreef Symer het volgende:
Dat klopt, dat lijkt me goed mogelijk aangezien Bentham meerdere mensen bezocht heeft en Sun op de een of andere manier weet dat er meerdere mensen van het eiland af zijn gekomen.
Van die 3 is alleen Desmond lichtelijk interessant voor Widmore en dan nog is Desmond niet iemand waarmee je Widmore van iets overtuigd.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:44 schreef Xurk het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen dat ze gewoon bedoelt dat buiten de O6 ook Desmond en Lapidus van het eiland zijn gekomen - en later dus Locke?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:45 schreef Shrien het volgende:
[..]
[offtopic]wie is die verschrikkelijk enge neger in je avatar ?[/offtopic]
Lapidus ook, want hij heeft door dat Widmore dat vliegtuig met al die lijken in de zee heeft gegooit.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:49 schreef Symer het volgende:
[..]
Van die 3 is alleen Desmond lichtelijk interessant voor Widmore en dan nog is Desmond niet iemand waarmee je Widmore van iets overtuigd.
haha aight, dat worden enge dromen vanachtquote:
Maar zou een oude piloot met een alcohol-probleem echt een bedreiging zijn voor de steen-/invloedrijke Widmore?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:06 schreef Shrien het volgende:
[..]
Lapidus ook, want hij heeft door dat Widmore dat vliegtuig met al die lijken in de zee heeft gegooit.
Wel als de inmiddels sobere piloot aan de hele wereld verkondigt dat Widmore een nep vliegtuig met nep lijken heeft gedumpt, familieleden van deze overleden mensen zouden wel heel boos kunnen worden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:42 schreef Symer het volgende:
[..]
Maar zou een oude piloot met een alcohol-probleem echt een bedreiging zijn voor de steen-/invloedrijke Widmore?
En hoe zou je dat doen, iets aan de wereld verkondigen? Vrijwel de enige weg is via de massamedia, en die denken echt wel 2 keer na voordat ze fantastische verhalen van een of andere conspiracy theorist met een geschiedenis van alcoholmisbruik publiceren.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:18 schreef Saphia het volgende:
[..]
Wel als de inmiddels sobere piloot aan de hele wereld verkondigt dat Widmore een nep vliegtuig met nep lijken heeft gedumpt, familieleden van deze overleden mensen zouden wel heel boos kunnen worden.
De media zal dan onderzoek doen naar wat er echt is gebeurd met Oceanic flight 815 etc.
Lijkt me wel een bedreiging voor Widmore ja
Er zijn op sensatie beluste journalisten ja die best wel wat zien in zo'n verhaal,maar Lapidus is niet het type dat uit de school klapt.Hij voelde zich schuldig dat hij niet kon vliegen op Oceanic vlucht 815, dat het vliegtuig neerstortte en zogenaamd mensen omkwamen, door Widmore heeft hij naar het eiland kunnen gaan en toch nog wat mensen weten te redden.Hij houd zijn mond verder wel.Lapidus is een toffe gastquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:39 schreef Symer het volgende:
[..]
En hoe zou je dat doen, iets aan de wereld verkondigen? Vrijwel de enige weg is via de massamedia, en die denken echt wel 2 keer na voordat ze fantastische verhalen van een of andere conspiracy theorist met een geschiedenis van alcoholmisbruik publiceren.
Zoiets zou hoogstens een paar pagina's in een topic op een conspiracy-website krijgen en zelfs daar zullen er maar weinigen zijn die geloven dat iemand ongezien een heel vliegtuig vol lijken in het midden van de oceaan heeft weten te dumpen.
Dan klinkt het nog aannemelijker dat de VS achter 9/11 zat en kijkt hoe die (vele zelfs reputabele) voorstanders geridiculiseerd worden in de media (al dan niet terecht).
Lijkt of zij net als Jacob op een of andere manier "vastzitten" en hulp nodig hebben.quote:Female Voice- "Maybe we should just talk to him"
Male Voice- "No if he see us it will ruin everything"
Male Voice- "What did he see"
Female Voice- "They could help us"
Male Voice- "Can't trust"
Male Voice- "Come back around"
(Sawyer pauses, crickets and cicada are heard)
Male Voice- "What did he see"
Male Voice- "Nothing, he was following it"
Female Voice- "Speak"
Male Voice- "Nothing"
Shaggyquote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:52 schreef Saphia het volgende:
[..]
Er zijn op sensatie beluste journalisten ja die best wel wat zien in zo'n verhaal,maar Lapidus is niet het type dat uit de school klapt.Hij voelde zich schuldig dat hij niet kon vliegen op Oceanic vlucht 815, dat het vliegtuig neerstortte en zogenaamd mensen omkwamen, door Widmore heeft hij naar het eiland kunnen gaan en toch nog wat mensen weten te redden.Hij houd zijn mond verder wel.Lapidus is een toffe gast
Ik heb altijd mijn twijfels bij die whispervertalingen. Zeker interessant, maar ik hoor vaak absoluut niet wat de vertalers menen te horen.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 15:57 schreef Jivis het volgende:
Zouden die "whispers" die ze telkens horen in de jungle enige relatie hebben met het tijdreisgedoe? Wel interessant om te lezen wat die stemmen precies zeggen.
Zoals dit stukje:
[..]
Lijkt of zij net als Jacob op een of andere manier "vastzitten" en hulp nodig hebben.
Ook zeggen ze op een gegeven moment
"I know what it's like for a plane to crash"...
True. Ik las net ook een theorie dat het misschien vlagen van gesprekken zijn in een andere tijdlijn, op exact hetzelfde tijdstip/positie.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:38 schreef Symer het volgende:
[..]
Shaggy![]()
[..]
Ik heb altijd mijn twijfels bij die whispervertalingen. Zeker interessant, maar ik hoor vaak absoluut niet wat de vertalers menen te horen.
Zelfs als je naar gebroken ruis luistert kun je daar bepaalde woorden in herkennen als je maar hard genoeg aan die woorden denkt.
Zoiets moet het haast wel zijn ja. We weten van het schip waar Christian opdook dat er geen fysieke lichamen aan die stemmen vastzitten in onze dimensies/realiteit/whatever. Dat die stemmen uit een parallelle tijdslijn komen zou ik eerder accepteren dan dat het spoken zijn oid.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:54 schreef Jivis het volgende:
[..]
True. Ik las net ook een theorie dat het misschien vlagen van gesprekken zijn in een andere tijdlijn, op exact hetzelfde tijdstip/positie.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:33 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat klopt, dat lijkt me goed mogelijk aangezien Bentham meerdere mensen bezocht heeft en Sun op de een of andere manier weet dat er meerdere mensen van het eiland af zijn gekomen.
[..]
Ik denk dat er een soort koepel om het eiland zit met maar 1 in- en uitgang (die op koers 305 zit). Het schip was al onderweg op die koers naar het eiland toe toen het ontplofte. Dat moet dan op dat moment binnen die koepel zijn geweest.
[ afbeelding ]
Was er niet iets van een magnetische storing waardoor het vliegtuig neerstortte? Ik ben het even kwijt, maar volgens mij is er wel een reden gegeven.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:27 schreef co2301 het volgende:
[..]
maar dan is het vliegtuig ook precies op die koers op het eiland gecrashed?zal wel beetje te ver gaan, mja het is lost he
ja desmond was te laat met de code invoeren (omdat hij die andere gast die wou vluchten met die boot ff moest vermoordenquote:Op zondag 8 juni 2008 13:32 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Was er niet iets van een magnetische storing waardoor het vliegtuig neerstortte? Ik ben het even kwijt, maar volgens mij is er wel een reden gegeven.
Juist wel. Het elektromagnetische schild viel weg omdat het niet gevoerd werd. Toen Desmond na het crashen weer de getallen invoerde werd het schild hersteld. Door de failsafe te gebruiken wordt het schild (koepel) permanent gevoerd en is 305 de enige ingang.quote:Op zondag 8 juni 2008 13:37 schreef co2301 het volgende:
...
nu is de failsafe key gebruikt en zit er helemaal geen veld meer om het eiland, dus dan zou alsnog die koers van 305 nergens opslaan
quote:Op zondag 8 juni 2008 14:11 schreef Symer het volgende:
Waarom dan elke 108 minuten getallen inkloppen? Psychologisch experiment denk ik. Effect van werkdruk op bioritme, dat soort dingen. Vergeet niet dat deelnemers om de 2 weken afgelost hadden moeten worden.
bron: http://en.lostpedia.com/wiki/The_Swanquote:the Swan was originally a laboratory "where scientists could work to understand the unique electromagnetic fluctuations emanating from this sector of the Island". However, after an "Incident", a protocol had to be followed in which two people would take shifts pressing a button (inputting the Numbers into a computer) every 108 minutes for 540 days, at the end of which replacements would arrive to take the place of the previous inhabitants.
die whispers/reversed audio is wel degelijk echt.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:38 schreef Symer het volgende:
Ik heb altijd mijn twijfels bij die whispervertalingen. Zeker interessant, maar ik hoor vaak absoluut niet wat de vertalers menen te horen.
Zelfs als je naar gebroken ruis luistert kun je daar bepaalde woorden in herkennen als je maar hard genoeg aan die woorden denkt.
Ah, dan zat ik zeker aan de Pearl te denken. Het ging mij erom dat ze met enige regelmaat afgelost werden en dat ze er niet 3 jaar horen te zitten, en al helemaal niet zonder partner.quote:Op maandag 9 juni 2008 12:01 schreef Herald het volgende:
[..]
[..]
bron: http://en.lostpedia.com/wiki/The_Swan
Dat ze echt zijn betwijfel ik niet. Ik heb destijds een paar van die segmenten beluisterd die men gebruikt voor de transcripts (toen RVTurnage van thefuselage er mee begon) waar al het ruis is verwijderd en de kanalen gesplitst zijn en dergelijke. Zelfs dan horen verschillende mensen nog verschillende dingen en kon ik het alleen eens zijn met RVT als ik eerst zijn vertaling had gelezen en dan pas ging luisteren (dan had ik de woorden al in m'n hoofd en verbeeld je je sneller dat je die hoort).quote:Op maandag 9 juni 2008 12:07 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
die whispers/reversed audio is wel degelijk echt.
niet allemaal even duidelijk maar altijd wel de moeite waard vind ik
je bedoeld die instructie video toch?quote:Op maandag 9 juni 2008 13:19 schreef Symer het volgende:
Overigens zapte ik gisteren langs Net5 en zag ik dat die videoband op tijdstip 3:05 begonnen terug te spoelen. Zijn dat de nieuwe nummers?
4 8 15 16 23 42 staat volgens mij voor magnetisme en alles er omheenquote:Op maandag 9 juni 2008 13:38 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
je bedoeld die instructie video toch?
de complete video staat btw op youtube.
maar 305 wordt ook gebruikt idd op die boot. de koers ofzo toch?
ben zowiezo benieuwd of de echte nummers (4 8 15 16 23 42) nog terug komen en of daar nog een gedachte achter schuilt.
Dat zouden die nummers idd voor kunnen bestaan. Maar waarom die nummers? die eerste reeks konden ook voor coordinaten staan: http://googlesightseeing.com/maps?p=636&c=&ll=4.815000,162.342000&spn=7.326603,8.224365&t=k&hl=en (had er een beter plaatje van maar kan ik niet meer vinden. die 'coordinaten' komen iig uit op een klein eilandje midden in de zee.quote:Op maandag 9 juni 2008 13:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
4 8 15 16 23 42 staat volgens mij voor magnetisme en alles er omheen
305 voor tijd en ruimte
Eko zn stok: http://photos1.blogger.com/blogger2/6380/3581/1600/Image25.jpgquote:Zijn er nog meer nummers? Weet niet of iemand nog weet welke nummers er op de staf van Eko stonden? Misschien dat er ook een getallenreeks is voor spirituele zaken?
En die code die Daniel moest onthouden toen ie met zn tijdreisexpiriment bezig was, bevatte geloof ik 23 42...quote:Op maandag 9 juni 2008 14:08 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Dat zouden die nummers idd voor kunnen bestaan. Maar waarom die nummers? die eerste reeks konden ook voor coordinaten staan: http://googlesightseeing.com/maps?p=636&c=&ll=4.815000,162.342000&spn=7.326603,8.224365&t=k&hl=en (had er een beter plaatje van maar kan ik niet meer vinden. die 'coordinaten' komen iig uit op een klein eilandje midden in de zee.
Puur toeval of gewoon een easteregg? vet is t iig.
[..]
Eko zn stok: http://photos1.blogger.com/blogger2/6380/3581/1600/Image25.jpg
ook weer 4 8 15 etc.
Ik ga voor toeval. Hier legt de schrijver van de aflevering waar ze het eerst voorkomen uit waarom hij juist die getallen gekozen heeft:quote:Op maandag 9 juni 2008 14:08 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Dat zouden die nummers idd voor kunnen bestaan. Maar waarom die nummers? die eerste reeks konden ook voor coordinaten staan: http://googlesightseeing.com/maps?p=636&c=&ll=4.815000,162.342000&spn=7.326603,8.224365&t=k&hl=en (had er een beter plaatje van maar kan ik niet meer vinden. die 'coordinaten' komen iig uit op een klein eilandje midden in de zee.
Puur toeval of gewoon een easteregg? vet is t iig.
bronquote:I already figured to use numbers that had been heard on the show… 4 (number of years Locke was in wheelchair); 8, 15 (Flight 815), etc. When I confirmed my number choices with Damon, I was still missing the last number. I had thought to make it “42” (an homage to Hitchhiker’s Guide to the Galaxy – Answer to the Ultimate Question). When Damon had the same idea, that clinched it.
En 3.05quote:Eko zn stok: http://photos1.blogger.com/blogger2/6380/3581/1600/Image25.jpg
ook weer 4 8 15 etc.
aha thanks. had ik nog nooit van gehoordquote:Op maandag 9 juni 2008 14:30 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik ga voor toeval. Hier legt de schrijver van de aflevering waar ze het eerst voorkomen uit waarom hij juist die getallen gekozen heeft:
[..]
Bron
[..]
En 3.05'
wist ik ook niet. maar Carlyle is boone's achternaam geloof ikquote:Op maandag 9 juni 2008 14:53 schreef Symer het volgende:
Ik zie trouwens nu pas 'Magna Carta' op die albumhoezen van Geronimo staan.
Even snel opgezocht op Wikipedia om te kijken of daar nog bekende namen bij staan en toevallig genoeg is de enige kopie van de MC die in private handen is eigendom van The Carlyle Group (zat Boone niet ook in het bestuur van een Carlyle Group?)
Daarnaast staat ook de naam 'Jeremy Bentham' in het stuk. Grappig. Verder niet belangrijk denk ik.
"Toch is het zoals Ik zeg. Als iemand na zijn natuurlijke geboorte niet ook geestelijk geboren wordt, kan hij onmogelijk in het Koninkrijk van God komen."quote:Op maandag 9 juni 2008 14:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
Erstaat dus 'John 3:05' op Eko's stok. Iemand al in een Engelse bijbel gekeken wat daar in staat toevallig?
quote:Op maandag 9 juni 2008 15:06 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wist ik ook niet. maar Carlyle is boone's achternaam geloof ik
Ik denk dat een paar gasten van Google daar gewoon een eiland gedropt hebben of de coordinaten naar een eiland heeft laten doorverwijzenquote:Op maandag 9 juni 2008 14:30 schreef Symer het volgende:
Ik ga voor toeval. Hier legt de schrijver van de aflevering waar ze het eerst voorkomen uit waarom hij juist die getallen gekozen heeft:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:54 schreef marcel-o het volgende:
een pagina terug werd er gespeculeerd over de dood van Jin.
Heeft niemand de flash forward gezien van Jin, Panda-knuffelbeer en bevalling Sun ?!
Dus ja, hij heeft het overleefd.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:54 schreef marcel-o het volgende:
Heeft niemand de flash forward gezien van Jin, Panda-knuffelbeer en bevalling Sun ?!
en moeten we serieus tot Januari wachten?
dat was een flashback.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:54 schreef marcel-o het volgende:
net ff gecheckt = 4x07quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:59 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dat was een flashback.
Als jin bij t ziekenhuis aankomt is het niet sun die gekalvert heeft.
http://bp1.blogger.com/_H(...)03-13+11-28-4711.jpg
Gelukkig is Lost voor de rest wel logisch...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:17 schreef marcel-o het volgende:
[..]
net ff gecheckt = 4x07
ik vind t een rare logica, je ziet dat Sun gaat bevallen,tegelijkertijd stunteld Jin met het kopen van die grote panda.even later komt Jin in n ziekenhuis om zn medeleven te tonen met die beer en is het idd een ander die in dat bed ligt.
Misschien een stand/in? Hoewel dat wel erg dom zou zijn, aangezien er idd door velen frame voor frame gekeken wordt
ik had niet gezien dat t een ander wasterwijl ik toch echt HD kijk
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Gelukkig is Lost voor de rest wel logisch...
ik denk niet dat het aan het bier ligt hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:17 schreef marcel-o het volgende:
Dan is het dus een flashback en flashforward door elkaar, want Sun heeft nog helemaal geen kinderen.
misschien moet ik zonder bier gaan kijken
Sun weet niet dat Jin het heeft overleefd, tenminste dat haalde ik uit die EP.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:06 schreef Xrenity het volgende:
Ja, het was uiteindelijk echt wel duidelijk dat Sun en Jin in die ene ep niet in elkaars 'tijd' zaten. Vooral toen ze ineens aan Jins graf stonden.
Ben je op je acterhoofd gevallen ofzo, oelewapper?!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:07 schreef marcel-o het volgende:
Een forward en een backward van personen die je met elkaar assosieert in 10 min is niet bepaald te volgen dan![]()
eh jawel hoor, ik wilde alleen op subtiele wijze zeggen dat het niet aan de alcohol ligt dat je dom bentquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:27 schreef Herald het volgende:
[..]
eh jawel hoor, ik wilde alleen op subtiele wijze zeggen dat het niet aan de alcohol ligt dat je dom bent
Inderdaad, als je het die ene aflevering niet doorhad, dan was die aflevering met het graf toch zeker wel de hintquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:06 schreef Xrenity het volgende:
Ja, het was uiteindelijk echt wel duidelijk dat Sun en Jin in die ene ep niet in elkaars 'tijd' zaten. Vooral toen ze ineens aan Jins graf stonden.
Dat is dezelfde aflevering, jij nitwit.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Inderdaad, als je het die ene aflevering niet doorhad, dan was die aflevering met het graf toch zeker wel de hint
Er was nergens te zien of ze zn lijk daadwerkelijk hebben gevonden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Inderdaad, als je het die ene aflevering niet doorhad, dan was die aflevering met het graf toch zeker wel de hint
[quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:29 schreef Breach het volgende:
Tip voor die marcel meneer: kijk die aflevering nog eens een keertje op je gemak terug. Dan wordt er vast een hoop duidelijk. En niet weer stiekem bier drinken he![]()
Dat dus juist de grap, dat het lijkt alsof Jin bezig is om dingen voor Sun te regelen, terwijl het juist niet zo is.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:52 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Er was nergens te zien of ze zn lijk daadwerkelijk hebben gevonden.
Heel veel graven zijn leeg, gewoon ter nagedachtenis van die persoon.
ik dacht toen ook "kut Jin is doodwaardoor eigenlijk? misschien wel om te verdoezelen dat ie wel leeft maar achter is gebleven op het eiland."
Later zie je Jin alles op alles zetten om die Panda te regelen en te brengen.
ik heb het nog eens bekeken net
In het stukje forward zie je Sun het ziekenhuis in gereden worden in een rolstoel, er wordt nog gezegd dat ze een van de O6 is. In het exact zelfde stukje, zie je Jin die panda regelen.
Dus zo heel erg raar is mijn conclusie niet
[..]
[
heb je zelf nog eens terug gekeken?
en de winkelier gaf aan dat het 't jaar 2000 was omdat het het jaar van de draak was, zoiets.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:41 schreef _GdR_ het volgende:
je kon t zien aan zn telefoon geloof ik. buiten die winkel liet ie m vallen. zware oldschool telefoon.
later heeft ie een hele hippe.
En Jin zegt ergens dat hij net 2 maanden getrouwd is. En volgens mij was het geslacht van de baby ook anders. Edit: ff opgezocht, je kon blauwe linten zien. Sun kreeg een dochter. Allemaal overduidelijke hints...Ik heb nooit 1 sec. getwijfeld dat het een flashback was.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:41 schreef _GdR_ het volgende:
je kon t zien aan zn telefoon geloof ik. buiten die winkel liet ie m vallen. zware oldschool telefoon.
later heeft ie een hele hippe.
Godverdomme.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:54 schreef marcel-o het volgende:
Kiefers pa? Wat had die daar moeten doen dan? De evil-geworden Jack Bauer spelen die uit de toekomst teruggestuurd is om zichzelf te vermoorden?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:37 schreef planethugo het volgende:
straks gaat ie in 't 24 topic vragen waarom donald sutherland niet meespeelde in seizoen 6
Geen verhaallijn is de 24-schrijvers te gek.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:52 schreef Symer het volgende:
[..]
Kiefers pa? Wat had die daar moeten doen dan? De evil-geworden Jack Bauer spelen die uit de toekomst teruggestuurd is om zichzelf te vermoorden?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:33 schreef Merkie het volgende:
De volgende die de Jin/Sun-flashforward niet snapt mag echt neergeknuppeld worden hoor, nofi verder.
main characters sterven altijd in slowmotion met een zielig melodietje en dat was niet het gevalquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:41 schreef EliseZwart het volgende:
En wie zegt trouwens dat Jin wel leeft? Is dat alleen n.a.v die golven in het water? Of zijn er nog meer bevestigingen?
Deze redenering snijdt het meest hout van allemaalquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:00 schreef Herald het volgende:
[..]
main characters sterven altijd in slowmotion met een zielig melodietje en dat was niet het geval
Ja.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Deze redenering snijdt het meest hout van allemaal
whehe zo erg waar.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:00 schreef Herald het volgende:
[..]
main characters sterven altijd in slowmotion met een zielig melodietje en dat was niet het geval
wiequote:Op woensdag 11 juni 2008 12:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Tony kreeg ook geen klok toen hij dood gingDus die redenatie is gelul
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Tony kreeg ook geen klok toen hij dood gingDus die redenatie is gelul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus de redenering is juist briljant.![]()
Hij krijg trouwens wel een klok, maar geen stille klok
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:05 schreef _GdR_ het volgende:
wie de hel is tony dan?
De enige Tony die ik ken van Lost is Tony Lee:quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:05 schreef _GdR_ het volgende:
wie de hel is tony dan?
Jin leeft nog gewoon hoor, getuige de flashforward bij de bevalling van Sun een paar afleveringen terug.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:41 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou niet snappen
En wie zegt trouwens dat Jin wel leeft? Is dat alleen n.a.v die golven in het water? Of zijn er nog meer bevestigingen?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:37 schreef dottinator het volgende:
[..]
Jin leeft nog gewoon hoor, getuige de flashforward bij de bevalling van Sun een paar afleveringen terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |