Vette finale weer!
Wat zou Sun met Widmore van plan zijn?!
En zou Jin stiekem nog leven?
En hoe zit dat met Charlotte die dus eerder op het eiland geweest is? Hoe weet Miles dat?! Ik vind de nieuwe characters van dit seizoen trouwens wel enorm geslaagd. Beter dan al die suffe taillies, die één voor één het loodje legden

Hoe zou het eigenlijk met Cindy de stewardess zijn?
Vage shit met Locke trouwens... Het lijkt me suf als hij op dezelfde manier als Ben weer in de bewoonde wereld belandt; denk dus dat hij een andere uitweg vindt. Maar welke???
Trouwens allemaal leuk en aardig dat de O6 weer terug moeten naar het eiland en het lijk van Locke moeten meenemen, maar hoe zit dat dan met Walt? Die mag dus wel gewoon wegblijven? Lekker ondankbaar kuteiland is het dan

Wel leuk dat Walt terug kwam. Ik moest wel lachen toen hij tegen Hurley begon te whinen dat hij dacht dat iedereen wel langs zou komen om hem te zien, maar dat niemand kwam

Ik zag hem al helemaal enthousiast in een kamer zitten met allemaal slingers en ballonnetjes en een bord "WELKOM TERUG JONGENS!" en dat hij maar verwachtingsvol naar de deur staart, waar maar niet aangebeld wordt
Hoe dan ook, genoeg spannends om over te speculeren. Damn, dat wordt weer lang wachten.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(