abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:58:59 #201
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59178533
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:50 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Wat hij zegt.
eigenlijk staan ze daar nog te vegen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 6 juni 2008 @ 19:54:40 #202
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_59181106
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:44 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Zoiets dacht ik al, al had ik dit niet gezien. Sun wil dus met Flipje opzoek naar het eiland op Jin te vinden. 'Common interest'
Grote kans ja
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_59181294
Sun zag er anders nog behoorlijk verslagen uit. Als ze zojuist van Locke had gehoord dat Jin nog leeft, waarom dan geen happy face?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:19:14 #204
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_59181673
Misschien is ze nog zo geschokt dat ze nauwelijks blij kan zijn. Dat ze hem super graag wil zien. Ze doet dus alles om haar man levend te vinden op het eiland.
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
pi_59181847
Maar als ze Jin dolgraag wil zien en geen seconde meer wil doorbrengen zonder hem, waarom benadert ze Widmore dan zo afstandelijk en zegt ze dat Widmore er rustig over na moet denken en haar maar moet bellen als hij ooit eens besluit de samenwerking aan te gaan.

Ze kwam op mij over als een zakelijke, koele vrouw die zich verslagen voelt door het leven en vol negativiteit en wraakgevoelens zit. Maar dat maak ik er misschien zelf van.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:38:03 #206
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_59182112
Dat is inderdaad waar. Misschien omdat ze geen argwaan wil geven, zodat hij weet dat Jin nog leeft. Misschien weet hij dat al, maar oke, anders weet ik het ook niet.
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:54:35 #207
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_59182531
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 20:28 schreef Symer het volgende:
Maar als ze Jin dolgraag wil zien en geen seconde meer wil doorbrengen zonder hem, waarom benadert ze Widmore dan zo afstandelijk en zegt ze dat Widmore er rustig over na moet denken en haar maar moet bellen als hij ooit eens besluit de samenwerking aan te gaan.

Ze kwam op mij over als een zakelijke, koele vrouw die zich verslagen voelt door het leven en vol negativiteit en wraakgevoelens zit. Maar dat maak ik er misschien zelf van.
Hoe wil ze dan wraak nemen en op wie? Jin moet nog wel leven anders heeft ze geen enkele rede om perse terug naar 't eiland te willen. Ze gaat haar kindje echt niet achter laten puur en alleen om wraak te nemen.

We zullen volgend seizoen vast wel in een flashback zien dat locke aan haar verteld dat jin nog leeft
pi_59182704
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 20:54 schreef planethugo het volgende:

[..]

Hoe wil ze dan wraak nemen en op wie? Jin moet nog wel leven anders heeft ze geen enkele rede om perse terug naar 't eiland te willen. Ze gaat haar kindje echt niet achter laten puur en alleen om wraak te nemen.

We zullen volgend seizoen vast wel in een flashback zien dat locke aan haar verteld dat jin nog leeft
Ze wil wraak nemen op Ben, die heeft Jin namelijk indirect vermoord. En volgens mij heeft ze verder tegen Widmore niks gezegd over terug willen naar het eiland. Als ze gewoon samen op jacht wil gaan naar Ben hoeft ze de baby ook niet achter te laten.

Bovendien kan Locke nauwelijks weten dat Jin nog leeft aangezien Jin niet met het eiland mee is geteleporteerd.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:33:38 #209
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_59183748
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:01 schreef Symer het volgende:

[..]

Ze wil wraak nemen op Ben, die heeft Jin namelijk indirect vermoord. En volgens mij heeft ze verder tegen Widmore niks gezegd over terug willen naar het eiland. Als ze gewoon samen op jacht wil gaan naar Ben hoeft ze de baby ook niet achter te laten.

Bovendien kan Locke nauwelijks weten dat Jin nog leeft aangezien Jin niet met het eiland mee is geteleporteerd.
Owja dat klopt ook, je hebt me klemgeluld

waar ik wel aan het denken was.... dat eiland is o zo moeilijk te vinden maar het is vanaf de boot en helicopter wel gewoon prima te zien, daar zouden toch wel wat meer boten in de buurt moeten komen zou je zeggen. Ook is vanaf het eiland een brandende boot te zien terwijl ze verder nooit een vliegtuig, boot etc langs hebben zien komen
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:39:20 #210
28033 Pek
je moet wat
pi_59183960
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:01 schreef Symer het volgende:

[..]

Ze wil wraak nemen op Ben, die heeft Jin namelijk indirect vermoord.
Dan ga je er wel vanuit dat ze Locke gesproken heeft, anders kan ze dat nooit weten
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_59184936
die baton theorie is toff

tvp
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_59185669
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:39 schreef Pek het volgende:

[..]

Dan ga je er wel vanuit dat ze Locke gesproken heeft, anders kan ze dat nooit weten
Dat klopt, dat lijkt me goed mogelijk aangezien Bentham meerdere mensen bezocht heeft en Sun op de een of andere manier weet dat er meerdere mensen van het eiland af zijn gekomen.
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:33 schreef planethugo het volgende:
waar ik wel aan het denken was.... dat eiland is o zo moeilijk te vinden maar het is vanaf de boot en helicopter wel gewoon prima te zien, daar zouden toch wel wat meer boten in de buurt moeten komen zou je zeggen. Ook is vanaf het eiland een brandende boot te zien terwijl ze verder nooit een vliegtuig, boot etc langs hebben zien komen
Ik denk dat er een soort koepel om het eiland zit met maar 1 in- en uitgang (die op koers 305 zit). Het schip was al onderweg op die koers naar het eiland toe toen het ontplofte. Dat moet dan op dat moment binnen die koepel zijn geweest.

vrijdag 6 juni 2008 @ 22:44:27 #213
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_59185984
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:33 schreef Symer het volgende:
Dat klopt, dat lijkt me goed mogelijk aangezien Bentham meerdere mensen bezocht heeft en Sun op de een of andere manier weet dat er meerdere mensen van het eiland af zijn gekomen.
Zou het niet kunnen dat ze gewoon bedoelt dat buiten de O6 ook Desmond en Lapidus van het eiland zijn gekomen - en later dus Locke?
pi_59186142
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:44 schreef Xurk het volgende:

[..]

Zou het niet kunnen dat ze gewoon bedoelt dat buiten de O6 ook Desmond en Lapidus van het eiland zijn gekomen - en later dus Locke?
Van die 3 is alleen Desmond lichtelijk interessant voor Widmore en dan nog is Desmond niet iemand waarmee je Widmore van iets overtuigd.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 22:51:49 #215
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_59186208
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 23:45 schreef Shrien het volgende:

[..]

[offtopic]wie is die verschrikkelijk enge neger in je avatar ?[/offtopic]

When all else fails, you always have delusion.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:06:41 #216
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_59186670
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:49 schreef Symer het volgende:

[..]

Van die 3 is alleen Desmond lichtelijk interessant voor Widmore en dan nog is Desmond niet iemand waarmee je Widmore van iets overtuigd.
Lapidus ook, want hij heeft door dat Widmore dat vliegtuig met al die lijken in de zee heeft gegooit.
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:51 schreef Mirel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

haha aight, dat worden enge dromen vanacht
pi_59187760
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:06 schreef Shrien het volgende:

[..]

Lapidus ook, want hij heeft door dat Widmore dat vliegtuig met al die lijken in de zee heeft gegooit.
Maar zou een oude piloot met een alcohol-probleem echt een bedreiging zijn voor de steen-/invloedrijke Widmore?
pi_59193414
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:42 schreef Symer het volgende:

[..]

Maar zou een oude piloot met een alcohol-probleem echt een bedreiging zijn voor de steen-/invloedrijke Widmore?
Wel als de inmiddels sobere piloot aan de hele wereld verkondigt dat Widmore een nep vliegtuig met nep lijken heeft gedumpt, familieleden van deze overleden mensen zouden wel heel boos kunnen worden.
De media zal dan onderzoek doen naar wat er echt is gebeurd met Oceanic flight 815 etc.
Lijkt me wel een bedreiging voor Widmore ja
pi_59193762
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:18 schreef Saphia het volgende:

[..]

Wel als de inmiddels sobere piloot aan de hele wereld verkondigt dat Widmore een nep vliegtuig met nep lijken heeft gedumpt, familieleden van deze overleden mensen zouden wel heel boos kunnen worden.
De media zal dan onderzoek doen naar wat er echt is gebeurd met Oceanic flight 815 etc.
Lijkt me wel een bedreiging voor Widmore ja
En hoe zou je dat doen, iets aan de wereld verkondigen? Vrijwel de enige weg is via de massamedia, en die denken echt wel 2 keer na voordat ze fantastische verhalen van een of andere conspiracy theorist met een geschiedenis van alcoholmisbruik publiceren.

Zoiets zou hoogstens een paar pagina's in een topic op een conspiracy-website krijgen en zelfs daar zullen er maar weinigen zijn die geloven dat iemand ongezien een heel vliegtuig vol lijken in het midden van de oceaan heeft weten te dumpen.

Dan klinkt het nog aannemelijker dat de VS achter 9/11 zat en kijkt hoe die (vele zelfs reputabele) voorstanders geridiculiseerd worden in de media (al dan niet terecht).
pi_59194490
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:39 schreef Symer het volgende:

[..]

En hoe zou je dat doen, iets aan de wereld verkondigen? Vrijwel de enige weg is via de massamedia, en die denken echt wel 2 keer na voordat ze fantastische verhalen van een of andere conspiracy theorist met een geschiedenis van alcoholmisbruik publiceren.

Zoiets zou hoogstens een paar pagina's in een topic op een conspiracy-website krijgen en zelfs daar zullen er maar weinigen zijn die geloven dat iemand ongezien een heel vliegtuig vol lijken in het midden van de oceaan heeft weten te dumpen.

Dan klinkt het nog aannemelijker dat de VS achter 9/11 zat en kijkt hoe die (vele zelfs reputabele) voorstanders geridiculiseerd worden in de media (al dan niet terecht).
Er zijn op sensatie beluste journalisten ja die best wel wat zien in zo'n verhaal,maar Lapidus is niet het type dat uit de school klapt.Hij voelde zich schuldig dat hij niet kon vliegen op Oceanic vlucht 815, dat het vliegtuig neerstortte en zogenaamd mensen omkwamen, door Widmore heeft hij naar het eiland kunnen gaan en toch nog wat mensen weten te redden.Hij houd zijn mond verder wel.Lapidus is een toffe gast
  zaterdag 7 juni 2008 @ 15:57:23 #221
133369 Jivis
Critikut
pi_59194587
Zouden die "whispers" die ze telkens horen in de jungle enige relatie hebben met het tijdreisgedoe? Wel interessant om te lezen wat die stemmen precies zeggen.

Zoals dit stukje:
quote:
Female Voice- "Maybe we should just talk to him"
Male Voice- "No if he see us it will ruin everything"
Male Voice- "What did he see"
Female Voice- "They could help us"
Male Voice- "Can't trust"
Male Voice- "Come back around"
(Sawyer pauses, crickets and cicada are heard)
Male Voice- "What did he see"
Male Voice- "Nothing, he was following it"
Female Voice- "Speak"
Male Voice- "Nothing"
Lijkt of zij net als Jacob op een of andere manier "vastzitten" en hulp nodig hebben.

Ook zeggen ze op een gegeven moment
"I know what it's like for a plane to crash"...

[ Bericht 30% gewijzigd door Jivis op 07-06-2008 16:22:51 ]
Amen.
pi_59195642
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 15:52 schreef Saphia het volgende:

[..]

Er zijn op sensatie beluste journalisten ja die best wel wat zien in zo'n verhaal,maar Lapidus is niet het type dat uit de school klapt.Hij voelde zich schuldig dat hij niet kon vliegen op Oceanic vlucht 815, dat het vliegtuig neerstortte en zogenaamd mensen omkwamen, door Widmore heeft hij naar het eiland kunnen gaan en toch nog wat mensen weten te redden.Hij houd zijn mond verder wel.Lapidus is een toffe gast
Shaggy
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 15:57 schreef Jivis het volgende:
Zouden die "whispers" die ze telkens horen in de jungle enige relatie hebben met het tijdreisgedoe? Wel interessant om te lezen wat die stemmen precies zeggen.

Zoals dit stukje:
[..]

Lijkt of zij net als Jacob op een of andere manier "vastzitten" en hulp nodig hebben.

Ook zeggen ze op een gegeven moment
"I know what it's like for a plane to crash"...
Ik heb altijd mijn twijfels bij die whispervertalingen. Zeker interessant, maar ik hoor vaak absoluut niet wat de vertalers menen te horen.

Zelfs als je naar gebroken ruis luistert kun je daar bepaalde woorden in herkennen als je maar hard genoeg aan die woorden denkt.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 16:54:53 #223
133369 Jivis
Critikut
pi_59196161
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:38 schreef Symer het volgende:

[..]

Shaggy
[..]

Ik heb altijd mijn twijfels bij die whispervertalingen. Zeker interessant, maar ik hoor vaak absoluut niet wat de vertalers menen te horen.

Zelfs als je naar gebroken ruis luistert kun je daar bepaalde woorden in herkennen als je maar hard genoeg aan die woorden denkt.
True. Ik las net ook een theorie dat het misschien vlagen van gesprekken zijn in een andere tijdlijn, op exact hetzelfde tijdstip/positie.
Amen.
pi_59196872
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:54 schreef Jivis het volgende:

[..]

True. Ik las net ook een theorie dat het misschien vlagen van gesprekken zijn in een andere tijdlijn, op exact hetzelfde tijdstip/positie.
Zoiets moet het haast wel zijn ja. We weten van het schip waar Christian opdook dat er geen fysieke lichamen aan die stemmen vastzitten in onze dimensies/realiteit/whatever. Dat die stemmen uit een parallelle tijdslijn komen zou ik eerder accepteren dan dat het spoken zijn oid.
pi_59216184
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:33 schreef Symer het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat er een soort koepel om het eiland zit met maar 1 in- en uitgang (die op koers 305 zit). Het schip was al onderweg op die koers naar het eiland toe toen het ontplofte. Dat moet dan op dat moment binnen die koepel zijn geweest.

[ afbeelding ]

maar dan is het vliegtuig ook precies op die koers op het eiland gecrashed? zal wel beetje te ver gaan, mja het is lost he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')