abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:58:59 #201
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59178533
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:50 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Wat hij zegt.
eigenlijk staan ze daar nog te vegen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  vrijdag 6 juni 2008 @ 19:54:40 #202
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_59181106
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:44 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Zoiets dacht ik al, al had ik dit niet gezien. Sun wil dus met Flipje opzoek naar het eiland op Jin te vinden. 'Common interest'
Grote kans ja
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_59181294
Sun zag er anders nog behoorlijk verslagen uit. Als ze zojuist van Locke had gehoord dat Jin nog leeft, waarom dan geen happy face?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:19:14 #204
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_59181673
Misschien is ze nog zo geschokt dat ze nauwelijks blij kan zijn. Dat ze hem super graag wil zien. Ze doet dus alles om haar man levend te vinden op het eiland.
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
pi_59181847
Maar als ze Jin dolgraag wil zien en geen seconde meer wil doorbrengen zonder hem, waarom benadert ze Widmore dan zo afstandelijk en zegt ze dat Widmore er rustig over na moet denken en haar maar moet bellen als hij ooit eens besluit de samenwerking aan te gaan.

Ze kwam op mij over als een zakelijke, koele vrouw die zich verslagen voelt door het leven en vol negativiteit en wraakgevoelens zit. Maar dat maak ik er misschien zelf van.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:38:03 #206
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_59182112
Dat is inderdaad waar. Misschien omdat ze geen argwaan wil geven, zodat hij weet dat Jin nog leeft. Misschien weet hij dat al, maar oke, anders weet ik het ook niet.
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
  vrijdag 6 juni 2008 @ 20:54:35 #207
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_59182531
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 20:28 schreef Symer het volgende:
Maar als ze Jin dolgraag wil zien en geen seconde meer wil doorbrengen zonder hem, waarom benadert ze Widmore dan zo afstandelijk en zegt ze dat Widmore er rustig over na moet denken en haar maar moet bellen als hij ooit eens besluit de samenwerking aan te gaan.

Ze kwam op mij over als een zakelijke, koele vrouw die zich verslagen voelt door het leven en vol negativiteit en wraakgevoelens zit. Maar dat maak ik er misschien zelf van.
Hoe wil ze dan wraak nemen en op wie? Jin moet nog wel leven anders heeft ze geen enkele rede om perse terug naar 't eiland te willen. Ze gaat haar kindje echt niet achter laten puur en alleen om wraak te nemen.

We zullen volgend seizoen vast wel in een flashback zien dat locke aan haar verteld dat jin nog leeft
pi_59182704
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 20:54 schreef planethugo het volgende:

[..]

Hoe wil ze dan wraak nemen en op wie? Jin moet nog wel leven anders heeft ze geen enkele rede om perse terug naar 't eiland te willen. Ze gaat haar kindje echt niet achter laten puur en alleen om wraak te nemen.

We zullen volgend seizoen vast wel in een flashback zien dat locke aan haar verteld dat jin nog leeft
Ze wil wraak nemen op Ben, die heeft Jin namelijk indirect vermoord. En volgens mij heeft ze verder tegen Widmore niks gezegd over terug willen naar het eiland. Als ze gewoon samen op jacht wil gaan naar Ben hoeft ze de baby ook niet achter te laten.

Bovendien kan Locke nauwelijks weten dat Jin nog leeft aangezien Jin niet met het eiland mee is geteleporteerd.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:33:38 #209
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_59183748
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:01 schreef Symer het volgende:

[..]

Ze wil wraak nemen op Ben, die heeft Jin namelijk indirect vermoord. En volgens mij heeft ze verder tegen Widmore niks gezegd over terug willen naar het eiland. Als ze gewoon samen op jacht wil gaan naar Ben hoeft ze de baby ook niet achter te laten.

Bovendien kan Locke nauwelijks weten dat Jin nog leeft aangezien Jin niet met het eiland mee is geteleporteerd.
Owja dat klopt ook, je hebt me klemgeluld

waar ik wel aan het denken was.... dat eiland is o zo moeilijk te vinden maar het is vanaf de boot en helicopter wel gewoon prima te zien, daar zouden toch wel wat meer boten in de buurt moeten komen zou je zeggen. Ook is vanaf het eiland een brandende boot te zien terwijl ze verder nooit een vliegtuig, boot etc langs hebben zien komen
  vrijdag 6 juni 2008 @ 21:39:20 #210
28033 Pek
je moet wat
pi_59183960
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:01 schreef Symer het volgende:

[..]

Ze wil wraak nemen op Ben, die heeft Jin namelijk indirect vermoord.
Dan ga je er wel vanuit dat ze Locke gesproken heeft, anders kan ze dat nooit weten
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_59184936
die baton theorie is toff

tvp
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_59185669
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:39 schreef Pek het volgende:

[..]

Dan ga je er wel vanuit dat ze Locke gesproken heeft, anders kan ze dat nooit weten
Dat klopt, dat lijkt me goed mogelijk aangezien Bentham meerdere mensen bezocht heeft en Sun op de een of andere manier weet dat er meerdere mensen van het eiland af zijn gekomen.
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 21:33 schreef planethugo het volgende:
waar ik wel aan het denken was.... dat eiland is o zo moeilijk te vinden maar het is vanaf de boot en helicopter wel gewoon prima te zien, daar zouden toch wel wat meer boten in de buurt moeten komen zou je zeggen. Ook is vanaf het eiland een brandende boot te zien terwijl ze verder nooit een vliegtuig, boot etc langs hebben zien komen
Ik denk dat er een soort koepel om het eiland zit met maar 1 in- en uitgang (die op koers 305 zit). Het schip was al onderweg op die koers naar het eiland toe toen het ontplofte. Dat moet dan op dat moment binnen die koepel zijn geweest.

vrijdag 6 juni 2008 @ 22:44:27 #213
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_59185984
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:33 schreef Symer het volgende:
Dat klopt, dat lijkt me goed mogelijk aangezien Bentham meerdere mensen bezocht heeft en Sun op de een of andere manier weet dat er meerdere mensen van het eiland af zijn gekomen.
Zou het niet kunnen dat ze gewoon bedoelt dat buiten de O6 ook Desmond en Lapidus van het eiland zijn gekomen - en later dus Locke?
pi_59186142
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:44 schreef Xurk het volgende:

[..]

Zou het niet kunnen dat ze gewoon bedoelt dat buiten de O6 ook Desmond en Lapidus van het eiland zijn gekomen - en later dus Locke?
Van die 3 is alleen Desmond lichtelijk interessant voor Widmore en dan nog is Desmond niet iemand waarmee je Widmore van iets overtuigd.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 22:51:49 #215
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_59186208
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 23:45 schreef Shrien het volgende:

[..]

[offtopic]wie is die verschrikkelijk enge neger in je avatar ?[/offtopic]

When all else fails, you always have delusion.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 23:06:41 #216
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_59186670
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:49 schreef Symer het volgende:

[..]

Van die 3 is alleen Desmond lichtelijk interessant voor Widmore en dan nog is Desmond niet iemand waarmee je Widmore van iets overtuigd.
Lapidus ook, want hij heeft door dat Widmore dat vliegtuig met al die lijken in de zee heeft gegooit.
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:51 schreef Mirel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

haha aight, dat worden enge dromen vanacht
pi_59187760
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:06 schreef Shrien het volgende:

[..]

Lapidus ook, want hij heeft door dat Widmore dat vliegtuig met al die lijken in de zee heeft gegooit.
Maar zou een oude piloot met een alcohol-probleem echt een bedreiging zijn voor de steen-/invloedrijke Widmore?
pi_59193414
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 23:42 schreef Symer het volgende:

[..]

Maar zou een oude piloot met een alcohol-probleem echt een bedreiging zijn voor de steen-/invloedrijke Widmore?
Wel als de inmiddels sobere piloot aan de hele wereld verkondigt dat Widmore een nep vliegtuig met nep lijken heeft gedumpt, familieleden van deze overleden mensen zouden wel heel boos kunnen worden.
De media zal dan onderzoek doen naar wat er echt is gebeurd met Oceanic flight 815 etc.
Lijkt me wel een bedreiging voor Widmore ja
pi_59193762
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:18 schreef Saphia het volgende:

[..]

Wel als de inmiddels sobere piloot aan de hele wereld verkondigt dat Widmore een nep vliegtuig met nep lijken heeft gedumpt, familieleden van deze overleden mensen zouden wel heel boos kunnen worden.
De media zal dan onderzoek doen naar wat er echt is gebeurd met Oceanic flight 815 etc.
Lijkt me wel een bedreiging voor Widmore ja
En hoe zou je dat doen, iets aan de wereld verkondigen? Vrijwel de enige weg is via de massamedia, en die denken echt wel 2 keer na voordat ze fantastische verhalen van een of andere conspiracy theorist met een geschiedenis van alcoholmisbruik publiceren.

Zoiets zou hoogstens een paar pagina's in een topic op een conspiracy-website krijgen en zelfs daar zullen er maar weinigen zijn die geloven dat iemand ongezien een heel vliegtuig vol lijken in het midden van de oceaan heeft weten te dumpen.

Dan klinkt het nog aannemelijker dat de VS achter 9/11 zat en kijkt hoe die (vele zelfs reputabele) voorstanders geridiculiseerd worden in de media (al dan niet terecht).
pi_59194490
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 11:39 schreef Symer het volgende:

[..]

En hoe zou je dat doen, iets aan de wereld verkondigen? Vrijwel de enige weg is via de massamedia, en die denken echt wel 2 keer na voordat ze fantastische verhalen van een of andere conspiracy theorist met een geschiedenis van alcoholmisbruik publiceren.

Zoiets zou hoogstens een paar pagina's in een topic op een conspiracy-website krijgen en zelfs daar zullen er maar weinigen zijn die geloven dat iemand ongezien een heel vliegtuig vol lijken in het midden van de oceaan heeft weten te dumpen.

Dan klinkt het nog aannemelijker dat de VS achter 9/11 zat en kijkt hoe die (vele zelfs reputabele) voorstanders geridiculiseerd worden in de media (al dan niet terecht).
Er zijn op sensatie beluste journalisten ja die best wel wat zien in zo'n verhaal,maar Lapidus is niet het type dat uit de school klapt.Hij voelde zich schuldig dat hij niet kon vliegen op Oceanic vlucht 815, dat het vliegtuig neerstortte en zogenaamd mensen omkwamen, door Widmore heeft hij naar het eiland kunnen gaan en toch nog wat mensen weten te redden.Hij houd zijn mond verder wel.Lapidus is een toffe gast
  zaterdag 7 juni 2008 @ 15:57:23 #221
133369 Jivis
Critikut
pi_59194587
Zouden die "whispers" die ze telkens horen in de jungle enige relatie hebben met het tijdreisgedoe? Wel interessant om te lezen wat die stemmen precies zeggen.

Zoals dit stukje:
quote:
Female Voice- "Maybe we should just talk to him"
Male Voice- "No if he see us it will ruin everything"
Male Voice- "What did he see"
Female Voice- "They could help us"
Male Voice- "Can't trust"
Male Voice- "Come back around"
(Sawyer pauses, crickets and cicada are heard)
Male Voice- "What did he see"
Male Voice- "Nothing, he was following it"
Female Voice- "Speak"
Male Voice- "Nothing"
Lijkt of zij net als Jacob op een of andere manier "vastzitten" en hulp nodig hebben.

Ook zeggen ze op een gegeven moment
"I know what it's like for a plane to crash"...

[ Bericht 30% gewijzigd door Jivis op 07-06-2008 16:22:51 ]
Amen.
pi_59195642
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 15:52 schreef Saphia het volgende:

[..]

Er zijn op sensatie beluste journalisten ja die best wel wat zien in zo'n verhaal,maar Lapidus is niet het type dat uit de school klapt.Hij voelde zich schuldig dat hij niet kon vliegen op Oceanic vlucht 815, dat het vliegtuig neerstortte en zogenaamd mensen omkwamen, door Widmore heeft hij naar het eiland kunnen gaan en toch nog wat mensen weten te redden.Hij houd zijn mond verder wel.Lapidus is een toffe gast
Shaggy
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 15:57 schreef Jivis het volgende:
Zouden die "whispers" die ze telkens horen in de jungle enige relatie hebben met het tijdreisgedoe? Wel interessant om te lezen wat die stemmen precies zeggen.

Zoals dit stukje:
[..]

Lijkt of zij net als Jacob op een of andere manier "vastzitten" en hulp nodig hebben.

Ook zeggen ze op een gegeven moment
"I know what it's like for a plane to crash"...
Ik heb altijd mijn twijfels bij die whispervertalingen. Zeker interessant, maar ik hoor vaak absoluut niet wat de vertalers menen te horen.

Zelfs als je naar gebroken ruis luistert kun je daar bepaalde woorden in herkennen als je maar hard genoeg aan die woorden denkt.
  zaterdag 7 juni 2008 @ 16:54:53 #223
133369 Jivis
Critikut
pi_59196161
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:38 schreef Symer het volgende:

[..]

Shaggy
[..]

Ik heb altijd mijn twijfels bij die whispervertalingen. Zeker interessant, maar ik hoor vaak absoluut niet wat de vertalers menen te horen.

Zelfs als je naar gebroken ruis luistert kun je daar bepaalde woorden in herkennen als je maar hard genoeg aan die woorden denkt.
True. Ik las net ook een theorie dat het misschien vlagen van gesprekken zijn in een andere tijdlijn, op exact hetzelfde tijdstip/positie.
Amen.
pi_59196872
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:54 schreef Jivis het volgende:

[..]

True. Ik las net ook een theorie dat het misschien vlagen van gesprekken zijn in een andere tijdlijn, op exact hetzelfde tijdstip/positie.
Zoiets moet het haast wel zijn ja. We weten van het schip waar Christian opdook dat er geen fysieke lichamen aan die stemmen vastzitten in onze dimensies/realiteit/whatever. Dat die stemmen uit een parallelle tijdslijn komen zou ik eerder accepteren dan dat het spoken zijn oid.
pi_59216184
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 22:33 schreef Symer het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat er een soort koepel om het eiland zit met maar 1 in- en uitgang (die op koers 305 zit). Het schip was al onderweg op die koers naar het eiland toe toen het ontplofte. Dat moet dan op dat moment binnen die koepel zijn geweest.

[ afbeelding ]

maar dan is het vliegtuig ook precies op die koers op het eiland gecrashed? zal wel beetje te ver gaan, mja het is lost he
  zondag 8 juni 2008 @ 13:32:40 #226
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_59216351
quote:
Op zondag 8 juni 2008 13:27 schreef co2301 het volgende:

[..]

maar dan is het vliegtuig ook precies op die koers op het eiland gecrashed? zal wel beetje te ver gaan, mja het is lost he
Was er niet iets van een magnetische storing waardoor het vliegtuig neerstortte? Ik ben het even kwijt, maar volgens mij is er wel een reden gegeven.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_59216504
quote:
Op zondag 8 juni 2008 13:32 schreef Wepeel2 het volgende:

[..]

Was er niet iets van een magnetische storing waardoor het vliegtuig neerstortte? Ik ben het even kwijt, maar volgens mij is er wel een reden gegeven.
ja desmond was te laat met de code invoeren (omdat hij die andere gast die wou vluchten met die boot ff moest vermoorden )

maar omdat die code dus niet ingevoerd is ging het veld er even af ofzo? en konden er dus andere inkomen, dus "just saving the world" sloeg op dat andere het eiland niet konden betreden.

nu is de failsafe key gebruikt en zit er helemaal geen veld meer om het eiland, dus dan zou alsnog die koers van 305 nergens opslaan
pi_59217602
quote:
Op zondag 8 juni 2008 13:37 schreef co2301 het volgende:
...

nu is de failsafe key gebruikt en zit er helemaal geen veld meer om het eiland, dus dan zou alsnog die koers van 305 nergens opslaan
Juist wel. Het elektromagnetische schild viel weg omdat het niet gevoerd werd. Toen Desmond na het crashen weer de getallen invoerde werd het schild hersteld. Door de failsafe te gebruiken wordt het schild (koepel) permanent gevoerd en is 305 de enige ingang.

Waarom dan elke 108 minuten getallen inkloppen? Psychologisch experiment denk ik. Effect van werkdruk op bioritme, dat soort dingen. Vergeet niet dat deelnemers om de 2 weken afgelost hadden moeten worden.

Wat ik dus denk: eiland had een schild, Dharma maakt knop om het uit te zetten om transport van mensen en goederen te faciliteren (de failsafe), Dharma zet experimenten op en verzint een computersysteem dat het schild elke 108 minuten afbreekt als er niks gebeurt. Deelnemers worden gemonitord en als er iets misgaat wordt het eiland weer zichtbaar en is het makkelijk te vinden.
  maandag 9 juni 2008 @ 11:47:51 #229
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_59242675
Kan iemand mij dat hele baton-verhaal uitleggen? Ik heb geloof ik even wat gemist...
Spoilers!
  maandag 9 juni 2008 @ 12:01:38 #230
3767 Herald
Come get some
pi_59243004
quote:
Op zondag 8 juni 2008 14:11 schreef Symer het volgende:
Waarom dan elke 108 minuten getallen inkloppen? Psychologisch experiment denk ik. Effect van werkdruk op bioritme, dat soort dingen. Vergeet niet dat deelnemers om de 2 weken afgelost hadden moeten worden.
quote:
the Swan was originally a laboratory "where scientists could work to understand the unique electromagnetic fluctuations emanating from this sector of the Island". However, after an "Incident", a protocol had to be followed in which two people would take shifts pressing a button (inputting the Numbers into a computer) every 108 minutes for 540 days, at the end of which replacements would arrive to take the place of the previous inhabitants.
bron: http://en.lostpedia.com/wiki/The_Swan
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  maandag 9 juni 2008 @ 12:07:40 #231
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_59243143
quote:
Op zaterdag 7 juni 2008 16:38 schreef Symer het volgende:

die whispers/reversed audio is wel degelijk echt.
niet allemaal even duidelijk maar altijd wel de moeite waard vind ik

dit is btw de vetste tot nu toe. season 3 geloof ik:
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_59244882
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:01 schreef Herald het volgende:

[..]

[..]

bron: http://en.lostpedia.com/wiki/The_Swan
Ah, dan zat ik zeker aan de Pearl te denken. Het ging mij erom dat ze met enige regelmaat afgelost werden en dat ze er niet 3 jaar horen te zitten, en al helemaal niet zonder partner.
quote:
Op maandag 9 juni 2008 12:07 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

die whispers/reversed audio is wel degelijk echt.
niet allemaal even duidelijk maar altijd wel de moeite waard vind ik
Dat ze echt zijn betwijfel ik niet. Ik heb destijds een paar van die segmenten beluisterd die men gebruikt voor de transcripts (toen RVTurnage van thefuselage er mee begon) waar al het ruis is verwijderd en de kanalen gesplitst zijn en dergelijke. Zelfs dan horen verschillende mensen nog verschillende dingen en kon ik het alleen eens zijn met RVT als ik eerst zijn vertaling had gelezen en dan pas ging luisteren (dan had ik de woorden al in m'n hoofd en verbeeld je je sneller dat je die hoort).

Uit die whispers wil ik dan geen implicaties halen, de kans dat je daadwerkelijk hoort wat er in het script stond is redelijk klein denk ik.

Overigens zapte ik gisteren langs Net5 en zag ik dat die videoband op tijdstip 3:05 begonnen terug te spoelen. Zijn dat de nieuwe nummers?
  maandag 9 juni 2008 @ 13:38:06 #233
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_59245444
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:19 schreef Symer het volgende:

Overigens zapte ik gisteren langs Net5 en zag ik dat die videoband op tijdstip 3:05 begonnen terug te spoelen. Zijn dat de nieuwe nummers?
je bedoeld die instructie video toch?
de complete video staat btw op youtube.

maar 305 wordt ook gebruikt idd op die boot. de koers ofzo toch?

ben zowiezo benieuwd of de echte nummers (4 8 15 16 23 42) nog terug komen en of daar nog een gedachte achter schuilt.
  maandag 9 juni 2008 @ 13:43:55 #234
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_59245630
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:38 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

je bedoeld die instructie video toch?
de complete video staat btw op youtube.

maar 305 wordt ook gebruikt idd op die boot. de koers ofzo toch?

ben zowiezo benieuwd of de echte nummers (4 8 15 16 23 42) nog terug komen en of daar nog een gedachte achter schuilt.
4 8 15 16 23 42 staat volgens mij voor magnetisme en alles er omheen
305 voor tijd en ruimte

Zijn er nog meer nummers? Weet niet of iemand nog weet welke nummers er op de staf van Eko stonden? Misschien dat er ook een getallenreeks is voor spirituele zaken?
pi_59246031
Congratulations! You have completed the quiz.
Your final score is:
728 out of 3900
uit een aspergernest
  maandag 9 juni 2008 @ 14:08:46 #236
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_59246356
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:43 schreef Rossdale het volgende:

[..]

4 8 15 16 23 42 staat volgens mij voor magnetisme en alles er omheen
305 voor tijd en ruimte
Dat zouden die nummers idd voor kunnen bestaan. Maar waarom die nummers? die eerste reeks konden ook voor coordinaten staan: http://googlesightseeing.com/maps?p=636&c=&ll=4.815000,162.342000&spn=7.326603,8.224365&t=k&hl=en (had er een beter plaatje van maar kan ik niet meer vinden. die 'coordinaten' komen iig uit op een klein eilandje midden in de zee.

Puur toeval of gewoon een easteregg? vet is t iig.
quote:
Zijn er nog meer nummers? Weet niet of iemand nog weet welke nummers er op de staf van Eko stonden? Misschien dat er ook een getallenreeks is voor spirituele zaken?
Eko zn stok: http://photos1.blogger.com/blogger2/6380/3581/1600/Image25.jpg
ook weer 4 8 15 etc.

en er komen telkens dingen terug. oude fietsen zijn erg in bij lost en oude LPs:

en op hurley zn feessie:

[ Bericht 10% gewijzigd door _GdR_ op 09-06-2008 14:18:20 ]
  maandag 9 juni 2008 @ 14:10:36 #237
188012 Breach
Is Goed
pi_59246421
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:08 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

Dat zouden die nummers idd voor kunnen bestaan. Maar waarom die nummers? die eerste reeks konden ook voor coordinaten staan: http://googlesightseeing.com/maps?p=636&c=&ll=4.815000,162.342000&spn=7.326603,8.224365&t=k&hl=en (had er een beter plaatje van maar kan ik niet meer vinden. die 'coordinaten' komen iig uit op een klein eilandje midden in de zee.

[..]

Eko zn stok: http://photos1.blogger.com/blogger2/6380/3581/1600/Image25.jpg
ook weer 4 8 15 etc.
En die code die Daniel moest onthouden toen ie met zn tijdreisexpiriment bezig was, bevatte geloof ik 23 42...
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59246947
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:08 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

Ik ga voor toeval. Hier legt de schrijver van de aflevering waar ze het eerst voorkomen uit waarom hij juist die getallen gekozen heeft:
quote:
I already figured to use numbers that had been heard on the show… 4 (number of years Locke was in wheelchair); 8, 15 (Flight 815), etc. When I confirmed my number choices with Damon, I was still missing the last number. I had thought to make it “42” (an homage to Hitchhiker’s Guide to the Galaxy – Answer to the Ultimate Question). When Damon had the same idea, that clinched it.
bron
quote:
En 3.05
  maandag 9 juni 2008 @ 14:32:30 #239
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_59247002
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:30 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik ga voor toeval. Hier legt de schrijver van de aflevering waar ze het eerst voorkomen uit waarom hij juist die getallen gekozen heeft:
[..]

Bron
[..]

En 3.05 '
aha thanks. had ik nog nooit van gehoord

en idd ook 3.05 op zn stok

faraday moest de machine idd op 2.342 zetten: http://bp1.blogger.com/_p(...)h/screen-capture.jpg
rechts boven. verdomme we moeten gewoon wachten tot januari. dat is echt te lang gewoon.
  maandag 9 juni 2008 @ 14:42:08 #240
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_59247256
quote:

En 3.05
Dat dacht ik dus gewoon ook al idd
pi_59247580
Ik zie trouwens nu pas 'Magna Carta' op die albumhoezen van Geronimo staan.

Even snel opgezocht op Wikipedia om te kijken of daar nog bekende namen bij staan en toevallig genoeg is de enige kopie van de MC die in private handen is eigendom van The Carlyle Group (zat Boone niet ook in het bestuur van een Carlyle Group?)

Daarnaast staat ook de naam 'Jeremy Bentham' in het stuk. Grappig. Verder niet belangrijk denk ik.
  maandag 9 juni 2008 @ 14:59:01 #242
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_59247716
Erstaat dus 'John 3:05' op Eko's stok. Iemand al in een Engelse bijbel gekeken wat daar in staat toevallig?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  maandag 9 juni 2008 @ 15:06:56 #243
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_59247974
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:53 schreef Symer het volgende:
Ik zie trouwens nu pas 'Magna Carta' op die albumhoezen van Geronimo staan.

Even snel opgezocht op Wikipedia om te kijken of daar nog bekende namen bij staan en toevallig genoeg is de enige kopie van de MC die in private handen is eigendom van The Carlyle Group (zat Boone niet ook in het bestuur van een Carlyle Group?)

Daarnaast staat ook de naam 'Jeremy Bentham' in het stuk. Grappig. Verder niet belangrijk denk ik.
wist ik ook niet. maar Carlyle is boone's achternaam geloof ik
pi_59248258
quote:
Op maandag 9 juni 2008 14:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
Erstaat dus 'John 3:05' op Eko's stok. Iemand al in een Engelse bijbel gekeken wat daar in staat toevallig?
"Toch is het zoals Ik zeg. Als iemand na zijn natuurlijke geboorte niet ook geestelijk geboren wordt, kan hij onmogelijk in het Koninkrijk van God komen."
(in het Engels: Jesus answered, "I tell you the truth, no one can enter the kingdom of God unless he is born of water and the Spirit.)

Misschien slaat dat op de geestelijke ontwikkeling die Locke door moest maken om de leider van de Others te worden? Is het eiland dan een metafoor voor de hemel of zullen we dat citaat niet zo letterlijk moeten nemen?
quote:
Op maandag 9 juni 2008 15:06 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

wist ik ook niet. maar Carlyle is boone's achternaam geloof ik
pi_59250031
quote:
Ik denk dat een paar gasten van Google daar gewoon een eiland gedropt hebben of de coordinaten naar een eiland heeft laten doorverwijzen

Check bijvoorbeeld deze 'berekening' http://www.google.com/search?hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=the+answer+to+life+the+universe+and+everything
pi_59254705
Net zoals het fictionele eiland Membata inmiddels ook te vinden is op Google Maps op de coördinaten 10°48'15.16"S / 117°23'42.01"E.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 13:54:26 #247
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_59276475
een pagina terug werd er gespeculeerd over de dood van Jin.

Heeft niemand de flash forward gezien van Jin, Panda-knuffelbeer en bevalling Sun ?!
Dus ja, hij heeft het overleefd.

en moeten we serieus tot Januari wachten?
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  dinsdag 10 juni 2008 @ 13:56:38 #248
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_59276529
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 13:54 schreef marcel-o het volgende:

Heeft niemand de flash forward gezien van Jin, Panda-knuffelbeer en bevalling Sun ?!
pi_59276566
quote:

George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  dinsdag 10 juni 2008 @ 13:59:00 #250
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_59276592
quote:

dat was een flashback.
Als jin bij t ziekenhuis aankomt is het niet sun die gekalvert heeft.
http://bp1.blogger.com/_H(...)03-13+11-28-4711.jpg
  dinsdag 10 juni 2008 @ 14:17:04 #251
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_59277091
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 13:59 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

dat was een flashback.
Als jin bij t ziekenhuis aankomt is het niet sun die gekalvert heeft.
http://bp1.blogger.com/_H(...)03-13+11-28-4711.jpg
net ff gecheckt = 4x07
ik vind t een rare logica, je ziet dat Sun gaat bevallen,tegelijkertijd stunteld Jin met het kopen van die grote panda.even later komt Jin in n ziekenhuis om zn medeleven te tonen met die beer en is het idd een ander die in dat bed ligt.

Misschien een stand/in? Hoewel dat wel erg dom zou zijn, aangezien er idd door velen frame voor frame gekeken wordt
ik had niet gezien dat t een ander was terwijl ik toch echt HD kijk

Dan is het dus een flashback en flashforward door elkaar, want Sun heeft nog helemaal geen kinderen.
misschien moet ik zonder bier gaan kijken
pi_59277134
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 14:17 schreef marcel-o het volgende:

[..]

net ff gecheckt = 4x07
ik vind t een rare logica, je ziet dat Sun gaat bevallen,tegelijkertijd stunteld Jin met het kopen van die grote panda.even later komt Jin in n ziekenhuis om zn medeleven te tonen met die beer en is het idd een ander die in dat bed ligt.

Misschien een stand/in? Hoewel dat wel erg dom zou zijn, aangezien er idd door velen frame voor frame gekeken wordt
ik had niet gezien dat t een ander was terwijl ik toch echt HD kijk
Gelukkig is Lost voor de rest wel logisch...
  dinsdag 10 juni 2008 @ 14:23:46 #253
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_59277238
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 14:18 schreef Breach het volgende:

[..]

Gelukkig is Lost voor de rest wel logisch...
  dinsdag 10 juni 2008 @ 14:27:46 #254
3767 Herald
Come get some
pi_59277329
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 14:17 schreef marcel-o het volgende:
Dan is het dus een flashback en flashforward door elkaar, want Sun heeft nog helemaal geen kinderen.
misschien moet ik zonder bier gaan kijken
ik denk niet dat het aan het bier ligt hoor
  dinsdag 10 juni 2008 @ 14:28:42 #255
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_59277353
ah ik ben niet de enige
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:03:11 #256
24313 Gremen
Eindbaas
pi_59278248
Elke keer als er weer iemand over sun/jin bevalling begint vraag ik me af of hij/zij nu serieus is of niet. En hoop ik het laatste, anders volg je het toch echt niet
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_59278299
Ja, het was uiteindelijk echt wel duidelijk dat Sun en Jin in die ene ep niet in elkaars 'tijd' zaten. Vooral toen ze ineens aan Jins graf stonden.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:07:49 #258
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_59278338
door die aflevering en de ontplofte boot had ik niet het idee dat ie dood was, nu ga ik twijfelen
achja Jin is nou ook niet de belangrijkste in de serie

al vind k m wel tof

en dat Desmond zn chick terug vond, vond k wel een super vage toevallige situatie ...
die aflevering vond ik net een afgeraffelde allerlaatste aflevering.
Hoewel, als je n half jaar moet wachten is t wel n laatste EP ja
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:06 schreef Xrenity het volgende:
Ja, het was uiteindelijk echt wel duidelijk dat Sun en Jin in die ene ep niet in elkaars 'tijd' zaten. Vooral toen ze ineens aan Jins graf stonden.
Sun weet niet dat Jin het heeft overleefd, tenminste dat haalde ik uit die EP.

Een forward en een backward van personen die je met elkaar assosieert in 10 min is niet bepaald te volgen dan
pi_59278531
Op Marktplaats de S1,2,3 box gescoord! 21 DVD's voor 75 euro, mooie prijs lijkt me.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:25:28 #260
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_59278772
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:07 schreef marcel-o het volgende:

Een forward en een backward van personen die je met elkaar assosieert in 10 min is niet bepaald te volgen dan
Ben je op je acterhoofd gevallen ofzo, oelewapper?! Houd jij het maar bij Heroes

Of hap ik nu te makkelijk?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  dinsdag 10 juni 2008 @ 15:27:28 #261
3767 Herald
Come get some
pi_59278835
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 14:28 schreef marcel-o het volgende:
ah ik ben niet de enige
eh jawel hoor, ik wilde alleen op subtiele wijze zeggen dat het niet aan de alcohol ligt dat je dom bent
pi_59278884
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:27 schreef Herald het volgende:

[..]

eh jawel hoor, ik wilde alleen op subtiele wijze zeggen dat het niet aan de alcohol ligt dat je dom bent

Tip voor die marcel meneer: kijk die aflevering nog eens een keertje op je gemak terug. Dan wordt er vast een hoop duidelijk. En niet weer stiekem bier drinken he
pi_59279649
Zijn de Prison Break-kijkers naar Lost overgestapt of zo?
pi_59280553
THIS IS RADIO NOWHERE
pi_59280572
S0rry, ik zit Bruc3 te luisteren.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 16:31:25 #266
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_59280648
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:06 schreef Xrenity het volgende:
Inderdaad, als je het die ene aflevering niet doorhad, dan was die aflevering met het graf toch zeker wel de hint
  dinsdag 10 juni 2008 @ 16:41:00 #267
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_59280925
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:31 schreef Aventura het volgende:

[..]

Inderdaad, als je het die ene aflevering niet doorhad, dan was die aflevering met het graf toch zeker wel de hint
Dat is dezelfde aflevering, jij nitwit.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 16:52:58 #268
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_59281343
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:31 schreef Aventura het volgende:

[..]

Er was nergens te zien of ze zn lijk daadwerkelijk hebben gevonden.
Heel veel graven zijn leeg, gewoon ter nagedachtenis van die persoon.
ik dacht toen ook "kut Jin is dood waardoor eigenlijk? misschien wel om te verdoezelen dat ie wel leeft maar achter is gebleven op het eiland."
Later zie je Jin alles op alles zetten om die Panda te regelen en te brengen.

ik heb het nog eens bekeken net
In het stukje forward zie je Sun het ziekenhuis in gereden worden in een rolstoel, er wordt nog gezegd dat ze een van de O6 is. In het exact zelfde stukje, zie je Jin die panda regelen.
Dus zo heel erg raar is mijn conclusie niet
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 15:29 schreef Breach het volgende:
Tip voor die marcel meneer: kijk die aflevering nog eens een keertje op je gemak terug. Dan wordt er vast een hoop duidelijk. En niet weer stiekem bier drinken he
[
heb je zelf nog eens terug gekeken?
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:04:10 #269
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_59281644
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 16:52 schreef marcel-o het volgende:

[..]

Er was nergens te zien of ze zn lijk daadwerkelijk hebben gevonden.
Heel veel graven zijn leeg, gewoon ter nagedachtenis van die persoon.
ik dacht toen ook "kut Jin is dood waardoor eigenlijk? misschien wel om te verdoezelen dat ie wel leeft maar achter is gebleven op het eiland."
Later zie je Jin alles op alles zetten om die Panda te regelen en te brengen.

ik heb het nog eens bekeken net
In het stukje forward zie je Sun het ziekenhuis in gereden worden in een rolstoel, er wordt nog gezegd dat ze een van de O6 is. In het exact zelfde stukje, zie je Jin die panda regelen.
Dus zo heel erg raar is mijn conclusie niet
[..]

[
heb je zelf nog eens terug gekeken?
Dat dus juist de grap, dat het lijkt alsof Jin bezig is om dingen voor Sun te regelen, terwijl het juist niet zo is.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_59281739
ik vond dat juist een goeie aflevering en had het ook echt wel meteen door dat het flash forwards waren en flashbacks...
was naar mijn idee toch wel heel erg duidelijk

maar ja toch niet voor iedereen blijkbaar maar ja alle theorien die ik hier lees die had ik ook echt zelf niet bedacht
what you see, is what you get!
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:08:48 #271
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_59281747
bij nader inzien idd
maartoch, hetzelfde stukje scene = zelfde tijd

Hoewel, Lost zet de kijker wel eens meer op het verkeerde spoor
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:41:27 #272
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_59282449
je kon t zien aan zn telefoon geloof ik. buiten die winkel liet ie m vallen. zware oldschool telefoon.
later heeft ie een hele hippe.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 17:47:43 #273
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_59282605
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:41 schreef _GdR_ het volgende:
je kon t zien aan zn telefoon geloof ik. buiten die winkel liet ie m vallen. zware oldschool telefoon.
en de winkelier gaf aan dat het 't jaar 2000 was omdat het het jaar van de draak was, zoiets.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 19:26:03 #274
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_59285077
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 17:41 schreef _GdR_ het volgende:
En Jin zegt ergens dat hij net 2 maanden getrouwd is. En volgens mij was het geslacht van de baby ook anders. Edit: ff opgezocht, je kon blauwe linten zien. Sun kreeg een dochter. Allemaal overduidelijke hints...Ik heb nooit 1 sec. getwijfeld dat het een flashback was.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 19:33:16 #275
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_59285309
De volgende die de Jin/Sun-flashforward niet snapt mag echt neergeknuppeld worden hoor, nofi verder .
2000 light years from home
pi_59285865
Was het maar al Januari 2009 !!!! ik mis Lost
  dinsdag 10 juni 2008 @ 19:58:58 #277
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_59286179
quote:

Godverdomme.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_59286808
marcel-o
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 10 juni 2008 @ 20:37:31 #279
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_59287217
straks gaat ie in 't 24 topic vragen waarom donald sutherland niet meespeelde in seizoen 6
pi_59289662
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 20:37 schreef planethugo het volgende:
straks gaat ie in 't 24 topic vragen waarom donald sutherland niet meespeelde in seizoen 6
Kiefers pa? Wat had die daar moeten doen dan? De evil-geworden Jack Bauer spelen die uit de toekomst teruggestuurd is om zichzelf te vermoorden?
pi_59290114
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 21:52 schreef Symer het volgende:

[..]

Kiefers pa? Wat had die daar moeten doen dan? De evil-geworden Jack Bauer spelen die uit de toekomst teruggestuurd is om zichzelf te vermoorden?
Geen verhaallijn is de 24-schrijvers te gek.
  dinsdag 10 juni 2008 @ 23:11:25 #282
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_59292884
Ik lette niet eens op bij dat gedoe met Jin en Sun en het kan me ook niet echt boeien. (L)
When all else fails, you always have delusion.
pi_59293911
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 19:33 schreef Merkie het volgende:
De volgende die de Jin/Sun-flashforward niet snapt mag echt neergeknuppeld worden hoor, nofi verder .
Hoe kun je dat nou niet snappen

En wie zegt trouwens dat Jin wel leeft? Is dat alleen n.a.v die golven in het water? Of zijn er nog meer bevestigingen?
  woensdag 11 juni 2008 @ 00:00:30 #284
3767 Herald
Come get some
pi_59294400
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 23:41 schreef EliseZwart het volgende:
En wie zegt trouwens dat Jin wel leeft? Is dat alleen n.a.v die golven in het water? Of zijn er nog meer bevestigingen?
main characters sterven altijd in slowmotion met een zielig melodietje en dat was niet het geval
  woensdag 11 juni 2008 @ 00:03:12 #285
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_59294459
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:00 schreef Herald het volgende:

[..]

main characters sterven altijd in slowmotion met een zielig melodietje en dat was niet het geval
Deze redenering snijdt het meest hout van allemaal
  woensdag 11 juni 2008 @ 02:05:59 #286
133369 Jivis
Critikut
pi_59295930
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:03 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Deze redenering snijdt het meest hout van allemaal
Ja.
Amen.
  woensdag 11 juni 2008 @ 10:32:57 #287
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_59299108
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 00:00 schreef Herald het volgende:

[..]

whehe zo erg waar.
Jin komt zeker nog wel terug.
pi_59301980
Tony kreeg ook geen klok toen hij dood ging Dus die redenatie is gelul
pi_59303386
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
wie
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  woensdag 11 juni 2008 @ 13:31:30 #290
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_59303694
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 12:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus de redenering is juist briljant.

Hij krijg trouwens wel een klok, maar geen stille klok
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:05:35 #291
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_59304645
wie de hel is tony dan?
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:13:45 #292
3767 Herald
Come get some
pi_59304866
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:05 schreef _GdR_ het volgende:
wie de hel is tony dan?
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:17:22 #293
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_59304951
Ik mis Lost
opgezegd@fok.nl
pi_59305586
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:05 schreef _GdR_ het volgende:
wie de hel is tony dan?
De enige Tony die ik ken van Lost is Tony Lee:

En hij kreeg helemaal geen klokje, dat was Jin. Die moest het klokje aan een zakenrelatie geven.
pi_59305607
quote:
Op dinsdag 10 juni 2008 23:41 schreef EliseZwart het volgende:

[..]

Hoe kun je dat nou niet snappen

Jin leeft nog gewoon hoor, getuige de flashforward bij de bevalling van Sun een paar afleveringen terug.
pi_59305648
dat was Jin toch helemaal niet?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59305717
Toen hij die panda kwam brengen.
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:41:47 #298
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_59305740
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 14:37 schreef dottinator het volgende:

[..]

Jin leeft nog gewoon hoor, getuige de flashforward bij de bevalling van Sun een paar afleveringen terug.
pi_59305821
Heeft iemand al een geniale TT verzonnen voor #85?
  woensdag 11 juni 2008 @ 14:46:53 #300
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_59305915
Ja: Jin is alive!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')