net ff gecheckt = 4x07quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:59 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
dat was een flashback.
Als jin bij t ziekenhuis aankomt is het niet sun die gekalvert heeft.
http://bp1.blogger.com/_H(...)03-13+11-28-4711.jpg
Gelukkig is Lost voor de rest wel logisch...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:17 schreef marcel-o het volgende:
[..]
net ff gecheckt = 4x07
ik vind t een rare logica, je ziet dat Sun gaat bevallen,tegelijkertijd stunteld Jin met het kopen van die grote panda.even later komt Jin in n ziekenhuis om zn medeleven te tonen met die beer en is het idd een ander die in dat bed ligt.
Misschien een stand/in? Hoewel dat wel erg dom zou zijn, aangezien er idd door velen frame voor frame gekeken wordt
ik had niet gezien dat t een ander wasterwijl ik toch echt HD kijk
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:18 schreef Breach het volgende:
[..]
Gelukkig is Lost voor de rest wel logisch...
ik denk niet dat het aan het bier ligt hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:17 schreef marcel-o het volgende:
Dan is het dus een flashback en flashforward door elkaar, want Sun heeft nog helemaal geen kinderen.
misschien moet ik zonder bier gaan kijken
Sun weet niet dat Jin het heeft overleefd, tenminste dat haalde ik uit die EP.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:06 schreef Xrenity het volgende:
Ja, het was uiteindelijk echt wel duidelijk dat Sun en Jin in die ene ep niet in elkaars 'tijd' zaten. Vooral toen ze ineens aan Jins graf stonden.
Ben je op je acterhoofd gevallen ofzo, oelewapper?!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:07 schreef marcel-o het volgende:
Een forward en een backward van personen die je met elkaar assosieert in 10 min is niet bepaald te volgen dan![]()
eh jawel hoor, ik wilde alleen op subtiele wijze zeggen dat het niet aan de alcohol ligt dat je dom bentquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:27 schreef Herald het volgende:
[..]
eh jawel hoor, ik wilde alleen op subtiele wijze zeggen dat het niet aan de alcohol ligt dat je dom bent
Inderdaad, als je het die ene aflevering niet doorhad, dan was die aflevering met het graf toch zeker wel de hintquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:06 schreef Xrenity het volgende:
Ja, het was uiteindelijk echt wel duidelijk dat Sun en Jin in die ene ep niet in elkaars 'tijd' zaten. Vooral toen ze ineens aan Jins graf stonden.
Dat is dezelfde aflevering, jij nitwit.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Inderdaad, als je het die ene aflevering niet doorhad, dan was die aflevering met het graf toch zeker wel de hint
Er was nergens te zien of ze zn lijk daadwerkelijk hebben gevonden.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:31 schreef Aventura het volgende:
[..]
Inderdaad, als je het die ene aflevering niet doorhad, dan was die aflevering met het graf toch zeker wel de hint
[quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:29 schreef Breach het volgende:
Tip voor die marcel meneer: kijk die aflevering nog eens een keertje op je gemak terug. Dan wordt er vast een hoop duidelijk. En niet weer stiekem bier drinken he![]()
Dat dus juist de grap, dat het lijkt alsof Jin bezig is om dingen voor Sun te regelen, terwijl het juist niet zo is.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:52 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Er was nergens te zien of ze zn lijk daadwerkelijk hebben gevonden.
Heel veel graven zijn leeg, gewoon ter nagedachtenis van die persoon.
ik dacht toen ook "kut Jin is doodwaardoor eigenlijk? misschien wel om te verdoezelen dat ie wel leeft maar achter is gebleven op het eiland."
Later zie je Jin alles op alles zetten om die Panda te regelen en te brengen.
ik heb het nog eens bekeken net
In het stukje forward zie je Sun het ziekenhuis in gereden worden in een rolstoel, er wordt nog gezegd dat ze een van de O6 is. In het exact zelfde stukje, zie je Jin die panda regelen.
Dus zo heel erg raar is mijn conclusie niet
[..]
[
heb je zelf nog eens terug gekeken?
en de winkelier gaf aan dat het 't jaar 2000 was omdat het het jaar van de draak was, zoiets.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:41 schreef _GdR_ het volgende:
je kon t zien aan zn telefoon geloof ik. buiten die winkel liet ie m vallen. zware oldschool telefoon.
later heeft ie een hele hippe.
En Jin zegt ergens dat hij net 2 maanden getrouwd is. En volgens mij was het geslacht van de baby ook anders. Edit: ff opgezocht, je kon blauwe linten zien. Sun kreeg een dochter. Allemaal overduidelijke hints...Ik heb nooit 1 sec. getwijfeld dat het een flashback was.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:41 schreef _GdR_ het volgende:
je kon t zien aan zn telefoon geloof ik. buiten die winkel liet ie m vallen. zware oldschool telefoon.
later heeft ie een hele hippe.
Godverdomme.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 13:54 schreef marcel-o het volgende:
een pagina terug werd er gespeculeerd over de dood van Jin.
Heeft niemand de flash forward gezien van Jin, Panda-knuffelbeer en bevalling Sun ?!
Dus ja, hij heeft het overleefd.
en moeten we serieus tot Januari wachten?
Kiefers pa? Wat had die daar moeten doen dan? De evil-geworden Jack Bauer spelen die uit de toekomst teruggestuurd is om zichzelf te vermoorden?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:37 schreef planethugo het volgende:
straks gaat ie in 't 24 topic vragen waarom donald sutherland niet meespeelde in seizoen 6
Geen verhaallijn is de 24-schrijvers te gek.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:52 schreef Symer het volgende:
[..]
Kiefers pa? Wat had die daar moeten doen dan? De evil-geworden Jack Bauer spelen die uit de toekomst teruggestuurd is om zichzelf te vermoorden?
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:33 schreef Merkie het volgende:
De volgende die de Jin/Sun-flashforward niet snapt mag echt neergeknuppeld worden hoor, nofi verder.
main characters sterven altijd in slowmotion met een zielig melodietje en dat was niet het gevalquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:41 schreef EliseZwart het volgende:
En wie zegt trouwens dat Jin wel leeft? Is dat alleen n.a.v die golven in het water? Of zijn er nog meer bevestigingen?
Deze redenering snijdt het meest hout van allemaalquote:Op woensdag 11 juni 2008 00:00 schreef Herald het volgende:
[..]
main characters sterven altijd in slowmotion met een zielig melodietje en dat was niet het geval
Ja.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Deze redenering snijdt het meest hout van allemaal
whehe zo erg waar.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:00 schreef Herald het volgende:
[..]
main characters sterven altijd in slowmotion met een zielig melodietje en dat was niet het geval
wiequote:Op woensdag 11 juni 2008 12:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Tony kreeg ook geen klok toen hij dood gingDus die redenatie is gelul
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:25 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Tony kreeg ook geen klok toen hij dood gingDus die redenatie is gelul
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus de redenering is juist briljant.![]()
Hij krijg trouwens wel een klok, maar geen stille klok
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:05 schreef _GdR_ het volgende:
wie de hel is tony dan?
De enige Tony die ik ken van Lost is Tony Lee:quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:05 schreef _GdR_ het volgende:
wie de hel is tony dan?
Jin leeft nog gewoon hoor, getuige de flashforward bij de bevalling van Sun een paar afleveringen terug.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:41 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou niet snappen
En wie zegt trouwens dat Jin wel leeft? Is dat alleen n.a.v die golven in het water? Of zijn er nog meer bevestigingen?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 14:37 schreef dottinator het volgende:
[..]
Jin leeft nog gewoon hoor, getuige de flashforward bij de bevalling van Sun een paar afleveringen terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |