abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:20:47 #101
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_59114237
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 12:57 schreef Herald het volgende:

[..]

wat hoor ik in het rode kader te zien?
timetravel apparaatje van Ben.

als je uit een vliegtuig donderd heb je geen zaklamp bij je. kan niet missen.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:38:10 #102
144937 Shrien
OHMAHGADS
pi_59114751
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:20 schreef _GdR_ het volgende:

[..]

timetravel apparaatje van Ben.

als je uit een vliegtuig donderd heb je geen zaklamp bij je. kan niet missen.
wtf ?
Het is Ben zn baton
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:39:43 #103
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_59114804
quote:
Als dat zo is.....
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  woensdag 4 juni 2008 @ 13:41:24 #104
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_59114864
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:38 schreef Shrien het volgende:

[..]

wtf ?
Het is Ben zn baton
als Ben in de woestijn ligt heeft ie m bij m.
en voordat Ben die wietkwekerij ingaat geeft ie m aan Locke.

http://bp3.blogger.com/_H(...)05-15+11-27-1111.jpg

dit moet een link zijn.
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:09:17 #105
3767 Herald
Come get some
pi_59115756
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:41 schreef _GdR_ het volgende:
als Ben in de woestijn ligt heeft ie m bij m.
en voordat Ben die wietkwekerij ingaat geeft ie m aan Locke.

http://bp3.blogger.com/_H(...)05-15+11-27-1111.jpg

dit moet een link zijn.
je hebt het stuk gemist dat Locke de baton weer terug geeft? En je hebt niet door dat Ben de baton in de woestijn bij zich heeft, dus eh dat niemand anders hem dan kan hebben?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:23:15 #106
133369 Jivis
Critikut
pi_59116173
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:09 schreef Herald het volgende:

[..]

je hebt het stuk gemist dat Locke de baton weer terug geeft? En je hebt niet door dat Ben de baton in de woestijn bij zich heeft, dus eh dat niemand anders hem dan kan hebben?
Ehm, Ben is de toekomst ingegaan en heeft toen de baton aan Jack gegeven die er dus vervolgens mee in de jungle terechtkomt?
Amen.
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:31:07 #107
3767 Herald
Come get some
pi_59116418
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 13:12 schreef Jivis het volgende:
Ik vind juist dat bovenstaande foto (Jack die in de jungle ligt met 't stokkie van Ben naast zich) juist bewijst dat ze wel degelijk vantevoren hebben bedacht hoe het in elkaar steekt.
ik geloof niet dat ze in 2004 hebben bedacht om een wapenstok naast Jack neer te leggen om die vervolgens 4 jaar later pas te gaan gebruiken. Daarbij is het erg raar dat niemand dat ding toen heeft opgeraapt als het een (bruikbaar) wapen zou zijn.
In 2004 dachten ze dat een 10 jarig jongetje ook een goed idee was, maar in 2010 zou Walt het uiterlijk hebben van een 16jarige.

Een brainstorm sessie van de Lost schrijvers over het verhaal gaat volgens mij zo:

"zeg weet je nog dat in seizoen 1 de doodskist van Jack's vader leeg was?"
"nee?"
"nou die vond Jack leeg in de grotten"
"welke grotten?"
"de grotten van Adam en Eva en de zwart en witte steentjes"
"waar heb je het in godsnaam over?"
"zucht..."
"oh wacht nu begint het me te dagen, ja is ook al zolang geleden eh... ehm misschien moeten we Christian Sheppard maar weer in het verhaal schrijven"
"ja maar als wat"
"ik maak er wel wat van, ik heb toch pas over twee jaar een echte verklaring nodig"
"dat zei je in 2005 ook over dat beeld met 4 tenen"
"serieus?"
"ja"
"nee ik bedoel heb ik serieus een beeld met 4 tenen in het verhaal geschreven? Man wat moet ik nog veel uitleggen, hoeveel seizoenen heb ik nog?"
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:34:21 #108
3767 Herald
Come get some
pi_59116528
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:23 schreef Jivis het volgende:
Ehm, Ben is de toekomst ingegaan en heeft toen de baton aan Jack gegeven die er dus vervolgens mee in de jungle terechtkomt?
maar wat heeft dat te maken met dat Ben zijn baton aan Locke geeft?

Maar stel Jack kan tijdreizen, dan gaat Jack uit de toekomst naar het eiland in het verleden en waar is de Jack uit die tijdlijn dan?
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:37:29 #109
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_59116633
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:31 schreef Herald het volgende:

[..]

ik geloof niet dat ze in 2004 hebben bedacht om een wapenstok naast Jack neer te leggen om die vervolgens 4 jaar later pas te gaan gebruiken. Daarbij is het erg raar dat niemand dat ding toen heeft opgeraapt als het een (bruikbaar) wapen zou zijn.
In 2004 dachten ze dat een 10 jarig jongetje ook een goed idee was, maar in 2010 zou Walt het uiterlijk hebben van een 16jarige.

Een brainstorm sessie van de Lost schrijvers over het verhaal gaat volgens mij zo:

"nee?"
"welke grotten?"
"zucht..."
"oh wacht nu begint het me te dagen, ja is ook al zolang geleden eh... ehm misschien moeten we Christian Sheppard maar weer in het verhaal schrijven"
"ja maar als wat"
"ik maak er wel wat van, ik heb toch pas over twee jaar een echte verklaring nodig"
"serieus?"
"ja"
"nee ik bedoel heb ik serieus een beeld met 4 tenen in het verhaal geschreven? Man wat moet ik nog veel uitleggen, hoeveel seizoenen heb ik nog?"
Daar is toch zo'n geweldige cartoon van gemaakt, hoe de Lost schrijvers dingen verzinnen.
Ik zou die wel weer eens willen zien.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:48:16 #110
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_59117005
quote:

[..]

het zal me iig niets verbazen. het verhaal steekt iets te goed inelkaar.
Ben gaf dat ding aan Locke omdat Ben mogelijk vermoord zou kunnen worden.
Ben kreeg m terug. Ben is ws de toekomst in en Locke is de nieuwe 'leider'. Ben is er klaar mee en ontmoet Jack die opzoek is naar zn vader. Ben geeft t stickie aan m en komt terug voor de vliegtuig crash en is te laat om een kaartje te kopen dus gebruikt ie de 'dode-vader-in-een-doodskist-truuk' oid.

de versnelde versie maar ik denk dat het op zoiets uitkomt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:58:21 #111
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_59117363
nou net gekeken

wat waren die heli scenes nep zeg dacht dat nl films/series nep waren

verder, jammer dat die klote flashforwards er waren

en waarom gingen ze op laatst van die boot af ? omdat ze bang waren vermoord te worden ofzo ? maar in die flash forwards zitten ze wel gewoon in usa
pi_59117492
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:58 schreef jorienvdherik het volgende:
nou net gekeken

en waarom gingen ze op laatst van die boot af ? omdat ze bang waren vermoord te worden ofzo ? maar in die flash forwards zitten ze wel gewoon in usa
Jorientje, ik mag toch hopen dat je niet de boot bedoelt waar de helikopter regelmatig op geland is?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:08:09 #113
139407 jorienvdherik
pi_59117683
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:01 schreef Breach het volgende:

[..]

Jorientje, ik mag toch hopen dat je niet de boot bedoelt waar de helikopter regelmatig op geland is?
nee van de boot searching
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:10:02 #114
3767 Herald
Come get some
pi_59117742
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:48 schreef _GdR_ het volgende:
het zal me iig niets verbazen. het verhaal steekt iets te goed inelkaar.
Elk seizoen nieuwe mysteries verzinnen terwijl vragen van 4 jaar terug nog steeds niet beantwoord zijn vind ik niet een goed in elkaar gestoken verhaal.
quote:
Ben gaf dat ding aan Locke omdat Ben mogelijk vermoord zou kunnen worden.
Ben gaf zich over aan Keamy, omdat hij een plan had. Als hij de baton in zijn zak had, had Keamy hem gefouilleerd en dat baton in beslag genomen ofzo.
quote:
Ben kreeg m terug. Ben is ws de toekomst in en Locke is de nieuwe 'leider'. Ben is er klaar mee en ontmoet Jack die opzoek is naar zn vader. Ben geeft t stickie aan m en komt terug voor de vliegtuig crash en is te laat om een kaartje te kopen dus gebruikt ie de 'dode-vader-in-een-doodskist-truuk' oid.
Als Ben naar de toekomst gaat (2005), hoe kan hij dan Jack ontmoeten die in 2004 in Australië is. Dan geeft ie ook nog een wapenstok aan Jack, "smokkel deze eens mee in het vliegtuig, dan kruip ik in een doodskist". Jack denkt zovan "wtf?" en dan legt Ben uit "ik ben in 2004 op een eiland en zie je vliegtuig crashen, ik heb 33 verschillende identiteiten, ben steenrijk en weet alles van iedereen, maar ik kan geen kaartje meer kopen om in dat gecrashte vliegtuig te zitten. Dus graag wil ik in een doodskist mee, zodat ik uit de lucht kan vallen." Jack helemaal verbaasd, "Ja maar als je al op dat eiland bent, waarom moet ik je dan meesmokkelen?".

[ Bericht 0% gewijzigd door Herald op 04-06-2008 15:17:04 ]
pi_59117879
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:10 schreef Herald het volgende:
Als Ben naar de toekomst gaat (2005), hoe kan hij dan Jack ontmoeten die in 2004 in Australië is. Dan geeft ie ook nog een wapenstok aan Jack, "smokkel deze eens mee in het vliegtuig, dan kruip ik in een doodskist". Jack denkt zovan "wtf?" en dan legt Ben uit "ik ben in 2004 op een eiland en zie je vliegtuig crashen, ik heb 33 verschillende identiteiten, ben steenrijk en weet alles van iedereen, maar ik kan geen kaartje meer kopen om in dat gecrashte vliegtuig te zitten. Dus graag wil ik in een doodskist mee, zodat ik uit de lucht kan vallen." Jack helemaal verbaasd, [i]"Ja maar als je al op dat eiland bent, waarom moet ik je dan meesmokkelen?".
Ik snap het niet meer.
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:17:06 #116
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_59117974
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:10 schreef Herald het volgende:

[..]

Elk seizoen nieuwe mysteries verzinnen terwijl vragen van 4 jaar terug nog steeds niet beantwoord zijn vind ik niet een goed in elkaar gestoken verhaal.
[..]

Ben gaf zich over aan Keamy, omdat hij een plan had. Als hij de baton in zijn zak had, had Keamy hem gefouilleerd en dat baton in beslag genomen ofzo.
[..]

Als Ben naar de toekomst gaat (2005), hoe kan hij dan Jack ontmoeten die in 2004 in Australië is. Dan geeft ie ook nog een wapenstok aan Jack, "smokkel deze eens mee in het vliegtuig, dan kruip ik in een doodskist". Jack denkt zovan "wtf?" en dan legt Ben uit "ik ben in 2004 op een eiland en zie je vliegtuig crashen, ik heb 33 verschillende identiteiten, ben steenrijk en weet alles van iedereen, maar ik kan geen kaartje meer kopen om in dat gecrashte vliegtuig te zitten. Dus graag wil ik in een doodskist mee, zodat ik uit de lucht kan vallen." Jack helemaal verbaasd, [i]"Ja maar als je al op dat eiland bent, waarom moet ik je dan meesmokkelen?".

niemand weet precies hoe t verhaal verder gaat. maar ik denk er iig zo over.
en met interviews zeiden de makers dat het standbeeld (voet) zeker nog terug kwam.
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:17:12 #117
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_59117979
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:58 schreef jorienvdherik het volgende:
nou net gekeken

Ga het seizoen nog eens vanaf het begin kijken, misschien dat je het dan beter begrijpt.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:18:45 #118
139407 jorienvdherik
pi_59118023
aub niet, vond seizoen 4 maar minder leuk als al die andere.

vind gewoon niks aan dat ze laten weten hoe het later is;.

in die kamer met die bom totaal geen spanning, omdat jin toch dood gaat
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:22:25 #119
133369 Jivis
Critikut
pi_59118153
Mensen die zonder hoofdletters typen en "Kees en Co briljant" in hun onderschrift hebben weiger ik serieus te nemen .
Amen.
pi_59118240
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:22 schreef Jivis het volgende:
Mensen die zonder hoofdletters typen en "Kees en Co briljant" in hun onderschrift hebben weiger ik serieus te nemen .
Geloof me, wat er eerst stond was nog erger

OT: Ik vond seizoen 4 na seizoen 2 toch het leukst. Ondanks dat het een beetje de sci-fi kant op gaat heb ik genoten van de 3 laatste afleveringen.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:32:38 #121
133369 Jivis
Critikut
pi_59118484
quote:

[..]

"nee?"
"welke grotten?"
"zucht..."
"ja maar als wat"
"serieus?"
"ja"

Vrij domme uitspraak die al 28383238 keer is gedaan. Ik geloof echt niet dat het zo gaat. Volgensmij is het eerder zo dat de leidinggevenden van de schrijvers (dus Carlton Cuse en Damon Lindeloff) vantevoren alles in grote lijnen hebben uitgezet. Daarna vertellen ze de overige schrijvers gewoon wat er precies in de afleveringen moet zitten en geven ze die verder de artistieke vrijheid om de interacties tussen de personages te ontwikkelen enzovoort. Als ze gewoon out of the blue allemaal dingen hebben zitten verzinnen zouden ze vrij dom zijn en ontketenen ze een ware oorlog met de fans.

Verder zijn er al zoveel dingen teruggekomen die in eerdere seizoenen onbelangrijk leken. Lost zit echt vol met details. Ik heb er wel vertrouwen in . Maar als jij gelijk blijkt te hebben gaan we samen de schrijvers neerknuppelen, okee?
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:24 schreef Breach het volgende:

[..]

Geloof me, wat er eerst stond was nog erger

OT: Ik vond seizoen 4 na seizoen 2 toch het leukst. Ondanks dat het een beetje de sci-fi kant op gaat heb ik genoten van de 3 laatste afleveringen.
Ik begon bijna sympathie voor je te ontwikkelen, tot je zei dat je seizoen 2 goed vond. Dat was toch het grootste fillerseizoen ever joh .
Amen.
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:48:39 #122
139407 jorienvdherik
pi_59119042
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:22 schreef Jivis het volgende:
Jongens met lang haar ook
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:51:00 #123
133369 Jivis
Critikut
pi_59119112
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:48 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

.
Amen.
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:54:06 #124
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_59119180
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:48 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

2000 light years from home
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:54:41 #125
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_59119208
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:32 schreef Jivis het volgende:

[..]

Vrij domme uitspraak die al 28383238 keer is gedaan. Ik geloof echt niet dat het zo gaat. Volgensmij is het eerder zo dat de leidinggevenden van de schrijvers (dus Carlton Cuse en Damon Lindeloff) vantevoren alles in grote lijnen hebben uitgezet. Daarna vertellen ze de overige schrijvers gewoon wat er precies in de afleveringen moet zitten en geven ze die verder de artistieke vrijheid om de interacties tussen de personages te ontwikkelen enzovoort. Als ze gewoon out of the blue allemaal dingen hebben zitten verzinnen zouden ze vrij dom zijn en ontketenen ze een ware oorlog met de fans.

Verder zijn er al zoveel dingen teruggekomen die in eerdere seizoenen onbelangrijk leken. Lost zit echt vol met details. Ik heb er wel vertrouwen in . Maar als jij gelijk blijkt te hebben gaan we samen de schrijvers neerknuppelen, okee?
[..]

Ik begon bijna sympathie voor je te ontwikkelen, tot je zei dat je seizoen 2 goed vond. Dat was toch het grootste fillerseizoen ever joh .
Amen .
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:55:48 #126
23982 planethugo
Forza Roda!
pi_59119246
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:32 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ik denk dat ze de nu wel dingen bewust erin stoppen om er later mee terug te komen maar van seizoen 1 zullen ze het eerder andersom doen: seizoen 1 goed bekijken en kijken welke dingetjes je nog iets mee kunt doen. Series maken is nu eenmaal niet zo een zeker vak in amerika dat je ervanuitgaat dat je 6 seizoenen kunt maken.

Ok de grote verhaallijnen hadden ze toen misschien wel al bedacht maar ik geloof niet dat ze al die sci-fi toen al bedacht hadden, anders hadden ze er in de eerdere seizoenen wel al iets mee gedaan. Ze passen het allemaal gewoon erg goed in zodat het niet teveel opvalt...
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:59:28 #127
133369 Jivis
Critikut
pi_59119351
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:55 schreef planethugo het volgende:

[..]

Ik denk dat ze de nu wel dingen bewust erin stoppen om er later mee terug te komen maar van seizoen 1 zullen ze het eerder andersom doen: seizoen 1 goed bekijken en kijken welke dingetjes je nog iets mee kunt doen. Series maken is nu eenmaal niet zo een zeker vak in amerika dat je ervanuitgaat dat je 6 seizoenen kunt maken.

Ok de grote verhaallijnen hadden ze toen misschien wel al bedacht maar ik geloof niet dat ze al die sci-fi toen al bedacht hadden, anders hadden ze er in de eerdere seizoenen wel al iets mee gedaan. Ze passen het allemaal gewoon erg goed in zodat het niet teveel opvalt...
Nee, tuurlijk hebben ze niet alles al vantevoren bedacht, maar ik had het ook over de grote lijnen. Lost is een serie die gebouwd is op het mysterie en vandaar ook dat de fans van Lost alles tot in het detail analyseren en freeze-framen. De schrijvers kunnen het dus bijna niet meer maken om er dingen in te stoppen die nooit meer terug zullen komen. Omdat ze daar dan steeds weer aan herinnerd zullen worden.

En de science-fiction zat er al vanaf het begin in, al was het eerst wat subtieler. Seizoen 1 had ook meer een Jurassic Park-achtige vibe. Ik denk dat ze dat vooral hebben gedaan om indruk te maken en een grote schare fans te verzamelen, zodat ze nu wat meer van het achtergrond gebeuren kunnen uitleggen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Jivis op 04-06-2008 16:37:50 ]
Amen.
pi_59119571
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:51 schreef Jivis het volgende:

[..]

.
Waarom heb je je avatar gewijzigd ?
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:09:52 #129
133369 Jivis
Critikut
pi_59119675
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Waarom heb je je avatar gewijzigd ?
?

Heb deze al zo'n twee maanden hoor .
Amen.
pi_59120816
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:09 schreef Jivis het volgende:

[..]

?

Heb deze al zo'n twee maanden hoor .
Sodemieters
Je kan met deze zeker thuiskomen hoor
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:07:19 #131
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_59121336
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:37 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Daar is toch zo'n geweldige cartoon van gemaakt, hoe de Lost schrijvers dingen verzinnen.
Ik zou die wel weer eens willen zien.
Dat was geen cartoon, maar met echte acteurs. Het was wel hilarisch idd, met "The magic Turtle" enzo. En dat ze besluiten de tijd te laten terugdraaien, zodat ze het volgende seizoen gewoon alle episodes achteruit kunnen afspelen en niemand die het doorheeft.

Maar ik geloof dat er in werkelijkheid een Groots Plan is
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:10:01 #132
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_59121398
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:07 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Dat was geen cartoon, maar met echte acteurs. Het was wel hilarisch idd, met "The magic Turtle" enzo. En dat ze besluiten de tijd te laten terugdraaien, zodat ze het volgende seizoen gewoon alle episodes achteruit kunnen afspelen en niemand die het doorheeft.

Maar ik geloof dat er in werkelijkheid een Groots Plan is
Je hebt gelijk inderdaad, classic filmpje.
"Jin wakes up in the morning and realizes that.....THE SEA IS MISSING!"
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:16:17 #133
133369 Jivis
Critikut
pi_59121511
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:10 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Zijn ze nog vrij in de buurt gekomen ook, alleen is in plaats van the sea the island missing .
Amen.
pi_59121550
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:10 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Link naar het filmpje?
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:24:27 #135
133369 Jivis
Critikut
pi_59121680
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:18 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Link naar het filmpje?
klik
Amen.
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:25:30 #136
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_59121713
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:24 schreef Jivis het volgende:

[..]

klik
lul
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:48:07 #137
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_59122274
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:18 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Link naar het filmpje?
Geen idee, wil 'em zelf ook graag weer zien.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:13:50 #139
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_59122829
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 17:59 schreef Symer het volgende:
Aldaar:

Writers of Lost
Dank u, Symer!
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_59124213
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:13 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Dank u, Symer!

Vond trouwens ook nog dit filmpje van The Daily Show van gisteravond

"I need a polar bear!" Whoop-whoop
pi_59124432
Ja de had ik ook gezien, erg leuk
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:43:05 #142
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_59125256
Auw, mijn hoofd... al die theorieen
pi_59136609
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:43 schreef Haunter het volgende:
Leuk toch die theorien? dat maakt Lost nou zo geweldig,het is onvoorspelbaar.
  donderdag 5 juni 2008 @ 09:27:20 #144
28033 Pek
je moet wat
pi_59137216
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:43 schreef Haunter het volgende:

The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_59137885
Wie durft het met me aan ... Adam en Eve zijn Sawyer en Juliette.
  donderdag 5 juni 2008 @ 10:41:36 #146
133369 Jivis
Critikut
pi_59138681
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 10:04 schreef FlashingLights het volgende:
Zat ik ook al aan te denken ja Zou goed kunnen als die timeloop theorie klopt.
Amen.
pi_59142357
quote:
Als dat zo is dan heb ik echt 4-5 jaar naar een kut serie gekeken
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:20:33 #148
133369 Jivis
Critikut
pi_59142614
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Als dat zo is dan heb ik echt 4-5 jaar naar een kut serie gekeken
Want...?
Amen.
pi_59142683
quote:
Daar valt nog weinig zinnigs over te zeggen. Niet dat dat ons tegen moet houden natuurlijk.

Als alleen Sawyer en Juliet daar liggen, betekent dat dan dat de 06 + Locke's lijk falen om terug te komen? Of hebben ze de vorige keer gefaald? Dat het ze nu wél gaat lukken en als bewijs daarvan verdwijnen de zwart/witte steentjes plotseling (net als de foto's in Back to the Future)?
pi_59143049
Ik denk niet dat ze adam en eva zijn, al kan er met dat tijd reizen wel een hoop gedonder komen
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_59144297
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:20 schreef Jivis het volgende:

[..]

Want...?
Wat is dat nou voor onzin. Dat betekend dus dat ze eigenlijk al dood zijn maar ze weten het nog niet omdat ze door de 'tijd' hebben gereisd.
  donderdag 5 juni 2008 @ 14:25:54 #152
134538 chansadres
Black & White
pi_59144603
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:23 schreef Symer het volgende:

[..]

Daar valt nog weinig zinnigs over te zeggen. Niet dat dat ons tegen moet houden natuurlijk.

Als alleen Sawyer en Juliet daar liggen, betekent dat dan dat de 06 + Locke's lijk falen om terug te komen? Of hebben ze de vorige keer gefaald? Dat het ze nu wél gaat lukken en als bewijs daarvan verdwijnen de zwart/witte steentjes plotseling (net als de foto's in Back to the Future)?
Het eiland kan in twee richtingen zijn verplaatst. Of achteruit of vooruit. Het eiland verdween voor Jack zijn ogen. Als het achteruit was verplaatst, had het gewoon daar gelegen. 10 jaar ouder maar wel op dezelfde plek. Als er geen heden is op het eiland, verdwijnt het. Het is gewoon wachten tot over zoveel jaar dat het eiland weer verschijnt. Als het verschijnt zijn alleen de mensen die van het eiland zijn gekomen, ouder geworden. De mensen op het eiland hebben gewoon zoveel jaar niet meegemaakt. Voorbeeld: Eiland is 10 jaar verplaatst naar voren. Over 10 jaar wilt Jack terug. Ze wachten tot het eiland weer verschijnt en dan gaan ze terug. Dan zou Jack 10 jaar ouder zijn maar Juliet is even oud als toen het eiland verdween (10 jaar geleden dus). Hopenlijk is het te begrijpen
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_59144776
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:25 schreef chansadres het volgende:

[..]

Het eiland kan in twee richtingen zijn verplaatst. Of achteruit of vooruit. Het eiland verdween voor Jack zijn ogen. Als het achteruit was verplaatst, had het gewoon daar gelegen. 10 jaar ouder maar wel op dezelfde plek. Als er geen heden is op het eiland, verdwijnt het. Het is gewoon wachten tot over zoveel jaar dat het eiland weer verschijnt. Als het verschijnt zijn alleen de mensen die van het eiland zijn gekomen, ouder geworden. De mensen op het eiland hebben gewoon zoveel jaar niet meegemaakt. Voorbeeld: Eiland is 10 jaar verplaatst naar voren. Over 10 jaar wilt Jack terug. Ze wachten tot het eiland weer verschijnt en dan gaan ze terug. Dan zou Jack 10 jaar ouder zijn maar Juliet is even oud als toen het eiland verdween (10 jaar geleden dus). Hopenlijk is het te begrijpen
Net als de bekende tweeling waarvan er 1 op ruimtereis gaat en de ander hier blijft. Bij terugkomst is de 1 dan ook ouder dan de ander.

Maar wat zegt dat ons over Adam en Eve? Dat Jack&Co allang dood waren toen Sawyer en Juliet overleden en dat ze daarom apart liggen? Maar Locke komt na 3 jaar de 06 al opzoeken, dus zoveel verschil kan er niet tussen zitten toch?
  donderdag 5 juni 2008 @ 14:45:20 #154
134538 chansadres
Black & White
pi_59145326
Het probleem waar ik mee zit. In de hatch duwden ze op die knop. Daarmee ging hij steeds weer zoveel minuten terug in de tijd. Daarom werden ze ook niet ouder. Nu dat die hatch geëxplodeerd is, loopt de tijd verder. Ik denk dus dat de hatch een soort afstandbediening was om de tijd terug te zetten (wat Ben in de Finale met de hand deed). Als je het eiland weer onzichtbaar wilt maken dan zou je na zoveel minuten weer draaien. Dat zal niet gebeuren omdat niemand weet hoe het moest behalve Ben. Dus het zal maar een eenmalige verplaatsing zijn. Dat betekend dus dat als ze achteruit gaan, dat ze het punt weer zullen bereiken dat de helikopter het eiland ziet verdwijnen. Oftewel het eiland moet weer zichtbaar zijn. Alleen er is op dat moment niks gebeurd dus kan het er niet zijn. Verdwijnt het eiland dan of is het nog steeds aanwezig? Ik denk dat Lost zich hier niet te serieus over gaan nadenken. Ik denk een eigen visie dus hoe lang ik hier op zit te breinbreken, Lost kan het altijd anders doen.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_59145867
Ik denk dat het elektromagnetisme in de hatch ongerelateerd is aan de 'pocket of negatively charged exotic matter'. Beide hebben wel een effect op de atmosfeer om het eiland heen (licht- en geluid-golven bedoel ik dan), maar beïnvloeden elkaar niet.

Ook denk ik niet dat het eiland achteruit kan gaan in de tijd, zou het dan niet bovenop het eiland landen dat er toen al was? Verder moet het eiland ook fysiek verplaatst zijn, naast temporaal, omdat het verplaatsen anders geen nut had. Het zou nog steeds op dezelfde plaats liggen (zij het een x aantal jaar later), en Widmore zou het zo weer kunnen vinden.

Het eiland is nu onvindbaar en er zijn maar een paar manieren om terug te komen. 1 daarvan is terug in de tijd gaan en aan boord van 815 zien te komen. Maar dan zitten er dus 2 Jacks, Kates, Sayids, Suns en 4 Hurleys in het toestel (die moest immers 2 plaatsen kopen). Bovendien hoop ik dat tijdreizen uniek is voor het eiland en niet te pas en te onpas gedaan kan worden.

Het ziet ernaar uit dat we toch moeten blijven kijken als we antwoorden willen
pi_59147677
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 15:00 schreef Symer het volgende:
Het ziet ernaar uit dat we toch moeten blijven kijken als we antwoorden willen
Alsof we niets beters te doen hebben met ons leven.
pi_59147808
Op de nieuwe Coldplay CD heet track 03 'Lost!' en track 04 '42'
  donderdag 5 juni 2008 @ 16:38:32 #158
3767 Herald
Come get some
pi_59148601
ik vind jullie echt allemaal kut theorieën hebben
pi_59149550
Symer is de held van dit topic
pi_59149583
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:38 schreef Herald het volgende:
Het staat je vrij om met betere te komen. We wachten met spanning.
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:21:47 #161
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_59149759
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:38 schreef Herald het volgende:
Ik zag je nog lopen gisteren
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:57:21 #162
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_59150467
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:13 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Pas als -Mo- dood en begraven is
pi_59150605
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:57 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Is HIMYM zo onderhand eindelijk eens gecanceld of hoe zit dat?
pi_59151064
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 17:57 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Can't hardly wait.
  donderdag 5 juni 2008 @ 18:38:23 #165
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_59151314
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 18:04 schreef Symer het volgende:

[..]

Is HIMYM zo onderhand eindelijk eens gecanceld of hoe zit dat?
NOOIT.
pi_59154194
ik weet het goed gemaakt: Symer EN -Mo- zijn de helden van dit topic

En HIMYM is bagger met een lachband
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:06:25 #167
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_59154579
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 20:48 schreef wolfrolf het volgende:
ik weet het goed gemaakt: Symer EN -Mo- zijn de helden van dit topic [ afbeelding ]

En HIMYM is bagger met een lachband
Wolfrolf & Symert .

Ik trek de stekker uit het kabinet als deze uitspraken niet terug worden genomen.
  donderdag 5 juni 2008 @ 21:31:45 #168
63388 tass
There Can Be Only One!
pi_59155270
Naar aanleiding van de laatste 2 pagina's wil ik even zeggen dat ik er geen bal van snap
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:10:47 #169
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59156356
net gekeken, vorige topic bijgelezen. Durft iemand met zekerheid te stellen dat Sun enzo dood zijn? Waarom zou die niet over boord en zijn gesprongen en weg zijn gezwommen. En zou Daniel optijd terug op het eiland zijn gekomen?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_59156433
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:10 schreef One_conundrum het volgende:
net gekeken, vorige topic bijgelezen. Durft iemand met zekerheid te stellen dat Sun enzo dood zijn? Waarom zou die niet over boord en zijn gesprongen en weg zijn gezwommen. En zou Daniel optijd terug op het eiland zijn gekomen?
Ben je nou de tweede dit niet het verschil tussen Sun en Jin weet ( ), of ben je dezelfde?
pi_59156439
quote:
Durft iemand met zekerheid te stellen dat Sun enzo dood zijn?
NEE WANT HET IS JIN DIE NOG OP DE BOOT ZAT. Sun is nog springlevend en heeft haar vaders bedrijf gepwnd. Kijk je de serie met je ogen dicht ofzo?

Zulks een onbenullige post hè.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:34:48 #172
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_59157105
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:13 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Ben je nou de tweede dit niet het verschil tussen Sun en Jin weet ( ), of ben je dezelfde?

Ik kan die lui die Jin en Sun niet uit elkaar kunnen houden nooit uit elkaar houden
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:37:00 #173
133369 Jivis
Critikut
pi_59157172
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:34 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Ik wist in aflevering vier ook nog niet wie Sun en Jin nou waren.

Maar inmiddels zijn we vier SEIZOENEN verder jongeman .
Amen.
pi_59157300
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:37 schreef Jivis het volgende:

[..]

Ik wist in aflevering vier ook nog niet wie Sun en Jin nou waren.
Ik had altijd het ezelsbruggetje dat Jin op Jan leek en Jan een mannennaam is.
Sun lijkt op 'sin' en vrouwen zijn de grootste zonden die bestaan.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:43:49 #175
133369 Jivis
Critikut
pi_59157345
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:41 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Misschien even tegen One_conundrum zeggen .
Amen.
pi_59157367
quote:
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:45:02 #177
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_59157383
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:41 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Jin heeft de i van pik en Sun de u van kut. Easy like sunday morning
pi_59157534
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:45 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Jin heeft de i van pik en Sun de u van kut. Easy like sunday morning
Nu nog een tip om Walt, Michael en Eko uit elkaar te halen? Ben nooit zo goed met negers.
pi_59157726
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 22:50 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Nu nog een tip om Walt, Michael en Eko uit elkaar te halen? Ben nooit zo goed met negers.
Ze zijn allemaal zwart?

Oh nee dat helpt niet
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:27:01 #180
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_59158587
quote:

[..]

Ehm... Michael is een ichael... Walt is niet bald en Mr. Eko is een wacko. Té makkelijk gewoon
  vrijdag 6 juni 2008 @ 00:24:18 #181
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_59160152
Spoilers!
pi_59160311
quote:

[..]

Ik dacht eerst altijd dat dat mr Eko zn lul in zn hand had, later realiseerde ik me dat het een stok was
  vrijdag 6 juni 2008 @ 01:04:54 #183
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_59160772
quote:

[..]

Eko is zwart.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 6 juni 2008 @ 07:36:02 #184
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_59163081
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 01:04 schreef TC03 het volgende:

[..]

Eko is zwart.
en je weet alle michael's zijn blank
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 07:54:03 #185
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_59163173
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_59165884
Dit begint een nutteloos topic te worden

Jammer na zo'n spetterende seizoensfinale -
pi_59166587
en wanneer begint season 5
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_59166974
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:33 schreef Saphia het volgende:
Dit begint een nutteloos topic te worden

Jammer na zo'n spetterende seizoensfinale -
Ik heb nog een cruciale vraag die nog niet beantwoord is hier:

Waar zou de Dharma haai zijn? Zwemt ie nu alleen rond zonder z'n Dharma-vriendjes of zou die mee zijn gegaan?

Gek dat die nog niet gesteld is eigenlijk Waarschijnlijk typisch zo'n vraag die iedereen wel bezig houdt, maar die ondergesneeuwd wordt door alle andere vragen.
pi_59167521
Ja, dat is inderdaad een goede vraag! Sawyer valt toch een flink eind buiten de kust in het water... De haai zal hem vast nog wel herinneren

Maar dat Dharma logo was toch een inside joke van de special effects departement? Of hebben ze het naderhand toch als canon overgenomen? Kan me wel een podcast onderdeel hierover herinneren, maar weet niet meer precies wat Lindelof en Cuse erover zeiden.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_59167878
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 11:35 schreef DaFrenk het volgende:
Ja, dat is inderdaad een goede vraag! Sawyer valt toch een flink eind buiten de kust in het water... De haai zal hem vast nog wel herinneren
Daar heb je een prima punt idd. Die haai is hoogstwaarschijnlijk een stukje mee gezwommen, daarmee zijn kansen op een lift vergrotend. Zal de haai dan kunnen aarden in de nieuwe omgeving? Een haai met heimwee is immers een kwaaie haai, wat werkelijk waar een domper is voor Daniel en de bende in het bootje.
quote:
Maar dat Dharma logo was toch een inside joke van de special effects departement? Of hebben ze het naderhand toch als canon overgenomen? Kan me wel een podcast onderdeel hierover herinneren, maar weet niet meer precies wat Lindelof en Cuse erover zeiden.
Volgens mij was het niet de bedoeling dat het lichte logo zo bombastisch in beeld was. Het was dus slechts te veel belicht door de productie people, maar verder is het een heuse drommelse Dharma haai.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:04:03 #191
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59168338
quote:
Jin enzo dan. die met dat slechte zaad.

Enn wat ik nog dacht, Mocht Locke nu wel dood van het eiland? Want ze hebben em al een paar keer gereboot. Iig uit die kuil met oude Dharma lui.
pi_59168613
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:04 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Jin enzo dan. die met dat slechte zaad.

Enn wat ik nog dacht, Mocht Locke nu wel dood van het eiland? Want ze hebben em al een paar keer gereboot. Iig uit die kuil met oude Dharma lui.
Ik denk niet dat hij mocht, maar dat hij moest. Daarom pleegt hij ook zelfmoord. In die kuil wilde hij ook al zelfmoord plegen omdat zijn lot hem tegenviel. Toen hij van het eiland af gekicked werd kwam hij bij iedereen langs om te vertellen hoe slecht het was geweest en of iemand hem alsjeblieft terug kan brengen.

We weten dat het eiland grillig is (Rookie sleurt Locke de grond in, even later krijgt hij een deflectie schild om die kogel van Shannon af te weren).

Blijkbaar doet Locke iets dat het eiland pissig maakt. Maar wat zou dat geweest hebben kunnen zijn?

Met betrekking tot Jin: op dit plaatje is duidelijk te zien dat het dek leeg is en dat Jin rechts van het schip wegzwemt:
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:55:05 #193
133369 Jivis
Critikut
pi_59169678
Jin .

Gok dat die dan Daniel tegen gaat komen ofzo?
Amen.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:56:55 #194
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_59169736
Misschien was het eiland boos op Locke omdat hij Jack etc, had laten gaan? Locke probeerde ze wel tegen te houden maar hij faalde, dat kan het geweest zijn. Mooie foto trouwens , duidelijk te zien dat Jin dus nog leeft, nouja of dood gaat in het water door een haai, maar dat zal wel niet.
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:58:04 #195
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_59169766
Cool, dat van Jin was me niet opgevallen! Maar dat brengt me wel bij het volgende: waarom is het dek leeg? Naast Jin liep er zeker nog een handvol mensen daar rond en die waren ook bezig om er vanaf te komen toch? Het lijkt me dus niet dat ze gezellig naar binnen richting de bom gelopen zijn, maar ik zie ook verder niemand zwemmen of met bootjes wegvaren...
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:00:04 #196
133369 Jivis
Critikut
pi_59169830
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:58 schreef Xurk het volgende:
Cool, dat van Jin was me niet opgevallen! Maar dat brengt me wel bij het volgende: waarom is het dek leeg? Naast Jin liep er zeker nog een handvol mensen daar rond en die waren ook bezig om er vanaf te komen toch? Het lijkt me dus niet dat ze gezellig naar binnen richting de bom gelopen zijn, maar ik zie ook verder niemand zwemmen of met bootjes wegvaren...
Begin te twijfelen aan de geestelijke gesteldheid van de bemanning, ze stonden het dek ook nog te zwabberen toen Jin naar die helikopter stond te gillen...
Amen.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:35:17 #197
210763 Wiiperdiipii
Worship yourself
pi_59170715
Helemaal links van de boot op de foto zie je een soort stroming. Ik kan het totaal mis hebben maar misschien zijn dat de andere lui?
Gilmore Girls, Greys Anatomy, Charmed, One Tree Hill, The OC, Dawsons Creek, Veronica Mars, Buffy The Vampire Slayer, Brothers & Sisters, Lost, House , Heroes, Medium , Friends, Desperate Housewives, 24 , Simpsons,Southpark, AllyMcBeal
pi_59170795
Lijkt mij gewoon een CG-foutje hoor dat de boot leeg is.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:44:36 #199
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_59176762
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 12:12 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik denk niet dat hij mocht, maar dat hij moest. Daarom pleegt hij ook zelfmoord. In die kuil wilde hij ook al zelfmoord plegen omdat zijn lot hem tegenviel. Toen hij van het eiland af gekicked werd kwam hij bij iedereen langs om te vertellen hoe slecht het was geweest en of iemand hem alsjeblieft terug kan brengen.

We weten dat het eiland grillig is (Rookie sleurt Locke de grond in, even later krijgt hij een deflectie schild om die kogel van Shannon af te weren).

Blijkbaar doet Locke iets dat het eiland pissig maakt. Maar wat zou dat geweest hebben kunnen zijn?

Met betrekking tot Jin: op dit plaatje is duidelijk te zien dat het dek leeg is en dat Jin rechts van het schip wegzwemt:
[ afbeelding ]
Zoiets dacht ik al, al had ik dit niet gezien. Sun wil dus met Flipje opzoek naar het eiland op Jin te vinden. 'Common interest'
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:50:29 #200
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_59178321
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:38 schreef Xrenity het volgende:
Lijkt mij gewoon een CG-foutje hoor dat de boot leeg is.
Wat hij zegt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')