Ik denk dat ze de nu wel dingen bewust erin stoppen om er later mee terug te komen maar van seizoen 1 zullen ze het eerder andersom doen: seizoen 1 goed bekijken en kijken welke dingetjes je nog iets mee kunt doen. Series maken is nu eenmaal niet zo een zeker vak in amerika dat je ervanuitgaat dat je 6 seizoenen kunt maken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:32 schreef Jivis het volgende:
[..]
Vrij domme uitspraak die al 28383238 keer is gedaan. Ik geloof echt niet dat het zo gaat. Volgensmij is het eerder zo dat de leidinggevenden van de schrijvers (dus Carlton Cuse en Damon Lindeloff) vantevoren alles in grote lijnen hebben uitgezet. Daarna vertellen ze de overige schrijvers gewoon wat er precies in de afleveringen moet zitten en geven ze die verder de artistieke vrijheid om de interacties tussen de personages te ontwikkelen enzovoort. Als ze gewoon out of the blue allemaal dingen hebben zitten verzinnen zouden ze vrij dom zijn en ontketenen ze een ware oorlog met de fans.
Nee, tuurlijk hebben ze niet alles al vantevoren bedacht, maar ik had het ook over de grote lijnen. Lost is een serie die gebouwd is op het mysterie en vandaar ook dat de fans van Lost alles tot in het detail analyseren en freeze-framen. De schrijvers kunnen het dus bijna niet meer maken om er dingen in te stoppen die nooit meer terug zullen komen. Omdat ze daar dan steeds weer aan herinnerd zullen worden.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:55 schreef planethugo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de nu wel dingen bewust erin stoppen om er later mee terug te komen maar van seizoen 1 zullen ze het eerder andersom doen: seizoen 1 goed bekijken en kijken welke dingetjes je nog iets mee kunt doen. Series maken is nu eenmaal niet zo een zeker vak in amerika dat je ervanuitgaat dat je 6 seizoenen kunt maken.
Ok de grote verhaallijnen hadden ze toen misschien wel al bedacht maar ik geloof niet dat ze al die sci-fi toen al bedacht hadden, anders hadden ze er in de eerdere seizoenen wel al iets mee gedaan. Ze passen het allemaal gewoon erg goed in zodat het niet teveel opvalt...
quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:06 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Waarom heb je je avatar gewijzigd?
Dat was geen cartoon, maar met echte acteurs. Het was wel hilarisch idd, met "The magic Turtle" enzo. En dat ze besluiten de tijd te laten terugdraaien, zodat ze het volgende seizoen gewoon alle episodes achteruit kunnen afspelen en niemand die het doorheeft.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daar is toch zo'n geweldige cartoon van gemaakt, hoe de Lost schrijvers dingen verzinnen.
Ik zou die wel weer eens willen zien.
Je hebt gelijk inderdaad, classic filmpje.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was geen cartoon, maar met echte acteurs. Het was wel hilarisch idd, met "The magic Turtle" enzo. En dat ze besluiten de tijd te laten terugdraaien, zodat ze het volgende seizoen gewoon alle episodes achteruit kunnen afspelen en niemand die het doorheeft.![]()
Maar ik geloof dat er in werkelijkheid een Groots Plan is
Zijn ze nog vrij in de buurt gekomen ook, alleen is in plaats van the sea the island missingquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je hebt gelijk inderdaad, classic filmpje.
"Jin wakes up in the morning and realizes that.....THE SEA IS MISSING!"
Link naar het filmpje?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je hebt gelijk inderdaad, classic filmpje.
"Jin wakes up in the morning and realizes that.....THE SEA IS MISSING!"
quote:
quote:
Zat ik ook al aan te denken jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:04 schreef FlashingLights het volgende:
Wie durft het met me aan ... Adam en Eve zijn Sawyer en Juliette.
Als dat zo is dan heb ik echt 4-5 jaar naar een kut serie gekekenquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:04 schreef FlashingLights het volgende:
Want...?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:10 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Als dat zo is dan heb ik echt 4-5 jaar naar een kut serie gekeken
Daar valt nog weinig zinnigs over te zeggen. Niet dat dat ons tegen moet houden natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:04 schreef FlashingLights het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |