quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:42 schreef Symer het volgende:
[..]
Een jaar lang geen
Juliet
trek ik niet hoor.
Misschien omdat ze dood isquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:25 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Las op tweakers dat ook Claire niet terugkomt in seizoen 5. Dat zal zwaar klote zijn
Dat is zwaar voor alle mannen met smaak. Penny zal ook nauwelijks meer in beeld komen denk ik, ook dat zal een gemis zijn (ondanks haar rare halve-maan ogen).quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:12 schreef chansadres het volgende:
[..]
![]()
Een jaar lang niet trekken op Juliet is inderdaad zwaar voor je, he...
Julliet is zó niet lekker, en zo'n hatelijk persoon in de seriequote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:33 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat is zwaar voor alle mannen met smaak.
Hoe ze "Don't bleed to death, Jack" zei met overslaande stem en tranen in haar ogen was typisch Juliet. Zorgzaam, lief, intelligent, eigengereid en toch kan ze zich neerleggen bij het besluit van een man. En hoe ze het hele emotionele spectrum met subtiele gelaatstrekken moeiteloos kan uitbeelden is fenomenaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:41 schreef Han-Pekel het volgende:
[..]
Julliet is zó niet lekker, en zo'n hatelijk persoon in de serie
Amenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:57 schreef Symer het volgende:
[..]
Hoe ze "Don't bleed to death, Jack" zei met overslaande stem en tranen in haar ogen was typisch Juliet. Zorgzaam, lief, intelligent, eigengereid en toch kan ze zich neerleggen bij het besluit van een man. En hoe ze het hele emotionele spectrum met subtiele gelaatstrekken moeiteloos kan uitbeelden is fenomenaal.
Juliet is de vrouw waar alle andere vrouwen zich aan zouden moeten spiegelen.
Voor zover ik weet is ze nog wel van de partij, alleen niet als series regular.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:25 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Las op tweakers dat ook Claire niet terugkomt in seizoen 5. Dat zal zwaar klote zijn
Juliet is 1 van de saaiste personages, wat mij betreft.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:57 schreef Symer het volgende:
[..]
Hoe ze "Don't bleed to death, Jack" zei met overslaande stem en tranen in haar ogen was typisch Juliet. Zorgzaam, lief, intelligent, eigengereid en toch kan ze zich neerleggen bij het besluit van een man. En hoe ze het hele emotionele spectrum met subtiele gelaatstrekken moeiteloos kan uitbeelden is fenomenaal.
Juliet is de vrouw waar alle andere vrouwen zich aan zouden moeten spiegelen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:18 schreef Xurk het volgende:
Doe dan eerder het moment wat zo iconic was [] dat ze er een action figure van hebben gemaakt:
Kate is wel de mooiste ja, maar op een andere manier dan Shannon...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik hou niet zo van blond en dozig.Ik vind Kate leuker.
Juliet vind ik ook wel een erg mooie vrouw ondanks blond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |