Ja hoor.quote:
Hoi medemod.quote:
Mogguhquote:
Het is niet de aanhoudende drukte,quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:45 schreef Bravebart het volgende:
Ik bedacht me net, gelet op de aanhoudende drukte in PUB, is het niet een keer tijd voor een 3e mod, om de enorme hoeveelheid aan topics, posts en enthousiaste users in toom te kunnen houden? Ik weet van een ex-mod dat hij eventueel wel bij wil springen
Nee.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:45 schreef Bravebart het volgende:
Ik bedacht me net, gelet op de aanhoudende drukte in PUB, is het niet een keer tijd voor een 3e mod, om de enorme hoeveelheid aan topics, posts en enthousiaste users in toom te kunnen houden? Ik weet van een ex-mod dat hij eventueel wel bij wil springen
Je hoeft het niet te doen natuurlijk.quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:45 schreef Bravebart het volgende:
Wat is er mis met verjaardagstopics?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
Doe die verjaardagstopics voortaan maar elders, genoeg andere manieren om elkaar te feliciteren. In PUB hoeft 't in ieder geval niet meer.
Nee dan kan het kliekje zich niet meer verheven voelen boven het gepeupelquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat is er mis met verjaardagstopics?Als jullie die nou ook al gaan afschaffen is er helemaal geen sociale beweging in PUB
Is er tegenwoordig inmiddels weer een kliekje?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:42 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee dan kan het kliekje zich niet meer verheven voelen boven het gepeupel [ afbeelding ]. Nergens voor nodig om dat hier in PUB te doen, doe het op MSN of zo.
Nee, gewoon niet doen. Ze zijn totaal niet noodzakelijk en alleen leuk voor het kliekje. Feliciteren kan ook via msn/pm/fobo.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Verjaardagstopics gewoon na een dag dicht mieteren, waarom zouden we dat niet mogen doen. Lekker zinloos.
Laat ze nou maarquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ze zijn leuk, wel doen.
En er was me een hoop baggerquote:Op donderdag 17 juli 2008 05:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ga lekker zuipen op Melt!, met een beetje geluk ook genoeg te baggeren daar. Hier niet meer.
Volgens mij is alleen MASD nog mod van PUB. Gelijk antwoord op je vraagquote:Op dinsdag 16 september 2008 16:28 schreef liiszle het volgende:
even een hele serieuse vraag, want ik weet t niet meer
wie is er samen met Chris mod?
is chris geen mod meer? jeutje.quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij is alleen MASD nog mod van PUB. Gelijk antwoord op je vraag
Ik denk van niet; ik zie alleen MASD nog modden de laatste tijd...quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:46 schreef liiszle het volgende:
[..]
is chris geen mod meer? jeutje.
och, erg nuttig zijn ze beide niet als mod.. *no offence
Welkom.quote:
Eenschquote:Op vrijdag 19 september 2008 08:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Stelletje zeur dozen, D_A 4 mod
Neuh.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:23 schreef oshiro het volgende:
Sjonge jonge Chris, hou eens op met jezelf omhoog neuken en zet dat topic terug
Ah mèèèèn.quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 14:49 schreef Lauriette91 het volgende:
Omg.
Dit moet 3011 zijn, maar nu kan ik het niet meer veranderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door MLI op 30-12-2008 22:35:32 ]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 22:28 schreef MLI het volgende:
Hoe lang ben je al mod, MASD?250 dagen, 6 uur, 19 minuten en 51 secondes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long live music.
Waar zijn je strepen heen?quote:
quote:
Ik heb jou niet genote heur. Ging meer over de kankerverwensingen en zulks.quote:Op zondag 4 januari 2009 17:46 schreef Blaxje het volgende:
Let even op het emo-gehalte ik de PUB SC. Het is niet eens leuk meer (plaatjes posten, banddatums posten kan allemaal in MUZ), vandaar ook mijn EMO SC. Beetje flauw van Chris om me te gaan noten terwijl hij net thuis is. Misschien eens vaker aanwezig zijn, dan snap je wat ik bedoel.Ook mooi dat MASD dat topic gewoon liet doorlopen. Consequent mensen!
Gelukkig vind ik jullie verder lief!
Oh. Okequote:Op zondag 4 januari 2009 19:42 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik heb jou niet genote heur. Ging meer over de kankerverwensingen en zulks.
Tja, eerst hadden we dat gezeik met die voetballers en pokeraars. Wat willen jullie dan dat we doen? Ze doen namelijk niets fout, en de SC loopt echt niet slecht.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:12 schreef Bravebart het volgende:
Ik zal wel weer een verzuurde ouwe lul zijn (voor PUBse begrippen) maar ik ben het wel eens met Blaxje en RennendeRen, SC raakt een beetje verneukt
Nee, begrijp me niet verkeerd, ze doen niks fout (net als de voetballers en pokeraars dat niet deden). De SC loopt lekker, dat isquote:Op maandag 5 januari 2009 19:13 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Tja, eerst hadden we dat gezeik met die voetballers en pokeraars. Wat willen jullie dan dat we doen? Ze doen namelijk niets fout, en de SC loopt echt niet slecht.
Da's absoluut een goed idee, en daar kunnen jullie zelf ook aan meehelpen door het over andere dingen te hebben.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, begrijp me niet verkeerd, ze doen niks fout (net als de voetballers en pokeraars dat niet deden). De SC loopt lekker, dat isalleen er zou misschien wat meer lijn gehouden mogen worden, net als destijds met de voetballers; als het weer te veel over 1 ding gaat 3 topics lang, ff een duwtje in de goeie richting
Heeft in de afgelopen jaren ook prima geholpen
Als je er tussen komtquote:Op maandag 5 januari 2009 19:17 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Da's absoluut een goed idee, en daar kunnen jullie zelf ook aan meehelpen door het over andere dingen te hebben.
Gast, care.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:16 schreef Remake het volgende:
post hier je favoriete software ...
Iemand wil dat we massaal overgaan op zijn programma
Is weg, tnxs.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:16 schreef Remake het volgende:
post hier je favoriete software ...
Iemand wil dat we massaal overgaan op zijn programma
Ik ben vrij goed in afdwalende onderwerpen, ik zou er op lettenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, begrijp me niet verkeerd, ze doen niks fout (net als de voetballers en pokeraars dat niet deden). De SC loopt lekker, dat isalleen er zou misschien wat meer lijn gehouden mogen worden, net als destijds met de voetballers; als het weer te veel over 1 ding gaat 3 topics lang, ff een duwtje in de goeie richting
Heeft in de afgelopen jaren ook prima geholpen
Zoals welke bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:43 schreef remlof het volgende:
Als jullie baggertopics kwijt zijn in PUB kan dat kloppen, die zijn deleted.
Ohnoes, het gaat een keer niet over voetbal.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:00 schreef mstr het volgende:
Kan de SC niet verplaatst worden naar MUZ?
Daar word ik ook schijtziek vanquote:Op maandag 2 februari 2009 21:02 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ohnoes, het gaat een keer niet over voetbal.
En zo zal dat ook met deze gebeuren.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar word ik ook schijtziek van
Maar gelukkig is die hype over.
Maar is het geen idee om een sub-PUB-SC te maken in MUZ?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef Christiaan het volgende:
[..]
En zo zal dat ook met deze gebeuren.
Neuh.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar is het geen idee om een sub-PUB-SC te maken in MUZ?
I approve this message!quote:
Stiekem vind ik het wel een goed idee als er ook een SC komt in MUZ. Dan kunnen we daar hebben over onze zogenoemde 'emo' muziek enzo.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar is het geen idee om een sub-PUB-SC te maken in MUZ?
Dag 2008, met je SC's in doom tempo!quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:02 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het wel een goed idee als er ook een SC komt in MUZ. Dan kunnen we daar hebben over onze zogenoemde 'emo' muziek enzo.
Zijn we ook weer van dat gezeik af
Ja, waarom niet gelijk in CUL. Je kan volgens mij prima je ei kwijt daar hoor. Je hebt ook altijd nog gewoon de losse topics en linkdumptopics.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:29 schreef Lauriette91 het volgende:
Wat een slome SC
MUZ SC in PUB dan? (A)
Emo of Scene SC was nog niet zo'n slecht idee imo.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:29 schreef Lauriette91 het volgende:
Wat een slome SC
MUZ SC in PUB dan? (A)
Nah, gaat toch goed zoals het nu gaat?quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:29 schreef Lauriette91 het volgende:
Wat een slome SC
MUZ SC in PUB dan? (A)
Wat mij betreft zit er wel een flinke verbetering inquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Nah, gaat toch goed zoals het nu gaat?
Metal #4 Met een doedelzakquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:53 schreef MASD het volgende:
[..]
Nah, gaat toch goed zoals het nu gaat?
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:55 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wat mij betreft zit er wel een flinke verbetering in![]()
Zelfs een aantal oude gezichten die iets vaker weer komen loeren.
Of gewoon een Pop-Rock reeksquote:Op vrijdag 6 februari 2009 08:50 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Metal #4 Met een doedelzak
Gooi deze dan ook even dicht anders, of richting MUZ.
Anders heeft de Emo-gang toch ook het recht om een Emo-reeks te starten?
Dan wil ik ook een dance en electronic reeksquote:
En ik een Schlager & Hiphop reeksquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan wil ik ook een dance en electronic reeks
Het waren 3 fantastische minutenquote:Op zondag 15 februari 2009 20:52 schreef MASD het volgende:
Die is koning.
Nou nou.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het waren 3 fantastische minuten!
Jij baalt gewoon dat je niet in dat koningstopic gepost hebtquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 21:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij baalt gewoon dat je niet in dat koningstopic gepost hebt
Die heb ik jaren als wekker gehadquote:
quote:Op zondag 15 februari 2009 20:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het waren 3 fantastische minuten!
Goed meegedacht, stickertje voor jou ({)quote:Op dinsdag 17 februari 2009 17:41 schreef Blaxje het volgende:
Doe meettopic-titel ff veranderen in PUB MEET 13-03-09 Stairway, oid. Ies duidelijker. (y)
Staat al bij de FA's.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:47 schreef kanovinnie het volgende:
ik heb MASD al gepmed, maar iemand maakt er een sport van om tubgirls in de SC OP te stoppen, kan iedereen hier op letten? dank u
wat zijn de FA's, en bedankt voor het wijzigen van die TTquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:39 schreef Bravebart het volgende:
Gaan de verjaardagstopics in PUB nou tegenwoordig ook al dicht?
Oh okquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:55 schreef MASD het volgende:
[..]
Al een tijdje man. Kan makkelijk in de SC.
dat maakte pub juist leuk.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:55 schreef MASD het volgende:
[..]
er was toch maar één tubgirl gepost?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:47 schreef kanovinnie het volgende:
ik heb MASD al gepmed, maar iemand maakt er een sport van om tubgirls in de SC OP te stoppen, kan iedereen hier op letten? dank u
Ach laat ze toch, laten ze PUB maar lekker saai maken, dan krijgen we over een tijdje weer huilende FA's dat er te weinig nieuwe users in PUB komenquote:
2 in 1 OP.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
er was toch maar één tubgirl gepost?
ohquote:
Ah je hebt gelijk, een half jaar geleden is deze discussie ook al gevoerdquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:55 schreef MASD het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:34 schreef Christiaan het volgende:
Doe die verjaardagstopics voortaan maar elders, genoeg andere manieren om elkaar te feliciteren. In PUB hoeft 't in ieder geval niet meer.
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet doen. Ze zijn totaal niet noodzakelijk en alleen leuk voor het kliekje. Feliciteren kan ook via msn/pm/fobo.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat dacht ik ook, maar de statistieken wijzen volgens mij op iets heel anders. Volgens mij begint PUB juist enorm vol te lopen, in tegenstelling tot oude tijdenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach laat ze toch, laten ze PUB maar lekker saai maken, dan krijgen we over een tijdje weer huilende FA's dat er te weinig nieuwe users in PUB komen
Zou het dan niet langer een schande te zijn om in PUB te posten?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar de statistieken wijzen volgens mij op iets heel anders. Volgens mij begint PUB juist enorm vol te lopen, in tegenstelling tot oude tijden
ja, sinds ik er ben lijkt de SC steeds sneller te gaanquote:Op zondag 1 maart 2009 22:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar de statistieken wijzen volgens mij op iets heel anders. Volgens mij begint PUB juist enorm vol te lopen, in tegenstelling tot oude tijden
Dan is de tweede vraag; waarom alleen voor de newbs? De newbs willen ook graag weten wie iedereen in de SC is. Misschien dus maar voor alle SC-users een voorstelding?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:20 schreef kanovinnie het volgende:
dubbel post, maar
s het trouwens geen goed idee om voor de newbs een soort voorsteltopic te maken zonder sc, waar je je voor kan stellen aan de rest?
en de avatars linken naar die posts, zodat je op een avatar in de op kan klikken en je dan het profiel kan lezen!
goed idee!
en deze
voor..
Gozer, dat is zeg maar het slimste dat ik je ooit heb horen zeggen. Respect.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:34 schreef -SG- het volgende:
Ja en daar heb je dus deze [ afbeelding ] en deze [ afbeelding ] voor..
Opgelost slotje.
Ja en nu nog zorgen dat Yvonne het zietquote:Op maandag 2 maart 2009 18:38 schreef MASD het volgende:
[..]
Gozer, dat is zeg maar het slimste dat ik je ooit heb horen zeggen. Respect.
Hoezo, geeft ze je geen zuigzoen meer voor het slapen?quote:Op maandag 2 maart 2009 18:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja en nu nog zorgen dat Yvonne het ziet![]()
![]()
.
Ik had een soort van weddeschap met een andere user afgesprokenquote:Op maandag 2 maart 2009 18:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo, geeft ze je geen zuigzoen meer voor het slapen?
Ja, gewoon iedereen in dat topic, en dan in de SC OP linken naar dat voorstelstukje.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan is de tweede vraag; waarom alleen voor de newbs? De newbs willen ook graag weten wie iedereen in de SC is. Misschien dus maar voor alle SC-users een voorstelding?
Vind het oko een leuk idee.quote:
ja, dat bedoel ik dus, alleen dacht ik even snel na, en had niet aan de wensen van de newbs gedachtquote:Op maandag 2 maart 2009 18:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan is de tweede vraag; waarom alleen voor de newbs? De newbs willen ook graag weten wie iedereen in de SC is. Misschien dus maar voor alle SC-users een voorstelding?
Ja, dan word dat topic 1x in de 4 dagen geupdate, als MASD daar al zin in heeft.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:14 schreef kanovinnie het volgende:
wwwacht, anders gewoon een slotje op het topique, en dan plaatst MASD hem erin als hij het gepmd krijgt
het hoeft toch ook niet om de seconde geupdate te worden? de nieuwkomers kunnen hun vorosteltekst ook even in de SC knallen.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 09:15 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ja, dan word dat topic 1x in de 4 dagen geupdate, als MASD daar al zin in heeft.
Die jongen vind al dat hij het veel te druk heeft
Maar dan heeft het dus niet meer zoveel nutquote:Op woensdag 4 maart 2009 08:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
het hoeft toch ook niet om de seconde geupdate te worden? de nieuwkomers kunnen hun vorosteltekst ook even in de SC knallen.
tuurlijk wel, want vervolgens kan MASD hem in dat topic zetten.quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:09 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar dan heeft het dus niet meer zoveel nut
quote:
quote:
dat is al een tijd geleden hequote:
Jeps, maar het aantal mods is nog steeds hetzelfdequote:
maakt dat zoveel uit? ze kunnen toch een derde erbij nemen?quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jeps, maar het aantal mods is nog steeds hetzelfde
Hebben ze niet nodigquote:Op woensdag 4 maart 2009 09:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
maakt dat zoveel uit? ze kunnen toch een derde erbij nemen?
quote:Op woensdag 4 maart 2009 09:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
maakt dat zoveel uit? ze kunnen toch een derde erbij nemen?
Er gaan stemmen op dat jij weer mod wordt.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wat is hier gaande mensen? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Er gaan stemmen op dat jij weer mod wordt.

C was mij voor. Maar V&A sowieso niet aangezien hij tips zocht en niet zozeer een aanbod.quote:Op donderdag 5 maart 2009 16:39 schreef Lauriette91 het volgende:
Goedkope scooter?
Hoort hier niet hé
Thnx!quote:
Doodsverwensing aan S-F...quote:Op maandag 9 maart 2009 11:49 schreef MASD het volgende:
Fiets weg, dat die persoon terminale prostaatkanker krijgt.
Check.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:04 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Doodsverwensing aan S-F...
Dat is niet netjes man
I approve this message!quote:Op maandag 9 maart 2009 12:04 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Doodsverwensing aan S-F...
Dat is niet netjes man
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:34 schreef Elvanera het volgende:
Mag ik hier zelf ook nog op reageren?
HELP! Vriendje gaat vreemd..
Daar win je niks mee. Hebmaar even alle hyveslinkjes uit het topic gehaald.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:34 schreef Elvanera het volgende:
Mag ik hier zelf ook nog op reageren?
HELP! Vriendje gaat vreemd..
Dat is ook wel fijnquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:28 schreef MASD het volgende:
[..]
Daar win je niks mee. Hebmaar even alle hyveslinkjes uit het topic gehaald.
Klopt juist wel nu.quote:Op woensdag 18 maart 2009 09:26 schreef nijnja het volgende:
De Telling van de SC klopt niet, geen idee wat het wel moet zijn maar anders gaan er weer mensen huilen
Oja, nou zie ik het ook, ik was even vergeten dat jullie supersnel SC'enquote:
quote:PUB PUB SC [3383] - Hihi. Binnen blijven morgen! 2 3 4 5 Lauriette91 219 850 18/03 14:30 - MarkM
PUB PUB SC [3382] - raav' heb ook last FM =O! 2 3 4 5 6 7 » raaavi 300 1059 18/03 11:02 - Lauriette91
PUB PUB SC 3355 - Ik wil Koi's en draken op m'n kont. 2 3 4 5 6 7 RenRen- 300 1336 17/03 18:15 - Lauriette91
PUB PUB SC 3354 - Waar we autorijlessen willen nemen. 2 3 4 5 6 7 Hyman 300 1194 17/03 15:16 - RenRen-
Mogguh Yvonnequote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:48 schreef yvonne het volgende:
Mogguh!
Animo check
Fok 10-jaarsmeet animo check
Oeiquote:Op dinsdag 31 maart 2009 09:48 schreef yvonne het volgende:
Mogguh!
Animo check
Fok 10-jaarsmeet animo check
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:22 schreef Christiaan het volgende:
De PUBmeets zijn meestal rijkelijk gevuld, dus ik verwacht ook wat PUBbertjes op de 10-jaarsmeet!
PUB SC 3472 - Met jurkjes. »quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:22 schreef Christiaan het volgende:
De PUBmeets zijn meestal rijkelijk gevuld, dus ik verwacht ook wat PUBbertjes op de 10-jaarsmeet!
quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:24 schreef kanovinnie het volgende:
ik ga trouwens alleen als er ook pubers gaan, ik ken geen hond verder.
Helemaal eens.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
PUB SC 3472 - Met jurkjes. »
kan jij wat aan die op doen
en meteen s0k en robro bannen uit pub?
Bannen uit PUB gaat nie werken nie; forumspecifieke bans bestaan niet meer.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
PUB SC 3472 - Met jurkjes. »
kan jij wat aan die op doen
en meteen s0k en robro bannen uit pub?
dan dat maar?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bannen uit PUB gaat nie werken nie; forumspecifieke bans bestaan niet meer.
Tevens wel mee eens, ze beginnen een beetje vervelend te worden
Snakey had ze een paar dagen terug al laatste waarschuwing gegeven, dusquote:
Dikke doei, centjesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 13:22 schreef Christiaan het volgende:
Kom jij dan ook weer eens?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:22 schreef Christiaan het volgende:
Ligt er aan. Ik ben alleen vorige keer niet geweest, de andere twee keer welquote:
Het was maar een vraagquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:18 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ligt er aan. Ik ben alleen vorige keer niet geweest, de andere twee keer wel.
link?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Snakey had ze een paar dagen terug al laatste waarschuwing gegeven, dus
dank je!quote:
Neem maar van mij aanquote:
En mij.quote:
Lijkt mij dus echt niks.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:22 schreef Christiaan het volgende:
Mensenschuw dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:52 schreef MASD het volgende:
[..]
En mij.
[..]
Lijkt mij dus echt niks.veel te groot. En om nou een weekend lang oppervlakkige gesprekjes te hebben met mensen die je daarna weer bent vergeten is zo, ja, mwoah.
Ze zouden mij niet eens aankunnen. al die tofheid.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:58 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar stiekem heeft MASD wel gelijk. Ik zelf zou niemand kennen behalve de PUBers.
Care, die kende je ook niet toen je voor de eerste keer ging meetenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:58 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar stiekem heeft MASD wel gelijk. Ik zelf zou niemand kennen behalve de PUBers.
Niets mis mee om zo af en toe je horizon te verbreden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:58 schreef Lauriette91 het volgende:
Of gewoon op slotquote:Op zondag 5 april 2009 19:33 schreef Lauriette91 het volgende:
Het Ekte Hed Kandi Summer 2009 Topic.
-> MUZ
Vind het wel een leuk topic, zakt wel afquote:Op zondag 5 april 2009 19:33 schreef Lauriette91 het volgende:
-> MUZ
Maar het hoort niet in PUB. Right?quote:Op maandag 6 april 2009 20:56 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Vind het wel een leuk topic, zakt wel af. @Hierboven, is al dicht.
Jawel.quote:Op maandag 6 april 2009 21:33 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar het hoort niet in PUB. Right?
Omdat?quote:
Ik zei dus "Dat was te verwachten in Turkije"quote:
Omdat het een generaliserende, discriminerende uitspraak is, tevens berust jouw uitspraak niet op feiten. Er zijn geen politieke redenen vanuit Turkije om een aanslag te voeren en de beste man is zelf niet eens een Turk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zei dus "Dat was te verwachten in Turkije"
Dat was om politieke redenen dat er een poging tot een aanslag was gepleegd. Niet om te bashen.
En je kan best wel met een uitgebreider argument komen.
Kun je dan ook alle berichten met Juicyhil is homo weghalen en noten, dat is ook discriminerend.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Omdat het een generaliserende, discriminerende uitspraak is, tevens berust jouw uitspraak niet op feiten. Er zijn geen politieke redenen vanuit Turkije om een aanslag te voeren en de beste man is zelf niet eens een Turk.
Daarom.
Neen, dat berust wel op feiten namelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kun je dan ook alle berichten met Juicyhil is homo weghalen en noten, dat is ook discriminerend.
En dat weet je zo zeker omdat...?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neen, dat berust wel op feiten namelijk. [ afbeelding ]
Zoek ze maar allemaal op. Echt allemaal. Dan doe ik dat wel even.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kun je dan ook alle berichten met Juicyhil is homo weghalen en noten, dat is ook discriminerend.
Je roept dat over jezelf af gast.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Proof it.quote:
Pak een willekeurige post waar ik jou een homo noem, ongeveer 11 van de 10 keer geef je zelf voorzet die zelfs een kleuter niet zou missen.quote:
Zeg je dat ook tegen Saviour, de K3 fan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, door vaak te roepen dat deze gasten 'geil' zijn bijvoorbeeld?
[ afbeelding ]
Je bent bekend met het verschil tussen man en vrouw?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:07 schreef Juicyhil het volgende:
Zeg je dat ook tegen Saviour, de K3 fan?
En daarmee het verschil tussen homo en hetro?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je bent bekend met het verschil tussen man en vrouw?
quote:
Saviour is toch een vent die valt op één van die chicks? Ik zie het verband niet echt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen Saviour, de K3 fan?
Mag ik dan ook topics maken voor andere cd's? En nieuwe serie all stars van deze zomer? En misschien wel de nieuwe biertjes voor deze zomer?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:15 schreef MASD het volgende:
[..]
Waarom niet. Hij staat er goed, je hóeft er niet in te posten.
Het topic zakt wel weg, zoals nu dus. Maar goed, er zal nu wel weer een of andere wijsneus het topic kicken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mag ik dan ook topics maken voor andere cd's? En nieuwe serie all stars van deze zomer? En misschien wel de nieuwe biertjes voor deze zomer?
Ofwel, als je consequent bent en blijft, krijg je een wildgroei aan topics.
Ik eis dat jij weggaat. Helaas gebeurd dat ook niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:23 schreef Remsjo het volgende:
Ik eis dat alle Mods een goede interne goedgekeurde cursus gaan volgen alvorens zij als een stel dolle aandachtsgeilen honden losgelaten worden op de verschillende fora's
Tactisch verwoord welquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:22 schreef MASD het volgende:
[..]
Het topic zakt wel weg, zoals nu dus. Maar goed, er zal nu wel weer een of andere wijsneus het topic kicken.
Ja, beter krijgt Remsjo een ban ofzo, constant maar die kut topics.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik eis dat jij weggaat. Helaas gebeurt dat ook niet.
MASD en Christiaan doen het goed genoeg, kuttopics worden gesloten. klaarquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:23 schreef Remsjo het volgende:
Ik eis dat alle Mods een goede interne goedgekeurde cursus gaan volgen alvorens zij als een stel dolle aandachtsgeilen honden losgelaten worden op de verschillende fora's
Want dit kan natuurlijk niet hea hoe ze nu te werk gaan.En dan vooral tegen mij
![]()
Gast waarom zou ik weggaan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik eis dat jij weggaat. Helaas gebeurd dat ook niet.
Jij bent ook gewoon een prullenbak user eerste klasse.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:23 schreef Remsjo het volgende:
Want dit kan natuurlijk niet hea hoe ze nu te werk gaan.En dan vooral tegen mij
![]()
Jonge, geef eens voorbeeldenquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:28 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Gast waarom zou ik weggaan?
Als Moderator heb jij toch de verantwoordelijkheid om een forum zo gastvrij mogelijk te maken. Lekker makkelijk als je dan misbruik kan maken van je macht, eigen baas kan spelen en niemand kan jou iets maken. Alle lof voor het puber en tienerforum hoor maar soms denk ik of ze daar krankzinnig zijn geworden.
Dat doen ze toch ook? een beetje roepen dat ze aan het powerabusen zijn is makkenlijk, en als je het niet eens bent met de werkwijze zou ik de FA's is pmen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:28 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Gast waarom zou ik weggaan?
Als Moderator heb jij toch de verantwoordelijkheid om een forum zo gastvrij mogelijk te maken. Lekker makkelijk als je dan misbruik kan maken van je macht, eigen baas kan spelen en niemand kan jou iets maken. Alle lof voor het puber en tienerforum hoor maar soms denk ik of ze daar krankzinnig zijn geworden.
Dan moet je al die '' help, ik heb lichaamshaar '' '' help, moet ik verder gaan met dit meisje '' '' help, ik zit naast een meisje in de klas die me niet ziet zitten '' topics op sluiten. Als je nu niet de hand voor de knip houd, dan zijn er dadelijk tal van dit soort rare frapatsen-topics.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
MASD en Christiaan doen het goed genoeg, kuttopics worden gesloten. klaar
Dat zijn toch pubbers met problemen, waar moeten ze dat anders posten? KLB?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:30 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dan moet je al die '' help, ik heb lichaamshaar '' '' help, moet ik verder gaan met dit meisje '' '' help, ik zit naast een meisje in de klas die me niet ziet zitten '' topics op sluiten. Als je nu niet de hand voor de knip houd, dan zijn er dadelijk tal van dit soort rare frapatsen-topics.
Dat zijn juist topics die in PUB horen en passen gastquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:30 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dan moet je al die '' help, ik heb lichaamshaar '' '' help, moet ik verder gaan met dit meisje '' '' help, ik zit naast een meisje in de klas die me niet ziet zitten '' topics op sluiten. Als je nu niet de hand voor de knip houd, dan zijn er dadelijk tal van dit soort rare frapatsen-topics.
Één groot centraal topic maken en niet 6 losse. Ik zie zo al 4/5 topics ertussen staan die op hetzelfde neerkomen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zijn toch pubbers met problemen, waar moeten ze dat anders posten? KLB?
een soort SC? of een * post hier als je schaamhaar krijgt* topic?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:33 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Één groot centraal topic maken en niet 6 losse. Ik zie zo al 4/5 topics ertussen staan die op hetzelfde neerkomen.
Neemt nog niet weg dat jij kuttopics in PUB maakt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:33 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Één groot centraal topic maken en niet 6 losse. Ik zie zo al 4/5 topics ertussen staan die op hetzelfde neerkomen.
Faptopic voor Rouvoetquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
een soort SC? of een * post hier als je schaamhaar krijgt* topic?
Lees de op is? het gaat om een puber die spontaaner over wil komen. Vervolgens wordt zijn topic verkracht, maar daar kan hij niets aan doen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:35 schreef Remsjo het volgende:
welke GRAPPEN ken jij allemaal
Waar slaat deze dan op? En als het al ergens op slaat, dan hoort dit toch ook zoiezo in Onzin en Humor?
Het is 'sowieso'. Niet zoiezo. Krijgen sommige mensen oogkanker van, waaronder ik.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:35 schreef Remsjo het volgende:
welke GRAPPEN ken jij allemaal
Waar slaat deze dan op? En als het al ergens op slaat, dan hoort dit toch ook zoiezo in Onzin en Humor?
Een centraal topic over lichaamshaarquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
een soort SC? of een * post hier als je schaamhaar krijgt* topic?
En toch neemt het niet weg dat jij kuttopics opentquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:36 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Een centraal topic over lichaamshaar
Een centraal topic over liefdesproblemen/gevoelens
Klaar
Yay, centraliseren.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:36 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Een centraal topic over lichaamshaar
Een centraal topic over liefdesproblemen/gevoelens
Klaar
Alles kan. Maar sommige mensen zijn nieuw en weten niet hoe het zit.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:38 schreef Remsjo het volgende:
Haat aan gister
Dit ook. Had makkelijk in het Dronken avonturen topic gepast.
Daar is toch die FAQ voor? Zei je net zelfquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
Alles kan. Maar sommige mensen zijn nieuw en weten niet hoe het zit.
Niks over FAQ gezegt. Kijk eerst eens naar jezelf voordat je andere mensen gaat verbeteren. Jij post ook hier nutteloze topics maar ondertussen wel op andermans fouten wijzen. Not done.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:40 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Daar is toch die FAQ voor? Zei je net zelf
Ja dat dus.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:40 schreef -SG- het volgende:
Dit had ook makkelijk in MUZ kunnen staan.
Dan ga ik even verder. Want als het bovenstaande topic wél kan, waarom werd er een aantal maanden geleden dan zo gebitched op een eventueel Rock/Paramore/Linkin Park topic? Sorry hoor, maar ik snap jullie niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tactisch verwoord welMaargoed, ik stop wel weer.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:36 schreef RenRen- het volgende:
Kunnen jullie niet ergens anders ruzie maken, KLB of je PM of zo, en dit het feedback-onderdeel laten van de PUB?
Bij voorbaat dank.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:14 schreef RoBro het volgende:
volgens mij neukt jou moeder met dieren maar kom ons niet lastigvalle met je vitesse kankerlogo
Aangepastquote:
Nou kom maar op met die stellingquote:Op maandag 13 april 2009 18:47 schreef michielonline het volgende:
de bedoeling van een feedback is toch dat je je mening geeft over een bepaalde stelling?
of zit ik nu weer verkeert?
Gewoon zeggen wat je dwars zit qua dit subforum.quote:Op maandag 13 april 2009 18:47 schreef michielonline het volgende:
de bedoeling van een feedback is toch dat je je mening geeft over een bepaalde stelling?
of zit ik nu weer verkeert?
Nee, je hebt gelijk. Zal kijken of er maatregelen kunnen komen tegen dit soort dingen.quote:Op maandag 13 april 2009 23:19 schreef michielonline het volgende:
nou, dan heb ik wel wat de zeggen.
veel mensen vragen hier om advies voor allerlei dingen bijv. liefde enz.
maar ik word echt sjaggie van al die onzin posts.
en natuurlijk vind de ts het ook niet leuk dat hij bijna geen serieus advies krijgt.
heb ik nu gelijk, of trek ik het me te veel naar me toe?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Zal kijken of er maatregelen kunnen komen tegen dit soort dingen.
Moet lukken denk ik.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Zal kijken of er maatregelen kunnen komen tegen dit soort dingen.
Ja, laten we 3 mods op PUB gaan zettenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:55 schreef Canisfire het volgende:
MASD je zoekt nog wel versterking he hier ben ik
klopt!quote:Op woensdag 15 april 2009 14:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ik wil beter leren pijpen...
Kan daar niet wat aan gedaan worden? Die reacties gaan nergens over.
Jouw bijdrage binnen dat topic was ook niet echt kwaliteit.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:14 schreef no1uknow het volgende:
Pfff 2 users verneuken een mooi topicreeks moet die reeks daar onder lijden.
Ban die users dan gewoon.
Jammer hoor.
Attentie attentie, wil jij je normaal gedragen als je normaal antwoord wilt? Dat je overigens later krijgt, even overleggen.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:17 schreef no1uknow het volgende:
Attentie attentie willen alle emo's zich erbuiten houden.
Ik vind het gewoon ronduit irritant als een betweterige user meteen zijn/haar mond moet opentrekken over een kwestie waar diegene niks van weet en niks mee te maken heeft.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:19 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Attentie attentie, wil jij je normaal gedragen als je normaal antwoord wilt? Dat je overigens later krijgt, even overleggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |