Oh okquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:55 schreef MASD het volgende:
[..]
Al een tijdje man. Kan makkelijk in de SC.
dat maakte pub juist leuk.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:55 schreef MASD het volgende:
[..]
er was toch maar één tubgirl gepost?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 00:47 schreef kanovinnie het volgende:
ik heb MASD al gepmed, maar iemand maakt er een sport van om tubgirls in de SC OP te stoppen, kan iedereen hier op letten? dank u
Ach laat ze toch, laten ze PUB maar lekker saai maken, dan krijgen we over een tijdje weer huilende FA's dat er te weinig nieuwe users in PUB komenquote:
2 in 1 OP.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
er was toch maar één tubgirl gepost?
ohquote:
Ah je hebt gelijk, een half jaar geleden is deze discussie ook al gevoerdquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:55 schreef MASD het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:34 schreef Christiaan het volgende:
Doe die verjaardagstopics voortaan maar elders, genoeg andere manieren om elkaar te feliciteren. In PUB hoeft 't in ieder geval niet meer.
quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet doen. Ze zijn totaal niet noodzakelijk en alleen leuk voor het kliekje. Feliciteren kan ook via msn/pm/fobo.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat dacht ik ook, maar de statistieken wijzen volgens mij op iets heel anders. Volgens mij begint PUB juist enorm vol te lopen, in tegenstelling tot oude tijdenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach laat ze toch, laten ze PUB maar lekker saai maken, dan krijgen we over een tijdje weer huilende FA's dat er te weinig nieuwe users in PUB komen
Zou het dan niet langer een schande te zijn om in PUB te posten?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar de statistieken wijzen volgens mij op iets heel anders. Volgens mij begint PUB juist enorm vol te lopen, in tegenstelling tot oude tijden
ja, sinds ik er ben lijkt de SC steeds sneller te gaanquote:Op zondag 1 maart 2009 22:46 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar de statistieken wijzen volgens mij op iets heel anders. Volgens mij begint PUB juist enorm vol te lopen, in tegenstelling tot oude tijden
Dan is de tweede vraag; waarom alleen voor de newbs? De newbs willen ook graag weten wie iedereen in de SC is. Misschien dus maar voor alle SC-users een voorstelding?quote:Op maandag 2 maart 2009 16:20 schreef kanovinnie het volgende:
dubbel post, maar
s het trouwens geen goed idee om voor de newbs een soort voorsteltopic te maken zonder sc, waar je je voor kan stellen aan de rest?
en de avatars linken naar die posts, zodat je op een avatar in de op kan klikken en je dan het profiel kan lezen!
goed idee!
en deze
voor..
Gozer, dat is zeg maar het slimste dat ik je ooit heb horen zeggen. Respect.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:34 schreef -SG- het volgende:
Ja en daar heb je dus deze [ afbeelding ] en deze [ afbeelding ] voor..
Opgelost slotje.
Ja en nu nog zorgen dat Yvonne het zietquote:Op maandag 2 maart 2009 18:38 schreef MASD het volgende:
[..]
Gozer, dat is zeg maar het slimste dat ik je ooit heb horen zeggen. Respect.
Hoezo, geeft ze je geen zuigzoen meer voor het slapen?quote:Op maandag 2 maart 2009 18:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja en nu nog zorgen dat Yvonne het ziet![]()
![]()
.
Ik had een soort van weddeschap met een andere user afgesprokenquote:Op maandag 2 maart 2009 18:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo, geeft ze je geen zuigzoen meer voor het slapen?
Ja, gewoon iedereen in dat topic, en dan in de SC OP linken naar dat voorstelstukje.quote:Op maandag 2 maart 2009 18:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dan is de tweede vraag; waarom alleen voor de newbs? De newbs willen ook graag weten wie iedereen in de SC is. Misschien dus maar voor alle SC-users een voorstelding?
Vind het oko een leuk idee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |