hoezo? kun je zelf niets leuks verzinnen om met dames de te hosselen?quote:Op woensdag 1 april 2009 19:11 schreef bartschaijk70 het volgende:
HOI
ik ben bart en ik weet niet bij welk kopje ik dit zou kunen plaatsen dus doe ik het hier omdat ik ook een puber ben
maar mijn vraag is welke grappen kennen jullie??
gr bart
Is dit een grap? Die layout hadden ze ook in 1997quote:Op woensdag 1 april 2009 19:33 schreef Hyman het volgende:
www.lachvandedag.com
Daar weten ze er een heeele hoop.
Veel succes.
HAHA!quote:Op woensdag 1 april 2009 20:37 schreef bartschaijk70 het volgende:
ga toch weg het is mischien een slecht topic het had niets met 1 april te maken maar topics van andere af te zijken, nee niet mijn ding. moet je lekker op je eigen topic doen. sta jij ook gelijk voor lul
gr bart
FOK! sluit deze topic maar het is toch rot volgend de rest
Is dat zo? Gohquote:Op woensdag 1 april 2009 20:55 schreef Blaxje het volgende:
Kennen jullie de grap van Do die naar een pubmeet kwam?
Hij kwam niet![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Striving to be more than average.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Always remember you're unique, just like everyone else.
Kijk een signature! :D:D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |