MASD en Christiaan doen het goed genoeg, kuttopics worden gesloten. klaarquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:23 schreef Remsjo het volgende:
Ik eis dat alle Mods een goede interne goedgekeurde cursus gaan volgen alvorens zij als een stel dolle aandachtsgeilen honden losgelaten worden op de verschillende fora's
Want dit kan natuurlijk niet hea hoe ze nu te werk gaan.En dan vooral tegen mij
![]()
Gast waarom zou ik weggaan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik eis dat jij weggaat. Helaas gebeurd dat ook niet.
Jij bent ook gewoon een prullenbak user eerste klasse.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:23 schreef Remsjo het volgende:
Ik eis dat alle Mods een goede interne goedgekeurde cursus gaan volgen alvorens zij als een stel dolle aandachtsgeilen honden losgelaten worden op de verschillende fora's
Want dit kan natuurlijk niet hea hoe ze nu te werk gaan.En dan vooral tegen mij
![]()
Jonge, geef eens voorbeeldenquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:28 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Gast waarom zou ik weggaan?
Als Moderator heb jij toch de verantwoordelijkheid om een forum zo gastvrij mogelijk te maken. Lekker makkelijk als je dan misbruik kan maken van je macht, eigen baas kan spelen en niemand kan jou iets maken. Alle lof voor het puber en tienerforum hoor maar soms denk ik of ze daar krankzinnig zijn geworden.
Dat doen ze toch ook? een beetje roepen dat ze aan het powerabusen zijn is makkenlijk, en als je het niet eens bent met de werkwijze zou ik de FA's is pmen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:28 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Gast waarom zou ik weggaan?
Als Moderator heb jij toch de verantwoordelijkheid om een forum zo gastvrij mogelijk te maken. Lekker makkelijk als je dan misbruik kan maken van je macht, eigen baas kan spelen en niemand kan jou iets maken. Alle lof voor het puber en tienerforum hoor maar soms denk ik of ze daar krankzinnig zijn geworden.
Dan moet je al die '' help, ik heb lichaamshaar '' '' help, moet ik verder gaan met dit meisje '' '' help, ik zit naast een meisje in de klas die me niet ziet zitten '' topics op sluiten. Als je nu niet de hand voor de knip houd, dan zijn er dadelijk tal van dit soort rare frapatsen-topics.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
MASD en Christiaan doen het goed genoeg, kuttopics worden gesloten. klaar
Dat zijn toch pubbers met problemen, waar moeten ze dat anders posten? KLB?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:30 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dan moet je al die '' help, ik heb lichaamshaar '' '' help, moet ik verder gaan met dit meisje '' '' help, ik zit naast een meisje in de klas die me niet ziet zitten '' topics op sluiten. Als je nu niet de hand voor de knip houd, dan zijn er dadelijk tal van dit soort rare frapatsen-topics.
Dat zijn juist topics die in PUB horen en passen gastquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:30 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dan moet je al die '' help, ik heb lichaamshaar '' '' help, moet ik verder gaan met dit meisje '' '' help, ik zit naast een meisje in de klas die me niet ziet zitten '' topics op sluiten. Als je nu niet de hand voor de knip houd, dan zijn er dadelijk tal van dit soort rare frapatsen-topics.
Één groot centraal topic maken en niet 6 losse. Ik zie zo al 4/5 topics ertussen staan die op hetzelfde neerkomen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zijn toch pubbers met problemen, waar moeten ze dat anders posten? KLB?
een soort SC? of een * post hier als je schaamhaar krijgt* topic?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:33 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Één groot centraal topic maken en niet 6 losse. Ik zie zo al 4/5 topics ertussen staan die op hetzelfde neerkomen.
Neemt nog niet weg dat jij kuttopics in PUB maakt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:33 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Één groot centraal topic maken en niet 6 losse. Ik zie zo al 4/5 topics ertussen staan die op hetzelfde neerkomen.
Faptopic voor Rouvoetquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
een soort SC? of een * post hier als je schaamhaar krijgt* topic?
Lees de op is? het gaat om een puber die spontaaner over wil komen. Vervolgens wordt zijn topic verkracht, maar daar kan hij niets aan doen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:35 schreef Remsjo het volgende:
welke GRAPPEN ken jij allemaal
Waar slaat deze dan op? En als het al ergens op slaat, dan hoort dit toch ook zoiezo in Onzin en Humor?
Het is 'sowieso'. Niet zoiezo. Krijgen sommige mensen oogkanker van, waaronder ik.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:35 schreef Remsjo het volgende:
welke GRAPPEN ken jij allemaal
Waar slaat deze dan op? En als het al ergens op slaat, dan hoort dit toch ook zoiezo in Onzin en Humor?
Een centraal topic over lichaamshaarquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
een soort SC? of een * post hier als je schaamhaar krijgt* topic?
En toch neemt het niet weg dat jij kuttopics opentquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:36 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Een centraal topic over lichaamshaar
Een centraal topic over liefdesproblemen/gevoelens
Klaar
Yay, centraliseren.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:36 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Een centraal topic over lichaamshaar
Een centraal topic over liefdesproblemen/gevoelens
Klaar
Alles kan. Maar sommige mensen zijn nieuw en weten niet hoe het zit.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:38 schreef Remsjo het volgende:
Haat aan gister
Dit ook. Had makkelijk in het Dronken avonturen topic gepast.
Daar is toch die FAQ voor? Zei je net zelfquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
Alles kan. Maar sommige mensen zijn nieuw en weten niet hoe het zit.
Niks over FAQ gezegt. Kijk eerst eens naar jezelf voordat je andere mensen gaat verbeteren. Jij post ook hier nutteloze topics maar ondertussen wel op andermans fouten wijzen. Not done.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:40 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Daar is toch die FAQ voor? Zei je net zelf
Ja dat dus.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:40 schreef -SG- het volgende:
Het Ekte Hed Kandi Summer 2009 Topic.
Dit had ook makkelijk in MUZ kunnen staan.
Dan ga ik even verder. Want als het bovenstaande topic wél kan, waarom werd er een aantal maanden geleden dan zo gebitched op een eventueel Rock/Paramore/Linkin Park topic? Sorry hoor, maar ik snap jullie niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tactisch verwoord welMaargoed, ik stop wel weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |