Het hoort hier ook niet, maar alleen mods kunnen topics verplaatsenquote:
Mixen in dit topic knallen?quote:Op zondag 5 april 2009 12:09 schreef Sombreros het volgende:
Hed Kandi![]()
Maar wat is de bedoeling van dit topic?
Hed Kandi The Mix 2009 is alweer een maand of 5 uit jaquote:
Nee de Zomermix..quote:Op zondag 5 april 2009 17:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hed Kandi The Mix 2009 is alweer een maand of 5 uit ja
Vrouwenhousequote:Op zondag 5 april 2009 17:23 schreef Sapstengel het volgende:
Chille muziek idd, maar ik voel me wel altijd een beetje gay als ik naar dit soort dingen luister. Het is wel echt van die vrouwenhouse.
Die niet zover ik weetquote:
Ja van die muziek met female vocals waarop alle chicks altijd losgaan als het in de club word gedraaid. Omdat het zo lekker vrouwelijk is en ze zich ermee kunnen identificeren ofzo.quote:Op zondag 5 april 2009 17:30 schreef Remsjo het volgende:
[..]
VrouwenhouseBestaat dat überhaupt? Ik vind het gewoon geweldige, heerlijke zomerse muziek.
Dat het altijd vrouwen zijn die voor de vocals zorgen vind ik niet echt een probleem.
Welke zender luister je dan?quote:Op zondag 5 april 2009 19:24 schreef no1uknow het volgende:
Alsjeblieft ga weg met je Hed Kandi.
Ik hoor dat minstens 32 uur per week op m'n werk.
Heb alle Hed Kandi CD's van 2006 tot nu al 30 keer gehoord.
Ik denk dat ie in een "hippe" kledingwinkel werkt en alleen maar Hed Kandi CD's verslijt..quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 19:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik denk dat ie in een "hippe" kledingwinkel werkt en alleen maar Hed Kandi CD's verslijt..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |