Ik zei dus "Dat was te verwachten in Turkije"quote:
Omdat het een generaliserende, discriminerende uitspraak is, tevens berust jouw uitspraak niet op feiten. Er zijn geen politieke redenen vanuit Turkije om een aanslag te voeren en de beste man is zelf niet eens een Turk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zei dus "Dat was te verwachten in Turkije"
Dat was om politieke redenen dat er een poging tot een aanslag was gepleegd. Niet om te bashen.
En je kan best wel met een uitgebreider argument komen.
Kun je dan ook alle berichten met Juicyhil is homo weghalen en noten, dat is ook discriminerend.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Omdat het een generaliserende, discriminerende uitspraak is, tevens berust jouw uitspraak niet op feiten. Er zijn geen politieke redenen vanuit Turkije om een aanslag te voeren en de beste man is zelf niet eens een Turk.
Daarom.
Neen, dat berust wel op feiten namelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kun je dan ook alle berichten met Juicyhil is homo weghalen en noten, dat is ook discriminerend.
En dat weet je zo zeker omdat...?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neen, dat berust wel op feiten namelijk. [ afbeelding ]
Zoek ze maar allemaal op. Echt allemaal. Dan doe ik dat wel even.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kun je dan ook alle berichten met Juicyhil is homo weghalen en noten, dat is ook discriminerend.
Je roept dat over jezelf af gast.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Proof it.quote:
Pak een willekeurige post waar ik jou een homo noem, ongeveer 11 van de 10 keer geef je zelf voorzet die zelfs een kleuter niet zou missen.quote:
Zeg je dat ook tegen Saviour, de K3 fan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, door vaak te roepen dat deze gasten 'geil' zijn bijvoorbeeld?
[ afbeelding ]
Je bent bekend met het verschil tussen man en vrouw?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:07 schreef Juicyhil het volgende:
Zeg je dat ook tegen Saviour, de K3 fan?
En daarmee het verschil tussen homo en hetro?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je bent bekend met het verschil tussen man en vrouw?
quote:
Saviour is toch een vent die valt op één van die chicks? Ik zie het verband niet echt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen Saviour, de K3 fan?
Mag ik dan ook topics maken voor andere cd's? En nieuwe serie all stars van deze zomer? En misschien wel de nieuwe biertjes voor deze zomer?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:15 schreef MASD het volgende:
[..]
Waarom niet. Hij staat er goed, je hóeft er niet in te posten.
Het topic zakt wel weg, zoals nu dus. Maar goed, er zal nu wel weer een of andere wijsneus het topic kicken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mag ik dan ook topics maken voor andere cd's? En nieuwe serie all stars van deze zomer? En misschien wel de nieuwe biertjes voor deze zomer?
Ofwel, als je consequent bent en blijft, krijg je een wildgroei aan topics.
Ik eis dat jij weggaat. Helaas gebeurd dat ook niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:23 schreef Remsjo het volgende:
Ik eis dat alle Mods een goede interne goedgekeurde cursus gaan volgen alvorens zij als een stel dolle aandachtsgeilen honden losgelaten worden op de verschillende fora's
Tactisch verwoord welquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:22 schreef MASD het volgende:
[..]
Het topic zakt wel weg, zoals nu dus. Maar goed, er zal nu wel weer een of andere wijsneus het topic kicken.
Ja, beter krijgt Remsjo een ban ofzo, constant maar die kut topics.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik eis dat jij weggaat. Helaas gebeurt dat ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |