Tuurlijk wel. Wij hebben ook onze vitamientjes nodig.quote:Op maandag 13 april 2009 18:34 schreef Kopbal het volgende:
Gewoon veel oefenen, en hij hoeft natuurlijk niet klaar te komen in je mond.
potentieel stormlooptopic
Je moet het gewoon aan je vriend vragen, duh.quote:Op maandag 13 april 2009 18:40 schreef ines1990 het volgende:
Ik had gehoopt op wat serieuzere antwoorden, voor mij is het echt een probleem, als jullie er graag mee lachen, doe maar! Waarschijnlijk weten jullie zelf nog niet eens hoe het beter moet... Trouwens, waar moet ik er anders mee terecht? Ik kan het toch moeilijk aan mijn ouders vragen, of aan mijn vriendinnen, die lachen me er ook mee uit!
Of hierquote:Op maandag 13 april 2009 18:42 schreef vannilesoep het volgende:
Alsjeblieft
Lijkt me een geschiktere plek met reacties waar je wat meer aan hebt
Pas op voor de piraat he! De boze piraat wel te verstaan.quote:Op maandag 13 april 2009 18:46 schreef BrandX het volgende:
Voor wat betreft het slikken: er zijn maar weinig vrouwen die echt volledig slikken, hoe stoer ze hier ook praten op het forum. Simpele manier om dat te voorkomen, zolang je nog niet voelt aan je vriend of hij gaat komen, is hem vragen jou een seintje te geven zodra hij gaat komen. Je kan zijn lul dan uit je mond laten gaan, wellicht nog wel likken en verder met je handen.
quote:maar goed, key is dus om gewoon samen met je vriend hier aan te werken
juist het niet met hem daarover praten en ondertussen maar wat ''aanklungelen'' in ieder geval in jouw beleving, is ook niet bepaald handigquote:Op maandag 13 april 2009 18:54 schreef ines1990 het volgende:
@ brandX
Bedankt voor je antwoord, toch nog iemand die het hier tenminste serieus meent! Ik weet dat ik het eigenlijk aan mijn vriend zou moeten vragen, maar dat doe ik eigenlijk liever niet. Hij heeft voordien al een aantal andere vriendinnetjes gehad, en eigenlijk had ik nooit gedacht dat ik hem zou kunnen krijgen (hij is mijn eerste echte vriendje, terwijl hij al heel veel vriendinnen gehad heeft en ook heel veel meisjes kan krijgen). Ik wil niet dat hij denkt dat ik echt een seut ben en er gewoon niks van kan. Als hij me aanwijzingen moet gaan geven, goh, ik weet het niet, maar ik denk dat hij dan gewoon echt een raar gedacht van me zal krijgen...
Zijn er geen gewone tips, een paar kleine dingen waar ik op moet letten als ik hem pijp?
gewoon negerenquote:Op maandag 13 april 2009 19:04 schreef ines1990 het volgende:
Leuk hoor, ik wil jullie wel eens bezig zien in bed, ik ben er bijna zeker van dat jullie er niet veel meer van zullen bakken. Ik doe tenminste moeite om bij te leren! Dat kan van jullie niet gezegd worden!
Ex had het toevallig eens over met een aantal vriendinnen en was van mening dat je het beste gewoon kon slikken, omdat dat je het minder proefde..quote:Op maandag 13 april 2009 23:48 schreef DaMook het volgende:
Als hij klaarkomt van je pijpen lijkt het me dat je het dus goed doet. Die vieze smaak weet ik niet wat je daaraan kan doen. Mischien aanvoelen wanneer hij gaat komen en dan stoppen en hem over je gezicht laten komen ofzo
.
Ja dat dus, een goed advies. Het gaat er ook om wat jij prettig vind en praat er gewoon over. Als je dingen doet die jezelf niet wilt heb je alleen maar jezelf ermee, want je vriend kan ook niet reuken wat je allemaal prettig vind en wat niet. Het is geven en nemen hequote:Op dinsdag 14 april 2009 12:16 schreef Zaith het volgende:
Niet likken. De piemel is bedoeld voor de vagina; oorspronkelijk. Daar word die ook niet gelikt, niet doen dus.
Om klaarkomen te vermijden; laat het hem zeggen wanneer het moment is zodat je los kan laten. Masseer desnoods zijn ballen.![]()
Heb meer zelfvertrouwen trouwens. Je doet steeds alsof je vriendje god is, wat ik sterk betwijfel.
opzich ist best een redelijk serieuze opmerking. die mensen doen het vaker, dus die weten waarschijnlijk wel wat ze doen.quote:
+ voorkomt veel gedoe met schoonmaken enzoquote:Op maandag 13 april 2009 18:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Wij hebben ook onze vitamientjes nodig.
Ik ken iemand die naar de prullenbak oid rent om het uit te spugenquote:Op woensdag 22 april 2009 15:23 schreef raaavi het volgende:
[..]
+ voorkomt veel gedoe met schoonmaken enzo
gewoon doorslikken
quote:Op woensdag 22 april 2009 15:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken iemand die naar de prullenbak oid rent om het uit te spugen
Viel ervaring?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:09 schreef raaavi het volgende:
[..]
Je kan het beter doorslikken
1 minuut een smerig gezicht, en slokje cola
en opgelost.
quote:Op maandag 13 april 2009 18:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Wij hebben ook onze vitamientjes nodig.
Juist wel likken (en afwisselen) Tenminste dat lijkt mij juist geil!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |