Ja dat dus, een goed advies. Het gaat er ook om wat jij prettig vind en praat er gewoon over. Als je dingen doet die jezelf niet wilt heb je alleen maar jezelf ermee, want je vriend kan ook niet reuken wat je allemaal prettig vind en wat niet. Het is geven en nemen hequote:Op dinsdag 14 april 2009 12:16 schreef Zaith het volgende:
Niet likken. De piemel is bedoeld voor de vagina; oorspronkelijk. Daar word die ook niet gelikt, niet doen dus.
Om klaarkomen te vermijden; laat het hem zeggen wanneer het moment is zodat je los kan laten. Masseer desnoods zijn ballen.![]()
Heb meer zelfvertrouwen trouwens. Je doet steeds alsof je vriendje god is, wat ik sterk betwijfel.
opzich ist best een redelijk serieuze opmerking. die mensen doen het vaker, dus die weten waarschijnlijk wel wat ze doen.quote:
+ voorkomt veel gedoe met schoonmaken enzoquote:Op maandag 13 april 2009 18:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Wij hebben ook onze vitamientjes nodig.
Ik ken iemand die naar de prullenbak oid rent om het uit te spugenquote:Op woensdag 22 april 2009 15:23 schreef raaavi het volgende:
[..]
+ voorkomt veel gedoe met schoonmaken enzo
gewoon doorslikken
quote:Op woensdag 22 april 2009 15:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken iemand die naar de prullenbak oid rent om het uit te spugen
Viel ervaring?quote:Op woensdag 22 april 2009 16:09 schreef raaavi het volgende:
[..]
Je kan het beter doorslikken
1 minuut een smerig gezicht, en slokje cola
en opgelost.
quote:Op maandag 13 april 2009 18:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Wij hebben ook onze vitamientjes nodig.
Juist wel likken (en afwisselen) Tenminste dat lijkt mij juist geil!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |