05-05-1978 ? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
quote:Op donderdag 30 april 2009 00:51 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik wil dr best leren pijpen. internet is anoniem en niemand die erachter komt. >pm
Nou doe net of je noonoo bent van de teletubbies flink zuigen tot je zijn brains uit zijn eikel zuigt zeg maar dan kronkelt hij wel het serpent...wehhehehe!quote:Op maandag 13 april 2009 18:40 schreef ines1990 het volgende:
Ik had gehoopt op wat serieuzere antwoorden, voor mij is het echt een probleem, als jullie er graag mee lachen, doe maar! Waarschijnlijk weten jullie zelf nog niet eens hoe het beter moet... Trouwens, waar moet ik er anders mee terecht? Ik kan het toch moeilijk aan mijn ouders vragen, of aan mijn vriendinnen, die lachen me er ook mee uit!
Ok, ik ben daarnet voor niets 5 minuten van mijn leven kwijtgeraaktquote:laatste bezoek: 15 dagen, 5 uur geleden.
Ja jongen dat is fokken nu eenmaalquote:Op donderdag 30 april 2009 01:32 schreef Houdnini het volgende:
[..]
Ok, ik ben daarnet voor niets 5 minuten van mijn leven kwijtgeraakt
Goede tipsquote:Op donderdag 30 april 2009 01:30 schreef Houdnini het volgende:
Geen idee of de ts dit nog gaat lezen, maar misschien wat leuke tips:
- Speel ermee en doe lekker gek met dat ding (behalve erin knijpen)
- Ontdek hoe hij reageert wanneer je bepaalde plekjes likt of er zacht aan zuigt
- Gebruik speeksel, wees niet bang om het gewoon op zijn lid te droppen
- Kijk hem aan als je hem pijpt en zorg dat hij terugkijkt (gebruik desnoods dirty talk)
- Onthoud dat het randje onder de eikel het gevoeligst is
- Dat randje kan je best goed stimuleren met (het puntje van) je tong wanneer je de rest van zijn penis omsluit met je lippen
En als laatste: wij mannen voelen niets van kleine likjes op een halfstijve penis. Je kan hier pas mee gaan experimenteren wanneer zijn lid op ontploffen staat. Als je dan kleine likjes geeft op de juiste plaatsen (vooral met je hele tong langzaam over die eikel, over het randje..) dan kan je hem juist wel weer aardig gek maken
En verder zal je het toch echt aan je vriend moeten vragen
Is er een wereldkampioenschap piemellurken dan?quote:Op donderdag 30 april 2009 01:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Goede tipsMet fok en wat oefening wordt TS nog pro
Fok zou ook een goede sponsor zijn met hun zuigende abonnementenquote:Op donderdag 30 april 2009 01:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Is er een wereldkampioenschap piemellurken dan?
Wie wil sponsoren, essent? Of Miele, lijkt me erg geschikt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |