quote:
Op maandag 13 april 2009 18:54 schreef ines1990 het volgende:@ brandX
Bedankt voor je antwoord, toch nog iemand die het hier tenminste serieus meent! Ik weet dat ik het eigenlijk aan mijn vriend zou moeten vragen, maar dat doe ik eigenlijk liever niet. Hij heeft voordien al een aantal andere vriendinnetjes gehad, en eigenlijk had ik nooit gedacht dat ik hem zou kunnen krijgen (hij is mijn eerste echte vriendje, terwijl hij al heel veel vriendinnen gehad heeft en ook heel veel meisjes kan krijgen). Ik wil niet dat hij denkt dat ik echt een seut ben en er gewoon niks van kan. Als hij me aanwijzingen moet gaan geven, goh, ik weet het niet, maar ik denk dat hij dan gewoon echt een raar gedacht van me zal krijgen...
Zijn er geen gewone tips, een paar kleine dingen waar ik op moet letten als ik hem pijp?
juist het niet met hem daarover praten en ondertussen maar wat ''aanklungelen'' in ieder geval in jouw beleving, is ook niet bepaald handig

Ik neem aan dat hij weet dat hij jouw eerste echte vriendje is? Nou dan is het heel simpel. Gewoon zeggen dat je hem graag zo fijn mogelijk wil verwennen en dat je het fijn zou vinden als hij je wat aanwijzingen geeft omdat je niet precies weet hoe je het voor hem het lekkerste kan doen. Als hij ook maar een klein beetje verstand heeft zal hij dat begrijpen. Ik kan je iig niet vertellen wat hij fijn vindt bij het pijpen, dat is per man verschillend.

Hij zal je heus geen kneus vinden, als hij van je houdt dan zal hij het waarderen dat je zo je best voor hem wil doen in bed.

En hij zal dan met plezier je vertellen wat hij wel en niet lekker vind. En denk maar zo, al die chicks die hij blijkbaar heeft gehad, denk je dat die het gelijk vanaf day one goed konden? Nah, die hebben ook moeten oefenen, en hij heeft ook moeten oefenen met bepaalde handelingen, dat kan ik je met 100% zekerheid zeggen

Kortom, gewoon met hem er over hebben, hij zal het geen probs vinden. En als hij dat wel vindt? Meiske, dan is hij jou niet waard. Hoe moeilijk dat ook voor je zal zijn, maar dan ben je tig keer beter af zonder dan met hem