Bannen uit PUB gaat nie werken nie; forumspecifieke bans bestaan niet meer.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
PUB SC 3472 - Met jurkjes. »
kan jij wat aan die op doen
en meteen s0k en robro bannen uit pub?
dan dat maar?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bannen uit PUB gaat nie werken nie; forumspecifieke bans bestaan niet meer.
Tevens wel mee eens, ze beginnen een beetje vervelend te worden
Snakey had ze een paar dagen terug al laatste waarschuwing gegeven, dusquote:
Dikke doei, centjesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 13:22 schreef Christiaan het volgende:
De PUBmeets zijn meestal rijkelijk gevuld, dus ik verwacht ook wat PUBbertjes op de 10-jaarsmeet!
Kom jij dan ook weer eens?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:22 schreef Christiaan het volgende:
De PUBmeets zijn meestal rijkelijk gevuld, dus ik verwacht ook wat PUBbertjes op de 10-jaarsmeet!
Ligt er aan. Ik ben alleen vorige keer niet geweest, de andere twee keer welquote:
Het was maar een vraagquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:18 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ligt er aan. Ik ben alleen vorige keer niet geweest, de andere twee keer wel.
link?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Snakey had ze een paar dagen terug al laatste waarschuwing gegeven, dus
dank je!quote:
Neem maar van mij aanquote:
En mij.quote:
Lijkt mij dus echt niks.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:22 schreef Christiaan het volgende:
Mensenschuw dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:52 schreef MASD het volgende:
[..]
En mij.
[..]
Lijkt mij dus echt niks.veel te groot. En om nou een weekend lang oppervlakkige gesprekjes te hebben met mensen die je daarna weer bent vergeten is zo, ja, mwoah.
Ze zouden mij niet eens aankunnen. al die tofheid.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:58 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar stiekem heeft MASD wel gelijk. Ik zelf zou niemand kennen behalve de PUBers.
Care, die kende je ook niet toen je voor de eerste keer ging meetenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:58 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar stiekem heeft MASD wel gelijk. Ik zelf zou niemand kennen behalve de PUBers.
Niets mis mee om zo af en toe je horizon te verbreden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:58 schreef Lauriette91 het volgende:
Of gewoon op slotquote:Op zondag 5 april 2009 19:33 schreef Lauriette91 het volgende:
Het Ekte Hed Kandi Summer 2009 Topic.
-> MUZ
Vind het wel een leuk topic, zakt wel afquote:Op zondag 5 april 2009 19:33 schreef Lauriette91 het volgende:
Het Ekte Hed Kandi Summer 2009 Topic.
-> MUZ
Maar het hoort niet in PUB. Right?quote:Op maandag 6 april 2009 20:56 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Vind het wel een leuk topic, zakt wel af. @Hierboven, is al dicht.
Jawel.quote:Op maandag 6 april 2009 21:33 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar het hoort niet in PUB. Right?
Omdat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |