Bannen uit PUB gaat nie werken nie; forumspecifieke bans bestaan niet meer.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
PUB SC 3472 - Met jurkjes. »
kan jij wat aan die op doen
en meteen s0k en robro bannen uit pub?
dan dat maar?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Bannen uit PUB gaat nie werken nie; forumspecifieke bans bestaan niet meer.
Tevens wel mee eens, ze beginnen een beetje vervelend te worden
Snakey had ze een paar dagen terug al laatste waarschuwing gegeven, dusquote:
Dikke doei, centjesquote:Op dinsdag 31 maart 2009 @ 13:22 schreef Christiaan het volgende:
De PUBmeets zijn meestal rijkelijk gevuld, dus ik verwacht ook wat PUBbertjes op de 10-jaarsmeet!
Kom jij dan ook weer eens?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:22 schreef Christiaan het volgende:
De PUBmeets zijn meestal rijkelijk gevuld, dus ik verwacht ook wat PUBbertjes op de 10-jaarsmeet!
Ligt er aan. Ik ben alleen vorige keer niet geweest, de andere twee keer welquote:
Het was maar een vraagquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:18 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ligt er aan. Ik ben alleen vorige keer niet geweest, de andere twee keer wel.
link?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Snakey had ze een paar dagen terug al laatste waarschuwing gegeven, dus
dank je!quote:
Neem maar van mij aanquote:
En mij.quote:
Lijkt mij dus echt niks.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 13:22 schreef Christiaan het volgende:
Mensenschuw dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:52 schreef MASD het volgende:
[..]
En mij.
[..]
Lijkt mij dus echt niks.veel te groot. En om nou een weekend lang oppervlakkige gesprekjes te hebben met mensen die je daarna weer bent vergeten is zo, ja, mwoah.
Ze zouden mij niet eens aankunnen. al die tofheid.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:58 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar stiekem heeft MASD wel gelijk. Ik zelf zou niemand kennen behalve de PUBers.
Care, die kende je ook niet toen je voor de eerste keer ging meetenquote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:58 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar stiekem heeft MASD wel gelijk. Ik zelf zou niemand kennen behalve de PUBers.
Niets mis mee om zo af en toe je horizon te verbreden.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 14:58 schreef Lauriette91 het volgende:
Of gewoon op slotquote:Op zondag 5 april 2009 19:33 schreef Lauriette91 het volgende:
Het Ekte Hed Kandi Summer 2009 Topic.
-> MUZ
Vind het wel een leuk topic, zakt wel afquote:Op zondag 5 april 2009 19:33 schreef Lauriette91 het volgende:
-> MUZ
Maar het hoort niet in PUB. Right?quote:Op maandag 6 april 2009 20:56 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Vind het wel een leuk topic, zakt wel af. @Hierboven, is al dicht.
Jawel.quote:Op maandag 6 april 2009 21:33 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Maar het hoort niet in PUB. Right?
Omdat?quote:
Ik zei dus "Dat was te verwachten in Turkije"quote:
Omdat het een generaliserende, discriminerende uitspraak is, tevens berust jouw uitspraak niet op feiten. Er zijn geen politieke redenen vanuit Turkije om een aanslag te voeren en de beste man is zelf niet eens een Turk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zei dus "Dat was te verwachten in Turkije"
Dat was om politieke redenen dat er een poging tot een aanslag was gepleegd. Niet om te bashen.
En je kan best wel met een uitgebreider argument komen.
Kun je dan ook alle berichten met Juicyhil is homo weghalen en noten, dat is ook discriminerend.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:43 schreef MASD het volgende:
[..]
Omdat het een generaliserende, discriminerende uitspraak is, tevens berust jouw uitspraak niet op feiten. Er zijn geen politieke redenen vanuit Turkije om een aanslag te voeren en de beste man is zelf niet eens een Turk.
Daarom.
Neen, dat berust wel op feiten namelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kun je dan ook alle berichten met Juicyhil is homo weghalen en noten, dat is ook discriminerend.
En dat weet je zo zeker omdat...?quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neen, dat berust wel op feiten namelijk. [ afbeelding ]
Zoek ze maar allemaal op. Echt allemaal. Dan doe ik dat wel even.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Kun je dan ook alle berichten met Juicyhil is homo weghalen en noten, dat is ook discriminerend.
Je roept dat over jezelf af gast.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:46 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Proof it.quote:
Pak een willekeurige post waar ik jou een homo noem, ongeveer 11 van de 10 keer geef je zelf voorzet die zelfs een kleuter niet zou missen.quote:
Zeg je dat ook tegen Saviour, de K3 fan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:04 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, door vaak te roepen dat deze gasten 'geil' zijn bijvoorbeeld?
[ afbeelding ]
Je bent bekend met het verschil tussen man en vrouw?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:07 schreef Juicyhil het volgende:
Zeg je dat ook tegen Saviour, de K3 fan?
En daarmee het verschil tussen homo en hetro?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je bent bekend met het verschil tussen man en vrouw?
quote:
Saviour is toch een vent die valt op één van die chicks? Ik zie het verband niet echt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen Saviour, de K3 fan?
Mag ik dan ook topics maken voor andere cd's? En nieuwe serie all stars van deze zomer? En misschien wel de nieuwe biertjes voor deze zomer?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:15 schreef MASD het volgende:
[..]
Waarom niet. Hij staat er goed, je hóeft er niet in te posten.
Het topic zakt wel weg, zoals nu dus. Maar goed, er zal nu wel weer een of andere wijsneus het topic kicken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mag ik dan ook topics maken voor andere cd's? En nieuwe serie all stars van deze zomer? En misschien wel de nieuwe biertjes voor deze zomer?
Ofwel, als je consequent bent en blijft, krijg je een wildgroei aan topics.
Ik eis dat jij weggaat. Helaas gebeurd dat ook niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:23 schreef Remsjo het volgende:
Ik eis dat alle Mods een goede interne goedgekeurde cursus gaan volgen alvorens zij als een stel dolle aandachtsgeilen honden losgelaten worden op de verschillende fora's
Tactisch verwoord welquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:22 schreef MASD het volgende:
[..]
Het topic zakt wel weg, zoals nu dus. Maar goed, er zal nu wel weer een of andere wijsneus het topic kicken.
Ja, beter krijgt Remsjo een ban ofzo, constant maar die kut topics.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik eis dat jij weggaat. Helaas gebeurt dat ook niet.
MASD en Christiaan doen het goed genoeg, kuttopics worden gesloten. klaarquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:23 schreef Remsjo het volgende:
Ik eis dat alle Mods een goede interne goedgekeurde cursus gaan volgen alvorens zij als een stel dolle aandachtsgeilen honden losgelaten worden op de verschillende fora's
Want dit kan natuurlijk niet hea hoe ze nu te werk gaan.En dan vooral tegen mij
![]()
Gast waarom zou ik weggaan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:24 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik eis dat jij weggaat. Helaas gebeurd dat ook niet.
Jij bent ook gewoon een prullenbak user eerste klasse.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:23 schreef Remsjo het volgende:
Want dit kan natuurlijk niet hea hoe ze nu te werk gaan.En dan vooral tegen mij
![]()
Jonge, geef eens voorbeeldenquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:28 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Gast waarom zou ik weggaan?
Als Moderator heb jij toch de verantwoordelijkheid om een forum zo gastvrij mogelijk te maken. Lekker makkelijk als je dan misbruik kan maken van je macht, eigen baas kan spelen en niemand kan jou iets maken. Alle lof voor het puber en tienerforum hoor maar soms denk ik of ze daar krankzinnig zijn geworden.
Dat doen ze toch ook? een beetje roepen dat ze aan het powerabusen zijn is makkenlijk, en als je het niet eens bent met de werkwijze zou ik de FA's is pmen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:28 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Gast waarom zou ik weggaan?
Als Moderator heb jij toch de verantwoordelijkheid om een forum zo gastvrij mogelijk te maken. Lekker makkelijk als je dan misbruik kan maken van je macht, eigen baas kan spelen en niemand kan jou iets maken. Alle lof voor het puber en tienerforum hoor maar soms denk ik of ze daar krankzinnig zijn geworden.
Dan moet je al die '' help, ik heb lichaamshaar '' '' help, moet ik verder gaan met dit meisje '' '' help, ik zit naast een meisje in de klas die me niet ziet zitten '' topics op sluiten. Als je nu niet de hand voor de knip houd, dan zijn er dadelijk tal van dit soort rare frapatsen-topics.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
MASD en Christiaan doen het goed genoeg, kuttopics worden gesloten. klaar
Dat zijn toch pubbers met problemen, waar moeten ze dat anders posten? KLB?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:30 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dan moet je al die '' help, ik heb lichaamshaar '' '' help, moet ik verder gaan met dit meisje '' '' help, ik zit naast een meisje in de klas die me niet ziet zitten '' topics op sluiten. Als je nu niet de hand voor de knip houd, dan zijn er dadelijk tal van dit soort rare frapatsen-topics.
Dat zijn juist topics die in PUB horen en passen gastquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:30 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dan moet je al die '' help, ik heb lichaamshaar '' '' help, moet ik verder gaan met dit meisje '' '' help, ik zit naast een meisje in de klas die me niet ziet zitten '' topics op sluiten. Als je nu niet de hand voor de knip houd, dan zijn er dadelijk tal van dit soort rare frapatsen-topics.
Één groot centraal topic maken en niet 6 losse. Ik zie zo al 4/5 topics ertussen staan die op hetzelfde neerkomen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zijn toch pubbers met problemen, waar moeten ze dat anders posten? KLB?
een soort SC? of een * post hier als je schaamhaar krijgt* topic?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:33 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Één groot centraal topic maken en niet 6 losse. Ik zie zo al 4/5 topics ertussen staan die op hetzelfde neerkomen.
Neemt nog niet weg dat jij kuttopics in PUB maakt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:33 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Één groot centraal topic maken en niet 6 losse. Ik zie zo al 4/5 topics ertussen staan die op hetzelfde neerkomen.
Faptopic voor Rouvoetquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
een soort SC? of een * post hier als je schaamhaar krijgt* topic?
Lees de op is? het gaat om een puber die spontaaner over wil komen. Vervolgens wordt zijn topic verkracht, maar daar kan hij niets aan doen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:35 schreef Remsjo het volgende:
welke GRAPPEN ken jij allemaal
Waar slaat deze dan op? En als het al ergens op slaat, dan hoort dit toch ook zoiezo in Onzin en Humor?
Het is 'sowieso'. Niet zoiezo. Krijgen sommige mensen oogkanker van, waaronder ik.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:35 schreef Remsjo het volgende:
welke GRAPPEN ken jij allemaal
Waar slaat deze dan op? En als het al ergens op slaat, dan hoort dit toch ook zoiezo in Onzin en Humor?
Een centraal topic over lichaamshaarquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
een soort SC? of een * post hier als je schaamhaar krijgt* topic?
En toch neemt het niet weg dat jij kuttopics opentquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:36 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Een centraal topic over lichaamshaar
Een centraal topic over liefdesproblemen/gevoelens
Klaar
Yay, centraliseren.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:36 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Een centraal topic over lichaamshaar
Een centraal topic over liefdesproblemen/gevoelens
Klaar
Alles kan. Maar sommige mensen zijn nieuw en weten niet hoe het zit.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:38 schreef Remsjo het volgende:
Haat aan gister
Dit ook. Had makkelijk in het Dronken avonturen topic gepast.
Daar is toch die FAQ voor? Zei je net zelfquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:39 schreef -SG- het volgende:
[..]
Alles kan. Maar sommige mensen zijn nieuw en weten niet hoe het zit.
Niks over FAQ gezegt. Kijk eerst eens naar jezelf voordat je andere mensen gaat verbeteren. Jij post ook hier nutteloze topics maar ondertussen wel op andermans fouten wijzen. Not done.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:40 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Daar is toch die FAQ voor? Zei je net zelf
Ja dat dus.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:40 schreef -SG- het volgende:
Dit had ook makkelijk in MUZ kunnen staan.
Dan ga ik even verder. Want als het bovenstaande topic wél kan, waarom werd er een aantal maanden geleden dan zo gebitched op een eventueel Rock/Paramore/Linkin Park topic? Sorry hoor, maar ik snap jullie niet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tactisch verwoord welMaargoed, ik stop wel weer.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:36 schreef RenRen- het volgende:
Kunnen jullie niet ergens anders ruzie maken, KLB of je PM of zo, en dit het feedback-onderdeel laten van de PUB?
Bij voorbaat dank.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:14 schreef RoBro het volgende:
volgens mij neukt jou moeder met dieren maar kom ons niet lastigvalle met je vitesse kankerlogo
Aangepastquote:
Nou kom maar op met die stellingquote:Op maandag 13 april 2009 18:47 schreef michielonline het volgende:
de bedoeling van een feedback is toch dat je je mening geeft over een bepaalde stelling?
of zit ik nu weer verkeert?
Gewoon zeggen wat je dwars zit qua dit subforum.quote:Op maandag 13 april 2009 18:47 schreef michielonline het volgende:
de bedoeling van een feedback is toch dat je je mening geeft over een bepaalde stelling?
of zit ik nu weer verkeert?
Nee, je hebt gelijk. Zal kijken of er maatregelen kunnen komen tegen dit soort dingen.quote:Op maandag 13 april 2009 23:19 schreef michielonline het volgende:
nou, dan heb ik wel wat de zeggen.
veel mensen vragen hier om advies voor allerlei dingen bijv. liefde enz.
maar ik word echt sjaggie van al die onzin posts.
en natuurlijk vind de ts het ook niet leuk dat hij bijna geen serieus advies krijgt.
heb ik nu gelijk, of trek ik het me te veel naar me toe?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Zal kijken of er maatregelen kunnen komen tegen dit soort dingen.
Moet lukken denk ik.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Zal kijken of er maatregelen kunnen komen tegen dit soort dingen.
Ja, laten we 3 mods op PUB gaan zettenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:55 schreef Canisfire het volgende:
MASD je zoekt nog wel versterking he hier ben ik
klopt!quote:Op woensdag 15 april 2009 14:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ik wil beter leren pijpen...
Kan daar niet wat aan gedaan worden? Die reacties gaan nergens over.
Jouw bijdrage binnen dat topic was ook niet echt kwaliteit.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:14 schreef no1uknow het volgende:
Pfff 2 users verneuken een mooi topicreeks moet die reeks daar onder lijden.
Ban die users dan gewoon.
Jammer hoor.
Attentie attentie, wil jij je normaal gedragen als je normaal antwoord wilt? Dat je overigens later krijgt, even overleggen.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:17 schreef no1uknow het volgende:
Attentie attentie willen alle emo's zich erbuiten houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |