quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:36 schreef RenRen- het volgende:
Kunnen jullie niet ergens anders ruzie maken, KLB of je PM of zo, en dit het feedback-onderdeel laten van de PUB?
Bij voorbaat dank.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:14 schreef RoBro het volgende:
volgens mij neukt jou moeder met dieren maar kom ons niet lastigvalle met je vitesse kankerlogo
Aangepastquote:
Nou kom maar op met die stellingquote:Op maandag 13 april 2009 18:47 schreef michielonline het volgende:
de bedoeling van een feedback is toch dat je je mening geeft over een bepaalde stelling?
of zit ik nu weer verkeert?
Gewoon zeggen wat je dwars zit qua dit subforum.quote:Op maandag 13 april 2009 18:47 schreef michielonline het volgende:
de bedoeling van een feedback is toch dat je je mening geeft over een bepaalde stelling?
of zit ik nu weer verkeert?
Nee, je hebt gelijk. Zal kijken of er maatregelen kunnen komen tegen dit soort dingen.quote:Op maandag 13 april 2009 23:19 schreef michielonline het volgende:
nou, dan heb ik wel wat de zeggen.
veel mensen vragen hier om advies voor allerlei dingen bijv. liefde enz.
maar ik word echt sjaggie van al die onzin posts.
en natuurlijk vind de ts het ook niet leuk dat hij bijna geen serieus advies krijgt.
heb ik nu gelijk, of trek ik het me te veel naar me toe?
quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Zal kijken of er maatregelen kunnen komen tegen dit soort dingen.
Moet lukken denk ik.quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:16 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Zal kijken of er maatregelen kunnen komen tegen dit soort dingen.
Ja, laten we 3 mods op PUB gaan zettenquote:Op dinsdag 14 april 2009 20:55 schreef Canisfire het volgende:
MASD je zoekt nog wel versterking he hier ben ik
klopt!quote:Op woensdag 15 april 2009 14:24 schreef kanovinnie het volgende:
Ik wil beter leren pijpen...
Kan daar niet wat aan gedaan worden? Die reacties gaan nergens over.
Jouw bijdrage binnen dat topic was ook niet echt kwaliteit.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:14 schreef no1uknow het volgende:
Pfff 2 users verneuken een mooi topicreeks moet die reeks daar onder lijden.
Ban die users dan gewoon.
Jammer hoor.
Attentie attentie, wil jij je normaal gedragen als je normaal antwoord wilt? Dat je overigens later krijgt, even overleggen.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:17 schreef no1uknow het volgende:
Attentie attentie willen alle emo's zich erbuiten houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |